Parašė Mørtã
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Policija. Baust, baust, baust, baust, baust. Man prieš 14 metų išrašė kvituką už tai, kad galvojau "prašoksiu per geltoną", o įsijungė raudonas - dabar jau prie žalio mirgsinčio atleidžių "gazą" ir ramiai sustoju. Pagerėjo eismo sauga nuo to? - pagerėjo. Taip kad be baudų nebus tvarkos. Net Vokietijoje.
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Neteisingas poziuris i eismo saugos organizavima. Represijos nieko gero neduos. Infrastruktura turi buti saugi savaime.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne tiesiog nuimines, o tik ten kur ju buvimas kenkia eismo saugai, be to niekas nedraudzia vietoj ju irengineti sekcijas.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Neteisingas poziuris i poziurio turejima. As kaip tik pritariu tokiam poziuriui. Butent nebaudziamumas augina sparnus keliu ereliams. Anie jau ir pries eisma vazinejasi. Vazinetu turbut ir saligatviais, bet padangu gaila. Ar siulai visur pastatyti tvoras, kad butu "saugi infrastruktura"? Pakanka paziureti naujausiai rekonstruotus keliu ruozus (pvz. Kirtimu gatve). Kelio zenklu, tvoru bei atsvaitu tiek mirga, kad net akyse raibuliuoja - ir noredamas visko nesuseksi. Bet saugiau nesijauciu ten vaziuodamas, nes visvien nuolat kyla konfliktines situacijos.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNeteisingas poziuris i eismo saugos organizavima. Represijos nieko gero neduos. Infrastruktura turi buti saugi savaime.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ar eismo dalyvis supras, kaip važiuoti, jeigu būtų įrengti šviesoforai kaip Vokietijoje, Čekijoje ar Prancūzijoje?Parašė digital Rodyti pranešimąTai pala, vietoj to, kad padarytu kaip Vokietijoje, Cekijoje ar Prancuzijoje su tom papildomom sekcijom, dabar tiesiog nuimines zalias rodykles?
Jeigu būtų įrengta kaip Vokietijoje - tai sukantys į dešinę ir stovėtų užsidegus žaliam signalui, bet nedegant papildomai sekcijai.
Tokių šviesoforų, kaip Čekijoj, Prancūzijoj, išvis nenumato KET. Taigi viskas susiveda į KET keitimą. O tai labai ilga ir sudėtinga procedūra, ypač, kai reikia keisti iš pagrindų, įvedant naujus dalykus.
Pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles, atskirais atvejais galima įrengti papildomą sekciją sukantiems į dešinę:
37. Jeigu sankryžoje yra ne daugiau kaip viena atskira dešiniojo posūkio juosta, atskirais atvejais gali būti svarbu numatyti papildomą žalio signalo laiką transporto priemonėms, sukančioms į dešinę. Papildomas laikas pridedamas prie pagrindinės krypties žalio signalo laiko, tokiu būdu gaunamas ankstintasis arba vėlintasis dešinysis posūkis.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Va todel mums dar toli toli iki civilizuotos Europos. Sovietine mastysena deja dar gyliai sedi musu galvose.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą...Butent nebaudziamumas augina sparnus keliu ereliams...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sovietine mastysena cia ne prie ko. Zmogaus elgesys nuo vaikystes yra formuojamas priezasties-pasekmes principais. Na isimtis nebent, jei nuo vaikystes taip ir netenka nei karto patirti pasekmiu, del savo veiksmu - tuomet uzauga keliu erelis. Na ir dar isimtis - civilizuotoji Europa, nes ten uztenka pakvepuoti "civilizuotu" oru ir "civilizuotumas" savaime ateinaParašė Mørtã Rodyti pranešimąVa todel mums dar toli toli iki civilizuotos Europos. Sovietine mastysena deja dar gyliai sedi musu galvose.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ar ne taip?Parašė Ginthus Rodyti pranešimąSovietine mastysena cia ne prie ko. Zmogaus Gyvulių elgesys nuo vaikystes yra formuojamas priezasties-pasekmes principais...
							
						Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai gal tada įrengiam automatines užtvaras pesčiųjų perėjose, kad neapdairus vairuotojas nepartrenktų pesčiojo. Gal visuose keliuose kas 100m įrengiam automatinius kulkosvaidžius, kurie peršautų greičio megėją? Gal atsisakom baudų sistemos už vairavimą išgėrus - juk to nereikia, nes "infrastruktūra turi buti saugi savaime". Jeigu žmogaus galvoje ne smegenys, o tuštuma ir ambicijos, nepadės jokios sekcijos ar rodyklės.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNeteisingas poziuris i eismo saugos organizavima. Represijos nieko gero neduos. Infrastruktura turi buti saugi savaime.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne tau, Martynai, mėlynas dangus.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai gal tada įrengiam automatines užtvaras pesčiųjų perėjose, kad neapdairus vairuotojas nepartrenktų pesčiojo. Gal visuose keliuose kas 100m įrengiam automatinius kulkosvaidžius, kurie peršautų greičio megėją? Gal atsisakom baudų sistemos už vairavimą išgėrus - juk to nereikia, nes "infrastruktūra turi buti saugi savaime". Jeigu žmogaus galvoje ne smegenys, o tuštuma ir ambicijos, nepadės jokios sekcijos ar rodyklės.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu cituoji kažkokią tai frazę, tai imk ją į kabutes.Parašė dsanto Rodyti pranešimąNe tau, Martynai, mėlynas dangus.
 Beje, tau ką, kulkosvaidžiai nepatiko?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal gana pievas rasyti, ne apie tai tema. Apie saugia infrastruktura cia, bet ne apie tycinius pazeidejus.Parašė Aleksio Rodyti pranešimą...Jeigu žmogaus galvoje ne smegenys, o tuštuma ir ambicijos, nepadės jokios sekcijos ar rodyklės.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Butu pries tai reklamine kampanija, galu gale pries sankryzas stovetu stendai su paaiskinimais, kaip buvo Ukrainoje kai ivedinejo zalias rodykles - maciau Kijeve apie 2006 metus.Parašė dsanto Rodyti pranešimąAr eismo dalyvis supras, kaip važiuoti, jeigu būtų įrengti šviesoforai kaip Vokietijoje, Čekijoje ar Prancūzijoje?
Zr. auksciau.Jeigu būtų įrengta kaip Vokietijoje - tai sukantys į dešinę ir stovėtų užsidegus žaliam signalui, bet nedegant papildomai sekcijai.
Na tai galima imti ir pradeti po truputi.Tokių šviesoforų, kaip Čekijoj, Prancūzijoj, išvis nenumato KET. Taigi viskas susiveda į KET keitimą. O tai labai ilga ir sudėtinga procedūra, ypač, kai reikia keisti iš pagrindų, įvedant naujus dalykus.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip taip, tik gyvuliai visko ismoksta. O zmogus jau gimsta viska mokedamas. Ir nesikti i pampersus negalima mokinti (idant netraumuotum igimtos asmenybes). Juk jam nereikia to mokintis priezasties-pasekmes principais...Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAr ne taip?

Ai ir dar: visi vyrai kiaules
P.S. Kad nebutu ne i tema: lenteles buvo sugalvotos, kaip pigi ir efektyvi eismo reguliavimo priemone. Jei jas pakeis brangesni, bet dar efektyvesni sviesoforai, tuomet as nieko pries. Taciau zinant musu "specialistus", greiciausiai efektyvumas bus ti mazinamas.Paskutinis taisė Ginthus; 2012.10.19, 07:56.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kaip bus su senomis sankryžomis? Juk dabar jos suprogramuotos, kad nedegant papildomai sekcijai, posūkis draudžiamas. Niekas nenori keisti KET, jei tai reikės keisti esamą infrastruktūrą. Deja, bet taip yra.Parašė digital Rodyti pranešimąButu pries tai reklamine kampanija, galu gale pries sankryzas stovetu stendai su paaiskinimais, kaip buvo Ukrainoje kai ivedinejo zalias rodykles - maciau Kijeve apie 2006 metus.
Na tai galima imti ir pradeti po truputi.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Apie tai. Nėra absoliučiai saugios infrastruktūros - nėra, nebuvo, nebus. Ir automobilai į avarijas patenka, ir traukiniai nuo bėgių nuvažiuoja, ir lektuvai krenta, ir laivai skęsta, ir atominės elektrinės sprogsta. Žmogaus faktorius visada buvo, yra ir bus - tyčinis, netyčinis, projektavimo stadijoje ar eksploatacijos, bet jis bus.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąGal gana pievas rasyti, ne apie tai tema. Apie saugia infrastruktura cia, bet ne apie tycinius pazeidejus.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, mūsų "specialistai" labai žemo lygio (dauguma). Jiems geriau sudėti lenteles, ir problema išspręsta. Kaune 95 proc. sankryžų turi lenteles iš visų pusių. Vos keletas sankryžų neturi 1 arba 2 lentelių. Sankryžų be lentelių nėra. Ką tai reiškia? Kad visose sankryžose jos būtinos ir nė vienoje nekelia pavojaus? Tai tik įrodo, kad taisyklėse reikia nurodyti, kokiais atvejais įrengti lenteles draudžiama. Sename standarte buvo nurodyta, kad lenteles galima įrengti, kai geras matomumas, nesukeliamas pavojus kitiems eismo dalyviams. Vadinasi, apie pavojus buvo pagalvota. Bet eismo "specialistai: pavojų nemato ir kol neuždrausi dėti lenteles tam tikrais atvejais, tol ir dės. Todėl sveikinu ministerijos iniciatyvą, šiek tiek apriboti lentelių įrengimą. Bent naujose sankryžose.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąKad nebutu ne i tema: lenteles buvo sugalvotos, kaip pigi ir efektyvi eismo reguliavimo priemone. Jei jas pakeis brangesni, bet dar efektyvesni sviesoforai, tuomet as nieko pries. Taciau zinant musu "specialistus", greiciausiai efektyvumas bus ti mazinamas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Apie absoliuciai niekas apart taves nekalba. Bet sutik, kuo infrastruktura bus saugesne, tuo maziau bus auku.Parašė Aleksio Rodyti pranešimą...Nėra absoliučiai saugios infrastruktūros..Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pigi nereiskia saugi. Pas mus Lietuvoje priimta i pirma vieta statyti pigiena... o sauga i desimta vieta. O del efektyvumo isvis nesuprantu apie ka tu cia...Parašė Ginthus Rodyti pranešimą...lenteles buvo sugalvotos, kaip pigi ir efektyvi eismo reguliavimo priemone...
							
						Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
 
Comment