Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tik 7 mln. Kitą vertus, su 20 mln. praėjusiais metais sutvarkė visą centrą (gatvės + šaligatviai)

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Labai tikiuosi, kad šiemet Justiniškių g. bent jau nevarys tos, atsiprašant, "trydos" - skaldos su smala (ar kas ten). Nuo tokio "remonto" tik dar blogiau būna - vietoje mažų duobių gaunasi dideli kalnai.
      Už duobes toks remontas nėra blogiau, bet gatvėms tai tikrai nevykęs sprendimas. Jeigu ir šiemet palopys naudodami šį metodą, tai jau tuoj nuo važiavimo šia gatve apims kokia jūrligė, nes automobilis supasi tarsi sėdėtum valtyje.
      Taip galėtu bandyti remontuoti kiemus kol juose būna tik nedidelės duobės. Kiemuose greitis nedidelis, tai toks dangos iškreivinimas nelabai pasijaustų ir turėtų įtakos.

      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Tik 7 mln. Kitą vertus, su 20 mln. praėjusiais metais sutvarkė visą centrą (gatvės + šaligatviai)
      Kažkokia dalis šaligatviams ir šiemet skirta, nes Lazdynuose Architektų g. keičia šaligatvius.

      Comment


        Parašė Corsaro Rodyti pranešimą
        Iš kur tokios žinios dėl Lentvario kelio?
        Creatium įdėto straipsnio pilnoje versijoje yra paminėtos kai kurios gatvės, tame tarpe ir Lentvario. Daugiau niekur šios gatvės tvarkyti nereikia, nes visur kitur jos danga geros būklės. Beje, paminėta ir J. Janonio g., o tai greičiausiai ir reiškia, kad bus tvarkoma pati baisiausia atkarpa.

        Parašė spirit Rodyti pranešimą
        Įdomu, į tą sąrašą pateks tragiška ir gan apkrauta Dunojaus g.? Apie nevienus metus žadėtą tvarkyti Batoro g. aš jau net nekalbu.
        Rašoma tik tai:

        Tuomet rytinėje dalyje, į kurią patenka Naujininkai, Rasos, Nauja Vilnia, darbai vyks Šiaurės, Subačiaus, Pavilnio, Sukilėlių ir kitos gatvės.
        Galbūt šios gatvės ir patenka į "kitas gatves". Nors S. Batoro g. tai tikrai nusipelno atskiro paminėjimo straipsnyje, tai gal ir nedrįs prie jos lįsti vien dėl to, kad ji yra labai ilga ir jai beveik visai reikia remonto.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Kokie stambesni infrastruktūriniai projektai numatyti Vilniuje išskyrus Vakarinio aplinkkelio III etapą?

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Nors S. Batoro g. tai tikrai nusipelno atskiro paminėjimo straipsnyje, tai gal ir nedrįs prie jos lįsti vien dėl to, kad ji yra labai ilga ir jai beveik visai reikia remonto.
            S. Batoro g. iš esmės reikėtu visą rekonstruoti. Dalyje gatvės yra pernelyg plati važiuojamoji dalis (eismo juostų plotis iš pažiūros viršija 4 metrus), kitose vietose trūksta greitėjimo-lėtėjimo juostų (pvz. ties Pūčkorių atodanga), taip pat ties apsisukimais labai trumpos lėtėjimo juostos (atsižvelgiant į leistiną greitį gatvėje). Jau net nekalbant apie nereguliuojamas vieno lygio perėjas.

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Galbūt šios gatvės ir patenka į "kitas gatves". Nors S. Batoro g. tai tikrai nusipelno atskiro paminėjimo straipsnyje, tai gal ir nedrįs prie jos lįsti vien dėl to, kad ji yra labai ilga ir jai beveik visai reikia remonto.
              Iš Naujosios Vilnios Facebook puslapio.
              SAVIVALDYBĖS INFORMACIJA DĖL NAUJOSIOS VILNIOS KELIŲ
              Vilniaus miesto vietinės reikšmės kelių ir gatvių tik esamų a/b dangų remontas vykdomas iš Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos skirtų lėšų. 2014 m. planuojame atnaujinti S. Batoro gatvės dalį. Dėl kitų gatvių negalime atsakyti, nes neturime dar finansavimo sutarties dėl gatvių asfaltavimo su Kelių direkcija. Taip pat neturime skirto finansavimo kiemų remontui. Jei bus skirtos lėšos kiemų remontui, duobes taisysime. Ta pati problema su šaligatviais. Parko gatvės kapitalinio remonto kartu su šaligatviais neplanuojame.

              Comment


                P.S. http://www.vilnius.lt/index.php?1434874963
                Šiaurinėje zonoje, į kurią patenka Verkiai, Antakalnis ir Žirmūnai, bus remontuojamos Žirmūnų, Lakūnų, Verkių gatvės, taip pat Nemenčinės pl. ir kitos gatvės. Tuomet rytinėje dalyje, į kurią patenka Naujininkai, Rasos, Nauja Vilnia, darbai vyks Šiaurės, Subačiaus, Pavilnio, Sukilėlių ir kitos gatvės. Pietinėje, į kurią patenka Vilkpėdė, Paneriai ir Grigiškės, bus tvarkomas Savanorių pr., J. Tiškevičiaus g., Galvės, Kovo 11-osios, Zigmantiškių g., Lentvario g., Janonio g. Vakarinėje, į kurią patenka Fabijoniškės, Justiniškės, Pašilaičiai, Šeškinė, Viršuliškės, Lazdynai, Pilaitė, Karoliniškės be Justiniškių, Laisvės pr., Erfurto, taip pat bus remontuojamos Architektų g., Šeškinės g., Paberžės g., Ukmergės g., Gelvonų g. ir daugelis kitų gatvių. Centrinėje miesto zonoje, į kurią patenka Senamiestis, Naujamiestis, Žvėrynas, Šnipiškės bus sutvarkytos Jakšto, Šeimyniškių, Vasario 16-sios, Žvejų, Sėlių, Kęstučio ir daugelis kitų gatvių.

                Tvarkant provėžas nauja technologija bus tęsiami darbai Ukmergės, Kareivių, Šeimyniškių gatvėse, Savanorių prospekte. Be to, kelininkai planuoja, kad šiais metais šiuo gatvių dangos remonto metodu, kuomet tvarkomos tik kelyje atsiradusios provėžos, pavyks atnaujinti ir dar daugiau Vilniaus gatvių.
                Vieną duobę sutvarkyti su freza kainuoja 218 Lt.

                Comment


                  Šiandien išfrezuota Žemynos g. abiejomis eismo kryptimis. Tiesa, nepanašu, kad bus skubama ją asfaltuoti: 11 val. buvo išfrezuota išorinė juosta, 15 val. - jau ir vidinė. Naujo asfalto toje atkarpoje taip ir nemačiau.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Visas žiedas ar tik dalis išfrezuota?
                    You might surprise yourself.

                    Miestai.net FB

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      S. Batoro g. iš esmės reikėtu visą rekonstruoti. Dalyje gatvės yra pernelyg plati važiuojamoji dalis (eismo juostų plotis iš pažiūros viršija 4 metrus), kitose vietose trūksta greitėjimo-lėtėjimo juostų (pvz. ties Pūčkorių atodanga), taip pat ties apsisukimais labai trumpos lėtėjimo juostos (atsižvelgiant į leistiną greitį gatvėje). Jau net nekalbant apie nereguliuojamas vieno lygio perėjas.
                      O taip pat reikėtų dviračių tako nuo Rudens st. iki Lelijų st. bei visos S. Batoro gatvės apšvietimo. Bet čia jau iš rožinių svajonių srities
                      Iš esmės gatvę reikia kapitaliai rekonstruoti, bet tam reikalingos didžiulės lėšos. Bet, kadangi S. Batoro g. nėra jokio europinio maršruto dalis, vargu ar įmanoma rekonstrukcijai gauti ES paramą.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė spirit Rodyti pranešimą
                        Visas žiedas ar tik dalis išfrezuota?
                        Panašu, kad visas - tikrai mačiau, kad yra nuo "Iki" iki "Kubo" šiaurinė dalis, o dėl pietinės dalies - sprendžiu pagal tai, kad kelininkų technikos 11 val. beeinant šiaurine dalimi visiškai nesimatė.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Išfrezuota - tai čia duobės ar pilnai visas plotas?

                          Comment


                            Kazkaip gabalais isfrezuota.... ir pastate zenkla prie "Kubas" darbu pradzia 2014 04 07, pabaiga 2014 05 06 lyg ir ... kodel taip ilgai idomu ?

                            Comment


                              Šiandien Žemynos g. jau asfaltuoja tai, ką per vakar išgremžė. Vargu, ar temps visus darbus iki gegužės.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad nuo balandžio 9 d. Pilaitės prospekto ir J. Rutkausko, Sietyno gatvių sankryžoje pradės veikti naujas šviesoforo postas.

                                Šviesoforas įrengtas privačiomis lėšomis.

                                Eismo dalyviai prašomi būti atidūs, laikytis kelių eismo taisyklių ir eismo reguliuotojų – stebėtojų nurodymų.
                                http://www.vilnius.lt/index.php?34251130

                                Comment


                                  Nuo praeitos savaitės tvarkoma Didlaukio gatvės įkalnė tarp Kalvarijų ir Baltupio gatvių. Darbai ten dar nebaigti.

                                  Vakar teko matyti dideliais plotais išfrezuotą asfaltą Šilo gatvėje – nuo V. Grybo gatvės iki miško.
                                  Paskutinis taisė aRa; 2014.04.09, 14:09.

                                  Comment


                                    Keletas gerų naujienų:

                                    - Pradėdama Žvejų ir Vasario 16-osios gatvių rekonstrukcija, keisis eismo organizavimas
                                    Sutvarkius gatves, bus pakeista ne tik kelio danga, bet ir atnaujintas pėsčiųjų šaligatvis, įrengtas apšvietimas ir naujas dviračių takas. Taip pat keisis ir automobilių stovėjimo tvarka.
                                    - Centrinėje miesto dalyje naujos automobilių stovėjimo aikštelės nebebus įrengiamos prie gatvės

                                    - Vilniuje per tris mėnesius ištisinio asfaltavimo būdu bus sutvarkytos 20 gatvių atkarpos

                                    Comment


                                      Panašu, kad Lentvario g. teks pasitenkinti tik lopais
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Naujai išasfaltavo gatvę, kuria niekas nevažinėja
                                        Arūnas Dumalakas2014-04-13 14:07
                                        „Buvo atnaujinta Karaliaučiaus gatvė prie socialinio būsto namų – paklotas naujas asfalto sluoksnis. Atrodytų, tuo tik džiaugtis reikėtų.

                                        Bet padarytas nesuvokiamas dalykas – viena eismo juosta skirta automobiliams stovėti“, – Pilaitėje vykusiais darbais stebėjosi Kęstutis.

                                        Gatvių tvarkytojų darbai stebina ne vieną vilnietį, rašo dienraščio "Lietuvos rytas" priedas "Sostinė". Jų nuomone, remontuojamos ne tos gatvės, kurias reikėtų tvarkyti.

                                        Pažymėjo vietas mašinoms

                                        „Man kyla du klausimai: kodėl, kai miestui katastrofiškai trūksta lėšų, Pilaitėje tiesiama nauja gatvė ir po to ja nevyksta eismas?

                                        Kodėl tie automobilių savininkai nesinaudoja didele nemokama aikštele prie daugiabučių?“ – klausė Karaliaučiaus gatvėje gyvenantis Kęstutis.

                                        Iš tiesų ties Karaliaučiaus gatvės 9-uoju, 13-uoju namais neseniai paklotas naujas asfalto sluoksnis, kuriame jau pažymėtos vietos mašinoms.

                                        Išasfaltuoti tokį plotą kainavo ne vieną tūkstantį litų. Bet ar to būtinai reikėjo?

                                        Juk net vakarais būna pustuštė šalia esanti anksčiau įrengta aikštelė.

                                        Negaila asfalto sluoksnio

                                        Savivaldybės Statinių skyriaus vedėjo pavaduotojas Gintautas Kazimieras Niaura aiškino, kad anksčiau šioje vietoje buvo įrengtas tik apatinis asfalto sluoksnis. Todėl ir užklotas viršutinis, kuris apsaugo gatvę nuo dėvėjimosi.

                                        Anot G.K.Niauros, automobiliams skirtos vietos įrengtos dėl to, kad tai padaryti leido gatvės plotis.

                                        Comment


                                          /\ labai blogai, kad sutvarkė, kol dar nevėlu Labai labai...

                                          -----

                                          Meanwhile Karoliniškėse tvarkomas Sausio 13 g. viadukas virš Laisvės pr. Pakeista viena pusė atramų (sudėtos tokios, kaip ir Pedagoginio žiedo atramos), dabar tvarkoma kita pusė. Kadangi mačiau iš apačios (t.y. važiuodamas pro apačią autobusu), tai negaliu pasakyt ar tik atramos keičiamos ar visas viaduko kelias tvarkomas. Bet spėju, kad jis turėtų būti tvarkomas, bent man taip pasirodė. Gal kas galės padetalizuot.

                                          Nuoroda žemėlapyje

                                          Comment

                                          Working...
                                          X