Parašė SPX
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Svarbu ne tai, ar stovim, o kiek laiko stovim. Prie minėto šviesafoto susidaro eilutė, bet užsidega žalias ir visi pravažiuoja. Be spaudos rūmų viaduko didesni kamščiai būtų ne tik Laisvės pr., bet ir Narbuto g. bei Pilaitės pr., nes reiktų ten trumpinti ciklus.Paskutinis taisė Lettered; 2015.01.30, 12:38.
-
Aš kalbu apie Laisvės pr. ir Justiniškių g. sankryžą, jei kąParašė Lettered Rodyti pranešimąSvarbu ne tai, ar stovim, o kiek laiko stovim. Prie minėto šviesafoto susidaro eilutė, bet užsidega žalias ir visi pravažiuoja. Be spaudos rūmų viaduko didesni kamščiai būtų ne tik Laisvės pr., bet ir Narbuto g. bei Pilaitės pr., nes reiktų ten trumpinti ciklus.
Dažnai tenka ten pastovėti ant estakados važiuojant link Viršuliškių. Analogiškai bus ir čia. Sutvarkys Lvovo g. atsiras naujų verslo centrų ir ta neva greitai veikianti sankryža taps baisiai apkrauta. Reikia žiūrėti kiek plačiau.
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Aš šitą ir turėjau omenyje, ant estekados sustoji, bet dažniausiai per vieną ciklą ir pravažiuoti. Bet esmė ta, kad per tą laiką važiuoja automobiliai iš Narbuto g. ir Pilaitės pr., atkrenta vienas ilgis ciklas Laisvės pr.Parašė SPX Rodyti pranešimąAš kalbu apie Laisvės pr. ir Justiniškių g. sankryžą, jei ką
Dažnai tenka ten pastovėti ant estakados važiuojant link Viršuliškių. Analogiškai bus ir čia. Sutvarkys Lvovo g. atsiras naujų verslo centrų ir ta neva greitai veikianti sankryža taps baisiai apkrauta. Reikia žiūrėti kiek plačiau.
Comment
-
Seniau kamščiai vakarais prasidėdavo dar prieš Lazdynų tiltą, bet aplinkkelis neblogai išsprendė šią problemą, dabar net per didžiausią piką Laisvės pr. pakankamai laisvas.Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Sukant į Justiniškių g. ciklas tikrai gana geras palyginus su kaikuriom sankryžom. Bet problema vis tiek yra ir to nepaneigsi, kitaip kamščiai Karoliniškėse neprasidėtų.
Comment
-
Prie gero greitai priprantamaParašė Lettered Rodyti pranešimąSeniau kamščiai vakarais prasidėdavo dar prieš Lazdynų tiltą, bet aplinkkelis neblogai išsprendė šią problemą, dabar net per didžiausią piką Laisvės pr. pakankamai laisvas.
Pats kelis kartus neperseniausiai piko metu važiavau nuo Lazdynų, tai kamštyje nuo estakados iki Mados vistieko teko pastovėti apie 20 minučių, kaip ne kaip, ten tas įsiliejimas yra didžiausia nesamonė. Aišku su tuo kas ankščiau būdavo nęra ką lyginti.
Dar vienas pastebėjimas, kad nuėmus žalią rodyklę (atvažavus nuo lazdynų pusės link žveryno sankryžoje su narbuto) ryte kamščiai ženkliai išaugo. Užsikmšus pirma juosta laisvės pr, jau praktiškai nuo viaduko per Kovaliuko. Prie šito aišku ir A juosta prisidėjo nemažai.
Comment
-
Kažin kas nors atlieka tyrimus kas kur važiuoja? Gal dėl to kamščiai susidaro, kad per daug važinėjam. Tūkstančiai vilniečių veža vaikus į darželius, vakare važiuoja pasiimti, nes prie namų į darželį patekti be šansų, arba jo tiesiog nėra. Kažin kiek vaikų darželių buvo galima pastatyti vietoje nereikalingo viaduko prie iš Geležinio vilko į Goštauto g.
Comment
-
2-3 jei lyginti su nauju Santariskiu uz 14 mln Lt. Estakada ~35 mln. Bet rekonstruojant pleciant esamus pastatus galima ir daugiau nauju vietu sukurtiParašė Eisinas Rodyti pranešimąKažin kas nors atlieka tyrimus kas kur važiuoja? Gal dėl to kamščiai susidaro, kad per daug važinėjam. Tūkstančiai vilniečių veža vaikus į darželius, vakare važiuoja pasiimti, nes prie namų į darželį patekti be šansų, arba jo tiesiog nėra. Kažin kiek vaikų darželių buvo galima pastatyti vietoje nereikalingo viaduko prie iš Geležinio vilko į Goštauto g.
Comment
-
kai nuims visas rodyklėles, galėsim su paspirtukais ratalint į darbusParašė k0fis Rodyti pranešimąPrie gero greitai priprantama
Pats kelis kartus neperseniausiai piko metu važiavau nuo Lazdynų, tai kamštyje nuo estakados iki Mados vistieko teko pastovėti apie 20 minučių, kaip ne kaip, ten tas įsiliejimas yra didžiausia nesamonė. Aišku su tuo kas ankščiau būdavo nęra ką lyginti.
Dar vienas pastebėjimas, kad nuėmus žalią rodyklę (atvažavus nuo lazdynų pusės link žveryno sankryžoje su narbuto) ryte kamščiai ženkliai išaugo. Užsikmšus pirma juosta laisvės pr, jau praktiškai nuo viaduko per Kovaliuko. Prie šito aišku ir A juosta prisidėjo nemažai.
Comment
-
Šiandien nugirdau (gal prieš savivaldos rinkimus), kad iki 2020m. bus pilnai rekonstruota Antakalnio g. nuo Olandų žiedo iki pat Antakalnio troleibusų žiedo. Kiek čia realu, tai sunku pasakyti. O kur dingo kalbos apie pačio Olandų žiedo pavertimą sankryža? Ką manot?Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Tą pristatantis video:
https://www.facebook.com/video.php?v...type=2&theater
Tai Politinė reklama (ne mano pranešimas, o pats video).
Comment
-
Norint rekonstrukcijai uždaryti Antakalnio g. reikia pirma pastatyti Antakalnio aplinkkelį (dab. Vileišio g.), suplanuotą dar sovietmečiu. Tam buvo paruošta, sulyginta trasa, iškirstas miškas. Tačiau toje teritorijoje po 1990 m. žemę atsikėlė krūva gudručių ir pasistatė ten namus planuotos gatvės zonoje. Dabar ten, atrodo, tų pačių gudručių reikalavimu net gyvenamoji zona padaryta. Kaip dabar vykdyti rekonstrukciją, neįsivaizduoju.Lietuva visiems.
Comment
-
Antakalnio aplinkelį? Apskritai ta zona turėtų būti nuo visų motoruotų uždaryta. Arba bent jau laikinas eismas, bet tik jeigu Antakalnio gatvė bus kapitaliai remontuojama.Parašė abruo Rodyti pranešimąNorint rekonstrukcijai uždaryti Antakalnio g. reikia pirma pastatyti Antakalnio aplinkkelį (dab. Vileišio g.), suplanuotą dar sovietmečiu. Tam buvo paruošta, sulyginta trasa, iškirstas miškas. Tačiau toje teritorijoje po 1990 m. žemę atsikėlė krūva gudručių ir pasistatė ten namus planuotos gatvės zonoje. Dabar ten, atrodo, tų pačių gudručių reikalavimu net gyvenamoji zona padaryta. Kaip dabar vykdyti rekonstrukciją, neįsivaizduoju.
Comment
-
Ten tiesiog turėjo būti paprasta dviejų juostų gatvė, kokia realiai dar ir yra. Aišku, ją sutvarkius, įrengus padorų apšvietimą, takus, patiems gyventojams tik geriau būtų. Bet ar tik asfaltas už Antakalnio tilto ir nesibaigia? Toliau ten į kažkokius iškirtimus tikrai žvyrkelis eina. Įdomu iki kur ta gatvė planuota.Parašė abruo Rodyti pranešimąNorint rekonstrukcijai uždaryti Antakalnio g. reikia pirma pastatyti Antakalnio aplinkkelį (dab. Vileišio g.), suplanuotą dar sovietmečiu. Tam buvo paruošta, sulyginta trasa, iškirstas miškas. Tačiau toje teritorijoje po 1990 m. žemę atsikėlė krūva gudručių ir pasistatė ten namus planuotos gatvės zonoje. Dabar ten, atrodo, tų pačių gudručių reikalavimu net gyvenamoji zona padaryta. Kaip dabar vykdyti rekonstrukciją, neįsivaizduoju.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Na, kiek teko matyti senus brėžinius, gatvė planuota nuo Sluškų - T. Kosčiuškos sankryžos palei Nerį iki pat Antakalnio žiedo, per estakadą grakščiai įsiliejant į Nemenčinės pl. Nežinau, gal vėliau to buvo atsisakyta, tačiau daugiabučiai Antakalnyje, Žirmūnų ir Šilo tiltai statyti pakankamu atstumu paliekant erdvės gatvei. Ar tai turėjo būti 2x1, ar 2x2, dabar jau tiksliai nepamenu.Parašė SPX Rodyti pranešimąTen tiesiog turėjo būti paprasta dviejų juostų gatvė, kokia realiai dar ir yra. Aišku, ją sutvarkius, įrengus padorų apšvietimą, takus, patiems gyventojams tik geriau būtų. Bet ar tik asfaltas už Antakalnio tilto ir nesibaigia? Toliau ten į kažkokius iškirtimus tikrai žvyrkelis eina. Įdomu iki kur ta gatvė planuota.
Šiais laikais jau visai kitaip į tą patį reikalą žiūrima, aplinkosauga, ekologija, nebesinori dar vienos asfalto ir betono magistralės... Aišku, gal ir geriau, kad Neries pakrantė toje vietoje liks su pievutėmis šunims pakakinti.Parašė Gnoss Rodyti pranešimąAntakalnio aplinkelį? Apskritai ta zona turėtų būti nuo visų motoruotų uždaryta. Arba bent jau laikinas eismas, bet tik jeigu Antakalnio gatvė bus kapitaliai remontuojama.
Lietuva visiems.
Comment
-
Šiaip tai Vilniuje nepasinaudota galimybe įrengti daugybe nemokamų "viadukų". T.y. padaryti gatvę po visais tiltais. Tačiau labai jau perlenkta su gamtosauga, kai vidury miesto atsiranda gamtos draustiniai, migracijos koridoriai, o jau viršūnė tai "gamtinis karkasas" didmiesčio centre... Nenustebčiau jei paaiškėtų, kad didmiesčio centre esanti upė priklauso dar ir NATURA 2000 teritorijai
Žodžiu gal jau laikas atsibusti ir susimastyti ir paieškoti skirtumų tarp miestų, kur gyvena žmonės ir gamtos draustinių, kur gyvena ne žmonės o kitos gyvybės rūšys.
Comment
Comment