Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiandien sukantis į dešinę automobilis sukėlė avarinę situaciją. Mėlynasis automobilis mano:

    Comment


      Jeigu tas raudonas būtų nepradėjęs rikiuotis perėjoj, būtų viskas normaliai.

      Comment


        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
        Jeigu tas raudonas būtų nepradėjęs rikiuotis perėjoj, būtų viskas normaliai.
        Pilkasis privalo jį praleisti ir negali sudaryti man avarinės situacijos. Gerai, kad geltonasis man neįvažiavo.

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Pilkasis privalo jį praleisti ir negali sudaryti man avarinės situacijos. Gerai, kad geltonasis man neįvažiavo.
          Čia dabar kas? Teisinimas idiotų, kurie nemoka važinėt?

          Comment


            Pakankamai dazna situacija sakyciau. Kazin ar zalia rodykle, cia sumazina sauguma. Nereguliuojamose sankryzose panasi situacija

            Comment


              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
              Jeigu tas raudonas būtų nepradėjęs rikiuotis perėjoj, būtų viskas normaliai.
              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
              Čia dabar kas? Teisinimas idiotų, kurie nemoka važinėt?
              Gal paaiškintumėte kas jam draudžia ar kokios kitos priežastys jam neleidžia persirikiuoti šioje situacijoje? Ir kodėl vairuotojas važiuojantis nepažeisdamas jokių taisyklių yra idiotas, o tas, kuris jas pažeidžia - vairavimo meistras?

              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
              Pakankamai dazna situacija sakyciau. Kazin ar zalia rodykle, cia sumazina sauguma. Nereguliuojamose sankryzose panasi situacija
              Kadangi reguliuojama sankryža yra tobulesnė ir saugesnė sankryžos forma už nereguliuojama, vadinasi jeigu reguliuojamoje sankryžoje dėl lentelės vyksta tokios pačios situacijos kaip ir nereguliuojamoje - taip, tai mažina saugumą.
              Paskutinis taisė sleader; 2014.04.22, 20:45.

              Comment


                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                Pakankamai dazna situacija sakyciau. Kazin ar zalia rodykle, cia sumazina sauguma. Nereguliuojamose sankryzose panasi situacija
                Tai kam yra tada įrengiamos reguliuojamos sankryžos? Ar ne dėl saugumo ir dėl avarinių situacijų, kurios kyla nereguliuojamosse sankryžose? Kai yra lentelė su žalia rodykle, reguliuojama sankryža yra reguliuojama tik kryptim tiesiai ir į kairę, o dešinysis posūkis yra kaip nereguliuojamoje sankryžoje.

                Kyla abejonių, ar lentelė mano atveju sumažino saugumą? Taip, sumažino - eismas intensyvus, turėjau staigiai stabdyti, o į galą man vos neįvažiavo.

                Comment


                  Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                  Čia dabar kas? Teisinimas idiotų, kurie nemoka važinėt?
                  Tai tu jį teisini su savo žodžiais "Jeigu tas raudonas būtų nepradėjęs rikiuotis perėjoj, būtų viskas normaliai. "

                  Kokie dar "jeigu".

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Gal paaiškintumėte kas jam draudžia ar kokios kitos priežastys jam neleidžia persirikiuoti šioje situacijoje? Ir kodėl vairuotojas važiuojantis nepažeisdamas jokių taisyklių yra idiotas, o tas, kuris jas pažeidžia - vairavimo meistras?
                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Tai tu jį teisini su savo žodžiais "Jeigu tas raudonas būtų nepradėjęs rikiuotis perėjoj, būtų viskas normaliai. "
                    Kokie dar "jeigu".
                    Abiems tas pats paaiškinimas tinka.

                    Rikiuotis pėsčiųjų perėjoje yra draudžiama. Jeigu bent kartą teko eit teisių laikytis, šitai turėtų būt žinoma.

                    Toliau. Jeigu žvelgiant pagal vairavimo praktinį egzaminą, tarpas tarp veiksmo pradžios ir posūkio įjungimo turi būt ne mažiau 30 metrų. Jeigu tas tamsta būtų tą patį padaręs, tas kitas per rodyklę būtų kuo gražiausiai prasukęs, kai į dešinę suko tas dar kitas per žalią.

                    O kadangi gyvenam realiame gyvenime, Regitros egzaminų nei vienas be taisyklių ir reikalavimų permetimo akimis neišlaikytumėt, tai gal bent sėdėkit ramiai ir tylėkit, o ne vieną rodyklę įsikandę visus kitus nemokšas glostykit.

                    Comment


                      Ot: kiek laiko už vairo ir dideliam mieste yra praleidę dsanto ir sleader?

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Kyla abejonių, ar lentelė mano atveju sumažino saugumą? Taip, sumažino - eismas intensyvus, turėjau staigiai stabdyti, o į galą man vos neįvažiavo.
                        Saugumą mažina ne lentelės, o "vairuotojai", nemokantys įvertinti situacijos sankryžoje ir pamatyti kitus eismo dalyvius.

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Šiandien sukantis į dešinę automobilis sukėlė avarinę situaciją. Mėlynasis automobilis mano:

                          Atvaizdas
                          Man šioje situacijoje labiau nesuprantamas mėlynojo ir geltonojo noras važiuoti tiesiai per sankryžą iš pirmos juostos, kai tą laisvai galima padaryti ir antrąja bei trečiąja juostomis.

                          Ar tai daroma iš principo, kad sudaryti daugiau kliūčių sukantiems pagal lentelę su žalia rodykle? O paskui, kaip ankstesniame pavyzdyje:
                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Šiandien tapau dar nematytos situacijos liudininku Tvirtovės al. - Savanorių pr. - Taikos pr. sankryžoje Kaune (važiuojant nuo Tvirtovės al.):

                          Atvaizdas


                          P.S. Aš važiavau tiesiai, tai jų pastangos bevertės ir dar sukėlė avarinę situaciją.
                          didžiuotis tuo, kad "aš važiavau tiesiai" (iš pirmos juostos, nors ir ten tiesiai važiuoti galima dar viena ar dviem juostomis)?

                          Comment


                            Parašė aRa Rodyti pranešimą
                            Man šioje situacijoje labiau nesuprantamas mėlynojo ir geltonojo noras važiuoti tiesiai per sankryžą iš pirmos juostos, kai tą laisvai galima padaryti ir antrąja bei trečiąja juostomis.

                            Ar tai daroma iš principo, kad sudaryti daugiau kliūčių sukantiems pagal lentelę su žalia rodykle? O paskui, kaip ankstesniame pavyzdyje:

                            didžiuotis tuo, kad "aš važiavau tiesiai" (iš pirmos juostos, nors ir ten tiesiai važiuoti galima dar viena ar dviem juostomis)?
                            Oho, koks įžūlumas! Pagal KET privalai važiuoti kuo arčiau dešiniojo krašto. Per tokius kaip tamsta, ir kamščiai kai kur susidaro, nes pirma juosta laisva, o kitos prisigrūdę, tai per žalią mažiau mašinų pravažiuoja.

                            Tas pats ir čia. Taikos prospektu įvažiavęs ties Birželio 23-iosios gatve toliau važiuoju pirma eismo juosta, nes ja man leidžia važiuoti kelio ženklai. Tai aktualu mano pravažiavimo per žalią laikui. Privažiavus Savanorių pr. sankryžą, kol antroje ir trečioje yra daugiau mašinų, pirmoje jų visuomet keletu mažiau. Todėl daugiau galimybių kirsti sankryžą per pirmą ar antrą šviesoforo ciklą. Jei visi važiuotų antra ir trečia eismo juostomis, kiltų nežmoniškos spūstys. Ir priešingai, jei visi vienodai pasiskirstytų po eismo juostas, galbūt pravažiuotų didesni srautai.

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Oho, koks įžūlumas! Pagal KET privalai važiuoti kuo arčiau dešiniojo krašto. Per tokius kaip tamsta, ir kamščiai kai kur susidaro, nes pirma juosta laisva, o kitos prisigrūdę, tai per žalią mažiau mašinų pravažiuoja.

                              Tas pats ir čia. Taikos prospektu įvažiavęs ties Birželio 23-iosios gatve toliau važiuoju pirma eismo juosta, nes ja man leidžia važiuoti kelio ženklai. Tai aktualu mano pravažiavimo per žalią laikui. Privažiavus Savanorių pr. sankryžą, kol antroje ir trečioje yra daugiau mašinų, pirmoje jų visuomet keletu mažiau. Todėl daugiau galimybių kirsti sankryžą per pirmą ar antrą šviesoforo ciklą. Jei visi važiuotų antra ir trečia eismo juostomis, kiltų nežmoniškos spūstys. Ir priešingai, jei visi vienodai pasiskirstytų po eismo juostas, galbūt pravažiuotų didesni srautai.
                              Kam sankryžos su dviem, trim (ar daugiau) juostų, skirtų važiuoti ta pačia kryptimi atveju, baksnoti pirštu į taisyklę "važiuoti kuo arčiau dešiniojo krašto". Pagal Jūsų logiką visi privalėtų per sankryžą važiuoti tik pirmaja juosta, tuo tarpu kitos turėtų likti laisvos??

                              Pats pripažįstate, kad ieškote būdų greičiau pravažiuoti – važiuodamas pirmąja juosta (arba sustodamas joje ir trukdydamas galintiems pasukti į dešinę), kai tuo tarpu kiti (pagal Jus – "pažeidėjai") laukia antrojoje, trečiojoje (tačiau sudaro galimybę greičiau judėti tiems, kam nereikia tiesiai). Tai kuriam iš mūsų labiau rūpi ne tik savo patogumas, bet ir kitų eismo dalyvių interesai?

                              Comment


                                Parašė agnette
                                Yra zmoniu kurie zino KET ir vadovaujasi, bet yra ir tokiu kurie interpretuoja jas kaip paciam patogiau...
                                Spėju, "boba už vairo"? Yra toks dalykas, kaip žmogiškasis ir žmoniškasis veiksnys, kai savo veiksmus derini ir pagal kitą, ne tik pagal taisyklės. Iš čia ir atsiranda įleidimai, užleidimai, praleidimai, padėjimai išvažiuot, prisiparkuot, jei sunkiai sekas, pristabdant eismą ir t.t. Bet ką aš čia šneku, taisyklių žinovams žmoniškumas nežinomas.

                                Ai vaaaa, prisiminiau "taisyklę":
                                KET / III. Bendrosios eismo dalyvių pareigos
                                4. Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu.
                                Puiki eilutė, parodanti, kad ne vieni kelyje esat.
                                Paskutinis taisė Egiuxz; 2014.04.23, 17:21.

                                Comment


                                  Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                  Kam sankryžos su dviem, trim (ar daugiau) juostų, skirtų važiuoti ta pačia kryptimi atveju, baksnoti pirštu į taisyklę "važiuoti kuo arčiau dešiniojo krašto". Pagal Jūsų logiką visi privalėtų per sankryžą važiuoti tik pirmaja juosta, tuo tarpu kitos turėtų likti laisvos??
                                  Turbūt esi tas, kuris esant tuščiai gatvei važiuoji antra ar trečia eile, nors pirma laisva? Policija tokius vadina "antraeilininkais", "trečiaeilininkais" ir baudžia.

                                  Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                  Pats pripažįstate, kad ieškote būdų greičiau pravažiuoti
                                  Normalu, kad vairuotojas renkasi kuo pralaidesnį maršrutą, tokiu būdu mažinama oro tarša, vietoje to, kad stovėtum spūstyje.

                                  Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                  ... važiuodamas pirmąja juosta (arba sustodamas joje ir trukdydamas galintiems pasukti į dešinę)
                                  Tamstos nuomone, važiuodamas pirma eismo juosta aš trukdau eismui. Kitų nuomone, aš gal vien dėl to, kad išvažiavau į gatvę, jau trukdau eismui. Visa tai paistailai ir kreivos interpretacijos.

                                  Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                  ... kai tuo tarpu kiti (pagal Jus – "pažeidėjai") laukia antrojoje, trečiojoje (tačiau sudaro galimybę greičiau judėti tiems, kam nereikia tiesiai).
                                  Pasikartosiu - esant tuščiai gatvei, privaloma važiuoti pirma eismo juosta. Esant intensyvesniam eismui, pildosi tiek antra, tiek trečia eismo juostos. Bet pirma neturi likti tuščia, nebent kelio ženklai iš pirmos eismo juostos leidžia sukti tik į dešinę, o nėra sukančiųjų į dešinę.

                                  Minėtoje Taikos pr. atkarpoje nemaža dalis vairuotojų važiuoja tiesiai pirma eismo juosta, nes, pasikartosiu, jei visi važiuotų tiesiai tik antra ir trečia eismo juostomis, susidarytų didelės spūstys, nes ir dabar, važiuojant tiesiai pirma eismo juosta, srautas pakankamai didelis.

                                  Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                  ... Tai kuriam iš mūsų labiau rūpi ne tik savo patogumas, bet ir kitų eismo dalyvių interesai?
                                  Reiškia, man norint važiuoti tiesiai, reikia stoti į antrą-trečią eismo juostą, kad nedidelė dalis sukančių į dešinę galėtų pasukti per raudoną? Įdomu, bet Taikos pr. - Basanavičiaus al. sankryžoje iš Taikos pr. į Basanavičiaus al. pasukti per raudoną yra beveik neįmanoma, nes Basanavičiaus alėja automobiliai važiuoja tiesiai. O Taikos pr. - Savanorių pr. sankryžoje sukančių iš Taikos pr. į Savanorių pr. beveik nebūna. Pagal aRa logiką pirma juosta šioje atkarpoje turi būti laisva, kad vienas kitas galėtų pasukti į dešinę, o kiti, susigrūdę antroje-trečioje juostose terštų aplinką, kol per 3-4 šviesoforo ciklus pravažiuotų tiesiai. Čia taip lentelė padeda mažinti oro taršą?
                                  Paskutinis taisė dsanto; 2014.04.23, 19:43.

                                  Comment


                                    Atsiprašau už OT, bet negaliu susilaikyti nepakomentavęs.

                                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                    Rikiuotis pėsčiųjų perėjoje yra draudžiama. Jeigu bent kartą teko eit teisių laikytis, šitai turėtų būt žinoma.
                                    Vieną kartą teko eiti, bet kažkaip tokios taisyklės nepamenu. Lenkti perėjose tikrai draudžiama ir esant reikalui galėčiau greitai surasti tą draudžiančio punkto numerį. Kadangi kaip suprantu irgi esate ėjęs (galbūt ir ne kartą), gal nebūtų sunku parašyti konkretu KET punktą? Padėkite man patobulėti, nes žmonės turi gebėjimą kai ką primiršti.

                                    Toliau. Jeigu žvelgiant pagal vairavimo praktinį egzaminą, tarpas tarp veiksmo pradžios ir posūkio įjungimo turi būt ne mažiau 30 metrų. Jeigu tas tamsta būtų tą patį padaręs, tas kitas per rodyklę būtų kuo gražiausiai prasukęs, kai į dešinę suko tas dar kitas per žalią.
                                    Egzaminas yra vienas dalykas, o realios gyvenimiškos situacijos yra kas kita. Per egzaminą negalima svilinti sankabos, bet kas man uždraus tą daryti nuosavame automobilyje ir kaip toks veiksmas galėtų įtakoti eismą ir jo saugumą.
                                    Juo labiau, kad posūkio rodymas turėtu būti matuojamas ne metrais (juk kartais rodai posūkį ir nejudėdamas), o sumirksėjimų skaičiumi iki manevro.

                                    O kadangi gyvenam realiame gyvenime, Regitros egzaminų nei vienas be taisyklių ir reikalavimų permetimo akimis neišlaikytumėt, tai gal bent sėdėkit ramiai ir tylėkit, o ne vieną rodyklę įsikandę visus kitus nemokšas glostykit.
                                    Ale kaip griežtai Nemokšomis čia tik tamsta mėgstate "pasisvaidyti". Man kažkodėl nejučiomis iškyla prieš akis toks portretas: BMW, treningai, barškantis galinis numeris ir kt. Gal įsivaizduojate kodėl ?
                                    Dar labai smalsu kaip žmogus niekada nematęs pašnekovo "kitame laido gale" gali taip užtikrintai sakyti ką jis padarytų, o ko nesugebėtu. Ir toliau lieka atviras klausimas kaip profai, kurie sugebėtu išlaikyti tą nežmoniškai sunkų egzaminą, sugeba vienu metu stebėti bent tris skirtingas kryptis

                                    Parašė Grazvis Rodyti pranešimą
                                    Ot: kiek laiko už vairo ir dideliam mieste yra praleidę dsanto ir sleader?
                                    Jeigu apibrėžtumėte kas yra didelis miestas ir kaip nusakyti kiek laiko, t.y. ar valandomis praleistomis prie vairo - panašiai kaip skrydžio valandos, ar kaip kitaip, būtų labai įdomu pabandyti atsakyti į šį klausimą.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Vieną kartą teko eiti, bet kažkaip tokios taisyklės nepamenu. Lenkti perėjose tikrai draudžiama ir esant reikalui galėčiau greitai surasti tą draudžiančio punkto numerį. Kadangi kaip suprantu irgi esate ėjęs (galbūt ir ne kartą), gal nebūtų sunku parašyti konkretu KET punktą? Padėkite man patobulėti, nes žmonės turi gebėjimą kai ką primiršti.
                                      O lenkti draudžiama perėjoje kodėl? Gal būt dėl to, kad staigiai išėjus pėsčiajam, nebūtum priešpriešinėj? Galbūt dėl to negalima ir rikiuotis perėjose, kad nebūtum "nei čia, nei ten"?

                                      Egzaminas yra vienas dalykas, o realios gyvenimiškos situacijos yra kas kita. Per egzaminą negalima svilinti sankabos, bet kas man uždraus tą daryti nuosavame automobilyje ir kaip toks veiksmas galėtų įtakoti eismą ir jo saugumą.
                                      Juo labiau, kad posūkio rodymas turėtu būti matuojamas ne metrais (juk kartais rodai posūkį ir nejudėdamas), o sumirksėjimų skaičiumi iki manevro.
                                      Nežinau kaip tą sankabą svilinti, kadangi su mechanine dėže reikalų turėta labai mažai. BET. Į posūkį gal irgi sankabą įmynus įvažinėt galima? Malti posūkių rankenėlės nereikia? Šoninių atstumų išlaikyt nereikia? Per egzaminus irgi daug kur nerodžiau posūkių atsižvelgiant į aplinkybes. O ir šiap realiam gyvenime tie mirksėjimų skaičiai tikrai nesąmonė, mirksėjimų intervalai ne pas visus irgi vienodi.

                                      Ale kaip griežtai Nemokšomis čia tik tamsta mėgstate "pasisvaidyti". Man kažkodėl nejučiomis iškyla prieš akis toks portretas: BMW, treningai, barškantis galinis numeris ir kt. Gal įsivaizduojate kodėl ?
                                      Dar labai smalsu kaip žmogus niekada nematęs pašnekovo "kitame laido gale" gali taip užtikrintai sakyti ką jis padarytų, o ko nesugebėtu. Ir toliau lieka atviras klausimas kaip profai, kurie sugebėtu išlaikyti tą nežmoniškai sunkų egzaminą, sugeba vienu metu stebėti bent tris skirtingas kryptis
                                      O nemokšomis svaidausi todėl, kad ta nesugebantį normaliai važiuot lyg niekur nieko apibūdinant, išverčiant į patogią pusę, nors būtent per jį čia vienas tamsta ir užvedė visą šitą dabartinę diskusiją. Ir kodėl čia visi elitinio runkelio apibūdinimai iškyla - negaliu už tamstą atsakyt. Jei su aštresniu žodžiu asociacijos tokios kyla, tai gal reiktų pagalvot, kad tiems įsivaizduojamiems draugams ne mano stiliumi ir gramatika mintis dėstyt?
                                      Dėl egzamininių įgūdžių stokos net neabejoju, atsižvelgiant į bendrą situaciją keliuose. Juolab, kad žmogus nėra neklystanti būtybė, kad viską darytų idealiai. Ir prie ko čia tos kryptys? Nevažiuojant tuneliu praktiškai vien tik tiesiai galvą laikant ir akis tevartant galima tikrai daug aprėpt.

                                      Beje, BMW visai gera mašina
                                      Paskutinis taisė Egiuxz; 2014.04.23, 21:02.

                                      Comment


                                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                        O lenkti draudžiama perėjoje kodėl? Gal būt dėl to, kad staigiai išėjus pėsčiajam, nebūtum priešpriešinėj? Galbūt dėl to negalima ir rikiuotis perėjose, kad nebūtum "nei čia, nei ten"?


                                        Nežinau kaip tą sankabą svilinti, kadangi su mechanine dėže reikalų turėta labai mažai. BET. Į posūkį gal irgi sankabą įmynus įvažinėt galima? Malti posūkių rankenėlės nereikia? Šoninių atstumų išlaikyt nereikia? Per egzaminus irgi daug kur nerodžiau posūkių atsižvelgiant į aplinkybes. O ir šiap realiam gyvenime tie mirksėjimų skaičiai tikrai nesąmonė, mirksėjimų intervalai ne pas visus irgi vienodi.



                                        O nemokšomis svaidausi todėl, kad ta nesugebantį normaliai važiuot lyg niekur nieko apibūdinant, nors būtent per jį čia vienas tamsta ir užvedė visą šitą dabartinę diskusiją. Ir kodėl čia visi elitinio runkelio apibūdinimai iškyla - negaliu už tamstą atsakyt. Jei su aštresniu žodžiu asociacijos tokios kyla, tai gal reiktų pagalvot, kad tiems įsivaizduojamiems draugams ne mano stiliumi ir gramatika mintis dėstyt?
                                        Dėl egzamininių įgūdžių stokos net neabejoju, atsižvelgiant į bendrą situaciją keliuose. Juolab, kad žmogus nėra neklystanti būtybė, kad viską darytų idealiai. Ir prie ko čia tos kryptys? Nevažiuojant tuneliu praktiškai vien tik tiesiai galvą laikant ir akis tevartant galima tikrai daug aprėpt.

                                        Beje, BMW visai gera mašina
                                        Tamsta, savo filosofinius, su realybe nelabai ką turinčius pamąstymus, galite pratęsti kitose forumo temose (pvz.: "Prospektas": Apie ekonomiką, politiką, kultūrą ir visą kitą, kas netelpa į pagrindinę forumo temą). Ši tema apie lenteles su žaliomis rodyklėmis.

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Turbūt esi tas, kuris esant tuščiai gatvei važiuoji antra ar trečia eile, nors pirma laisva? Policija tokius vadina "antraeilininkais", "trečiaeilininkais" ir baudžia.
                                          Su Tamsta kiaulių neganiau, todėl pagrindo "tujintis" neįžvelgiu.

                                          Važiuoju ten, kur laisviau (nors tai jau ne šios temos klausimas).
                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Normalu, kad vairuotojas renkasi kuo pralaidesnį maršrutą, tokiu būdu mažinama oro tarša, vietoje to, kad stovėtum spūstyje.
                                          Taigi, visai kaip Jūs

                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                          ... važiuodamas pirmąja juosta (arba sustodamas joje ir trukdydamas galintiems pasukti į dešinę)
                                          Tamstos nuomone, važiuodamas pirma eismo juosta aš trukdau eismui. Kitų nuomone, aš gal vien dėl to, kad išvažiavau į gatvę, jau trukdau eismui. Visa tai paistailai ir kreivos interpretacijos.
                                          O dabar darkart perskaitykite mano citatą ir savo komentarą. Rašiau apie trukdymą (ir, kiek susidaro įspūdis, sąmoningą – nes "Aš važiavau tiesiai, tai jų pastangos bevertės" – čia apie tuos, kurie bandė pasitraukti ir atlaisvinti juostą sukantiems) galintiems pasukti į dešinę, o ne trukdymą eismui. Nusiinterpretavote...

                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Pasikartosiu - esant tuščiai gatvei, privaloma važiuoti pirma eismo juosta. Esant intensyvesniam eismui, pildosi tiek antra, tiek trečia eismo juostos. Bet pirma neturi likti tuščia, nebent kelio ženklai iš pirmos eismo juostos leidžia sukti tik į dešinę, o nėra sukančiųjų į dešinę.
                                          O čia jau prasideda mąstymas "į priekį" (kitais žodžiais – "toliau savo nosies") - jei kažkam gali sutaupyti laiko atsistodamas antrojoje juostoje ir tau tai nesukelia alergijos (kad kitas greičiau nuvažiuos), taip ir darai.
                                          Egiuxz teisingai tai įvardino – be taisyklių dar galima vadovautis ir žmogiškumo kriterijais.

                                          Konkrečiais Jūsų paminėtais atvejais, jei sukančiųjų į dešinę tikrai yra vienetai, o važiuojantys tiesiai nesutelpa net ir į tris juostas, belieka sutikti su Tamsta.
                                          Kadangi prie savo situacijų paveikslėlių patingėjote paminėti tragišką sankryžų su tiek juostų nepralaidumą, komentavau pagal tai, kas buvo pateikta.
                                          Paskutinis taisė aRa; 2014.04.23, 22:08.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X