Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Po vakarinio aplinkelio 3 etapo atidarymo kamsčiai senajame ukmergės plente (ties Orange office) piko metu ryte ir po darbo kasdien būna po 1-3 km. Beje, šią problemą ruošiasi spręsti ir Avižienių seniūnija, kuri planuoja išasfaltuoti kelio ruožą nuo Mažosios riešės iki Galinės km (transekspedicijos) taip padarydami papildomą apvažiavimą. Šis esfaltavimas kiek supratau numatomas taipogi kitąmet.
-
Įdomu kiek ta juota turės įtakos jei dabar atvažiavę tiek nuo miesto, tiek nuo Bendorių dauguma toj sankryžoj suka link Avižienių žiedo?Parašė vygandazz Rodyti pranešimąSveiki. Kadangi po 3 etapo vakarinio aplinkelio įrengimo senajame Ukmergės plente (šalia Bukiškio) kamsčiai tapo įprasta problema, neapsikenčiau ir aš ir š.m. liepos mėn. gale parašiau oficialų paklausimą Susisiekimo ministerijai, nes jai mano žiniomis priklauso Vilniaus raj. keliai, ir užklausiau dėl problemos sprendimo, bei tuo pačiu pateikiau problemos sprendimo būdą, papildomos juostos įrengimą, pagal prisegtą schemą žemiau. Šių metų rugpjūčio mėn. pradžioje gavau oficialų atsakymą iš Susisiekimo min., kad problema žinoma, rengiami projektiniai sprendiniai problemai šalinti, bei kad metų gale planuojamas skelbti konkursas ir tiek.. oficialiai atrašė
vakar užklausiau dar sykį ar šiuo klausimu kas nors pasistūmėta, atrašė, kad projektiniai sprendiniai suderinti, netrukus skelbs konkursą darbams, bei sankryžos Ukmergės senojo kelio su mokyklos gatve rekonstrukciją atliks per 2018 metus. Paskutinis taisė spirit; 2017.11.08, 22:48.
Comment
-
Ne ką mažesnė problema yra apsisukimas į Tarandę. Ten būtinas viadukas, nes apsisukinėjantys, sugeba užkimšti išvažiavimą iš vakarinio aplinkkelio.Parašė vygandazz Rodyti pranešimąSveiki. Kadangi po 3 etapo vakarinio aplinkelio įrengimo senajame Ukmergės plente (šalia Bukiškio) kamsčiai tapo įprasta problema, neapsikenčiau ir aš ir š.m. liepos mėn. gale parašiau oficialų paklausimą Susisiekimo ministerijai, nes jai mano žiniomis priklauso Vilniaus raj. keliai, ir užklausiau dėl problemos sprendimo, bei tuo pačiu pateikiau problemos sprendimo būdą, papildomos juostos įrengimą, pagal prisegtą schemą žemiau. Šių metų rugpjūčio mėn. pradžioje gavau oficialų atsakymą iš Susisiekimo min., kad problema žinoma, rengiami projektiniai sprendiniai problemai šalinti, bei kad metų gale planuojamas skelbti konkursas ir tiek.. oficialiai atrašė
vakar užklausiau dar sykį ar šiuo klausimu kas nors pasistūmėta, atrašė, kad projektiniai sprendiniai suderinti, netrukus skelbs konkursą darbams, bei sankryžos Ukmergės senojo kelio su mokyklos gatve rekonstrukciją atliks per 2018 metus.
Comment
-
Teko kažkurgirdėti, kad APRANGA yra įpareigota įrengti tunelį ties savo nauju administraciniu/sandėliavimo pastatu.Parašė bička Rodyti pranešimą
Ne ką mažesnė problema yra apsisukimas į Tarandę. Ten būtinas viadukas, nes apsisukinėjantys, sugeba užkimšti išvažiavimą iš vakarinio aplinkkelio.
Comment
-
Kamštis susidaro dabar dėl to, kad nemažai suka į Bukiškes, atidarius aplinkkelį ir nesant dar M. Lietuvio gatvės, dabar per čia vyksta tranzitas tarp vakarinio aplinkelio bei santariškių ir visų kitų aplinkinių rajonų.Parašė spirit Rodyti pranešimą
Įdomu kiek ta juota turės įtakos jei dabar atvažiavę tiek nuo miesto, tiek nuo Bendorių dauguma toj sankryžoj suka link Avižienių žiedo?
Comment
-
Manau, kad M. Lietuvio gatvė tikrai pagerintų esamą situaciją. Nes ryte kamštis nuo Bendorių pusės pradeda formuotis nuo 07:00 ir kaip ir minėjo ankstesnis komentatorius sieka iki 2-3km. Vakare lygiai tas pats darosi nuo 17:00. Liepos mėn. teko bendrauti ir su Vilniaus raj. savivaldybės atstovais ir su Kelių Direkcija. Tuo metu konkrečių atsakymų jie dar nepateikinėjo. Džiugu, kad yra kažkoks postūmis į priekį. Lieka sulaukti realių darbų.
Comment
-
Parašė bička Rodyti pranešimą
Ne ką mažesnė problema yra apsisukimas į Tarandę. Ten būtinas viadukas, nes apsisukinėjantys, sugeba užkimšti išvažiavimą iš vakarinio aplinkkelio.
Kol nebus padaryta raudonai pažymėta kelio atkarpa, problema liks, ir joks papildomos juostelės įrengimas problemos neišspręs.
Comment
-
Pažymėta linija kerta daugiau nei dešimt sklypų - nėra tokios kelio atkarpos.Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Comment
-
Pradžiai galėtų išasfaltuoti žvirkelius nuo Transkekspedicijos viaduko iki Mažosios riešės ir Markiškių. Minimaliai investicijų (sklypų išpirkinėt nereika, viadukas yra), o šiek tiek eismo nuimtų.Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Comment
-
Kol nebuvo atidarytas aplinkkelis, tol problemos nebuvo. Neliks ir dabar nutiesus M. Lietuvio - Mokslininkų gatves.Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Comment
-
Pusė kelio žvirkelio pavidalu ten jau yra, berods Pavakario g., trūksta nedidelės atkarpos palei Riešės upelį. Nežinau, kaip ten yra su sklypais, gal ir išpirkta, bet tarp sklypų vistiek eis gatvė. Blogiausiu atveju šalia yra ir Vidurio g., kuri įsilieja į Pavakario.Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Pažymėta linija kerta daugiau nei dešimt sklypų - nėra tokios kelio atkarpos.
Jokia Mykolo Lietuvio g. nenuims srautų nuo Užubalių, Bendorėlių, Klevynės, Mažosios Riešės ir t.t. Dabar apie porą km. eilė, o kai baigs užstatymą, bus 5 km.
Aišku, galima daryti ir per Galinės gyvenvietę, būtų pigiau. Esmė ta, kad ten kelių km. spinduliu privalomai turi būti išvažiavimas į greitkelį.Paskutinis taisė Robyla; 2017.11.09, 11:23.
Comment
-
Sklypus visuomet galima pasižiūrėti regia.ltParašė Robyla Rodyti pranešimą
Pusė kelio žvirkelio pavidalu ten jau yra, berods Pavakario g., trūksta nedidelės atkarpos palei Riešės upelį. Nežinau, kaip ten yra su sklypais, gal ir išpirkta, bet tarp sklypų vistiek eis gatvė. Blogiausiu atveju šalia yra ir Vidurio g., kuri įsilieja į Pavakario.
Jokia Mykolo Lietuvio g. nenuims srautų nuo Užubalių, Bendorėlių, Klevynės, Mažosios Riešės ir t.t. Dabar apie porą km. eilė, o kai baigs užstatymą, bus 5 km.
Aišku, galima daryti ir per Galinės gyvenvietę, būtų pigiau. Esmė ta, kad ten kelių km. spinduliu privalomai turi būti išvažiavimas į greitkelį.
Comment
-
Naujos gatvės praktiškai niekur nenutiesi neišpirkinėdamas sklypų. Kol neapstatyti reiktų imtis veiksmų, kad būtų galima čia tiesti šiaurinį aplinkkelį po 30 metų panašioje trasoje (bandau prikabinti paveiksliuką). Dar po 20 metų būtų galima pratęsti į rytus beveik tiesa linija iki Nemenčinės plento šiauriau Miškonių.Paskutinis taisė tomtom; 2017.11.09, 12:29.
Comment
-
Super, naudinga informacija, ačiū.Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Sklypus visuomet galima pasižiūrėti regia.lt
Comment
-
Vieną vertus - neatrodytų, kad tam (išskyrus piko metą) būtų poreikio. Matyt eismo intensyvumo duomenų analizė galėtų tokią prielaidą patvirtinti arba paneigti.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDar du žiedai. Šilo-Viršupio g. ir soduose, Šatrijos Raganos.
Šilo g. galėjo padaryti pravažiavimus "ne per žiedą" iki pirmo išvažiavimo. Deja.

Antrą vertus - panašu, kad nėra pakankamai vietos tokiam sprendimui (raudonos punktyrinės linijos žymi sklypų kraštines).
Įdomu kodėl nuspręsta nepratęsti šaligatvio link greta esančių stotelių Viršupio gatvėjePaskutinis taisė vėkas; 2017.11.10, 15:49.
Comment
-
Žiedą galima pastumti dešinėn. Dabar jis daromas ašyje - nepristabdant galima iš apačios į viršų lėkti ir dar išimti posūkį.Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Vieną vertus - neatrodytų, kad tam (išskyrus piko metą) būtų poreikio. Matyt eismo intensyvumo duomenų analizė galėtų tokią prielaidą patvirtinti arba paneigti.
Antrą vertus - panašu, kad nėra pakankamai vietos tokiam sprendimui (raudonos punktyrinės linijos žymi sklypų kraštines).
Įdomu kodėl nuspręsta nepratęsti šaligatvio link greta esančių stotelių Viršupio gatvėje
Tada būtų vietos Šilo-Viršupio kairiniam, taip pat tiesiniam Viršupio-Viršupio.
Comment
-
Spėju į dešinę pastumti būtų sudėtinga - sankryža regioniniame parke ir miškas turi "rekreacinio" statusą. Turbūt nėra neįmanoma, bet projekto apimtis veikiausiai gerokai išsiplėstų.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Žiedą galima pastumti dešinėn. Dabar jis daromas ašyje - nepristabdant galima iš apačios į viršų lėkti ir dar išimti posūkį.
Tada būtų vietos Šilo-Viršupio kairiniam, taip pat tiesiniam Viršupio-Viršupio.
Comment


Comment