Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

    Kaunas sėdi tyliai kamputy ir rūko Manau Kauniečiai norėtų kažką ant šakių pamaut už tai..
    Nežinau, ar Kaune kokių problemų yra, bet ką vilniečiai norėtų tai tikrai žinau.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Nežinau, ar Kaune kokių problemų yra, bet ką vilniečiai norėtų tai tikrai žinau.
      Kaune tos pačios problemos kaip ir visur - stovim kamščiuose kur anksčiau nestovėjom ir apsimetam kad dabar yra geriau. Skirtumas tik tas kad Vilnius tuoj išspręs problemą, o Kaunas sako kad viskas čia yra puiku.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Pfff... Tada jau atsakingi bus ministerijoj, nes jie "leido". O Šimašius paprašė, nes nu gi reikėjo kažkam pabūti didvyriu ir išgelbėti miestą nuo kamščių. O kamščiai vėlgi atsirado, nes ten ministerijoj susigalvojo nuimti lenteles. Bet kuriuo atveju meras sausas.
        Pfff ? Osle , kuriame gyvena apie 600 tūkst. ,o apylinkėse virš milijono, per 2019 m. nežuvo nė vienas pėstysis ( žuvo vienas vairuotojas ir tas girtas Rusijos diplomatas) . Manote, tai analogiškos Norvegijoje susisiekimo ministerijos nuopelnas, ar miesto politikų ir administracijos ? Lentelės neprivalomos, jų grąžinimas - tai jo ir dar kažkokio Mitalo tiesioginė iniciatyva. Todėl ,tai visų pirma būtų jo atsakomybė.

        Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

        Comment


          Dėl žalių rodyklių grąžinimo turbūt teks organizuoti eismo saugumo vertinimą tokiose sankryžose. Sprendžiant pagal ligšiolinį vairuotojų elgesį sankryžose su žaliomis rodyklėmis, neturėtų būti sunku pririnkti filmuotos medžiagos, kaip masiškai pažeidinėjamos KET ir nesilaikoma važiavimo tvarkos.

          Comment


            Kalbėkim pastarųjų dienų įvykių kilmės retorika Šimašius pasidarė piarą, į trasą paleisdamas vicemerą. Narkevičius, norėdamas nuplauti nuodėmes, leptelėjo, kad grąžins lenteles metams. O visus laurus prieš rinkimus gavo Skvernelis, kuris lenteles grąžino neribotam laikui

            Taigi į KET grįžta 76 punktas, kuris skamba vienas prie vieno kaip anksčiau.

            76. Jeigu sankryžoje ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtinta lentelė su žalia rodykle, nukreipta į dešinę, vairuotojams leidžiama sukti į dešinę ir degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau prieš įvažiuodami į sankryžą jie privalo sustoti prieš kelio ženklą „Stop“ linija“ ir (ar) „Stop“ liniją, jeigu jų nėra, – prieš pėsčiųjų perėją, šviesoforą ir vėl pradėti važiuoti tik įsitikinus, kad tai yra saugu ir nebus trukdoma kitoms transporto priemonėms ir pėstiesiems, kurių judėjimo kryptį jie kerta.

            Teisės aktų projektų sistemoje įregistruotas Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių pakeitimo projektas:

            77. Naujai įrengiamose ir rekonstruojamose sankryžose prie transporto šviesoforų ties raudonu šviesoforo signalu draudžiama tvirtinti lentelę su žalia rodykle. Esamose sankryžose prie transporto šviesoforų ties raudonu šviesoforo signalu leidžiama tvirtinti lentelę su žalia rodykle, kai tenkinamos visos toliau nurodytos sąlygos:

            77.1. ties žaliu šviesoforo signalu neįrengta papildoma šviesoforo sekcija su žalia rodykle dešiniajam posūkiui;

            77.2. neįrengtas atskiras šviesoforas su rodyklėmis dešiniajam posūkiui;

            77.3. į dešinę leidžiama sukti iš vienos eismo juostos;

            77.4. užtikrinama, kad į dešinę ketinantis sukti vairuotojas, sustojęs prieš „Stop“ liniją, gerai mato pėsčiuosius ir transporto priemones, kurių judėjimo kryptį jis kirs, ir nekliudys pagal žalią signalą skersine kryptimi judantiems pėstiesiems ir transportui.

            771
            . Sprendimas įrengti ties raudonu šviesoforo signalu lentelę su žalia rodykle privalo būti suderintas su viešąja įstaiga Transporto kompetencijų agentūra, kuri, remdamasi specialiosiomis žiniomis, atliks sprendimo įrengti lentelę su žalia rodykle vertinimą eismo saugumo požiūriu.

            Taigi sprendimas įrengti lenteles turės būti pagrįstas ir suderintas su Transporto kompetencijų agentūra.

            Ačiū už pasiūlymą, bet avatarą pasiliksiu KET 75 p. negrąžintas ir vakarietiškas eismo reguliavimas su papildomomis sekcijomis lieka bei bus plečiamas toliau

            Comment


              Absurdas kvadratu.

              Paradoksaliausia, kad žalių lentelių grąžinimą iškovojo Vilnius, kuriame ko gero labiausiai nesilaikoma KET, sukant dešinėn pagal žalią lentelę.

              Comment


                Svarbiausia, kad neįsigudrintų įrenginėt lentelių tikrai absurdiškose vietose. Pvz. Kaune iš Savanorių pr. į Šiaurės pr. "Smagus" buvo vaizdelis stebėti sukančius į dešinę iš pirmos juostos, kai tuoj pačioj pirmoj juostoj stovėjo eismas tiesiai.

                Comment


                  Šiandien įjungta papildoma sekcija į dešinę Kuršių - Jotvingių g. sankryžoje iš Kuršių g. nuo IKI:

                  Click image for larger version  Name:	IMG-e0bf234a092e28fccb0f058d92db21c0-V.jpg Views:	1 Size:	131,8 kB ID:	1774384

                  Comment


                    Dar pasiūlyčiau tokius punktus
                    77.5 Skersai prieš sankryžą eina reguliuojama pėsčiųjų perėja, kuriai draudžiamo signalo metu dega žalias signalas.
                    77.6 Jei juostų yra dvi ir daugiau, nerengti rodyklės jei nėra numatyta atskira juosta dešiniam posūkiui, išskyrus pėsčiųjų šviesoforus.
                    Paskutinis taisė PoDV; 2020.01.08, 17:48.

                    Comment


                      77. Naujai įrengiamose ir rekonstruojamose sankryžose prie transporto šviesoforų ties raudonu šviesoforo signalu draudžiama tvirtinti lentelę su žalia rodykle.
                      771. Sprendimas įrengti ties raudonu šviesoforo signalu lentelę su žalia rodykle privalo būti suderintas su viešąja įstaiga Transporto kompetencijų agentūra, kuri, remdamasi specialiosiomis žiniomis, atliks sprendimo įrengti lentelę su žalia rodykle vertinimą eismo saugumo požiūriu.


                      Šitie punktai gan svarbūs ir, nors pagal LR Konstituciją, mėgiama teigti, kad Savivaldybės laisvos ir nepriklausomos, tačiau dėl to, kad ten trūksta kompetencijos ir specialistų, dar papildomai ,,padės" specialistai iš kitos institucijos. Papildomas saugiklis.

                      Bet kas įdomiausia, kad Skvernelis (geras policininkas) ir Šimašis (geras policininkas) įvardijo bloguosius veikėjus - kažkokie buvę ministrai, specialistai vykdė neaiškius tyrimus ir priėmė netinkamus sprendimus, neva žalios rodyklės lentelės yra gėris, o tie, kas pasakė kitaip - neįrodė pakankamai.

                      Tai tose sankryžose, kur dabar vėl bus grąžintos tos lentelės, jų priešininkai arba net ta pati Transporto kompetencijų agentūra turi filmuoti kaip vyksta eismas ir vykdyti tuos tyrimus, jei jų vis dar trūksta. Kiek transporto priemonių vairuotojų sustoja ties STOP linija? Kiek tikrai praleidžia pėsčiųjų arba kitus eismo dalyvius?

                      Čia panašiai kaip kažkada biurokratai manęs klausė, kodėl tau trukdo greičio mažinimo kalnelis priešais namo langus? Tai fizikos dėsniai, mokslas (didesnis garsas, vibracija). Įrodyk. kad žemė ne plokščia ir pan. nesąmonės. Jeigu yra padidinto pavojaus šaltinis - lentelė su žalia rodykle - tai tie, kas įrengia ją turi įrodyti, kad ji nekenkia eismo saugumui. Gi Lietuvoje ir ypač Šimašiaus respublikoje viskas vyksta priešingai - čia turi įrodyti, kad važiavimas per raudoną spalvą yra nesaugus. Ar gi ne absurdas? Įrodyk, kad tai saugu, filmuok sankryžą visą mėnesį, rodyk analizę ir tuomet leisk lentelę visam laikui. Dabar gi bet kur jas kabino,nes taip pigiau, po to sako visokie Šimašiai, Skverneliai, kad lentelės ne blogai.
                      Paskutinis taisė Maduk; 2020.01.08, 17:52.

                      Comment


                        Parašė Maduk Rodyti pranešimą
                        Lietuvoje ir ypač Šimašiaus respublikoje viskas vyksta priešingai - čia turi įrodyti, kad važiavimas per raudoną spalvą yra nesaugus. Ar gi ne absurdas? Įrodyk, kad tai saugu, filmuok sankryžą visą mėnesį, rodyk analizę ir tuomet leisk lentelę visam laikui. Dabar gi bet kur jas kabino,nes taip pigiau, po to sako visokie Šimašiai, Skverneliai, kad lentelės ne blogai.
                        Jeigu sukti į dešinę degant raudonai šviesai būtų nesaugu, tai Amerikoje tokios galimybės seniai nebūtų (arba lentelių priešininkai užmėtytų forumą nuorodomis į milijoninius ieškinius prieš Amerikos valdžią).
                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                        Comment


                          77.4. užtikrinama, kad į dešinę ketinantis sukti vairuotojas, sustojęs prieš „Stop“ liniją, gerai mato pėsčiuosius ir transporto priemones, kurių judėjimo kryptį jis kirs, ir nekliudys pagal žalią signalą skersine kryptimi judantiems pėstiesiems ir transportui.
                          Tai tada reikia stebėti ir bausti tuos, kurie kerta stop liniją ir sustoja sankryžoje. Bet net neabejoju, kad to nebus. Tikrai teks filmuoti sankryžas jei grąžins lenteles į judrias pėsčiųjų/dviračių sankryžas.
                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Jeigu sukti į dešinę degant raudonai šviesai būtų nesaugu, tai Amerikoje tokios galimybės seniai nebūtų (arba lentelių priešininkai užmėtytų forumą nuorodomis į milijoninius ieškinius prieš Amerikos valdžią).
                            Niujorke sukti į dešinę degant raudonai draudžiama, o visur kitu amerkiečiai nelabai ir vaikšto pėsčiomis. Jau ko ko, bet USA nereiktų rodyti kaip pavyzdžio organizuojant eismą mieste.

                            Comment


                              Parašė themanual Rodyti pranešimą

                              Niujorke sukti į dešinę degant raudonai draudžiama, o visur kitu amerkiečiai nelabai ir vaikšto pėsčiomis. Jau ko ko, bet USA nereiktų rodyti kaip pavyzdžio organizuojant eismą mieste.
                              Čia yra visiška nesąmonė. Ir vaikšto ir bėgioja tie amerikiečiai ir su eismu pas juos tvarkoje, nes eismo kultūra daug aukštesnė nei Lietuvoje. Ne tik, kad Lietuvoje bet turbūt ir niekur europoje neveiktų sankryža kurioje iš visų pusių "STOP" ženklas ir niekas akivaizdžiai neturi pirmumo. Bet amerikoje tai veikia. Pėstieji saugo savo gyvybęs ir nelenda po ratais, o vairuotojai nevažiuoja ant pėsčiųjų net jei tie neleistinoje vietoje eina per gatvę. Skersai išilgai pėsčiomis išmaišęs Čikagos downtowną jaučiausi daug saugiau ir patogiau nei Vilniuje. Aišku čia patirtis iš USA midwest, pietuose situacija gali būt ir blogesnė.

                              Comment


                                Parašė evil Rodyti pranešimą

                                Čia yra visiška nesąmonė.
                                Kam tos emocijos?
                                https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...ted_death_rate

                                Asmeninės patirties irgi turiu, gyvenau ir dirbau USA du metus, taip pat studijuodamas gyvenau Danijoje. Tik nežinau ar verta man ja dalintis, jei ji sutampa su faktais ir tuo, ką visi ir taip žino, kurie negyvena kažkokiam burbule.

                                Comment


                                  @dsanto

                                  Susisekimo ministerija minėjo, kad žalios rodyklės lentelė nėra paminėta Kelio ženklų ir signalų konvencijoje (Convention on Road Signs and Signals, Vienna 1968). Ar už tai gali grėsti kokia nors teisinė atsakomybė?



                                  4 STRAIPSNIS
                                  susitariančiosios Šalys įsipareigoja drausti:
                                  a) prie ženklo, jo stovo ar prie bet kokio kito eismo reguliavimo įtaiso tvirtinti ką nors, kas nesusiję su to ženklo ar įtaiso paskirtimi; tačiau jei Susitariančiosios Šalys ar jų padaliniai leidžia ne pelno organizacijoms įrengti informacinius ženklus, jos gali leisti, kad ant ženklo ar jo stovo būtų tos organizacijos emblema, kai tai netrukdo suprasti ženklą;



                                  Originalus tekstas:
                                  https://treaties.un.org/doc/Treaties...searchable.pdf

                                  Comment


                                    Vėl apie JAV. JAV 1975 m. leido sukti į dešinę degant raudonos spalvos šviesoforui. Jau buvo minėta, kad dėl naftos krizės, centrinė valdžia privertė valstijas taupyti kurą ir nestovėti prie šviesoforų vairuotojams, neeikvoti brangios importinės naftos. Apie bet kokias pėsčiojo teises, saugumą niekas ten negalvojo - svarbu taupyti naftą.

                                    Ar Lietuvoje yra naftos krizė? Problemos su kuru? Akcentuojama priežastis, kodėl reikia tos lentelės - kamščiai.

                                    Comment


                                      Žalias lenteles grąžins ne į visas Vilniaus sankryžas – dalyje situacija liks tokia pati

                                      Vis dėlto visuose sankryžose, kur tos lentelės buvo anksčiau, jos vėl nekabės. Kaip 15min sakė Vilniaus vicemeras Vytautas Mitalas, šiuo metu yra preliminarus sąrašas sankryžų, kuriose tiesiog nematoma kitokių sprendimų. „Mes dabar tas sankryžas stebime ir manome, kad kitą savaitę, įvertinę ir kitos savaitės duomenis, bent jau pirmųjų poros dienų, pabaigsime sąrašą tvirtinti“, – kalbėjo vicemeras.

                                      Savivaldybė su Susisiekimo ministerija jau yra sutarę, kad iki sausio 15 d. tas sąrašas bus suderintas.

                                      Kiek tų sankryžų bus, kokios jos – kol kas vicemeras neatskleidžia. „Mes vertinsime kiekvieną sankryžą atskirai. Kai kuriose dar vyksta reguliavimai, kai kuriose dar pabandysime net ir papildomas sekcijas, jeigu matysime tai reikalinga įdiegti. Bet tikrai yra tokių sankryžų apie keliolika, kur žalios lentelės tikrai turėtų sugrįžti į Vilniaus miestą“, – kalbėjo V.Mitalas.
                                      Šiaulių miesto vicemeras Domas Griškevičius sako, kad eismo reguliavimas dėl žaliųjų rodyklių panaikinimo keitėsi 24-ose sankryžose, tačiau grįžti jos galėtų į maždaug penkias.

                                      „Žaliųjų sekcijų klausimas mūsų mieste palietė 24 sankryžas, tačiau iki to laiko mes kai kuriose, kur buvo galimybės, įrengėme papildomas sekcijas, šešiose sankryžose yra fiziškai veikiančios šviesoforo sekcijos į dešinę. Šiais metais keturios sankryžos iš esmės rekonstruojamos, tai jose klausimas taps nebeaktualus“, – BNS pasakojo D.Griškevičius.

                                      Anot jo, Šiauliuose lieka dešimt sankryžų, kuriose nuimtos papildomos rodyklės ir nepriimti kiti sprendiniai, tačiau dalyje jų problemų dėl eismo nekyla.

                                      „Kadangi Vyriausybė grąžino (rodykles – BNS), mes sausio 16 dieną turime saugaus eismo komisijos posėdį ir svarstysime pasikeitusią situaciją. Akivaizdu, kad į kai kurias sankryžas tikrai verta grąžint, preliminariais skaičiavimais, tai būtų kokios penkios sankryžos“, – kalbėjo vicemeras.
                                      https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...ti-221-1257414

                                      KAUNAS SPRĘS, KURIOSE SANKRYŽOSE GRĄŽINTI ŽALIĄSIAS RODYKLES

                                      Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius BNS sakė, kad dėl rodyklių grąžinimo bus sprendžiama išanalizavus situaciją.

                                      Anot Kauno savivaldybės atstovo, miestas ruošėsi lentelių nuėmimui: buvo perreguliuoti šviesoforų laikai, įrengtos saugumo salelės, kur įmanoma, įrengtos papildomos šviesoforų sekcijos, pakeista judėjimo tvarka. Eismo reguliavimas keitėsi 33 šviesoforinėse sankryžose, iš viso mieste buvo nuimta 113 lentelių su žaliomis rodyklėmis.

                                      „Analizuosime situaciją, ten, kur matysime poreikį, pasinaudosime šia Vyriausybės suteikta galimybe įrengti žaliąsias rodykles“, – teigė M. Matusevičius.
                                      https://diena.lt/naujienos/kaunas/mi...odykles-947252

                                      UOSTAMIESTIS SVARSTYS, KURIOSE SĄNKRYŽOSE GRĄŽINTI DEŠINIOJO POSŪKIO RODYKLES

                                      Klaipėdos miesto savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda BNS sakė, kad klausimą dėl dešiniojo posūkio rodyklių grąžinimo svarstys jau šį penktadienį.

                                      „Mes svarstysime, kokiose sankryžose grąžinti senąsias rodykles, pirmas pasitarimas šiuo klausimu numatytas penktadienį. Aš manau, kad visose sankryžose tikrai negrąžinsime rodyklių, bet kai kuriose, kur techninės galimybės kitaip neleidžia pagerinti eismo, bus siūloma grąžinti senąsias lenteles“, – teigė L. Dūda.
                                      https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...odykles-947247

                                      Panevėžyje žaliąsias rodykles grąžins ne į visas sankryžas

                                      Pasiteiravus, kiek mieste buvo dešiniojo posūkio rodyklių ir, ar visos bus grąžintos, T. Jukna informavo:

                                      „Panevėžyje buvo 85 lentelės 28 sankryžose. Jau kitą savaitę rinksis Eismo organizavimo darbo grupė. Įvertinsime situaciją, kaip rodyklių panaikinimas pakeitė eismo pralaidumą ir saugumo situaciją. Atsižvelgiant į tai spręsime, kur lenteles grąžinti, o kur, galbūt, jos nėra aktualios.“
                                      https://jp.lt/panevezyje-zaliasias-r...sas-sankryzas/

                                      Comment


                                        Parašė Maduk Rodyti pranešimą
                                        @dsanto

                                        Susisekimo ministerija minėjo, kad žalios rodyklės lentelė nėra paminėta Kelio ženklų ir signalų konvencijoje (Convention on Road Signs and Signals, Vienna 1968). Ar už tai gali grėsti kokia nors teisinė atsakomybė?


                                        4 STRAIPSNIS
                                        susitariančiosios Šalys įsipareigoja drausti:
                                        a) prie ženklo, jo stovo ar prie bet kokio kito eismo reguliavimo įtaiso tvirtinti ką nors, kas nesusiję su to ženklo ar įtaiso paskirtimi; tačiau jei Susitariančiosios Šalys ar jų padaliniai leidžia ne pelno organizacijoms įrengti informacinius ženklus, jos gali leisti, kad ant ženklo ar jo stovo būtų tos organizacijos emblema, kai tai netrukdo suprasti ženklą;



                                        Originalus tekstas:
                                        https://treaties.un.org/doc/Treaties...searchable.pdf
                                        Sunku pasakyti.

                                        Comment


                                          Tai kad ta lentelė-rodyklė tiesiogiai netgi labai susijusi su "įtaiso" paskirtimi. Teoriškai ten turėtų būti permanentinė šviečianti sekcija. Bet, kaip minėjau, dėl ubagiškumo kabinama skardinė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X