Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė giead675 Rodyti pranešimą
    Santaros g. 2017.06.01

    Atvaizdas
    Turbūt šiuo metu miestui pats reikalingiausias infrastruktūrinis išpildymas
    Paskutinis taisė evvt; 2017.06.02, 00:30.

    Comment


      [QUOTE=Zorro;1032617]Remontuojamas Grigiškių pėsčiųjų tiltas.

      Atvaizdas



      [QUOTE]

      Šiuo tiltu gali naudotis neįgalieji ir tėvai su vežimėliais? Atrodo, jog labai nusiaurintas tarpas tarp bokštelių.

      Comment


        Laisvai ten užtektų vieno strypo.

        Comment


          Naugarduko g. tvarkymo darbai (2017-06-02). Panašu, kad keis ne tik dangą, bet ir dalį šaligatvių, vietomis jie irgi sužymėti dažais. Dabar keičiami bordiūrai. Pati važiuojamoji dalis irgi sužymėta.

          Ties sankryža su Švitrigailos g.:








          Prie VGTU Elektronikos fakulteto:




          Sankryža su Vytenio g.:


          Link Kauno g.:








          Tiesa, sužymėjimų yra ir ties Migracijos valdyba, tik ten darbai dar nevyksta. Panašu, kad gatvė bus gerokai sutvarkyta. Jei neklystu, tai nuo sovietmečio šios atkarpos rimto remonto nėra mačiusios.
          Paskutinis taisė SPX; 2017.06.02, 14:37.
          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

          Comment


            Lieka tik pabėdavot, kad neišnaudojama galimybė visu 100%. Pavyzdžiui, automobiliai bus toliau statomi gatvėje, tad kodėl neįrengus tam specialių stovėjimo vietų (su užvažiavimu išklotu plytelėmis)? Taip būtų susiaurinama važiuojamoji dalis (ten 4 juostų nereikia), sutrumpėtų perėjos. Toliau, perėjų vietos turbūt nebus keičiamos? O galėtų jas atitraukti nuo sankryžų ir taip užtikrinti olandišką principą, kad automobilis ir pėstysis susikerta bene 90 laipsnių kampu. Dar toliau, nieko neminima apie dviračių taką. Ar jis nereikalingas Naugarduko g.? Siaurinant gatvę ir paliekant tik 2 eismo juostas laisvai galima būtų įrengti dviračių takus (juk dabar eismo juostoje telpa automobilis + dar 1 m lieka laisvas) abiejose pusėse + stovėjimo vietas. Dar daugiau. Turint fantazijos galima būtų gatvę dalinti per pusę viduryje įrengiant skiriamąją juostą su augalija (pvz. medžiais ar krūmais), taip gatvę paverčiant draugiškesne aplinkai ir jaukesne.

            Comment


              /\ Vien jau tai, kad atnaujins dangą yra labai gerai, nes būklė prasta - lopai, suskylinėjimai ir pan. Aš kažkodėl jaučiu, kad bus paliktos dvi juostos, o likusios paverstos parkingu Bet žiūrėsim kas bus, kai pabaigs. Iš pirmo žvilgsnio, tai šios gatvės atnaujinimas atrodo nemažas. Dar įdomu ar nuardys kontaktinį tinklą ar ne su laiku?
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                /\ Vien jau tai, kad atnaujins dangą yra labai gerai, nes būklė prasta - lopai, suskylinėjimai ir pan. Aš kažkodėl jaučiu, kad bus paliktos dvi juostos, o likusios paverstos parkingu Bet žiūrėsim kas bus, kai pabaigs. Iš pirmo žvilgsnio, tai šios gatvės atnaujinimas atrodo nemažas. Dar įdomu ar nuardys kontaktinį tinklą ar ne su laiku?
                Tam paprieštarauti negaliu. Tik, kai dažnai kalbama kaip brangu yra atvaryti visą reikalingą techniką (čia kai išfrezuotą duobę taiso savaitę, nes negali vienam kartui atvaryti visos įrangos), tai čia pat darome kelis kartus toje pačioje vietoje darbus. Aišku, kol palei Naugarduko g. ties kokį dvirtakį, tai turbūt reiks ir pačią Naugarduko g. vėl perklot naujai

                Įtariu, kad stulpų nejudins. Tikiuosi klystu.

                Comment


                  Vilniuje bus rekonstruojamas Rodūnės viadukas – laukia eismo organizavimo pokyčiai


                  Vilniaus miesto savivaldybė, atsižvelgusi į Vilniaus Gedimino technikos universiteto atliktus tyrimo rezultatus, artimiausiu metu pradės S. Dariaus ir S. Girėno gatvėje esančio Rodūnės viaduko rekonstrukcijos darbus. Paskutinį kartą viadukas, kuriuo per parą vidutiniškai pravažiuoja apie 16 tūkst. transporto priemonių, rekonstruotas buvo daugiau nei prieš dešimtmetį.

                  Rekonstrukcijos metu naujomis bus pakeistos visos aštuonios susidėvėjusios gelžbetoninio viaduko sijos bei sijų atraminiai guoliai, sustiprintos atramos kolonos. Viaduko rekonstrukcijos darbus ketinama baigti iki šių metų pabaigos.

                  Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad rekonstruojant Rodūnės viaduką nuo birželio 13 d. bus draudžiamas eismas pirma eismo juosta, važiuojant nuo Naujininkų link centro. Taip pat bus draudžiamas sunkiasvorio krovininio transporto (daugiau nei 3,5 t) eismas viaduku abiem kryptimis.

                  Krovininio transporto eismas bus nukreipiamas į pietinį miesto aplinkkelį - Tūkstantmečio gatvę.
                  Šviesoforai Švitrigailos, S. Dariaus ir S. Girėno gatvėse bus sureguliuoti taip, kad būtų užtikrintas sklandus transporto srautų judėjimas. Laikinai bus draudžiama sukti į kairę nuo Švitrigailos į Pelesos gatvę. Click image for larger version  Name:	iI6IK0JSB.jpg Views:	1 Size:	73,3 kB ID:	1567703



                  Vairuotojų patogumui aplinkinėse gatvėse bus įrengti informaciniai skydai apie planuojamus eismo pakeitimus bei apylankų maršrutus.
                  Paskutinis taisė lukass; 2017.06.08, 12:48.
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Klaida šitame straipsnyje: paskutinį kartą buvo rekonstruotas 2008-ais, o ne "daugiau nei prieš dešimtmetį".
                    Paskutinis taisė asomkin; 2017.06.08, 14:05.

                    Comment


                      Rekonstruojant gatvę yra reikalavimas įrengti ir dviračių taką. Šiuo atveju čia jis jau yra, bet neatitinka dabartinių STR. Įdomu ar tokiu atveju jie turi įrengti dvirtakį pagal normatyvus ar gali likti esamas?
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Kas per pinigų plovykla su tuo viaduku per geležinkelį? Dar nei 10 metų nepraėjo, o jau susidėvėjo? Kodėl nepakeitė iš karto tas sijas, kurios dar nuo tarybinių laikų (tikriausiai)? O jei pakeitė, tai kodėl per nepilnus 10 metų jos jau susidėvėjo? Ką, nebuvo įvertintas srautas? Chaltūra padaryta? Pinigai pavogti?

                        Comment


                          Parašė asomkin Rodyti pranešimą
                          Klaida šitame straipsnyje: paskutinį kartą buvo rekonstruotas 2008-ais, o ne "daugiau nei prieš dešimtmetį".
                          Taip, ir šiek tiek keista, kad taip greitai vėl reikia rekonstruoti.

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Taip, ir šiek tiek keista, kad taip greitai vėl reikia rekonstruoti.
                            Rekonstrukcijos, tiksliau tilto platinimo, arba dar tiksliau naujo viaduko šalia esamo pastatymo metu, seno viaduko sijos nebuvo rekonstruotos, tik pastatytas naujas viadukas ir uždėta nauda danga ant abiejų, tai dabar tiesiog atėjo laikas seno viaduko konstrukcijas atnaujinti, prieš 10 metų to galbūt dar nereikėjo.

                            Dešinėje nauja dalis, kairėje sena, neatrodo, kad būtų buvus tuo metu labai prastos būklės: Click image for larger version  Name:	AAAD4437_Small.JPG Views:	1 Size:	99,3 kB ID:	1567739
                            Paskutinis taisė Lettered; 2017.06.08, 15:07.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Rekonstrukcijos, tiksliau tilto platinimo, arba dar tiksliau naujo viaduko šalia esamo pastatymo metu, seno viaduko sijos nebuvo rekonstruotos, tik pastatytas naujas viadukas ir uždėta nauda danga ant abiejų, tai dabar tiesiog atėjo laikas seno viaduko konstrukcijos atnaujinti, prieš 10 metų to galbūt dar nereikėjo.
                              Tiesą pasakius, ten ir naujoje pusėje jau šaligatviai išbangavę vietom kažkodėl.
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Parašė SPX Rodyti pranešimą

                                Tiesą pasakius, ten ir naujoje pusėje jau šaligatviai išbangavę vietom kažkodėl.
                                Gal dėl to, kad viadukų konstrukcijos dėl amžiaus skirtumo "nedirba" vienodai? Neveltui Lazdynų tilto nauja ir sena dalys nėra sujungtos.
                                Flickr

                                Comment


                                  Gal pagaliau nuims ta siuabinga pertvara tilto gale.

                                  Beje kazkaip labai keistai-prastai uzlopyta Taikos g. pradzia





                                  Nei per visa ploti, gabalais ir apieinant pesciuju perejos salele.

                                  Comment


                                    Šiaurės miestelyje Vilniuje – didesnis eismo saugumas

                                    Nuo rytdienos, birželio 10 d., pradeda veikti naujai rekonstruota P. Lukšio ir J. Kubiliaus gatvių sankryža Šiaurės miestelyje - ji užtikrins didesnį visų eismo dalyvių saugumą, sankryžoje bus lengviau pasukti į kairę, o pėstieji kur kas saugiau pereis važiuojamąją kelio dalį.
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      LIDLo - Norfos tunelis.





                                      Comment


                                        Vilniuje bus rekonstruojamas Rodūnios viadukas – laukia eismo organizavimo pokyčiai

                                        Comment


                                          Parašė VEC7OR Rodyti pranešimą
                                          Gal pagaliau nuims ta siuabinga pertvara tilto gale.

                                          Beje kazkaip labai keistai-prastai uzlopyta Taikos g. pradzia





                                          Nei per visa ploti, gabalais ir apieinant pesciuju perejos salele.
                                          Čia tik išlyginamasis sluoksnis. Bus klojamas ištisinis. Bent jau turėtų būti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X