Tai buvo padaryta dėl to, kad tų lentelių pristatyta per daug ir nesąmoningose vietose. Bet aš manau tai klaida, geriau būtų padarę esamų lentelių peratestavimą ir sugriežtinę jų statymo taisykles, per kelis metus iki 2020 buvo galima suspėti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Nesutinku, kad tai klaida. Tai turėjo duoti postūmį miestuose įrenginėti kitokius sprendimus, kurie tam tikrose vietose užtikrintų nereguliuojamą posūkį į dešinė. Vilniuje yra nemažai vietų kur tą galima ir reikėtų padaryti, bet savivaldybė snaudžia ir nieko nedaro. Gal tiesiog tikisi, kad lentelės sugrįš ir nereiks nieko daryt? Visada geriausia sakyti "čia blogai" ir laukti, laukti, laukti... Netgi kitoje temoje šiandien pažiūrėjus Šiaurinės g. detalųjį planą, akivaizdu, kad apie galimybes užtikrinti sklandžius dešiniuosius posūkius papildomomis juostomis nėra pagalvota ir jokie sprendiniai nepriimti, nors galimybių ir vietos ten daugiau nei pakankamai.Parašė digital Rodyti pranešimąTai buvo padaryta dėl to, kad tų lentelių pristatyta per daug ir nesąmoningose vietose. Bet aš manau tai klaida, geriau būtų padarę esamų lentelių peratestavimą ir sugriežtinę jų statymo taisykles, per kelis metus iki 2020 buvo galima suspėti.
Problema ne lentelių panaikinimas, o atitinkamų sprendimų ir sprendinių projektuose netaikymas. Kas trukdė pvz. važiuojant iš Vakarinio aplinkkelio į Pavilnionių g. padaryti atskirą nereguliuojamą juostą posūkiui į dešinę? Niekas netrukdė, vietos yra, pėsčiųjų srauto didelio nėra (praktiškai išvis pėsčiųjų ten nėra, nes kiek važiuju tai max 1 ar 2 per dieną matau), o transporto srautas sukantis į dešinę didelis, bet nieko nepadaryta ir visi be reikalo stoviniuoja prie šviesoforo. Nors dar neįrengus sankryžos buvo aišku, kad žalios skardos gabalo pakabinti jau nebus galima. Tipinis pvz. yra posūkis iš T. Narbuto g. į Saltoniškių g. link Panoramos PC. Juosta yra, salelė yra (tik nupiešta), pėsčiųjų nėra, tai visos sąlygos nereguliuojam posūkiui yra, tik vat šviesoforą "standartiškai" pakabino ir vietoje nudažytos salelės neįrengė normalios, tai todėl norint atlikti posūkį tenka laukti žalio signalo. O tereikia tiek nedaug perdaryti ir būtų galima šios juostos nereguliuoti šviesoforu.
- 3 patinka
Comment
-
Taisyklės sugriežtintos nuo 2012 m. Kaune į tai nereaguojama ir naujose arba rekonstruojamose sankryžose lentelės įrengiamos nusižengiant taisyklėms. Savivaldybės savivaliauja ir niekas jų negali sukontroliuoti.Parašė digital Rodyti pranešimąTai buvo padaryta dėl to, kad tų lentelių pristatyta per daug ir nesąmoningose vietose. Bet aš manau tai klaida, geriau būtų padarę esamų lentelių peratestavimą ir sugriežtinę jų statymo taisykles, per kelis metus iki 2020 buvo galima suspėti.
Comment
-
Tai ir nebuvo pretekstas. Pagrindinis pretekstas - eismo saugumas. Aš tik norėjau pastebėti, kad paties minimas taisyklių sugriežtinimas padarytas jau prieš 6,5 metų.Parašė digital Rodyti pranešimąMano kuklia nuomone "negalėjimas sukontroliuoti" nėra geras pretekstas panaikinimui iš viso.
- 2 patinka
Comment
-
Aš labiau turėjau omeny esamų lentelių peratestavimą. Kad naujas dabar jau draudžia statyti, tai žinau, turėjau omeny, kad jas būtų galima leisti ir toliau statyti, bet tik griežtesnėm sąlygom. Jei joms esant vis tiek statydavo bet kur, tai problema tik kontrolės (ar jos mechanizmo) nebuvimas.
Comment
-
Kiek eismo įvykių Lietuvoje įvyko dėl žalios lentelės? - 1, 10, 1247? O gal dėl jų išvis neįvyko nei vieno eismo įvykio?Parašė dsanto Rodyti pranešimąTai ir nebuvo pretekstas. Pagrindinis pretekstas - eismo saugumas. Aš tik norėjau pastebėti, kad paties minimas taisyklių sugriežtinimas padarytas jau prieš 6,5 metų.
Comment
-
Nežinau visų argumentų, bet bent jau asmeniškai tai neįžvelgiu jokių galimybių griežčiau reglamentuoti jų įrengimą ir išlaikyti galimybes tik išimtinais atvejais jas įrengti. Jeigu reglamentas reikalautų, kad ta kryptimi nebūtų kertama pėsčiųjų perėja, tai akivaizdžiai būtų nueita paprasčiausiu keliu ir palikta lentelė, o perėja panaikinta, tai priverčiant pėsčiuosius eiti aplink |_| trajektorija. T.y. lentelės, kurios buvo leistinos, bet iš esmės buvo skirtos naudoti išimtinais atvejais tikrai apgalvojus jų reikalingumą ir įrengimo saugumą, tai buvo štampuojamos "by default" visur kur jų reikia/nereikia ir kur jos leidžia važiuoti saugiai ar to neleidžia. T.y. individualiai nebuvo vertinama, o paimta kaip šablonas - reguliuojama sankryža, reiškia visur į dešinę kabiname lenteles. Tiesiog buvo pradėta piknaudžiauti.Parašė digital Rodyti pranešimąAš labiau turėjau omeny esamų lentelių peratestavimą. Kad naujas dabar jau draudžia statyti, tai žinau, turėjau omeny, kad jas būtų galima leisti ir toliau statyti, bet tik griežtesnėm sąlygom. Jei joms esant vis tiek statydavo bet kur, tai problema tik kontrolės (ar jos mechanizmo) nebuvimas.
Duotas ir pereinamas laikotarpis prisitaikyti prie pokyčių, bet bent jau Vilniuje, tai nematau nei vienos vietos, kurioje net būtų bandyta kažką daryti.
- 2 patinka
Comment
-
Jau rašiau kažkada, kad ir kažkokios komisijos Susisiekimo ministerijoje įsteigimas, kuri tvirtintų kiekvieną lentelę, ar pan.Parašė sleader Rodyti pranešimąNežinau visų argumentų, bet bent jau asmeniškai tai neįžvelgiu jokių galimybių griežčiau reglamentuoti jų įrengimą ir išlaikyti galimybes tik išimtinais atvejais jas įrengti.
Vėlgi, ką jau sakiau - kontrolės (ar jos mechanizmo) nebuvimas.Jeigu reglamentas reikalautų, kad ta kryptimi nebūtų kertama pėsčiųjų perėja, tai akivaizdžiai būtų nueita paprasčiausiu keliu ir palikta lentelė, o perėja panaikinta, tai priverčiant pėsčiuosius eiti aplink |_| trajektorija. T.y. lentelės, kurios buvo leistinos, bet iš esmės buvo skirtos naudoti išimtinais atvejais tikrai apgalvojus jų reikalingumą ir įrengimo saugumą, tai buvo štampuojamos "by default" visur kur jų reikia/nereikia ir kur jos leidžia važiuoti saugiai ar to neleidžia.
T.y. individualiai nebuvo vertinama, o paimta kaip šablonas - reguliuojama sankryža, reiškia visur į dešinę kabiname lenteles. Tiesiog buvo pradėta piknaudžiauti.
Comment
-
https://lietuvosdiena.lrytas.lt/nela...ir-mociute.htmParašė Aleksio Rodyti pranešimąKiek eismo įvykių Lietuvoje įvyko dėl žalios lentelės? - 1, 10, 1247? O gal dėl jų išvis neįvyko nei vieno eismo įvykio?
Šitas atvejis. Nors straipsnyje parašyta, kad "žalia rodyklė" įtakos neturėjo, bet tada nesuprantama kodėl degant žaliam signalui ir sukant į dešinę liudininkai teigia, kad vairuotojas "žiūrėjo į kairę", nes ten nebuvo į ką žiūrėti. Autobusas ketino įvažiuoti degant raudonam pagal lentelę, vairuotojas žiūrėjo į kairę ar gali važiuoti ir kaip tik tuo metu užsidegė žalias. T.y. privažiuojant vairuotojas nematė žalio ir nesitikėjo, kad į kertamą eismo juostą įžengs pėstieji, o jau po to nebespėjo sureaguoti.
Jeigu tamsta pasakys, kad niekada neteko atsidurti situacijoje kai į dešinę per rodyklę sukantis vos neužlekia "ant galvos", tai patikėsiu nebent pėsčias nevaikštote.
Arba kitas pvz. iš Pilaitės pr.-Sietyno-Spaudos g. sankryžos. Gal čia aš toks nesėkmingas, bet kiekvieną kartą kai iš Sietyno g. suku į kairę į Pilaites pr. pirmą juostą, tai visada tenka "nuspausti signalą", nes sukantys iš Spaudos g. į dešinę nepraleidžia ir bando sutilpti į tą pačią eismo juostą.
- 2 patinka
Comment
-
Ministerija negali kontroliuoti kiekvienos lentelės Pagal atsakomybių ribas už miestų gatves atsakingos savivaldybės.Parašė digital Rodyti pranešimąJau rašiau kažkada, kad ir kažkokios komisijos Susisiekimo ministerijoje įsteigimas, kuri tvirtintų kiekvieną lentelę, ar pan.
Vėlgi, ką jau sakiau - kontrolės (ar jos mechanizmo) nebuvimas.
Comment
-
Dėl lentelių keisti Valstybės institucijų atsakomybių ribas?Parašė digital Rodyti pranešimąNegalima pakeisti įstatymų?
Comment
-
Tai nieko nepakeistų. Jei ta komisija būtų sudaryta iš tikrų specialistų, tai jie tiesiog lentelės nepatvirtintų kaip nesaugios priemonės ir savivaldybei pateiktų rekomendaciją kaip kitaip organizuoti eismą. T.y. rezultatas būtų toks pats kaip ir dabar: nebūtų lentelių, yra rekomendacijos kokias kitas priemones galima taikyti.Parašė digital Rodyti pranešimąIšimties, kad lentelės tvirtinamos kažkokios komisijos, niekur negalima įrašyti?
Nes iš buvusių lentelių, gal tik 5 proc. buvo ten, kur jų įrengimui galima būtų pritarti.
Comment
-
Tai aš to ir norėčiau. Kad netvirtintų lentelių, kur nesaugu, o kažkur užmiestyje, kur pėsčiųjų nebūna, patvirtintų (buvo keli tokie pavyzdžiai ir šioje temoje). Arba kad ir prie Panoramos Vilniuje - ten pėsčiųjų nėra (nes yra požeminė), lentelė laisvai galėtų būti.Parašė sleader Rodyti pranešimąTai nieko nepakeistų. Jei ta komisija būtų sudaryta iš tikrų specialistų, tai jie tiesiog lentelės nepatvirtintų kaip nesaugios priemonės ir savivaldybei pateiktų rekomendaciją kaip kitaip organizuoti eismą. T.y. rezultatas būtų toks pats kaip ir dabar: nebūtų lentelių, yra rekomendacijos kokias kitas priemones galima taikyti.
Comment
-
Jeigu eismo įvykį nagrinėję asmenys nutaė, kad lentelė neturėjo įtakos avarinei situacijai, reiškia lentelė tikrai ne prie ko. Išvada: lentelė nekelia pavojaus eismo saugai.Parašė sleader Rodyti pranešimąŠitas atvejis. Nors straipsnyje parašyta, kad "žalia rodyklė" įtakos neturėjo, bet tada nesuprantama kodėl degant žaliam signalui ir sukant į dešinę liudininkai teigia, kad vairuotojas "žiūrėjo į kairę", nes ten nebuvo į ką žiūrėti. Autobusas ketino įvažiuoti degant raudonam pagal lentelę, vairuotojas žiūrėjo į kairę ar gali važiuoti ir kaip tik tuo metu užsidegė žalias. T.y. privažiuojant vairuotojas nematė žalio ir nesitikėjo, kad į kertamą eismo juostą įžengs pėstieji, o jau po to nebespėjo sureaguoti.
Vaikštau pėsčias kasdien (2 sankryžos mano kasdieniniame kelyje yra su ta žalia lentele) - jokių avarinių situacijų per daug-daug metų nebuvo.O štai kai lentelės nėra (arba sankryža nereguliuojama) - porą kartų buvo beveik avarija, o vieną kartą - avarja (vairuotojas nekreipė dėmesio į pėsčiuosius, pamatęs mane staigiai stabdė ir jam į galą padarė "bum").Parašė sleader Rodyti pranešimąJeigu tamsta pasakys, kad niekada neteko atsidurti situacijoje kai į dešinę per rodyklę sukantis vos neužlekia "ant galvos", tai patikėsiu nebent pėsčias nevaikštote.
Comment
-
Galima įrengti žalias sekcijas į dešinę ten kur yra problema. Pavyzdžiui Kaune Muravos sankryžoje įrengė ir kuo puikiausiai veikia.Parašė DArnas Rodyti pranešimąŠiaip jau pėsčiojo pareiga apsižvalgyti prieš žengiant į važiuojamąją kelio dalį nedingsta ir sankryžų su žalia rodykle atveju – nereikia pulti stačia galva.
Tas žalių rodyklių naikinimas jau dabar kelia ištisus kamščius, apie kuriuos esu minėjęs jau anksčiau.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
Comment