Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    2. Savanorių pr.









    Comment


      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
      1. Savanorių pr.
      Ka jie ten lopija... gatve, kurios visa eismo organizavima reikia is pagrindu keisti ir perasfaltuot is naujo absoliuciai viska. Aisku, dabar dar 10 metu palopys, paskui dar 3 pamastys...
      1. Bemaz visi kairieji posukiai i kiemus eina is 2 juostos, ja uzkimsant.
      2. A juosta yra pasityciojimas, ji yra per siaura. Visi troleibusai vaziuoja vienu ratu pirmoj juostoj.
      3. Ties piesciuju pereju stebuklingai dingstant A juostai ir siaurejant vaziuojamajai daliai vos nepadariau avarijos, kai man is desines naglai vare autobusas o is kaires dar viena masina.
      4. Kelias toks banguotas su provezom net 2 juostoj, ju vietinis lopymas nieko nepades. Aisku labiau uzknisa suliniu kiekis, tiksliau duobiu nuo suliniu. Bet cia suprantant musu kelininku mentaliteta, nieko nepakeisi.

      Siulyciau atsisakyti visai A juostu ir padaryt atskira vidurine juosta posukiams i kaire kad nestabdyti viso srauto. Speju tai duotu didesnes naudos, nei fejkines neveikiancios ir sudarancios avarines situacijas VT juostos.

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        Siūlau prisiminti, kokie gi buvo numatomi susisiekimo projektai Vilniuje kai buvo rengiamas BP (2005), kas atlikta, o kas - ne.

        Prioritetiniai Vilniaus susisiekimo infrastruktūros plėtros iki 2015 metų objektai

        1. IXB transporto koridoriaus trūkstamos grandies statyba – Vilniaus pietinis aplinkkelis
        Pabaigta 2008 m.

        2. Vakarinė greito eismo gatvė (IXB transporto koridoriaus trūkstamos grandies statyba – Vilniaus vakarinis aplinkkelis)
        Pabaigta 2016 m.

        3. Dariaus ir Girėno gatvės viaduko per geležinkelį su prieigomis rekonstrukcija
        Pabaigta 2007 m., bet šiemet vėl kapstys

        4. Geležinio Vilko gatvės nuo Mokyklos gatvės iki Molėtų plento tiesimas
        Pabaigta 2008 m.

        5. Dviejų lygių Geležinio Vilko–Ukmergės ir Geležinio Vilko –Žalgirio gatvių sankryžos rekonstrukcija (tiesimas)
        Pradėta 2006 m., pastatyta estakada, tačiau projektas nebaigtas iki galo

        6. Ukmergės–Ateities gatvių–Laisvės prospekto sankryžos rekonstrukcija (dviejų lygių sankryžos statyba)
        Pradėta ir pabaigta 2007/2008, tačiau trūksta posūkio iš Ateities g. link Ukmergės

        7. Automatizuota šviesoforų reguliavimo ir valdymo sistema
        Lyg ir pabaigta?

        8. Pėsčiųjų viadukas tarp Lazdynų ir Karoliniškių rajonų
        Pabaigta 2008 m.

        9. Šiaurinė gatvė nuo Vakarinio greitkelio iki Žirmūnų gatvės (įskaitant Žvalgų gatvę)
        Nepradėta, bet panašu kad greitai prasidės statybos

        10. Senamiesčio apylankos užbaigimas (Geležinkelio gatvės atkarpos rekonstrukcija iki Panerių gatvës)
        Trūksta rekonstrukcijos tarp Aušros vartų ir Panerių gatvės (tačiau pagal mane, galėtų apskritai sujungti Geležinkelio ir Panerių gatves ir rekonstruoti iki pat pietinio aplinkkelio)

        11. Pilaitės prospekto tęsinys
        Pabaigta 2008 m.

        12. Kernavės gatvė tarp Žalgirio ir Lvovo gatvių
        Nepradėta ir nesigirdi jokių naujienų apie šią gatvės dalį

        13. Ozo gatvės nuo Buivydiškių gatvės iki Laisvės prospekto jungtis
        Nepradėta, siūloma atsisakyti naujajame rengiamame BP

        14. P. Lukšio gatvės nuo Kalvarijų g. iki Verkių g. rekonstrukcija (t. y. platinimas)
        Nepradėta ir nesigirdi jokių naujienų apie šią gatvės dalį

        15. Karaliaučiaus gatvė Pilaitėje (t. y. pratęsimas šiaurėn)
        Nepradėta ir nesigirdi jokių naujienų apie šią gatvės dalį

        16. Kernavės–Ozo dviejų lygių sankryža
        Nepradėta, siūloma atsisakyti naujajame rengiamame BP, kaip ir gatvės dalies nuo Žalgirio g. iki Ozo g.

        17. Mykolo Lietuvio gatvės–Bajorų k.–Mokslininkų g. jungtis (t. y. Vakarinio aplinkkelio ir Santariškių jungtis)
        Nepradėta, bet žadama greitai pradėti statybas

        18. Moderniojo tramvajaus A linija Santariškės–Stotis

        19. Šiaurinė autobusų stotis ir keleivių terminalas Fabijoniškėse

        20. Troleibusų kontaktinis tinklas šiaurinėje dalyje: Ateities gatve iki terminalo, Šiaurinė ir Žvalgų gatvės


        21. Eurovelo 11 dviračių trasa / kitos trasos
        Pamažu realizuojama, tačiau konkrečiai Eurovelo trasa užstrigo

        22. V. Kudirkos–Pamėnkalnio g. sankryžos rekonstrukcija
        Nepradėta, nesigirdi jokių naujienų ir apskritai neaišku ką norėta daryti

        23. IXB koridoriaus atkarpos Grigiškėse rekonstrukcija
        Pabaigti 2 etapai iš 3, 3 etapas realizuojamas.

        24. Vilniaus miesto pietinis aplinkkelis (Kirtimų gatvė)
        Pabaigta miesto teritorijoje

        25. Ribojamo įvažiavimo į senamiesčio II zoną sistema
        Lyg ir nieko nesigirdi

        26. Geležinio Vilko gatvės nuo Laisvės prospekto iki A. Goštauto gatvės rekonstrukcija
        Lyg ir nieko nesigirdi

        27. Kernavės gatvės jungtis su J. Tumo-Vaižganto gatve ir nauju tiltu
        Nepradėta, naujajame rengiamame BP siūloma atsisakyti (o gaila)

        28. Naujų autobusų ir troleibusų įsigijimas

        Rekomenduojami Vilniaus susisiekimo infrastruktūros plėtros iki 2015 metų objektai

        29. Nemenčinės plento nuo Kairėnų gatvės iki miesto ribos rekonstrukcija
        Nesu tikras ar daroma, bet apie tai buvo nemažai kalbėta

        30. Gedimino prospekto rekonstrukcijos užbaigimas
        Pabaigta 2008 m.

        31. Vilniaus g. nuo Gedimino pr. iki Trakų g. rekonstrukcija
        Realizuojama, bet tik nuo Gedimino pr. iki Islandijos g.

        32. Senamiesčio gatvių kapitalinis remontas (Šventaragio, Aušros Vartų, Barboros Radvilaitės, Pilies, Šv. Jono, Klaipėdos, Universiteto gatvės)
        Neturių duomenų ar pabaigtos visos gatvės

        33. Ukmergės gatvės nuo P. Žadeikos gatvės iki miesto ribos rekonstrukcija
        Nesigirdi jokių naujienų apie statybas

        34. Požeminės automobilių stovėjimo aikštelės J. Lelevelio g., Naugarduko g.
        Nesigirdi jokių naujienų apie statybas

        35. Gariūnų –Jočionių dviejų lygių sankryža ir prieigos
        Buvo nemažai kalbama, bet taip ir neaišku kada prasidės statybos

        36. Pietinė aptarnaujanti gatvė Grigiškėse ir jungtis su Šviesos
        gatve ir tiltu per Vokę
        Nepradėta, naujajame rengiamame BP siūloma atsisakyti

        37. V. A. Graičiūno gatvės jungtis su Kirtimų gatve
        Nepradėta, naujajame rengiamame BP siūloma atsisakyti (ir manau kad gerai, neverta miške statyti naujos gatvės ir dviejų lygių sankryžos keliems namams)

        38. Jaunystės ir Kunigiškių gatvių užbaigimas Pagiriuose
        Nesigirdi jokių naujienų apie statybas

        39. Lentvario gatvės atkarpos tiesimas ir jungtis su Liepų alėja bei viadukas per geležinkelį Lentvaryje
        Jokių naujienų, o viadukas per geležinkelį apskritai nėra Vilniaus teritorijoje

        40. Liepų alėjos Trakų Vokėje rekonstrukcija
        Jokių naujienų

        41. Dariaus ir Girėno gatvės atkarpos tarp Žirnių gatvės ir Eišiškių plento rekonstrukcija (jei gerai suprantu, tai čia posūkis iš centro link Pagirių bei nuvažiavimas nuo Tūkstantmečio gatvės į Naujininkus)
        Posūkis pabaigtas, o štai apie nuvažiavimą jokių naujienų

        42. Naugarduko–Žemaitės–Kauno g. sankryžos rekonstrukcija
        Pabaigta 2016 m.

        43. Ozo–Kalvarijų gatvių 2 lygių sankryžos rekonstrukcija
        Nesigirdi jokių naujienų apie statybas

        44. Vingio parko tiltas ir prieigos (t. y. prie Litexpo)
        Buvo nemažai kalbama, bet panašu kad bus išbrauktas naujajame BP

        45. Viadukas virš Ozo gatvės ties „Ermitažu“
        Pabaigtas už Akropolio pinigus

        46. Jungtis Santariškėse tarp Molėtų plento ir Santariškių gatvės (t. y. Santaros g.)
        Realizuojama

        47. Transporto jungtis tarp Molėtų plento ir Santariškių gatvės Gulbinuose
        Nelabai aišku apie ką kalbama

        48. Gineitiškių gatvės tęsinys
        Nelabai aišku apie ką kalbama, bet gali būti, kad apie Pavilnionių gatvę, kurią planuojama statyti apie 2018/2019

        49. S. Nėries g. jungtis iki miesto ribos
        Nesigirdi jokių naujienų apie statybas

        50. Smalinės gatvė Pilaitėje
        Jungtį po Pilaitės prospektu žadama pradėti 2018, o dėl tolesnio tęsinio iki pat miesto ribos nieko nesigirdi

        51. Gilužio gatvës tęsinys iki Sudervės kelio
        Nors neaišku, ar galima į šį projektą įskaičiuoti Taurupės gatvę, tačiau vistiek nieko nesigirdi apie statybas ar bent projektavimą, nors Pilaitės kamsčio problema tik aštrėja

        52. Sudervės kelio atkarpa tarp Pilaitės pr. ir Gilužio g. tęsinio
        Nelabai aišku apie ką kalbama, ko gero, apie platinimą, bet vis tiek jokių naujienų

        53. Antžeminės pėsčiųjų perejos T. Narbuto, Kareivių gatvėse
        Narbuto viaduką planuojama pradėti jau greitai, o štai apie Kareivių viaduką girdžiu pirmą kartą ir net neįsivaizduoju kur jis galėtų būti

        54. Žaliųjų Ežerų gatvės rekonstrukcija
        Lyg ir jokių naujienų

        55.Automobilių stovėjimo vietų plëtra Vilniaus miesto teritorijose

        56.Rodūnės kelias nuo oro uosto iki Žirnių gatvės
        Jeigu kalbama apie Vikingų gatvę, tai pabaigta dar 2013 m.

        Asmeniškai labai keista, kad nėra Konstitucijos estakados projekto, nėra tesioginio projekto Taurupės gatvei, nėra jokio rytinio aplinkkelio ir tilto Ožkiniuose.
        Šaltinis: http://www.vilnius.lt/vilnius/m/m_fi..._iki_2015m.pdf
        Šimašius vakar FB parašė:

        Sveikinu lietuvių komandą su puikiu laimėjimu.

        Kai paskelbsime konkursą projektui pėsčiųjų tilto per Nerį tarp Litexpo ir Vingio parko (sąlygos jau rengiamos), tikiuosi, šis šaunus kolektyvas taip pat dalyvaus. Nes vieta irgi reikalauja šedevro!
        https://www.facebook.com/remigijus.s...89?pnref=story

        Comment


          Visiškai nesuprantama kodėl nepakeitė ištrupėjusio bordiūro kur keitė asfaltą Laisvės prospekte ties Lazdynais. Atrodo tikrai baisiai.
          Jau nekalbu apie šalia esantį šaligatvį. Jeigu bus tiltas prie Litexpo, dviračiu iš Lazdynų jį bus įmanoma pasiekti tik judria gatve arba tuo sovietiniu subyrėjusiu šaligatviu. Nei viena alternatyva neatrodo labai patraukli.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            Kaip yra ir kaip siūloma daryti:



            Antras variantas labai geras, europietiškas (kai gyvenvietė šalia pagrindinių gatvių).

            Comment


              Gal žinote ką daro ant Naujininkų viaduko prie traukinių depo, kad viena juosta nuo pradžios viaduko iki maždaug vidurio (žiūrint nuo Naujininkų link Spartos dešinėje pusėje) yra uždaryta?
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                Gal žinote ką daro ant Naujininkų viaduko prie traukinių depo, kad viena juosta nuo pradžios viaduko iki maždaug vidurio (žiūrint nuo Naujininkų link Spartos dešinėje pusėje) yra uždaryta?
                Rekonstrukcija: http://www.vilnius.lt/index.php?4156935905

                Comment


                  Naugarduko g. atnaujinimo darbai (2017-07-03).

                  Vakar klojo asfalto sluoksnį ties VGTU link Vytenio g., todėl viena juosta buvo draudžiamas eismas:







                  Vaizdas ties sankryža su Vytenio g.:





                  Vietomis atnaujinti labiausiai susidėvėję šaligatviai:



                  Ties Birželio 23-iosios gatve:



                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                    Naugarduko g. atnaujinimo darbai (2017-07-03).

                    Vakar klojo asfalto sluoksnį ties VGTU link Vytenio g., todėl viena juosta buvo draudžiamas eismas:

                    Vaizdas ties sankryža su Vytenio g.:

                    Vietomis atnaujinti labiausiai susidėvėję šaligatviai:

                    Ties Birželio 23-iosios gatve:
                    Truputį liūdina, kad atliekamas tik dangų atnaujinimas, tačiau visiškai nesprendžiamos tokios problemos, kaip VT stotelių iškėlimas ar "žaliosios" juostos apsauga nuo ištrypimo. Kaip apskritai gali būti leidžiama stovėti išilgai žaliosios juostos? Kitaip sakant gyvenimo kokybė negerinama, tik atstatoma kokiam dešimtmečiui kosmetiškai.

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Truputį liūdina, kad atliekamas tik dangų atnaujinimas, tačiau visiškai nesprendžiamos tokios problemos, kaip VT stotelių iškėlimas ar "žaliosios" juostos apsauga nuo ištrypimo. Kaip apskritai gali būti leidžiama stovėti išilgai žaliosios juostos? Kitaip sakant gyvenimo kokybė negerinama, tik atstatoma kokiam dešimtmečiui kosmetiškai.
                      Ir gatvė vis tiek yra tokia, tarsi ten galima būtų važiuoti 60-80 km/h greičiu: plati ir tiesi, dabar dar ir lygi.

                      Comment


                        Nelabai patinka tas parkavimas ties kelkrasciais... Pritariu tam miegamosiose rajonuose, bet tokioj judrioj gatvej galetu bent irengti normalias parkavimo vietas pazymetas ir su nuvaziavimu ar kita danga. Dabar kazkoks neusisipratimas... Kazkokia plati visada uzstatyta pirma juosta ir pravaziuojama vistiek tik antra.
                        Jei zmones stato masinas salia zalios vejos, tai faktas jie per ja vaikscios. Tai bent uzdengtu akmenukais tarp medziu tuomet tas vietas kur jau zoles visai nebera... nezinau, infrastrukturos prasme kazkokia Rusija.

                        Comment


                          Ten ties ta chruščiovke kažkoks lyg ir gėlių darželis net buvo - sunaikino. Tiesa kitoje pusėje, nors ir auto parkuojami, bet žolė ištrypta minimaliai.
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            Nes praeis keli metai ar koks dešimtmetis ir reikės visoje Naugarduko g. keisti vamzdynus, kurie ten nutiesti apie 1957-60 metus. Todėl iš viso manau, kad atnaujinimą padarė be reikalo, pinigai išmesti be reikalo. Reikėjo tik kiek kokybiškiau kai kurias duobes užlopyti, kai kur šaligatvius ir įvažiavimus pataisyti.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Nes praeis keli metai ar koks dešimtmetis ir reikės visoje Naugarduko g. keisti vamzdynus, kurie ten nutiesti apie 1957-60 metus. Todėl iš viso manau, kad atnaujinimą padarė be reikalo, pinigai išmesti be reikalo. Reikėjo tik kiek kokybiškiau kai kurias duobes užlopyti, kai kur šaligatvius ir įvažiavimus pataisyti.
                              Arba padaryti pilnavertę rekonstrukciją.

                              Comment


                                Tam reikia pinigų ir jie iš kitų šaltinių nei gatvių ir šaligatvių atnaujinimui. Todėl tiesiog galėjo palaukti ir viską atlikti kompleksiškai.

                                Comment


                                  Vamzdynai ten jau keisti vietomis yra. Paskutiniai berods ties Birželio 23-iosios gatvės sankryža prieš 3-4 metus. Dar seniau keitė prie Lenkų kultūros namų, prie to pačio ir vieną įvažiavimą sutvarkė į kiemą tada atsimenu. Ir jei neklystu nemažos apimties vamzdynų keitimas, tiek Naujamiestyje, tiek ir Vilkpėdėje vyko ~2001-2002m. O dėl pilnavertės rekonstrukcijos, tai čia beveik tokia ir yra. Nemanau, kad ten reikia iš pagrindų pakeisti aplinką ar gatvės paskirtį, Beje, tie lopai nuo įvairiausių vamzdynų keitimų per daugelį metų ir atsirado (kai kurie dar gal net nuo sovietmečio pabaigos).
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                    Vamzdynai ten jau keisti vietomis yra. Paskutiniai berods ties Birželio 23-iosios gatvės sankryža prieš 3-4 metus. Dar seniau keitė prie Lenkų kultūros namų, prie to pačio ir vieną įvažiavimą sutvarkė į kiemą tada atsimenu. Ir jei neklystu nemažos apimties vamzdynų keitimas, tiek Naujamiestyje, tiek ir Vilkpėdėje vyko ~2001-2002m. O dėl pilnavertės rekonstrukcijos, tai čia beveik tokia ir yra. Nemanau, kad ten reikia iš pagrindų pakeisti aplinką ar gatvės paskirtį, Beje, tie lopai nuo įvairiausių vamzdynų keitimų per daugelį metų ir atsirado (kai kurie dar gal net nuo sovietmečio pabaigos).
                                    Jeigu norima to paties, kas vyksta toje gatvėje dabar - puiku, paliekam. Jeigu norim visiems draugiškos ir ne greito eismo miegamojo rajono gatvės - rekonstrukcija būtina.

                                    Comment


                                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                      Vamzdynai ten jau keisti vietomis yra. Paskutiniai berods ties Birželio 23-iosios gatvės sankryža prieš 3-4 metus. Dar seniau keitė prie Lenkų kultūros namų, prie to pačio ir vieną įvažiavimą sutvarkė į kiemą tada atsimenu. Ir jei neklystu nemažos apimties vamzdynų keitimas, tiek Naujamiestyje, tiek ir Vilkpėdėje vyko ~2001-2002m. O dėl pilnavertės rekonstrukcijos, tai čia beveik tokia ir yra. Nemanau, kad ten reikia iš pagrindų pakeisti aplinką ar gatvės paskirtį, Beje, tie lopai nuo įvairiausių vamzdynų keitimų per daugelį metų ir atsirado (kai kurie dar gal net nuo sovietmečio pabaigos).
                                      Išilgai Naugarduko gatvės tarp Švitrigailos ir Žemaitės/Kauno vamzdynai seni. Skersai buvo keičiami ar tik vietomis. Prieš 2-3 metus buvo keista šiluminė trasa nuo buv. "Lelijos" vaikų darželio Rimi PC Savanorių pr. Ji Naugarduko g. kerta statmenai.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Jeigu norima to paties, kas vyksta toje gatvėje dabar - puiku, paliekam. Jeigu norim visiems draugiškos ir ne greito eismo miegamojo rajono gatvės - rekonstrukcija būtina.
                                        Tu siūlai gatvę padaryti riboto eismo ar kaip? Ši gatvė yra pagrindinis kelias važiuojantiems iš/į aplinkines Vytenio, Birželio 23-iosios, Smolensko gatves. Tuo pačiu yra tiesi trasa nuo Vilkpėdės, Naujamiesčio iki Senamiesčio. Ir iš vis aš galvoju, kad srautai ten tik augs su laiku. Nepamirškim apie B23 kvartalą, Švitrigailos ir Naugarduko gatvių kampe jau aptverta teritorija ir greitai grius senas verslo ir prekybos centras.
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Parašė SPX Rodyti pranešimą

                                          Tu siūlai gatvę padaryti riboto eismo ar kaip? Ši gatvė yra pagrindinis kelias važiuojantiems iš/į aplinkines Vytenio, Birželio 23-iosios, Smolensko gatves. Tuo pačiu yra tiesi trasa nuo Vilkpėdės, Naujamiesčio iki Senamiesčio. Ir iš vis aš galvoju, kad srautai ten tik augs su laiku. Nepamirškim apie B23 kvartalą, Švitrigailos ir Naugarduko gatvių kampe jau aptverta teritorija ir greitai grius senas verslo ir prekybos centras.
                                          Na tai sakau: priklauso nuo to, ko iš tos gatvės norim. Jeigu ketiname daryti 4 eismo juostų gatvę (draudžiant parkavimą pirmoje juostoje), tai tada nedarom nieko, nes plotis bus geras greito ir intensyvaus eismo gatvei. Tik įtariu, kad niekas to nenori.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X