Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pas Zuoką FB radau vieno miestiečio pranešimą, kad panaikinus perėją Jasinskio gatvėje, įsukijas į ją iš Dainavos ir Pakalnės gatvių galimas tik į dešinę pusę (t.y. įsiliejant į eismą, o ne kertant juostas).

    Comment


      Ta prasme iš Pakalnės arba Dainavos gatvių dabar galima tik į dešinę sukti? Tai turbūt, kad naikina kairįjį posūkį dėl naujo viaduko iš Geležinio Vilko g. į A. Goštauto g. Gal šiek tiek sumažės rytiniai kamščiai Jasinskio gatvėje (aišku, jie ir dabar ne itin dideli būna).
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Taip, bent jau taip rašo tas žmogus. Patvirtinti negaliu, nes neesu važiavęs tomis gatvėmis šiomis dienomis. Bet atrodo logiškas sprendimas.

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Ta prasme iš Pakalnės arba Dainavos gatvių dabar galima tik į dešinę sukti?
          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Taip, bent jau taip rašo tas žmogus. Patvirtinti negaliu, nes neesu važiavęs tomis gatvėmis šiomis dienomis. Bet atrodo logiškas sprendimas.
          Galiu patvirtinti, kad tikrai taip – minėtoje sankryžoje iš šalutinių gatvių (Pakalnės ir Dainavos) palikti tik dešinieji posūkiai.

          Comment


            Penktadienį teko lankytis Vilniaus miesto plėtros departamente ir klausyti paskaitą apie miesto plėtrą. Išgirdau įvairių dalykų, kurie tiks tiek infrastruktūros temoms, tiek kitoms, bet talpinu čia. Dalis labai gali būti, kad bus girdėti.
            Taigi:
            1) Baigus Vakarinį aplinkkelį, prioritetas bus teikiamas Šiaurinei gatvei, kas sakyčiau yra teigiamas dalykas.
            2) Vilniaus prioritetas tvarkant miestą šiaurinė bei pietinė dalys. Į šiaurinę patenka vietos aplink Akropolį(šeškinė) Žirmūnai, taip pat NMC zona. Į pietinę petenka Naujamiestis, Stoties prieigos, Vilkpėdė bei nedidelė dalis Naujininkų.
            3) Kernavės tiltas greičiausiai nebus statomas arba bent jau ne per artimiausius 10 metų, dėl labai komplikuotos jungties su Mečetės gatve.
            4) Kažkas klausė kas bus daroma artimiausiu metu su NMC, tai jau yra tvarkoma Lvovo gatvė, turėtų būti tvarkoma Linkmenų gatvė kiek supratau.
            5) Greitu metu turėtų pasirodyti viešai, norima tvarkyti Neries pakrantes iš abiejų pusių nuo Vingio parko tilto Žvėryne iki Valakampių paplūdimių įrengiant dviračių takus. Svarstoma galimybė visiškai rekonstruoti krantines, įrengiant vieną siaurą krantinę prie pat upės, o kitą pakeliant aukščiau ledonešio ribos, kad krantinė būtų naudojama ištisus metus. Buvo minėta berods ~70mln. Lt kaina, kas ir yra didžiausia problema. Iš dalies tai daug, bet jei geri dviračių takai, gal atsirastų daugiau važinėjančiais dviračiais.
            6) Kitais metais dviračių nuomos tinklas prasiplės dar 10 punktų, turėtų pasiekti Saulėtekį.

            Vilniaus miesto savivaldybės foje yra miesto maketas, su kai kurių sankryžų sprendiniais. Nežinau kiek jie realus šiuo metu(ir ar dar nėra talpinti), bet esu juos nusifotografavęs. Jei būtų naudinga, įkelčiau. Turiu GV/Žalgirio g., Ozo/Kernavės g. Ozo/Kalvarijų/Kareivių g., Kareivių/Verkių g., Kareivių/Žirmūnų g. sankryžas.
            http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

            Comment


              Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
              Penktadienį teko lankytis Vilniaus miesto plėtros departamente ir klausyti paskaitą apie miesto plėtrą. Išgirdau įvairių dalykų, kurie tiks tiek infrastruktūros temoms, tiek kitoms, bet talpinu čia. Dalis labai gali būti, kad bus girdėti.
              Taigi:
              1) Baigus Vakarinį aplinkkelį, prioritetas bus teikiamas Šiaurinei gatvei, kas sakyčiau yra teigiamas dalykas.
              2) Vilniaus prioritetas tvarkant miestą šiaurinė bei pietinė dalys. Į šiaurinę patenka vietos aplink Akropolį(šeškinė) Žirmūnai, taip pat NMC zona. Į pietinę petenka Naujamiestis, Stoties prieigos, Vilkpėdė bei nedidelė dalis Naujininkų.
              3) Kernavės tiltas greičiausiai nebus statomas arba bent jau ne per artimiausius 10 metų, dėl labai komplikuotos jungties su Mečetės gatve.
              4) Kažkas klausė kas bus daroma artimiausiu metu su NMC, tai jau yra tvarkoma Lvovo gatvė, turėtų būti tvarkoma Linkmenų gatvė kiek supratau.
              5) Greitu metu turėtų pasirodyti viešai, norima tvarkyti Neries pakrantes iš abiejų pusių nuo Vingio parko tilto Žvėryne iki Valakampių paplūdimių įrengiant dviračių takus. Svarstoma galimybė visiškai rekonstruoti krantines, įrengiant vieną siaurą krantinę prie pat upės, o kitą pakeliant aukščiau ledonešio ribos, kad krantinė būtų naudojama ištisus metus. Buvo minėta berods ~70mln. Lt kaina, kas ir yra didžiausia problema. Iš dalies tai daug, bet jei geri dviračių takai, gal atsirastų daugiau važinėjančiais dviračiais.
              6) Kitais metais dviračių nuomos tinklas prasiplės dar 10 punktų, turėtų pasiekti Saulėtekį.

              Vilniaus miesto savivaldybės foje yra miesto maketas, su kai kurių sankryžų sprendiniais. Nežinau kiek jie realus šiuo metu(ir ar dar nėra talpinti), bet esu juos nusifotografavęs. Jei būtų naudinga, įkelčiau. Turiu GV/Žalgirio g., Ozo/Kernavės g. Ozo/Kalvarijų/Kareivių g., Kareivių/Verkių g., Kareivių/Žirmūnų g. sankryžas.
              Ačiū už išsamų apibendrinimą. Dėl paskutinio punkto - būtų gerai pamatyti/prisiminti tų sankryžų planus.

              Comment


                Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                Ačiū už išsamų apibendrinimą. Dėl paskutinio punkto - būtų gerai pamatyti/prisiminti tų sankryžų planus.
                GV / Žalgirio g.



                Ozo / Kalvarijų / Kareivių g.



                Ozo / Kernavės g.



                Kareivių / Verkių g.



                Kareivių / Žirmūnų g.
                http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                Comment


                  Sukurta atskira tema

                  Pagaliau atsirado Žalgirio g. sankryžos nuotraukos - sukurta atskira tema
                  Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių sankryža

                  Comment


                    http://auto.lrytas.lt/saugus-eismas/...greitkeliu.htm

                    Vietoje perėjos – sankryža

                    Kaip informavo savivaldybės viešųjų ryšių skyriaus specialistė Inga Simanonytė, jau parengtas Sidaronių g. ir Pilaitės pr. jungties techninis projektas. Pagal jį planuojama panaikinti nereguliuojamą pėsčiųjų perėją ties Senuoju Pilaitės keliu - vietoje jos atsiras keturių krypčių sankryža su šviesoforais. Taip pat bus perkelta dabartinė viešojo transporto stotelė.

                    Projektas turėtų būti įgyvendintas kitais metais. Papildomai bus diegiamas ir kryptinis apšvietimas Pilaitės rajono nereguliuojamose perėjose.

                    Savivaldybės atstovai nesutinka, kad perėja, kurioje neseniai buvo neseniai buvo partrenkta nepilnametė pėsčioji, yra nesaugi.

                    „Nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos techninių eismo reguliavimo priemonių būklė atitinka joms keliamus reikalavimus. Ties minėta pėsčiųjų perėja transporto priemonių greitis ribojamas iki 50 kilometrų per valandą, yra įspėjamieji išankstiniai ženklai, perėjos ženklai pažymėti geltonuose skyduose, įrengtas gatvių apšvietimas“, - saugumo priemones vardino savivaldybės atstovė.

                    Problematiška sankryža ties prekybos centro, degalinės ir plovyklos kompleksu taip pat bus pertvarkoma. Šiuo metu yra tikslinamas požeminės pėsčiųjų perėjos įrengimo techninis projektas. Savivaldybė planuoja, kad perėja bus įrengta kitais metais. Vėliau bus naikinamas kairysis posūkis iš Pilaitės prospekto į Papilėnų gatvę.

                    Comment


                      Aš jau net buvau pagyręs šviesoforą prie Piliakalnio st., nes padeda srautus kontroliuoti (ankščiau kamščiai buvo nuo Vakarinio aplinkkelio sankryžos iki Spaudos rūmų be jokių tuščių vietų, dabar pusė srauto nuvažiuoja per žalia, kita per raudoną signalą stovi ir "laukia", kol atsilaisvins kelias. Tai dabar dar vieną šviesoforą nori įkišti... Tai kam gi mes smulkinames, reikėjo ir su Vakariniu šviesoforinę sankryžą daryti... Srautai tokie patys... Reikia eiti ko gero į savivaldybę, nes šitas prospekto darkymas jau ne mane vieną nervuoja.

                      Comment


                        Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                        Penktadienį teko lankytis Vilniaus miesto plėtros departamente ir klausyti paskaitą apie miesto plėtrą. Išgirdau įvairių dalykų, kurie tiks tiek infrastruktūros temoms, tiek kitoms, bet talpinu čia. Dalis labai gali būti, kad bus girdėti.
                        Taigi:
                        1) Baigus Vakarinį aplinkkelį, prioritetas bus teikiamas Šiaurinei gatvei, kas sakyčiau yra teigiamas dalykas.
                        2) Vilniaus prioritetas tvarkant miestą šiaurinė bei pietinė dalys. Į šiaurinę patenka vietos aplink Akropolį(šeškinė) Žirmūnai, taip pat NMC zona. Į pietinę petenka Naujamiestis, Stoties prieigos, Vilkpėdė bei nedidelė dalis Naujininkų.
                        3) Kernavės tiltas greičiausiai nebus statomas arba bent jau ne per artimiausius 10 metų, dėl labai komplikuotos jungties su Mečetės gatve.
                        4) Kažkas klausė kas bus daroma artimiausiu metu su NMC, tai jau yra tvarkoma Lvovo gatvė, turėtų būti tvarkoma Linkmenų gatvė kiek supratau.
                        5) Greitu metu turėtų pasirodyti viešai, norima tvarkyti Neries pakrantes iš abiejų pusių nuo Vingio parko tilto Žvėryne iki Valakampių paplūdimių įrengiant dviračių takus. Svarstoma galimybė visiškai rekonstruoti krantines, įrengiant vieną siaurą krantinę prie pat upės, o kitą pakeliant aukščiau ledonešio ribos, kad krantinė būtų naudojama ištisus metus. Buvo minėta berods ~70mln. Lt kaina, kas ir yra didžiausia problema. Iš dalies tai daug, bet jei geri dviračių takai, gal atsirastų daugiau važinėjančiais dviračiais.
                        6) Kitais metais dviračių nuomos tinklas prasiplės dar 10 punktų, turėtų pasiekti Saulėtekį.

                        Vilniaus miesto savivaldybės foje yra miesto maketas, su kai kurių sankryžų sprendiniais. Nežinau kiek jie realus šiuo metu(ir ar dar nėra talpinti), bet esu juos nusifotografavęs. Jei būtų naudinga, įkelčiau. Turiu GV/Žalgirio g., Ozo/Kernavės g. Ozo/Kalvarijų/Kareivių g., Kareivių/Verkių g., Kareivių/Žirmūnų g. sankryžas.
                        Na, kažkas maždaug jau girdėta. O krantinių įrengimas iki Vingio parko dar sovietmečio planas. Man vienas žmogus kažkada dirbęs miestų planavimo institute apie tai pasakojo.
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          Aš jau net buvau pagyręs šviesoforą prie Piliakalnio st., nes padeda srautus kontroliuoti (ankščiau kamščiai buvo nuo Vakarinio aplinkkelio sankryžos iki Spaudos rūmų be jokių tuščių vietų, dabar pusė srauto nuvažiuoja per žalia, kita per raudoną signalą stovi ir "laukia", kol atsilaisvins kelias. Tai dabar dar vieną šviesoforą nori įkišti... Tai kam gi mes smulkinames, reikėjo ir su Vakariniu šviesoforinę sankryžą daryti... Srautai tokie patys... Reikia eiti ko gero į savivaldybę, nes šitas prospekto darkymas jau ne mane vieną nervuoja.
                          Na ten jau seniau planavo šią sankryžą su šviesoforu. Kadaise nuo Pilaitės iki Sietyno st. nebuvo šviesoforų.. O dabar pagal naująją tvarką įrengus šviesoforą atsiras dar viena stoviniavimo vieta. Nutiesus vakarinį aplinkkelį bei sutvarkius aplinkines gatves, net poreikio tokiai sankryžai galėtų nebūti. O ir pėsčiųjų perėja ten.. Kiek žmonių ja ten naudojasi? VSD? Senoji Pilaitė?

                          Comment


                            Senoji Pilaitė naudojasi perėja dėl to, kad Senuoju keliu link Pilaitės niekas nevažiuoja. Šiuo atveju ten reikia paleisti 75. VSD darbuotojai tikrai nesinaudoja VT, dėl ko ten perėja ir padaryta. Nebent pilaitiškiams, kurie eina į Buivydiškių tvenkinius. Tačiau dėl to perėja tikrai nereikalinga, juolab KET leidžia eiti per gatvę, jeigu pėščiujų perėjos nėra. Tačiau šviesoforas dar statomas dėl tų pačių Buivydiškių ir Zujūnų - po viso Vakarinio atidarymo sankryžos su Sidaronių g. neliks, todėl eismas nukreipiamas į Pilaitės pr. "Bile viską sukišti kitur, kad tik niekas aplinkkeliui netrukdytų, viskas kitą nesvarbu"... Aš suprantu, kad su aplinkkeliu sankryžos būti negali, tačiau su Pilaitės pr. turėtų būti dviejų lygių sankryža. Nedidelė, kaip kad Lentvario g./A19 sankryža.

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              http://auto.lrytas.lt/saugus-eismas/...greitkeliu.htm

                              Vietoje perėjos – sankryža

                              Kaip informavo savivaldybės viešųjų ryšių skyriaus specialistė Inga Simanonytė, jau parengtas Sidaronių g. ir Pilaitės pr. jungties techninis projektas. Pagal jį planuojama panaikinti nereguliuojamą pėsčiųjų perėją ties Senuoju Pilaitės keliu - vietoje jos atsiras keturių krypčių sankryža su šviesoforais. Taip pat bus perkelta dabartinė viešojo transporto stotelė.
                              Dėl to šviesoforo - labai keista, kodėl nebuvo galima apsieiti paprasčiausia sankryža su galimybe atlikti tik dešiniuosius posūkius. Pabraižiau kaip viskas galėtų atrodyti. Žaliai pažymėjau šviesoforinę perėją, kuri stabdytų srautą tik 1 kelio pusėje ir tik tada, kai pėstysis paspaudžia stop mygtuką. Kad pereitų visą gatvę, jam tektų spausti mygtuką 2 kartus. Faktiškai gaunasi 2 atskiros perėjos.



                              Problematiška sankryža ties prekybos centro, degalinės ir plovyklos kompleksu taip pat bus pertvarkoma. Šiuo metu yra tikslinamas požeminės pėsčiųjų perėjos įrengimo techninis projektas. Savivaldybė planuoja, kad perėja bus įrengta kitais metais. Vėliau bus naikinamas kairysis posūkis iš Pilaitės prospekto į Papilėnų gatvę.
                              Labai įdomu. Ir kaip tada bus siūloma patekti į Pilaitę, jeigu neliks to kairiojo posūkio? Juk ši sankryža ko gero svarbiausia visoje Pilaitėje.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                /\ Kiek ten tų pėsčiųjų, kad reikia net požeminės perėjos? Ukmergės g. ar Laisvės pr. požeminės perėjos žymiai geriau būtų vairuotojams ir pėstiesiems...
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Požeminė perėja ten jau buvo pradėta statyti, bet taip ir nebaigta. O žmonių ten tikrai labai daug vaikšto. Jeigu dar atvažiuoja koks autobusas iš centro, tai susigrūdimas prie šviesoforo būna neblogas.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Požeminė perėja ten jau buvo pradėta statyti, bet taip ir nebaigta. O žmonių ten tikrai labai daug vaikšto. Jeigu dar atvažiuoja koks autobusas iš centro, tai susigrūdimas prie šviesoforo būna neblogas.
                                    Na, jei ta kur prie "PC Pupa" tai taip, reikalinga. O kažkokia tarp laukų ir VSD, tikrai pinigų švaistymas...
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Tarp laukų ir VSD niekas ir nestatys požeminės perėjos

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Tarp laukų ir VSD niekas ir nestatys požeminės perėjos
                                        Man tik įdomu kodėl tos konservuotos perėjos tiesiant prospekto tęsinį nebuvo įrengtos. Visi žinojo, kad žmonių ten tik daugės.
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Dvi šeštadienio foto iš Rygos g., kur įrenginėjama nauja sankryža su pėsčiųjų šviesoforu. Taip sakant, nauja perėja vietoje keleto panaikintų



                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X