Parašė SoulMulticast
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai yra slapta projektuotojų masonų ložė. Jie viską daro, kad būtų blogiau: šuliniai Vakariniame tiesiai ten kur automobilių ratai, kuo daugiau perėjų Ukmergės gatvėje ir nepatogios požeminės perėjos. Reikia siūlyti Seimui sukurti tyrimų komisiją.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 - 2 patinka
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Požeminės perėjos yra gėris - jos brangiai kainuoja (taigi gaunasi didesnis "nubyrėjimas"), jas paskui reikia brangiai prižiūrėti, eksploatuoti ir remontuoti. Gatvėje virš požeminės perėjos paskui reikia įrenginėti tvoras (nes pėstieji vistiek eina per gatvę), jas nuolat perdažyti. Pagerėja avaringumo statistika - nes viršumi einantys pėstieji dabar eina "neleistinoje vietoje", taigi patys kalti.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąTai yra slapta projektuotojų masonų ložė. Jie viską daro, kad būtų blogiau: šuliniai Vakariniame tiesiai ten kur automobilių ratai, kuo daugiau perėjų Ukmergės gatvėje ir nepatogios požeminės perėjos. Reikia siūlyti Seimui sukurti tyrimų komisiją.
 
 Tipiška win-win situacija  
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nauja Vilniaus ambicija: kaip ateityje atrodys ilgiausia sostinės gatvė
 
 Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1059526?copied
 
 Vilniuje planuojama iš esmės pertvarkyti Ukmergės gatvę, kuri yra viena ilgiausių ir intensyviausių sostinės transporto arterijų bei viena iš keturių miesto gatvių, kuriose prasideda svarbūs magistraliniai keliai. Planuojama, kad Ukmergės gatvėje pasikeis eismo organizavimas, padaugės žalumos – taip tikimasi ištaisyti sovietinio planavimo klaidas.
 
 Per metus ar dvejus gatvė tikrai nepasikeis. Planuojama, kad projektas bus ilgalaikis – įgyvendinti etapais jį planuojama per 15–20 metų. Anot Vilniaus mero Remigijaus Šimašiaus, ši gatvė turi būti skirta ne tik automobiliams, bet ir pėstiesiems bei dviratininkams.
 
 Tikslios sąmatos kol kas miestas neturi, net apie preliminarius skaičius kalbėti nėra linkstama.
 
 Savotiškas miesto centras
 
 Pertvarkant Ukmergės gatvę, kurioje prasideda A2 magistralinis kelias į Panevėžį, Vilniaus miesto savivaldybė pasitelkė architektų biurą „Pupa – strateginė urbanistika“. Architektai parengė gaires, kaip turėtų pasikeisti 4,5 kilometro Ukmergės gatvės atkarpa nuo Ozo gatvės ir Vakarinio aplinkkelio.
 
 Kaip sakė biuro įkūrėja ir architektė Justina Muliuolytė, jau dabar ši gatvė yra savotiškas centras, nes eismas intensyvus, aplinkui yra daug verslo centrų, prekybos centrų ir t.t.
 
 <...>
 
 
 
 
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Su Cambridge Analytica softuliu turbūt gerai paskaičiavo, kas jo tiksliniams rinkėjams patinkaParašė Ginthus Rodyti pranešimą
 Remigijui reiktų rimtai pamastyti ar nenutraukti sutarties su savo piaro kompanija, nes tokiais briedais ir mažas vaikas nepatikės - gali pralošti rinkimus. Tik prašovė nepridėję elektrinių paspirtukų.. Tik prašovė nepridėję elektrinių paspirtukų..
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Argumentus jau parašiau. Skaityk žinutės tolimesnę dalį. Šneka apie tuos 3 objektus nuo kadencijos pradžios ir 0 realių veiksmų. Ar paskelbtas nors 1 konkursas?Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
 O argumentai? Tai viena intensyviausių gatvių Vilniuje.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 2030 - 2018 = 12 (jau praktiškai tik 11).Parašė John Rodyti pranešimąTik 20 metų? Kodėl ne per 70 ar 140?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu tai taip, todėl pvz. Pociūno gatvėje ta pati adminstracija nusprendė net šaligatvių neįrenginėti...Parašė index Rodyti pranešimą
 Nes kam tie pėstieji su dviratininkais, svarbu daugiau viadukų būtų? O tai, kad viena pagrindinių gatvių kitaip kaip automobiliu negali judėti, nes elementaraus šaligatvio nėra, tai kam tas rūpi?
 O šiaip aš ne apie tai. Patiems projektavimo principams aš pritariu, jie sveikintini ir turėtų būti taikomi visose gatvių statybose ar rekonstrukcijose. Esmė, kad tikrovėje ir dabar daroma visai kitaip. Mažiems vaikams įtikinti reikia realių darbų, o ne reklaminių Vasiukų pažadų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Galima pagalvot, kad Ukmergės g. projektas blogas, nes va Pociūno g. nėra šaligatvių?Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
 Nu tai taip, todėl pvz. Pociūno gatvėje ta pati adminstracija nusprendė net šaligatvių neįrenginėti...
 O šiaip aš ne apie tai. Patiems projektavimo principams aš pritariu, jie sveikintini ir turėtų būti taikomi visose gatvių statybose ar rekonstrukcijose. Esmė, kad tikrovėje ir dabar daroma visai kitaip. Mažiems vaikams įtikinti reikia realių darbų, o ne reklaminių Vasiukų pažadų.
 
 Ar blogai, kad projektuoja, gal reikėtų pirma belenkaip padaryt, po to projektuot? Ar visus darbus įgyvendint tik po vieną: kol nebus Šiaurinės g., tol neplanuoti nieko į ateitį? Ar jūs pykstat, kad visuomenei pristatoma dar ankstyva stadija, kad būtų informavimas ir įsitraukimas?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 11 metų nutiesti pėsčiųjų/dviračių takams ir pasodinti želdiniams palei gatvę atrodo truputį daugoka. Čia realiai poros mėn. darbas turėtų būti.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
 2030 - 2018 = 12 (jau praktiškai tik 11).
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Viskas būtų gerai, tik neaiškūs prioritetai, terminai, vykdymo eiga, finansavimas, interesų derinimas, investuotojai. Ar tai numatyta tvirtinamame BP?Parašė Horn Rodyti pranešimąViskas čia gerai, jog taip iš anksto pradeda diskutuoti. Gatvė labai ilga ir labai naudojama. Daug probleminių vietų, kur per mėnesį neišspręsi (tie patys pc parkingai). Nors darbų grafike jau optimistiškai pirmus darbus greitai pasiruošę padaryti. O galutinė data turbūt nukelta, nes prioritetai ir bus visų jūsų paminėtiems seniems eilėje laukiantiems projektams. Turbūt daugiausiai čia pinigai viską stabdo.
 Jei 20 metų tvarkysime vieną gatvę, ir eilėje lauks dar 20 (pvz.: Kalvarijų g, Savanorių pr., Kauno, Švitrigailos ir t.t.) , tai ne kas. Per tą laiką Ukmergės g. (viena iš naujausių, beje) vėl apgrius.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Panašu, kad negali.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
 O kam laukt? Negalima kelių vienu metu daryt?
 
 Koks bent vienas rimtesnis projektas Vilniuje realiai vykdomas šiuo metu?
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Per šį laikotarpį (iki 2030m tik 12m.) reikia Šiaurinės g. (pilnos), M.Lietuvio g., Krokuvos g., Liepkalnio/Žirnių sankryžos, Taurupės g., Gilužio g. ir Pavilionių g. (Vikingų g. tęsinys iki oro uosto). Kad tik spėtų iki 2030m. su šiais visais ir Ukmergės g. rekonstrukcija. Iš to ką dabar matau Vilniuj tai aiškus prioritetas sutvarkyti esamas gatves (man toks vaizdas, jog pastaraisiais metais išasfaltuota kokiais 3 kart daugiau, nei ankščiau), o ne tiesti naujas gatves.Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Viskas būtų gerai, tik neaiškūs prioritetai, terminai, vykdymo eiga, finansavimas, interesų derinimas, investuotojai. Ar tai numatyta tvirtinamame BP?
 Jei 20 metų tvarkysime vieną gatvę, ir eilėje lauks dar 20 (pvz.: Kalvarijų g, Savanorių pr., Kauno, Švitrigailos ir t.t.) , tai ne kas. Per tą laiką Ukmergės g. (viena iš naujausių, beje) vėl apgrius.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Neries krantinių rekonstrukcija? Senvagės rekonstrukcija? Reformatų rekonstrukcija?Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Panašu, kad negali.
 
 Koks bent vienas rimtesnis projektas Vilniuje realiai vykdomas šiuo metu?
 
 Jeigu klausi iš infrastruktūros - tai jo, fiziniai darbai nėra prasidėję nei viename svarbiame taške.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nes tai koncepcija, kokia kryptimi turi judėti visi projektai, kurie liečia tą miesto dalį, o ne konkretus projektas su planais, biudžetais ir terminais.Parašė John Rodyti pranešimąTik 20 metų? Kodėl ne per 70 ar 140?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Itin judri T. Narbuto ir Saltoniškių sankryža taps pralaidesnė
 
 https://vilnius.lt/lt/2018/11/15/iti...s-pralaidesne/Atsižvelgusi į eismo srautų pasiskirstymą T. Narbuto ir Saltoniškių gatvių sankryžoje, savivaldybė jau šį savaitgalį planuoja pradėti svarbius eismo tvarkos pakeitimus minėtoje gatvių sankryžoje ir jos prieigose. Atsiradus papildomai eismo juostai T. Narbuto gatvėje, per parą pravažiuos daugiau kaip 5 tūkst. transporto priemonių nei iki šiol, pagerės sankryžos pralaidumas važiuojantiems tiesiai link Konstitucijos pr., Geležinio Vilko ir T. Narbuto g. žiedinės sankryžos.
 Po eismo organizavimo pakeitimų šioje sankryžoje pasikeis važiavimo tvarka: tik iš vienos eismo juostos į kairę galės sukti tie vairuotojai, kurie atvyksta nuo Pilaitės į Saltoniškių gatvę. Iki šiol sukti į Saltoniškių gatvę galima iš dviejų eismo juostų.
 Važiuojantys tiesiai link T. Narbuto ir Konstitucijos pr. žiedinės sankryžos galės važiuoti jau keturiomis eismo juostomis, iš kurių viena skirta tik viešajam maršrutiniam transportui.
 
 
 
 - 1 patinka
 Comment








Comment