Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parko g. remontas ir postas apie tai:

    https://www.facebook.com/vilnius.wtf...75689979520597

    Click image for larger version

Name:	20190710_094847.jpg
Views:	67
Size:	269,9 kB
ID:	1734574
    Click image for larger version

Name:	20190710_095104.jpg
Views:	53
Size:	262,3 kB
ID:	1734575

    Saligatvis apsviestas atskirais apsvietimo stulpais
    Click image for larger version

Name:	20190710_095149.jpg
Views:	53
Size:	242,9 kB
ID:	1734576

    Idomu ar susiprotes, kad nuo pesciuju perejos galima butu ir saligatvi nutiesti ar taip ir paliks ismintus takelius
    Click image for larger version

Name:	20190710_100048.jpg
Views:	52
Size:	233,8 kB
ID:	1734577

    Idomu kaip padarys uzbaigima - ar bortu nuleidimais ar viename lygyje
    Click image for larger version

Name:	20190710_100404.jpg
Views:	55
Size:	236,4 kB
ID:	1734578

    Cia yra auksciu skirtumas tarp kelio ir kiosko. Idomu ka su juo darys.
    Click image for larger version

Name:	20190710_100443.jpg
Views:	54
Size:	278,2 kB
ID:	1734579

    Ka daryt su medziais jau nusprende - pjaus. Nes medziai trukdo, o 11 metru vaziuojamoji dalis is dvieju eismo juostu yra viskas normaliai.
    Click image for larger version

Name:	20190710_100720.jpg
Views:	54
Size:	268,7 kB
ID:	1734580
    Click image for larger version

Name:	20190710_100940.jpg
Views:	54
Size:	251,0 kB
ID:	1734581
    Click image for larger version

Name:	20190710_101059.jpg
Views:	57
Size:	275,0 kB
ID:	1734582
    Click image for larger version

Name:	20190710_100747.jpg
Views:	62
Size:	291,9 kB
ID:	1734583

    Saugumo salele keliu metru plocio kazkada isejo padaryti nelieciant gatves ribu. Stai toks yra jos plotis
    Click image for larger version

Name:	20190710_103243.jpg
Views:	59
Size:	233,4 kB
ID:	1734584
    Click image for larger version

Name:	20190710_103325.jpg
Views:	56
Size:	255,9 kB
ID:	1734585

    Gatve bus tokia pat plati kaip ir tarybmeciu, o medzius ispjaus cituoju valdininku atsakyma "del musu patogumo". Valio.

    Comment


      VT stotelėms, kaip matau, įvažų nedarys. Matyt, dėl to, kad gatvė plati, galima tuos autobusus apvažiuoti. Gaila, kad nevykę sovietmečio sprendimai liks dar bent keliems dešimtmečiams.

      O siaurinti tai nepavyktų, manau, dėl lietaus kanalizacijos, nes tektų jos šulinius perkelti. Su paprastuoju remontu to jau, veikiausiai, nepadarysi.
      Paskutinis taisė abruo; 2019.07.11, 17:32.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Mano greitas siūlymas:

        Nereikia projekto rengimo (kol subręsim iki to): asfaltas paklojamas pilnu pločiu, vidurinė gatvės dalis skiriama eismui, toliau seka vienpusės dviračių juostos (Naugarduko g. pavyzdys), po to pagal poreikį vienoje pusėje atsiranda papildoma juosta pėstiesiems. Pėsčiųjų juostą galima atskirti papildomomis priemonėmis. Ji dubliuotų esamą siaurą šaligatvį. Tam atvejui, jeigu yra poreikis. Įrengiami nuleisti bortai abiejuose galuose.

        Comment


          Idėja gera, bet ten nėra tokio dviračių eismo, kad reiktų dviejų juostų. Antra, gatvė pakankamai intensyvi, daug viešojo transporto, daug automobilių, kurie suka į kiemus ar parduotuvių aikšteles. Taip kad jei bus ženklinama tik horizontaliu ženklinimu, niekas tų žymėjimų ten nepaisys, kaip ir dabar nepaiso ties IKI parduotuve esančio gatvės sudalinimo į tris juostas (iš kurių vidurinė - posūkiui į kairę).

          Mano siūlymas būtų ties visomis perėjomis įrengti tokias saugumo saleles, kaip kad yra šalia IKI, o tarpus tarp jų skirti juostai posūkiui į kairę. Kur yra ilgesni tarpai tarp perėjų ir įvažiavimų į kiemus galbūt galvoti apie skiriamąją juostą su želdiniais. Tai žymiai pagerintų situaciją ir veikiausiai nereiktų projekto, nes ir stulpai, ir lietaus kanalizacija liktų dabartinėse vietose.
          Lietuva visiems.

          Comment


            O rimtai, įdomu pagal ką apšvietimą keičia? Nes jei paprastuoju remontu galima keist stulpus, tai kodėl negalima šulinėlių? Lietaus kanalizacija čia nėra gudri: abiejuose šonuose po šulinėlį ir vamzdžiais į centre esantį šulinį. Tai tiesiog ant to paties vamzdžio šalia pastatai naują šulinį ir turi "suremontuotą".

            Comment


              Na, tai akivaizdu, kad reikėtų paruošti tokį projektą visai gatvei ir žiūrėti atskirus sprendimus. Bet surasti išeitį galima.

              Dviračių eismas yra ar nėra - sunku pasakyt. Kad tu matei / nematei tai nelabai ką reiškia. Plius turbūt nėra patogu važiuot. Tai irgi faktorius gali būti. Upės g. nebuvo didelio eismo dviratininkų, nutiesus dviračių taką jis išaugo.

              Comment


                Idomesne kiek kita dalis. Jei neklystu toj vietoj buvo planuotas Kauspedo SOHO kvartalas, dar pries gera desimtmeti. Kokia nauda vertinga zemes sklypa uzvoliot asfaltu ir paverst ji parkingu? Parkinga kam? RIMI kur ir taip aikstele pustuste? Kam dar jis aktualus?

                Comment


                  Tiesiog yra šleifas besivelkančių senų projektų. Su tuo reikia susitaikyti turbūt. Svarbiausia yra, kad nauji projektai būtų kitokie.

                  Pavyzdžiui, šiandien paskelbtas rangos darbų pirkimas Širvintų g. rekonstrukcijai Šnipiškėse (toje šiaurinėje privačių namų dalyje). Gatvė suprojektuota pagal olandišką pavyzdį: viename lygyje bendra judėjimo erdvė, iškreivintas eismas, apželdinimas: https://citify.eu/sirvintu-g/

                  Comment


                    Povilas Poderskis FB:

                    Dėl miesto ūkio darbų, broadcastinu miesto poziciją.
                    Trumpai: miesto ūkio paslaugos yra neapibrėžtos, darbai vyksta netinkamai ir neatitinka vadovybės lūkesčių. Būtent daugelis tų pastabų, kurias gaunam iš visuomenės yra ir pastabos, kurias patys esame neretai išsakę, tai bet, kad tą viską suvaldyt reikėjo priimti tam tikrus sprendimus, tadgi, jie buvo tokie (čia nevisi nes nevisi cenzūriniai ir viešintini ☺️):
                    • Visi miesto ūkio darbai, kurie numatyti daryti remonto būdu, be projektų bei neatitinka norminių pločių yra sustabdomi, rengiami projektai ir perdaroma normaliai.
                    • Protingai įvertinus sprendžiam dėl "taktinio urbanizmo" priemonių pritaikymo visur kitur, kur jau tokie remontai padaryti ir inventorizuojam tą situaciją, pagaliau pajungiam visus, visos savivaldybės įmonių grupės darbus į vieną bendrą sistemą.
                    • Dėl parko g. remonto esam dar diskusijose, nufilmavom gatvę su dronu, ten tas plotis varijuoja ir iki norminio vietomis, bet šaligatvį turbūt toliau klosime, medžius paliksime, o pačią gatvę siaurinsim pagal pateiktą pavyzdį.
                    Darbai bus pilnai atnaujinti, kai bus apibrėžtos ir AD įsakymu patvirtintos visos miesto ūkio srityje teikiamos paslaugas, nustatyti jų kokybės standartai, apibrėžti sprendimų priėmimo, informavimo apie darbus procesai (remiantis patvirtinta projektų valdymo metodika, darnaus judumo planu, kitais patvirtintais dokumentais, pėsčiųjų dviračių rekomendacijom, etc.).
                    Visi miesto rangovai apie tai informuoti taip pat.
                    https://www.facebook.com/groups/1477...4778406206007/

                    Comment


                      Prasidėjo Ąžuolyno gatvės rekonstrukcija. Tuo pačiu laikinai keičiasi ir 7 autobuso maršrutas.



                      https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...rasa-11060083/

                      Comment


                        Tuo pačiu supylinėja Viršuliškių g. tęsinio iki Ozo g. atkarpą. Pila labai smulkią skaldą, lygina. Nežinau ar visą atkarpą tik. Greičiausiai Ąžuolyno g. bus pilnai uždarytas eismas ne tik VT.

                        Comment


                          Panašu, kad senimas nesupranta jaunimo, to pasekoje ir dirbo iki šiol belenkaip nereguodami į viršunėlės pastabas

                          Comment


                            Pradeda tvarkyti I.Šimulionio g. Matomai paprastasis remontas?
                            Gatvė - D1 kategorijos, 11 metrų pločio (ties Sausio 13-osios gatve išplatėja iki 18 metrų).

                            Gatvę reiktų siaurinti, paliekant 2 eismo juostas (6,5 metro), numatant vakarinėje pusėje parkavima (lygiagrečiam pakaktų 2 metrų). Net ir tuomet liktų dar
                            2,5 metro...

                            Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2019.07.16, 11:54.

                            Comment


                              Tai greičiausiai, kad ir neprasidės. Juk sustabdė visur, kur nepasidėję darbai.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Tai greičiausiai, kad ir neprasidės. Juk sustabdė visur, kur nepasidėję darbai.
                                Šiandien mačiau technika pradėjo ardyti kelio bortelius, o stulpeliai irgi savaitės bėgyje tik atsiradę.

                                Comment


                                  Tada reikia papingint savivaldybę.

                                  Comment


                                    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                                    Pradeda tvarkyti I.Šimulionio g. Matomai paprastasis remontas?
                                    Gatvė - D1 kategorijos, 11 metrų pločio (ties Sausio 13-osios gatve išplatėja iki 18 metrų).

                                    Gatvę reiktų siaurinti, paliekant 2 eismo juostas (6,5 metro), numatant vakarinėje pusėje parkavima (lygiagrečiam pakaktų 2 metrų). Net ir tuomet liktų dar
                                    2,5 metro...
                                    Ta gatvė yra grynas vargas ir nesusipratimas, pavojinga tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams. Palaikyčiau išplatėjimą tik ties sankryža su Sausio 13-osios gatve, o visur kitur pilnai užtektų 6,5 m pločio. Gal net 6 m, vis tiek greitis ribojamas iki 40 km/h. Dar ten reiktų bent dviejų papildomų perėjų, nors jų ten ir taip daug, tačiau daug ir pėsčiųjų, kertančių tą gatvę.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                      Ta gatvė yra grynas vargas ir nesusipratimas, pavojinga tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams. Palaikyčiau išplatėjimą tik ties sankryža su Sausio 13-osios gatve, o visur kitur pilnai užtektų 6,5 m pločio. Gal net 6 m, vis tiek greitis ribojamas iki 40 km/h. Dar ten reiktų bent dviejų papildomų perėjų, nors jų ten ir taip daug, tačiau daug ir pėsčiųjų, kertančių tą gatvę.
                                      Susiaurinus gatvę, lekiotų mažiau, būtų saugiau ir gatvę kirsti.

                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Man vienam nerodo ar tikrai PP be brėžinių?
                                      Tikrai, dokumente nėra brėžinių.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Greičiausiai Ąžuolyno g. bus pilnai uždarytas eismas ne tik VT.
                                        Vakar maždaug 18:30 mačiau, kaip darbininkai statė akligatvio + motorinio transporto eismas draudžiamas ženklus, atvažiuojantiems Ozo g. nuo Akropolio pusės, sankryžoje su Buivydiškių g. Be to, 2-oje juostoje sustatyti stulpeliai, nurodantys, kad ta juosta važiuoti nederėtų.

                                        Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                                        numatant vakarinėje pusėje parkavima (lygiagrečiam pakaktų 2 metrų). Net ir tuomet liktų dar
                                        2,5 metro...
                                        Galima būtų leisti stovėti ne lygiagrečiai, bet įstrižai. Šitaip yra daroma Medeinos g.: vietomis susiaurintos eismo juostos, o gatvės vidinėje pusėje sužymėtos stovėjimo vietos įstrižai, uždraudžiant parkuotis lygiagrečiai iškart abiejose gatvės pusėse.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          2019 07 16
                                          Ąžuolyno g.






                                          Comment

                                          Working...
                                          X