Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Blogas isradimas vien todel kad jos neisjungsi, ji "dega" nuolat, nepriklausomai nuo kitu sviesoforu lempu, horizontalaus zymejimo, eismo srauto, oro salygu, menulio fazes. Ji musu zemos kulturos vairuotojams sutekia galimybe nepaisant nieko sukti i desine.
    Policija. Baust, baust, baust, baust, baust. Man prieš 14 metų išrašė kvituką už tai, kad galvojau "prašoksiu per geltoną", o įsijungė raudonas - dabar jau prie žalio mirgsinčio atleidžių "gazą" ir ramiai sustoju. Pagerėjo eismo sauga nuo to? - pagerėjo. Taip kad be baudų nebus tvarkos. Net Vokietijoje.
    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

    Comment


      Neteisingas poziuris i eismo saugos organizavima. Represijos nieko gero neduos. Infrastruktura turi buti saugi savaime.
      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

      Comment


        Tai pala, vietoj to, kad padarytu kaip Vokietijoje, Cekijoje ar Prancuzijoje su tom papildomom sekcijom, dabar tiesiog nuimines zalias rodykles?

        Comment


          Ne tiesiog nuimines, o tik ten kur ju buvimas kenkia eismo saugai, be to niekas nedraudzia vietoj ju irengineti sekcijas.
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
            Neteisingas poziuris i eismo saugos organizavima. Represijos nieko gero neduos. Infrastruktura turi buti saugi savaime.
            Neteisingas poziuris i poziurio turejima. As kaip tik pritariu tokiam poziuriui. Butent nebaudziamumas augina sparnus keliu ereliams. Anie jau ir pries eisma vazinejasi. Vazinetu turbut ir saligatviais, bet padangu gaila. Ar siulai visur pastatyti tvoras, kad butu "saugi infrastruktura"? Pakanka paziureti naujausiai rekonstruotus keliu ruozus (pvz. Kirtimu gatve). Kelio zenklu, tvoru bei atsvaitu tiek mirga, kad net akyse raibuliuoja - ir noredamas visko nesuseksi. Bet saugiau nesijauciu ten vaziuodamas, nes visvien nuolat kyla konfliktines situacijos.

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Tai pala, vietoj to, kad padarytu kaip Vokietijoje, Cekijoje ar Prancuzijoje su tom papildomom sekcijom, dabar tiesiog nuimines zalias rodykles?
              Ar eismo dalyvis supras, kaip važiuoti, jeigu būtų įrengti šviesoforai kaip Vokietijoje, Čekijoje ar Prancūzijoje?

              Jeigu būtų įrengta kaip Vokietijoje - tai sukantys į dešinę ir stovėtų užsidegus žaliam signalui, bet nedegant papildomai sekcijai.

              Tokių šviesoforų, kaip Čekijoj, Prancūzijoj, išvis nenumato KET. Taigi viskas susiveda į KET keitimą. O tai labai ilga ir sudėtinga procedūra, ypač, kai reikia keisti iš pagrindų, įvedant naujus dalykus.

              Pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles, atskirais atvejais galima įrengti papildomą sekciją sukantiems į dešinę:

              37. Jeigu sankryžoje yra ne daugiau kaip viena atskira dešiniojo posūkio juosta, atskirais atvejais gali būti svarbu numatyti papildomą žalio signalo laiką transporto priemonėms, sukančioms į dešinę. Papildomas laikas pridedamas prie pagrindinės krypties žalio signalo laiko, tokiu būdu gaunamas ankstintasis arba vėlintasis dešinysis posūkis.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                ...Butent nebaudziamumas augina sparnus keliu ereliams...
                Va todel mums dar toli toli iki civilizuotos Europos. Sovietine mastysena deja dar gyliai sedi musu galvose.
                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                  Va todel mums dar toli toli iki civilizuotos Europos. Sovietine mastysena deja dar gyliai sedi musu galvose.
                  Sovietine mastysena cia ne prie ko. Zmogaus elgesys nuo vaikystes yra formuojamas priezasties-pasekmes principais. Na isimtis nebent, jei nuo vaikystes taip ir netenka nei karto patirti pasekmiu, del savo veiksmu - tuomet uzauga keliu erelis. Na ir dar isimtis - civilizuotoji Europa, nes ten uztenka pakvepuoti "civilizuotu" oru ir "civilizuotumas" savaime ateina

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                    Sovietine mastysena cia ne prie ko. Zmogaus Gyvulių elgesys nuo vaikystes yra formuojamas priezasties-pasekmes principais...
                    Ar ne taip?
                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                    Comment


                      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                      Neteisingas poziuris i eismo saugos organizavima. Represijos nieko gero neduos. Infrastruktura turi buti saugi savaime.
                      Tai gal tada įrengiam automatines užtvaras pesčiųjų perėjose, kad neapdairus vairuotojas nepartrenktų pesčiojo. Gal visuose keliuose kas 100m įrengiam automatinius kulkosvaidžius, kurie peršautų greičio megėją? Gal atsisakom baudų sistemos už vairavimą išgėrus - juk to nereikia, nes "infrastruktūra turi buti saugi savaime". Jeigu žmogaus galvoje ne smegenys, o tuštuma ir ambicijos, nepadės jokios sekcijos ar rodyklės.
                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Tai gal tada įrengiam automatines užtvaras pesčiųjų perėjose, kad neapdairus vairuotojas nepartrenktų pesčiojo. Gal visuose keliuose kas 100m įrengiam automatinius kulkosvaidžius, kurie peršautų greičio megėją? Gal atsisakom baudų sistemos už vairavimą išgėrus - juk to nereikia, nes "infrastruktūra turi buti saugi savaime". Jeigu žmogaus galvoje ne smegenys, o tuštuma ir ambicijos, nepadės jokios sekcijos ar rodyklės.
                        Ne tau, Martynai, mėlynas dangus.

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Ne tau, Martynai, mėlynas dangus.
                          Jeigu cituoji kažkokią tai frazę, tai imk ją į kabutes. Beje, tau ką, kulkosvaidžiai nepatiko?
                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            ...Jeigu žmogaus galvoje ne smegenys, o tuštuma ir ambicijos, nepadės jokios sekcijos ar rodyklės.
                            Gal gana pievas rasyti, ne apie tai tema. Apie saugia infrastruktura cia, bet ne apie tycinius pazeidejus.
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Ar eismo dalyvis supras, kaip važiuoti, jeigu būtų įrengti šviesoforai kaip Vokietijoje, Čekijoje ar Prancūzijoje?
                              Butu pries tai reklamine kampanija, galu gale pries sankryzas stovetu stendai su paaiskinimais, kaip buvo Ukrainoje kai ivedinejo zalias rodykles - maciau Kijeve apie 2006 metus.
                              Jeigu būtų įrengta kaip Vokietijoje - tai sukantys į dešinę ir stovėtų užsidegus žaliam signalui, bet nedegant papildomai sekcijai.
                              Zr. auksciau.
                              Tokių šviesoforų, kaip Čekijoj, Prancūzijoj, išvis nenumato KET. Taigi viskas susiveda į KET keitimą. O tai labai ilga ir sudėtinga procedūra, ypač, kai reikia keisti iš pagrindų, įvedant naujus dalykus.
                              Na tai galima imti ir pradeti po truputi.

                              Comment


                                Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                Ar ne taip?
                                Taip taip, tik gyvuliai visko ismoksta. O zmogus jau gimsta viska mokedamas. Ir nesikti i pampersus negalima mokinti (idant netraumuotum igimtos asmenybes). Juk jam nereikia to mokintis priezasties-pasekmes principais...
                                Ai ir dar: visi vyrai kiaules

                                P.S. Kad nebutu ne i tema: lenteles buvo sugalvotos, kaip pigi ir efektyvi eismo reguliavimo priemone. Jei jas pakeis brangesni, bet dar efektyvesni sviesoforai, tuomet as nieko pries. Taciau zinant musu "specialistus", greiciausiai efektyvumas bus ti mazinamas.
                                Paskutinis taisė Ginthus; 2012.10.19, 06:56.

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Butu pries tai reklamine kampanija, galu gale pries sankryzas stovetu stendai su paaiskinimais, kaip buvo Ukrainoje kai ivedinejo zalias rodykles - maciau Kijeve apie 2006 metus.

                                  Na tai galima imti ir pradeti po truputi.
                                  O kaip bus su senomis sankryžomis? Juk dabar jos suprogramuotos, kad nedegant papildomai sekcijai, posūkis draudžiamas. Niekas nenori keisti KET, jei tai reikės keisti esamą infrastruktūrą. Deja, bet taip yra.

                                  Comment


                                    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                    Gal gana pievas rasyti, ne apie tai tema. Apie saugia infrastruktura cia, bet ne apie tycinius pazeidejus.
                                    Apie tai. Nėra absoliučiai saugios infrastruktūros - nėra, nebuvo, nebus. Ir automobilai į avarijas patenka, ir traukiniai nuo bėgių nuvažiuoja, ir lektuvai krenta, ir laivai skęsta, ir atominės elektrinės sprogsta. Žmogaus faktorius visada buvo, yra ir bus - tyčinis, netyčinis, projektavimo stadijoje ar eksploatacijos, bet jis bus.
                                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                      Kad nebutu ne i tema: lenteles buvo sugalvotos, kaip pigi ir efektyvi eismo reguliavimo priemone. Jei jas pakeis brangesni, bet dar efektyvesni sviesoforai, tuomet as nieko pries. Taciau zinant musu "specialistus", greiciausiai efektyvumas bus ti mazinamas.
                                      Taip, mūsų "specialistai" labai žemo lygio (dauguma). Jiems geriau sudėti lenteles, ir problema išspręsta. Kaune 95 proc. sankryžų turi lenteles iš visų pusių. Vos keletas sankryžų neturi 1 arba 2 lentelių. Sankryžų be lentelių nėra. Ką tai reiškia? Kad visose sankryžose jos būtinos ir nė vienoje nekelia pavojaus? Tai tik įrodo, kad taisyklėse reikia nurodyti, kokiais atvejais įrengti lenteles draudžiama. Sename standarte buvo nurodyta, kad lenteles galima įrengti, kai geras matomumas, nesukeliamas pavojus kitiems eismo dalyviams. Vadinasi, apie pavojus buvo pagalvota. Bet eismo "specialistai: pavojų nemato ir kol neuždrausi dėti lenteles tam tikrais atvejais, tol ir dės. Todėl sveikinu ministerijos iniciatyvą, šiek tiek apriboti lentelių įrengimą. Bent naujose sankryžose.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        ...Nėra absoliučiai saugios infrastruktūros..
                                        Apie absoliuciai niekas apart taves nekalba. Bet sutik, kuo infrastruktura bus saugesne, tuo maziau bus auku.
                                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                          ...lenteles buvo sugalvotos, kaip pigi ir efektyvi eismo reguliavimo priemone...
                                          Pigi nereiskia saugi. Pas mus Lietuvoje priimta i pirma vieta statyti pigiena... o sauga i desimta vieta. O del efektyvumo isvis nesuprantu apie ka tu cia...
                                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                          Comment

                                          Working...
                                          X