Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kurioje vietoje Konstitucijos prospektas turi sankryžą su Laisvės pr. ? Ar čia turėta omenyje Narbuto gatvė?

    Comment


      Jo, sumaišiau, turejau omeny Narbuto g.

      Comment


        Lentelės "nauda". Nepaisant to, kad ten ji pastoviai kelia grėsmę pėstiesiems, kartais įvyksta ir tokios skaudžios avarijos.

        http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/...m#.UpiaS2eIrcs

        „Važiavau Kęstučio gatve degant žaliam šviesoforui, greta riedėjo autobusas“, — lrytas.lt pasakojo automobilio „Peugeot 206“ vairuotoja.

        Pasak moters, tuo metu sankryžą pamėgino kirsti automobilis „Peugeot 407“, kuriam tuo metu turėjo degti raudonas šviesoforo signalas.

        Bendrovei „Kauno autobusai“ priklausančio maršrutinio autobuso vairuotojas mėgino išvengti susidūrimo, pasuko į kairę ir nušlavė abu „Peugeot“.

        Comment


          Tuo pačiu papildysiu ir aš šią temą. Man koją pervažiavo automobilis, kuris važiavo į sankryžą, degant raudonam signalui. Aš ėjau per pėsčiųjų perėją, degant leidžiamam signalui. Vairuotojas aiškino, kad jam pirmenybę suteikia žalia lentelė ir jis net iškvietė policiją, nes aš buvau kaltas pagal jo taisyklių supratimą. Kadangi policiją nubaudė jį patį, tai jis policijos sprendimą apskundė teismui. Todėl dabar turėsiu dar vykti į teismo posėdį. Šis įvykis tik sustiprino mano nuomonę, kad reikia mažinti "žalių rodyklių" sankryžose.

          Comment


            Atsakysiu žiauriai - reikia žiūrėt kur eini ir niekas ant kojos neužvažiuos. Jeigu matai, kad kokd durnelis atskrenda - praleisk. Mašinos gi nepertrenksi.

            Comment


              Aš mačiau, kad jis atvažiuoja. Bet prieš perėja pradėjo stabdyti,tai ėjau drąsiai, tik vairuotojas paskutinę akimirką sugalvojo važiuoti. Kadangi dar spėjau šiek tiek atšokti atgal, tai jis pervažiavo koją, o ne nutrenkė mane. Įdomus pastebėjimas, Panevėžyje ir Kaune daugiausiai vairuotojų bet kokia kaina bando važiuoti net ir neturint pirmenybės. Jei pats sustoju pirmoje juostoje prie šviesoforo, degant raudonam signalui, praleisti pėsčiųjų ir automobilių, tai prasideda pypsėjimai, mirksėjimai šviesomis ir įvairūs manevrai.

              Comment


                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                Atsakysiu žiauriai - reikia žiūrėt kur eini ir niekas ant kojos neužvažiuos. Jeigu matai, kad kokd durnelis atskrenda - praleisk. Mašinos gi nepertrenksi.
                Tipiškas kelių gaidelio požiūris: "Užvažiavo - pats kaltas". Per tokius, taip mąstančius, ir įvyksta nelaimingi atsitikimai. Kokio velnio gini per raudoną važiavusį vairuotoją? Juk aiškiai parašė, kad tas kvailys net iškvietė policiją, nes manė, jog lentelė jam suteikia pirmenybę. Ne į temą, bet tavo mąstymas panašus į kaltinimus, kai išprievartaujama mergina kaltinama, kad yra pati kalta dėl išprievartavimo.

                Vairuotojas, važiuojantis per raudoną, privalo važiuoti ypač atsargiai ir jokiu būdu nesukelti konfliktinės situaciijos. O nepagalvoji, kad panaikinus žaliąją lentelę nebelieka konfliktinės situacijos "Pėsčiojo - automobilio trajektorijos kertasi statmenai"? Tai labai pavojinga konfliktinė situacija.

                P.S.Sveikintina, kad Kauno ir Panevėžio naujai rekonstruotose sankryžose praktiškai nebelieka lentelių su žaliomis rodyklėmis. Ir pasirodo, pasaulis nuo to nesugriūva.
                Paskutinis taisė dsanto; 2013.11.29, 23:08.

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  Tipiškas kelių gaidelio požiūris: "Užvažiavo - pats kaltas". Per tokius, taip mąstančius, ir įvyksta nelaimingi atsitikimai. Kokio velnio gini per raudoną važiavusį vairuotoją? Juk aiškiai parašė, kad tas kvailys net iškvietė policiją, nes manė, jog lentelė jam suteikia pirmenybę. Ne į temą, bet tavo mąstymas panašus į kaltinimus, kai išprievartaujama mergina kaltinama, kad yra pati kalta dėl išprievartavimo.

                  Vairuotojas, važiuojantis per raudoną, privalo važiuoti ypač atsargiai ir jokiu būdu nesukelti konfliktinės situaciijos. O nepagalvoji, kad panaikinus žaliąją lentelę nebelieka konfliktinės situacijos "Pėsčiojo - automobilio trajektorijos kertasi statmenai"? Tai labai pavojinga konfliktinė situacija.

                  P.S.Sveikintina, kad Kauno ir Panevėžio naujai rekonstruotose sankryžose praktiškai nebelieka lentelių su žaliomis rodyklėmis. Ir pasirodo, pasaulis nuo to nesugriūva.
                  Nieko aš neginu, tiesiog atsakomybę už savo sveikatą jaučiu pats, o ne perkeliu kitam, maždaug "mane jis privalo praleist". Jeigu visi pėstieji ir dviratininkai taip galvotų, nelaimių tikrai sumažtų.
                  Ne veltui yra sakoma: saugokis ir Dievas padės. Ačiū Dievui, kol kas šitoks principas mane saugo.

                  P.S. man raudonos lentelės patinka, tiek vairuoju, tiek vaikštau, o ir mano "gaideliškumą" greičiausiai tamsta pranoktų.

                  Comment


                    Egiuxz, nepyk, bet rašai kaip tikras Panevėžietis. Tu gali kiek nori jausti savo atsakomybę saugotis pats, bet nesi niekada apsaugotas nuo kitų. Kaip jau minėjau, vairuotojas beveik sustojo prieš perėją, bet staiga sugalvojo važiuoti, kai jau pradėjau eiti. Įdomu kaip kalbėtum, jei tau važiuojant sankryža, įvažiuoti į tave vairuotojas, teigiantis, kad jam "žalia rodyklė" suteikia pirmenybę. Juk ir pats turi saugotis. Jei visi eismo dalyviai laikytųsi eismo taisyklių, tai nekiltų tokių situacijų.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Tipiškas kelių gaidelio požiūris: "Užvažiavo - pats kaltas". Per tokius, taip mąstančius, ir įvyksta nelaimingi atsitikimai. Kokio velnio gini per raudoną važiavusį vairuotoją? Juk aiškiai parašė, kad tas kvailys net iškvietė policiją, nes manė, jog lentelė jam suteikia pirmenybę
                      Policija jį nubaudė? - nubaudė, reiškia savo funkciją ji atliko, kitą kartą tas vairuotojas matys, kur važiuoja.
                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Sveikintina, kad Kauno ir Panevėžio naujai rekonstruotose sankryžose praktiškai nebelieka lentelių su žaliomis rodyklėmis. Ir pasirodo, pasaulis nuo to nesugriūva.
                      O tai parodo, kad vietiniai vairuotojai nelabai laikėsi taisyklių. Vilniuje situacija geresnė, todėl ir lenteles nenuima, net dviejose vietose (gal yra ir daugiau) pakabino naujas.
                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        O tai parodo, kad vietiniai vairuotojai nelabai laikėsi taisyklių. Vilniuje situacija geresnė, todėl ir lenteles nenuima, net dviejose vietose (gal yra ir daugiau) pakabino naujas.
                        Žiūrint kuo padėtis geresnė mieste, kuris vienas avaringiausių Lietuvoje.

                        Comment


                          Parašė sknts Rodyti pranešimą
                          Egiuxz, nepyk, bet rašai kaip tikras Panevėžietis. Tu gali kiek nori jausti savo atsakomybę saugotis pats, bet nesi niekada apsaugotas nuo kitų. Kaip jau minėjau, vairuotojas beveik sustojo prieš perėją, bet staiga sugalvojo važiuoti, kai jau pradėjau eiti. Įdomu kaip kalbėtum, jei tau važiuojant sankryža, įvažiuoti į tave vairuotojas, teigiantis, kad jam "žalia rodyklė" suteikia pirmenybę. Juk ir pats turi saugotis. Jei visi eismo dalyviai laikytųsi eismo taisyklių, tai nekiltų tokių situacijų.
                          Kiek suprantu, tai tamstai irgi Panevėžio eismas nesvetimas. Tai turėtum žinot, kad į savaitę bent po kartą galima sudaužyt mašiną ar ką nors nutrenkt, jeigu pats nepristabdysi, nepasuksi ten, kur vietos yra ar kitaip sieksi išvengt nelaimės. Ir visai nesvarbu, kad turėjai pirmumą, bet nesiorientuojančių erdvėj ar be elementaraus mandagumo yra apie 50% (mano vertinimu) visų dalyvių

                          Comment


                            Dar papildymas į šią temą. Šiandien sustojau Babilono aikštelėje, netoli išvažiavimo tarp abiejų babilonų. Sankryža reguliuojama šviesoforu ir turi "žalią rodyklę". 15 min bėgyje kilo ~10 avarinių situacijų, dėl papildomos lentelės. Visos jos kilo dėl to, kad vairuotojai išvažiuoja net nepasižiūrėję, ar kas nevažiuoja keliu, kuriame dega žalias signalas. Mano nuomonė kategoriška, kol vairuotojai neišmoks kelių eismo taisyklių ir neturės pakankamai kultūros, tol papildomų lentelių turėtų būti kuo mažiau.

                            Comment


                              /\ Mes tikrai tame pačiame mieste važinėjam?

                              Comment


                                Ko nustebęs? Jei priverstinio krypties ar greičio keitimo važiuojant pagrindiniu keliu pagal taisykles nelaikai avarine situacija, tada pažeidimų nebuvo... Važinėjant pagal taisykles tokių situacijų beveik nebūna. Kadangi, kaip pats minėjai, per savaitę tau būna taip bent po kartą, tai manau, kad jau įpratai prie tokio važinėjimo ir tokį vairavimą pradėjai laikyti norma.

                                Comment


                                  Parašė sknts Rodyti pranešimą
                                  Ko nustebęs? Jei priverstinio krypties ar greičio keitimo važiuojant pagrindiniu keliu pagal taisykles nelaikai avarine situacija, tada pažeidimų nebuvo... Važinėjant pagal taisykles tokių situacijų beveik nebūna. Kadangi, kaip pats minėjai, per savaitę tau būna taip bent po kartą, tai manau, kad jau įpratai prie tokio važinėjimo ir tokį vairavimą pradėjai laikyti norma.
                                  Neminėjau, kad dėl lentelių. Kadangi dažnai važinėju pagrindiniais/šalutiniais keliais, tai tikrai visko būna. O dėl lentelių, tai labai retai kada koks durnelis iššoka prieš nosį. Gal ir šiap šiek tiek pristabčius, kai kas nors lenda, kepurė nenusikelia Jokiu būdu neteisiniu pažeidimų, bet žioplinėja absoliučiai visi ir nematau nieko smerktino, jeigu šiek tiek prilėtinus gali ir kitas laisvai pravažiuot. Akių išvertimą su "mano pagrindinis" galima youtube pamatyt

                                  Comment


                                    Žalios rodyklėlės Klaipėdoje nebemylimos
                                    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...ylimos-1106288

                                    Comment


                                      Apskritai visoje Lietuvoje žalios lentelės turėtų būti mažiau mylimos. Geriau pagalvojus, tai tos žalios lentelės yra nesaugumo garantas - duoda vairuotojui galimybę važiuoti rizikuojant susidurti su kita transporto priemone, kuriai dega žalias šviesoforo signalas ir dar rizikuoja numušti pėsčiąjį, nes Lietuvoje šviesoforai taip sureguliuoti, kad jeigu tau dega žalias ir tu vairuoji, tai tuo pat metu ir pėstiesiems ta kryptimi degs žalias šviesoforo signalas.

                                      Patiko Anglijoje sankryža - žalias šviesoforo signalas dega atskirai transporto priemonėms ir pėstiesiems. Taigi jeigu dega pėstiesiems žalias šviesoforo signalas, tai visomis kryptimis transporto priemonės stovi, nes joms dega raudonas. Taip saugiausiai, nors ir priverčia sustoti. O žalia rodyklė apskritai ignoruoja bet kokį saugumą - būdamas vairuotojas ir norėdamas sėkmingai atlikti manevrą, tu turi įvažiuoti arčiau sankryžos posūkio, taigi užvažiuoji ant pėsčiųjų pėrėjos. Taip sukeli jiems nepatogumų, jeigu jie eis tau dar nebaigus manevro, be to, kaip ir buvo minėta - didelė rizika, kad apskritai nepavyks atlikti manevro sėkmingai ir įvyks autoįvykis.

                                      Taigi galima padaryti išvadą, kad žalia rodyklė gali būti statoma, tačiau ypač retais atvejais, kur mažai pėsčiųjų, kur automobilių greitis nėra didelis. Bet saugumo atžvilgiu, tokia rodyklė yra tiesiog blogas sumanymas. Mažesnė blogybė yra ta sovietinė šviesoforų sistema Lietuvoje, kai net pėstieji turi orientuotis pagal automobilių šviesoforus, kad pereiti perėjas. Kaip pėstiesiems tada orientuotis, kai kabo žalia rodyklė? Iš kur jam žinoti apie ją? Jis mato žalią šviesą ir eina. Jis stato save į rizikingą padėtį, nes a) kažkam raudonas signalas pasirodo visgi suteikia galimybę važiuoti, nes žalia rodyklė kabo b) jis eidamas gatve naudojasi automobilių šviesoforu, taigi kažkurie automobiliai irgi naudojasi juo ir sukdami gali susidurti su pėsčiuoju. Dviguba rizika. Kam rizikuoti dėl gyvybės? Vardan kelių sekundžių?

                                      Taigi esama žalia rodykle tik dar labiau padidina rizikingą situaciją keliuose. Ne veltui Vakaruose tokia lentelė retai naudojama. Su laiku visgi ji bus naudojama ir Lietuvoje rečiau, kai įvyks daugiau nelaimingų avarijų, o ir esama šviesoforų sistema visgi turės būti pakeista, nes dabartinė buvo kuriama visai negalvojant apie pėsčiuosius. Gal būt buvo taupoma, kaip ir viskas sovietiniais laikais, o ir dabar pėstysis kelyje visgi greičiau šalutinis produktas, o ne kaip irgi svarbus eismo dalyvis. Tai iškreipto požiūrio dalykas. Gatvės buvo kuriamos automobiliams, bet ne pėstiesiems ar dviratininkams.

                                      Comment


                                        Parašė Mastytojas Rodyti pranešimą
                                        Apskritai visoje Lietuvoje žalios lentelės turėtų būti mažiau mylimos. Geriau pagalvojus, tai tos žalios lentelės yra nesaugumo garantas - duoda vairuotojui galimybę važiuoti rizikuojant susidurti su kita transporto priemone, kuriai dega žalias šviesoforo signalas ir dar rizikuoja numušti pėsčiąjį, nes Lietuvoje šviesoforai taip sureguliuoti, kad jeigu tau dega žalias ir tu vairuoji, tai tuo pat metu ir pėstiesiems ta kryptimi degs žalias šviesoforo signalas.

                                        Patiko Anglijoje sankryža - žalias šviesoforo signalas dega atskirai transporto priemonėms ir pėstiesiems. Taigi jeigu dega pėstiesiems žalias šviesoforo signalas, tai visomis kryptimis transporto priemonės stovi, nes joms dega raudonas. Taip saugiausiai, nors ir priverčia sustoti. O žalia rodyklė apskritai ignoruoja bet kokį saugumą - būdamas vairuotojas ir norėdamas sėkmingai atlikti manevrą, tu turi įvažiuoti arčiau sankryžos posūkio, taigi užvažiuoji ant pėsčiųjų pėrėjos. Taip sukeli jiems nepatogumų, jeigu jie eis tau dar nebaigus manevro, be to, kaip ir buvo minėta - didelė rizika, kad apskritai nepavyks atlikti manevro sėkmingai ir įvyks autoįvykis.

                                        Taigi galima padaryti išvadą, kad žalia rodyklė gali būti statoma, tačiau ypač retais atvejais, kur mažai pėsčiųjų, kur automobilių greitis nėra didelis. Bet saugumo atžvilgiu, tokia rodyklė yra tiesiog blogas sumanymas. Mažesnė blogybė yra ta sovietinė šviesoforų sistema Lietuvoje, kai net pėstieji turi orientuotis pagal automobilių šviesoforus, kad pereiti perėjas. Kaip pėstiesiems tada orientuotis, kai kabo žalia rodyklė? Iš kur jam žinoti apie ją? Jis mato žalią šviesą ir eina. Jis stato save į rizikingą padėtį, nes a) kažkam raudonas signalas pasirodo visgi suteikia galimybę važiuoti, nes žalia rodyklė kabo b) jis eidamas gatve naudojasi automobilių šviesoforu, taigi kažkurie automobiliai irgi naudojasi juo ir sukdami gali susidurti su pėsčiuoju. Dviguba rizika. Kam rizikuoti dėl gyvybės? Vardan kelių sekundžių?

                                        Taigi esama žalia rodykle tik dar labiau padidina rizikingą situaciją keliuose. Ne veltui Vakaruose tokia lentelė retai naudojama. Su laiku visgi ji bus naudojama ir Lietuvoje rečiau, kai įvyks daugiau nelaimingų avarijų, o ir esama šviesoforų sistema visgi turės būti pakeista, nes dabartinė buvo kuriama visai negalvojant apie pėsčiuosius. Gal būt buvo taupoma, kaip ir viskas sovietiniais laikais, o ir dabar pėstysis kelyje visgi greičiau šalutinis produktas, o ne kaip irgi svarbus eismo dalyvis. Tai iškreipto požiūrio dalykas. Gatvės buvo kuriamos automobiliams, bet ne pėstiesiems ar dviratininkams.
                                        Sutinku su Jūsų nuomone, tik nesutinku, kad mažesnė blogybė, kai pėstysis vadovaujasi transporto šviesoforais. Kokia iš to nauda? Pėsčiajam visuomet reikia atsargiai žengti į gatvę, nepriklausomai, kokiu šviesoforu jis vadovaujasi.

                                        Tačiau, kai yra atskiras pėsčiojo šviesoforas, jį galima programuoti lanskčiau - įjungti anskčiau, nei automobiliams, paskaičiuoti atskirus saugos laikus ir t.t.

                                        Comment


                                          Parašė Mastytojas Rodyti pranešimą
                                          Apskritai visoje Lietuvoje žalios lentelės turėtų būti mažiau mylimos. Geriau pagalvojus, tai tos žalios lentelės yra nesaugumo garantas - duoda vairuotojui galimybę važiuoti rizikuojant susidurti su kita transporto priemone, kuriai dega žalias šviesoforo signalas ir dar rizikuoja numušti pėsčiąjį, nes Lietuvoje šviesoforai taip sureguliuoti, kad jeigu tau dega žalias ir tu vairuoji, tai tuo pat metu ir pėstiesiems ta kryptimi degs žalias šviesoforo signalas.

                                          Patiko Anglijoje sankryža - žalias šviesoforo signalas dega atskirai transporto priemonėms ir pėstiesiems. Taigi jeigu dega pėstiesiems žalias šviesoforo signalas, tai visomis kryptimis transporto priemonės stovi, nes joms dega raudonas. Taip saugiausiai, nors ir priverčia sustoti.
                                          O kadangi čia ne Anglija, tai naikina tik lenteles, šitaip dar labiau mažinant pralaidumą į dešinę, kai tau dega žalias, bet negali važiuot, nes dar yra gatvę kertančių. Tuo tarpu lentelė leidžia sukt ir per raudoną ir pralaidumas dėl to tikrai žymiai didesnis, nes ne visada eina per gatvę žmonės, kurioje esi ir važiuoja mašinos kely, į kurį suki. O ką be lentelės? Stovi kaip debilas prie šviesoforo, nieko nėra, o važiuot negali. Su tokiu atveju esu susidūręs.

                                          O žalia rodyklė apskritai ignoruoja bet kokį saugumą - būdamas vairuotojas ir norėdamas sėkmingai atlikti manevrą, tu turi įvažiuoti arčiau sankryžos posūkio, taigi užvažiuoji ant pėsčiųjų pėrėjos. Taip sukeli jiems nepatogumų, jeigu jie eis tau dar nebaigus manevro, be to, kaip ir buvo minėta - didelė rizika, kad apskritai nepavyks atlikti manevro sėkmingai ir įvyks autoįvykis.
                                          Pirmiausia, taisyklės aplamai draudžia kirst Stop liniją, kai važiuojamoj daly yra pėsčiųjų. Tai apie kokius čia nepatogumus privažiavus prie sankirtos kalbama? Nėra pėsčiųjų - važiuoji. Nesugebi saugiai net rodykle pasinaudot - padėk teises. Vienas kitas reidas, registratoriai mašinose ir bėda išspręsta.

                                          Taigi galima padaryti išvadą, kad žalia rodyklė gali būti statoma, tačiau ypač retais atvejais, kur mažai pėsčiųjų, kur automobilių greitis nėra didelis. Bet saugumo atžvilgiu, tokia rodyklė yra tiesiog blogas sumanymas. Mažesnė blogybė yra ta sovietinė šviesoforų sistema Lietuvoje, kai net pėstieji turi orientuotis pagal automobilių šviesoforus, kad pereiti perėjas. Kaip pėstiesiems tada orientuotis, kai kabo žalia rodyklė? Iš kur jam žinoti apie ją? Jis mato žalią šviesą ir eina. Jis stato save į rizikingą padėtį, nes a) kažkam raudonas signalas pasirodo visgi suteikia galimybę važiuoti, nes žalia rodyklė kabo b) jis eidamas gatve naudojasi automobilių šviesoforu, taigi kažkurie automobiliai irgi naudojasi juo ir sukdami gali susidurti su pėsčiuoju. Dviguba rizika. Kam rizikuoti dėl gyvybės? Vardan kelių sekundžių?

                                          Taigi esama žalia rodykle tik dar labiau padidina rizikingą situaciją keliuose. Ne veltui Vakaruose tokia lentelė retai naudojama. Su laiku visgi ji bus naudojama ir Lietuvoje rečiau, kai įvyks daugiau nelaimingų avarijų, o ir esama šviesoforų sistema visgi turės būti pakeista, nes dabartinė buvo kuriama visai negalvojant apie pėsčiuosius. Gal būt buvo taupoma, kaip ir viskas sovietiniais laikais, o ir dabar pėstysis kelyje visgi greičiau šalutinis produktas, o ne kaip irgi svarbus eismo dalyvis. Tai iškreipto požiūrio dalykas. Gatvės buvo kuriamos automobiliams, bet ne pėstiesiems ar dviratininkams.
                                          Kokia problema einant pasižiūrėt ar kabo lentelė ar ne? Kas čia sunkaus vadovautis mašinų šviesoforų? Taip, avarijų tik daugės, nes mano akimis, idiotų tik daugėja (vairuotojai, pėstieji). Išvis, susidaro vaizdas, kad reikia kuo daugiau bukint ir taip nelabai gudrius žmones, kad jie išvis niekur nieko nemąstytų, o tik vadovautųs "mano pirmumas" ir eitų akis išvertę. Kur savisauga? Kur šioks toks situacijos vertinimas? Vis gi gatvė nėra žaidimų aikštelė, kur nereikėtų kokių žinių kažką darant. Vieną kartą išėjęs gali ir nebegrįžt, tad saugotis pirmiausia pačiam reikia.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X