Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Naugarduko kaip Naugarduko. Po to, kai atsirado šviesoforas prie Maximos (Kauno - Žemaitės- Naugarduko g. sankryža), daugiau sugadinti eismą reikia pasistengti. Pasistengė - bus pablogintas parkavimas pirmųjų "chruščiobų" gyventojams Naugarduko g. tarp Švitrigailos ir Smolensko gatvių. Beje, prie pasų stalo Naugarduko g. 100 niekas nesikeis.

    Tačiau kam bloginti eismą Kęstučio gatvėje, kuri yra pagrindinė leidžiantis nuo Narbuto kalno į centrą? Kai Žvėryno išplanavimas stačiakampis, dviratininkams nesunkiai galima rasti trasų Birutės g. arba tarp Vytauto g. ir upės.
    Paskutinis taisė Romas; 2017.10.29, 19:16.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą

      Tegul išjungia ar bent sutvarko du absurdiškus šviesoforus Pilaitės prospekte ir padaro normalų dešinįjį posūkį sankryžoje su Laisvės prospektu. Tas daug nekainuos. Jei dar liko pinigų nuo gatvių siaurinimo (atseit dviračių takų tiesimui) tegul dar išasfaltuoja Taurupės gatvę, kuri buvo numatyta dar 1991 m. planuose.
      Kokus turite omeny šviesoforus?
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Naugarduko kaip Naugarduko. Po to, kai atsirado šviesoforas prie Maximos (Kauno - Žemaitės- Naugarduko g. sankryža), daugiau sugadinti eismą reikia pasistengti. Pasistengė - bus pablogintas parkavimas pirmųjų "chruščiobų" gyventojams Naugarduko g. tarp Švitrigailos ir Smolensko gatvių. Beje, prie pasų stalo Naugarduko g. 100 niekas nesikeis.

        Tačiau kam bloginti eismą Kęstučio gatvėje, kuri yra pagrindinė leidžiantis nuo Narbuto kalno į centrą? Kai Žvėryno išplanavimas stačiakampis, dviratininkams nesunkiai galima rasti trasų Birutės g. arba tarp Vytauto g. ir upės.
        Dviračių takai turi būti kiekvienoje gatvėje, jeigu norima, kad tai būtų susisiekimo priemonė. Kęstučio ir Naugarduko g. yra gerokai per plačios gatvės, dėl ko jose reikia visokių iškiliųjų perėjų ir pan. dalykėlių, ko faktiškai nelabai reikėtų, jeigu gatvės būtų siauros. Parkingas bus panaikintas tik Kęstučio g., Naugarduko g. jis liks.

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

          Kokus turite omeny šviesoforus?
          Tie Maksimos šviesoforai su daugybe sekcijų - net ten kur jų nereikia.

          Comment


            Gerai, kad panaikins parkingą Kęstučio gatvėje. Ten minant (kaip ir kitur Žvėryne) didelė problema yra apvažiuoti pavienes stovinčias mašinas. Gatvė per plati užsiimti juostą, o išlįsdamas aplenkti stovinčios kliūties visada rizikuoji ar vairuotojas mato bei turi vietos pristabdyt/pasitraukt. O sustojęs gali stovėt ilgai kol bus tarpas apvažiuot Išvažiuojant iš šoninių stovintys auto irgi riboja matomumą, ypač tamsiu paros metu. Uždengia tiek dviratininkus, tiek atvažiuojančias mašinas su spingsulėm. Visiems bus į naudą, apart gyventojus kuriems su mažės parkavimo vietų..

            Comment


              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
              Požeminės perėjos Laisvės projekte šiemet nebus – išlindo grėsmingos klaidos

              https://verslas.lrytas.lt/rinkos-pul...aidos-3301840/
              Aš iki šiol nesuprantu kam ten trukdė tas šviesoforas
              You might surprise yourself.

              Miestai.net FB

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                Vietoje to, kad miesto savivaldybė pati judintų užpakalį ir spręstų aktualias miestiečiams problemas, tai jie savo darbus perkelia investuotojams. Ar investuotojai turi daryti studijas ir nustatyti kaip išspręsti spūsčių problemą? Tą turėtų daryti savivaldybė, tik pvz. nustačiusi, kad reikia papildomo viaduko ar gatvės jungties, ji turėtų pareikalauti investuotojų tokį infrastruktūros objektą pastatyti.

                Kažkaip apgailėtinai visas projektavimas ir planavimas vyksta. Projektuotojai priprojektuoja visokių nesąmonių, kurių nei reikia, nei jos būtinos pagal reglamentus, bet uždegama žalia šviesa tokių nesąmonių statybai, o reikalingų jungčių ar gatvės elementų nesugebama suprojektuoti ir įrengti. Pvz. Pavilnionių g. jungtyje su Vakariniu aplinkkeliu, tai važiuojant nuo Pašilaičių į Ukmergės pusę sugebėjo padaryti juostą posūkiui į dešinę be šviesoforo, nors ten važiuoja vienetai, bet įvažiavime iš aplinkkelio į Pašilaičius verčia visus laukti prie šviesoforo, nors tai pagrindinis srautas. Ir dar reikia prastovėti ten 3-4 ciklus, kad galėtum pasukti. Nors šalia paliko plyną pievą, kurioje nereguliuojamo posūkio dešinėn juosta būtų laisvai tilpusi.
                Ne, kam reikia, tas ir turi daryti už savo pinigus. Tiksliau, tai turėtų daryti savivaldybė, bet apmokėti privatininkas. Kad sumažėtų galimybė prastumti tik privatininkui naudingą sprendimą visuomenės sąskaita.

                Comment


                  Didesnio debilizmo Naugarduko g. turbūt nesugalvojo? Pirma, tai jau rekonstrukcija atlikta ir dar kažką daryti vėl rausti žemę, siaurinti gatvę ant žiemos yra nesąmonė ir pinigų švaistymas. Antra, reikia išpjauti medžius, nes jų šakos, o kai kur ir patys medžiai maišys dviratininkams. Trečia, jei bus pasirinktas pigus variantas tik nupaišant juostas ant asfalto, tai bus dar didesnis debilizmas - automobilių parkavimas bus nesaugus, nes dviratininkai, važiuodami tarpe tarp mašinų ir bortelio tikrai kartais apdaužys mašinas ir niekas nieko nesuras, neįrodys ir t.t. O gatvės dalyje tarp Vytenio ir Švitrigailos iš viso jokių dviračių takų būti negali, nes ši dalis intensyvaus eismo, spūstys ties šviesoforu su Švitrigailos gatve nusitęsia per visą šitą atkarpą. Čia iš viso reikėtų drausti parkuoti dešinėje pusėje (link Švirtrigailos gatvės), kad būtų pilnavertės dvi juostos prieš sankyžą visoje gatvės dalyje, o net ik prieš patį šviesoforą.

                  Taip pat reikėtų pertvarkyti šviesoforą su Švitrigailos gatve, įrengiant pasukimo į kairę sekcijas iš abiejų Naugarduko g. pusių. Nes pasukti kairėn net ir ne piko metu beveik visą darbo dieną yra didelė problema.
                  Taip pat reikia šviesoforo Naugarduko ir Vytenio g. sankryžoje, nes sankryža probleminė, nuolat įvyksta smulkios avarijos, pėstiesiems nėra saugu.
                  Paskutinis taisė Al1; 2017.10.30, 05:48.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                    Ne, kam reikia, tas ir turi daryti už savo pinigus. Tiksliau, tai turėtų daryti savivaldybė, bet apmokėti privatininkas. Kad sumažėtų galimybė prastumti tik privatininkui naudingą sprendimą visuomenės sąskaita.
                    Reikia miesto gyventojams, ypač gyvenantiems Pilaitėje, nes būtent jie jau dabar stringa spūstyse. Tai jie gal turi po porą eurų susimesti? Kam tada reikalingas toks administracinis vienetas kaip savivaldybė, kuris nesprendžia ir nesurūpina problemomis savo teritorijoje.

                    Comment


                      O paskui ateina kažkoks tai "investuotojas" ir sugadina viską, ką padarė savivaldybė su savo kažkotio tai eilinio PC statyba. Aš garantuoju, kad po 10 metų visas dabar dar naujas vakarinis aplinkkelis bus užšiktas ir sugadintas, chaotiškomis statybomis ir privažiavimais kaip prieš 20 metų atsitiko su Ukmergės gatve. Dar vienas pavyzdys - ir taip probleminė Gariūnų gatvė taps dar problematiškesne, kai atsidarys naujas milžiniškas PC Depo.
                      Žodžiu, turėtų būti taip - daro savivaldybė ir taip kaip reikia miestui, apmoka interesantas. Nenori, nepatinka, taip kaip reikalauja savivaldybė - ieškok kitos vietos. Ten kur, daro tik savivaldybė, tai kita kalba.

                      Comment


                        O tai pala, nera dviraciu tako is pilaites?

                        Comment


                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          Požeminės perėjos Laisvės projekte šiemet nebus – išlindo grėsmingos klaidos

                          https://verslas.lrytas.lt/rinkos-pul...aidos-3301840/
                          Prajuokino šitas sakinys:
                          Įrengus saugesnę naują požeminę perėją antžeminė šviesoforais valdoma pėsčiųjų perėja bus panaikinta, taip pat nebeliks pėstiesiems skirto šviesoforo.
                          Esmė trumpai - "panaikinus pėsčiųjų šviesoforą, pėsčiųjų šviesoforas bus panaikintas".
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Nelabai suvokiu, kokio ten reikia ypatingo grunto požeminei perėjai. Juk tai iš esmės betoninis vamzdis, ne itin gilus ir su nedidelėm apkrovom. Nebent aukšti gruntiniai vandenys trukdytų.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą

                              Tie Maksimos šviesoforai su daugybe sekcijų - net ten kur jų nereikia.
                              Kad dalis sekcijų jau buvo panaikintos panaikinus pėsčiųjų perėją. Ar dar liko kažkokių nereikalingų, kurios stabdo eismą?

                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Dar vienas pavyzdys - ir taip probleminė Gariūnų gatvė taps dar problematiškesne, kai atsidarys naujas milžiniškas PC Depo.
                              Kad ten nenumatyta jokių šviesoforų.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Ten eismo srautai išaugs. Ir taip ten būna kamščiai.

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                                  Kad dalis sekcijų jau buvo panaikintos panaikinus pėsčiųjų perėją. Ar dar liko kažkokių nereikalingų, kurios stabdo eismą?
                                  Kad ten nenumatyta jokių šviesoforų.
                                  Buvo projektas įrengti mini žiedus apačioje abiejose pusėse po mažu tiltu, kur Wurth pastatė
                                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Nelabai suvokiu, kokio ten reikia ypatingo grunto požeminei perėjai. Juk tai iš esmės betoninis vamzdis, ne itin gilus ir su nedidelėm apkrovom. Nebent aukšti gruntiniai vandenys trukdytų.
                                    Ne vamzdis, o konstrukcija, kuri priims ir viršum važiuojančio autotransporto apkrovas. Požeminių vandenų ten būti negali tokiame lygyje, nes vietove aukštumoje. Matyt seniau, kai buvo tiesiamos komunikacijos ir Kosmonautų pr., buvo neteisingai supiltas gruntas. Kai buvo tik gatvė, tai viskas gerai, ir niekas ten nesėdo, o konstrukcija (perėja) jau gali sėsti ar išsiskėsti...

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Didesnio debilizmo Naugarduko g. turbūt nesugalvojo? Pirma, tai jau rekonstrukcija atlikta ir dar kažką daryti vėl rausti žemę, siaurinti gatvę ant žiemos yra nesąmonė ir pinigų švaistymas. Antra, reikia išpjauti medžius, nes jų šakos, o kai kur ir patys medžiai maišys dviratininkams. Trečia, jei bus pasirinktas pigus variantas tik nupaišant juostas ant asfalto, tai bus dar didesnis debilizmas - automobilių parkavimas bus nesaugus, nes dviratininkai, važiuodami tarpe tarp mašinų ir bortelio tikrai kartais apdaužys mašinas ir niekas nieko nesuras, neįrodys ir t.t. O gatvės dalyje tarp Vytenio ir Švitrigailos iš viso jokių dviračių takų būti negali, nes ši dalis intensyvaus eismo, spūstys ties šviesoforu su Švitrigailos gatve nusitęsia per visą šitą atkarpą. Čia iš viso reikėtų drausti parkuoti dešinėje pusėje (link Švirtrigailos gatvės), kad būtų pilnavertės dvi juostos prieš sankyžą visoje gatvės dalyje, o net ik prieš patį šviesoforą.

                                      Taip pat reikėtų pertvarkyti šviesoforą su Švitrigailos gatve, įrengiant pasukimo į kairę sekcijas iš abiejų Naugarduko g. pusių. Nes pasukti kairėn net ir ne piko metu beveik visą darbo dieną yra didelė problema.
                                      Taip pat reikia šviesoforo Naugarduko ir Vytenio g. sankryžoje, nes sankryža probleminė, nuolat įvyksta smulkios avarijos, pėstiesiems nėra saugu.
                                      Pasidomėk pirmiau kas bus daroma, po to kelk nepasitenkinimus.

                                      Asfaltas nebus judinamas (nors pritariu, kad gatvę reikėjo siaurint įrengiant dviračių takus dar ją perasfaltuojant). Dviračių takai bus juostos gatvių kraštuose su ~30-50 cm apsaugine juosta nuo parkingo. Toks sprendimas iš esmės nėra blogas. Klausimas tik ar nebus ten take visokių skylių vandeniui nubėgti ir kaip bus išspręstos sankryžos.

                                      Comment


                                        Nėra ką ten aiškintis, nes nuolat važinėju ta gatve ir žinau kiekvieną duobę. Tai nesąmonė. Pirma, medžiai kai kurie auga prie pat bortelio. Antra, lietaus kanalizacijos šuliniai yra. Trečia, didesnio debilizmo dviračių takui ant gatvės, kurioje parkuojamos mašinos, t.y. takas tarp bortelio ir priparkuotos mašinos negali būti. Dar kartą kartoju, kad dviratininkai nuolat apdaužys mašinas ir galai į vandenį. Niekas nieko nesuras ir neįrodys, kas ten ką apdaužė, apibraižė. Ir kas kad bus 30-50 cm tarpas tarp tako ir parkavimo vietos. Tokio tarpo iš viso nebus, nes gatvė tiesiog per siaura. Ten nėra jokių 14 metrų važiuojamosios dalies. Realiai važiuojamoji dalis yra apie 9-10 metrų, t.y. varganos trys juostos, o pakraščiai užimti pastatytomis mašinomis. Tai jei dviračių takas bus 1 metras + 0,5 metro apsauginė juosta, ir taip lygtai iš abiejų pusių, tai kiek liks gatvei? Jei koks ČP, tai ir prasilenkti nebus įmanoma. O tai svarbi arterinė gatvė, nors ne magistralinė, bet ir ne privažiuojamoji.
                                        Kaip reikės valyti tokią gatvę? Ten ir taip su valymu problema. Apšvietimas gatvėje atkarpoje tarp Vytenio ir Smolensko yra blogas, nes ne kiekvienas stulpas su šviestuvu, be to tankūs medžiai paslepia tuos šviestuvus.

                                        Yra gatvėjė puikūs platūs atnaujinti šaligatviai. Galima nubraižyti dviračių juostas ir neišsigalvoti nesąmonių. Ir aplamai, užuot kišus pinigus į debiliškus dviračių takus, geriau sutvarkytų kur kas reikalingesnius šaligatvius kur nors kitur ar tuos pinigus skirtų VT. Tai kur kas didesnė nauda, nes dviratis mūsų gamtinėmis salygomis tai ne transporto priemonė, o tik pramoga, ypač tokiame mieste kaip Vilnius. Pakaks tų vaikų žaidimų.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2017.10.30, 09:24.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Nėra ką ten aiškintis, nes nuolat važinėju ta gatve ir žinau kiekvieną duobę. Tai nesąmonė. Pirma, medžiai kai kurie auga prie pat bortelio. Antra, lietaus kanalizacijos šuliniai yra. Trečia, didesnio debilizmo dviračių takui ant gatvės, kurioje parkuojamos mašinos, t.y. takas tarp bortelio ir priparkuotos mašinos negali būti. Dar kartą kartoju, kad dviratininkai nuolat apdaužys mašinas ir galai į vandenį. Niekas nieko nesuras ir neįrodys, kas ten ką apdaužė, apibraižė. Ir kas kad bus 30-50 cm tarpas tarp tako ir parkavimo vietos. Tokio tarpo iš viso nebus, nes gatvė tiesiog per siaura. Ten nėra jokių 14 metrų važiuojamosios dalies. Realiai važiuojamoji dalis yra apie 9-10 metrų, t.y. varganos trys juostos, o pakraščiai užimti pastatytomis mašinomis. Tai jei dviračių takas bus 1 metras + 0,5 metro apsauginė juosta, ir taip lygtai iš abiejų pusių, tai kiek liks gatvei? Jei koks ČP, tai ir prasilenkti nebus įmanoma. O tai svarbi arterinė gatvė, nors ne magistralinė, bet ir ne privažiuojamoji.
                                          Kaip reikės valyti tokią gatvę? Ten ir taip su valymu problema. Apšvietimas gatvėje atkarpoje tarp Vytenio ir Smolensko yra blogas, nes ne kiekvienas stulpas su šviestuvu, be to tankūs medžiai paslepia tuos šviestuvus.

                                          Yra gatvėjė puikūs platūs atnaujinti šaligatviai. Galima nubraižyti dviračių juostas ir neišsigalvoti nesąmonių. Ir aplamai, užuot kišus pinigus į debiliškus dviračių takus, geriau sutvarkytų kur kas reikalingesnius šaligatvius kur nors kitur ar tuos pinigus skirtų VT. Tai kur kas didesnė nauda, nes dviratis mūsų gamtinėmis salygomis tai ne transporto priemonė, o tik pramoga, ypač tokiame mieste kaip Vilnius. Pakaks tų vaikų žaidimų.
                                          Su tamsta ginčytis tas pats, kas su siena. Dar kartą sakau pasidomėk, susirask brėžinius ir tada pasakok kaip ten niekas netilps.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X