Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    O tai kas per problema?
    Po vakarinio aplinkelio 3 etapo atidarymo kamsčiai senajame ukmergės plente (ties Orange office) piko metu ryte ir po darbo kasdien būna po 1-3 km. Beje, šią problemą ruošiasi spręsti ir Avižienių seniūnija, kuri planuoja išasfaltuoti kelio ruožą nuo Mažosios riešės iki Galinės km (transekspedicijos) taip padarydami papildomą apvažiavimą. Šis esfaltavimas kiek supratau numatomas taipogi kitąmet.

    Comment


      Parašė vygandazz Rodyti pranešimą
      Sveiki. Kadangi po 3 etapo vakarinio aplinkelio įrengimo senajame Ukmergės plente (šalia Bukiškio) kamsčiai tapo įprasta problema, neapsikenčiau ir aš ir š.m. liepos mėn. gale parašiau oficialų paklausimą Susisiekimo ministerijai, nes jai mano žiniomis priklauso Vilniaus raj. keliai, ir užklausiau dėl problemos sprendimo, bei tuo pačiu pateikiau problemos sprendimo būdą, papildomos juostos įrengimą, pagal prisegtą schemą žemiau. Šių metų rugpjūčio mėn. pradžioje gavau oficialų atsakymą iš Susisiekimo min., kad problema žinoma, rengiami projektiniai sprendiniai problemai šalinti, bei kad metų gale planuojamas skelbti konkursas ir tiek.. oficialiai atrašė vakar užklausiau dar sykį ar šiuo klausimu kas nors pasistūmėta, atrašė, kad projektiniai sprendiniai suderinti, netrukus skelbs konkursą darbams, bei sankryžos Ukmergės senojo kelio su mokyklos gatve rekonstrukciją atliks per 2018 metus. Click image for larger version  Name:	papildoma juosta_Bukiskis_Vilniaus raj.jpg Views:	1 Size:	168,9 kB ID:	1596030
      Įdomu kiek ta juota turės įtakos jei dabar atvažiavę tiek nuo miesto, tiek nuo Bendorių dauguma toj sankryžoj suka link Avižienių žiedo?
      Paskutinis taisė spirit; 2017.11.08, 22:48.
      You might surprise yourself.

      Miestai.net FB

      Comment


        Parašė vygandazz Rodyti pranešimą
        Sveiki. Kadangi po 3 etapo vakarinio aplinkelio įrengimo senajame Ukmergės plente (šalia Bukiškio) kamsčiai tapo įprasta problema, neapsikenčiau ir aš ir š.m. liepos mėn. gale parašiau oficialų paklausimą Susisiekimo ministerijai, nes jai mano žiniomis priklauso Vilniaus raj. keliai, ir užklausiau dėl problemos sprendimo, bei tuo pačiu pateikiau problemos sprendimo būdą, papildomos juostos įrengimą, pagal prisegtą schemą žemiau. Šių metų rugpjūčio mėn. pradžioje gavau oficialų atsakymą iš Susisiekimo min., kad problema žinoma, rengiami projektiniai sprendiniai problemai šalinti, bei kad metų gale planuojamas skelbti konkursas ir tiek.. oficialiai atrašė vakar užklausiau dar sykį ar šiuo klausimu kas nors pasistūmėta, atrašė, kad projektiniai sprendiniai suderinti, netrukus skelbs konkursą darbams, bei sankryžos Ukmergės senojo kelio su mokyklos gatve rekonstrukciją atliks per 2018 metus. Click image for larger version

Name:	papildoma juosta_Bukiskis_Vilniaus raj.jpg
Views:	102
Size:	168,9 kB
ID:	1596030
        Ne ką mažesnė problema yra apsisukimas į Tarandę. Ten būtinas viadukas, nes apsisukinėjantys, sugeba užkimšti išvažiavimą iš vakarinio aplinkkelio.

        Comment


          Parašė bička Rodyti pranešimą

          Ne ką mažesnė problema yra apsisukimas į Tarandę. Ten būtinas viadukas, nes apsisukinėjantys, sugeba užkimšti išvažiavimą iš vakarinio aplinkkelio.
          Teko kažkurgirdėti, kad APRANGA yra įpareigota įrengti tunelį ties savo nauju administraciniu/sandėliavimo pastatu.

          Comment


            Parašė spirit Rodyti pranešimą

            Įdomu kiek ta juota turės įtakos jei dabar atvažiavę tiek nuo miesto, tiek nuo Bendorių dauguma toj sankryžoj suka link Avižienių žiedo?
            Kamštis susidaro dabar dėl to, kad nemažai suka į Bukiškes, atidarius aplinkkelį ir nesant dar M. Lietuvio gatvės, dabar per čia vyksta tranzitas tarp vakarinio aplinkelio bei santariškių ir visų kitų aplinkinių rajonų.
            Flickr

            Comment


              Manau, kad M. Lietuvio gatvė tikrai pagerintų esamą situaciją. Nes ryte kamštis nuo Bendorių pusės pradeda formuotis nuo 07:00 ir kaip ir minėjo ankstesnis komentatorius sieka iki 2-3km. Vakare lygiai tas pats darosi nuo 17:00. Liepos mėn. teko bendrauti ir su Vilniaus raj. savivaldybės atstovais ir su Kelių Direkcija. Tuo metu konkrečių atsakymų jie dar nepateikinėjo. Džiugu, kad yra kažkoks postūmis į priekį. Lieka sulaukti realių darbų.

              Comment


                Parašė bička Rodyti pranešimą

                Ne ką mažesnė problema yra apsisukimas į Tarandę. Ten būtinas viadukas, nes apsisukinėjantys, sugeba užkimšti išvažiavimą iš vakarinio aplinkkelio.
                Click image for larger version

Name:	Kelias.JPG
Views:	70
Size:	66,4 kB
ID:	1596150

                Kol nebus padaryta raudonai pažymėta kelio atkarpa, problema liks, ir joks papildomos juostelės įrengimas problemos neišspręs.

                Comment


                  Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                  Click image for larger version  Name:	Kelias.JPG Views:	1 Size:	66,4 kB ID:	1596150

                  Kol nebus padaryta raudonai pažymėta kelio atkarpa, problema liks, ir joks papildomos juostelės įrengimas problemos neišspręs.
                  Pažymėta linija kerta daugiau nei dešimt sklypų - nėra tokios kelio atkarpos.

                  Comment


                    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                    Click image for larger version

Name:	Kelias.JPG
Views:	70
Size:	66,4 kB
ID:	1596150

                    Kol nebus padaryta raudonai pažymėta kelio atkarpa, problema liks, ir joks papildomos juostelės įrengimas problemos neišspręs.
                    Pradžiai galėtų išasfaltuoti žvirkelius nuo Transkekspedicijos viaduko iki Mažosios riešės ir Markiškių. Minimaliai investicijų (sklypų išpirkinėt nereika, viadukas yra), o šiek tiek eismo nuimtų.

                    Comment


                      Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                      Click image for larger version

Name:	Kelias.JPG
Views:	70
Size:	66,4 kB
ID:	1596150

                      Kol nebus padaryta raudonai pažymėta kelio atkarpa, problema liks, ir joks papildomos juostelės įrengimas problemos neišspręs.
                      Kol nebuvo atidarytas aplinkkelis, tol problemos nebuvo. Neliks ir dabar nutiesus M. Lietuvio - Mokslininkų gatves.
                      Flickr

                      Comment


                        Niekas tokios atkarpos nestatys. Kažkada gal iškils šiaurinio aplinkkelio klausimas, bet jis ko gero būtų šiauriau, prie Galinės.

                        Comment


                          Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                          Pažymėta linija kerta daugiau nei dešimt sklypų - nėra tokios kelio atkarpos.
                          Pusė kelio žvirkelio pavidalu ten jau yra, berods Pavakario g., trūksta nedidelės atkarpos palei Riešės upelį. Nežinau, kaip ten yra su sklypais, gal ir išpirkta, bet tarp sklypų vistiek eis gatvė. Blogiausiu atveju šalia yra ir Vidurio g., kuri įsilieja į Pavakario.
                          Jokia Mykolo Lietuvio g. nenuims srautų nuo Užubalių, Bendorėlių, Klevynės, Mažosios Riešės ir t.t. Dabar apie porą km. eilė, o kai baigs užstatymą, bus 5 km.
                          Aišku, galima daryti ir per Galinės gyvenvietę, būtų pigiau. Esmė ta, kad ten kelių km. spinduliu privalomai turi būti išvažiavimas į greitkelį.
                          Paskutinis taisė Robyla; 2017.11.09, 11:23.

                          Comment


                            Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                            Pusė kelio žvirkelio pavidalu ten jau yra, berods Pavakario g., trūksta nedidelės atkarpos palei Riešės upelį. Nežinau, kaip ten yra su sklypais, gal ir išpirkta, bet tarp sklypų vistiek eis gatvė. Blogiausiu atveju šalia yra ir Vidurio g., kuri įsilieja į Pavakario.
                            Jokia Mykolo Lietuvio g. nenuims srautų nuo Užubalių, Bendorėlių, Klevynės, Mažosios Riešės ir t.t. Dabar apie porą km. eilė, o kai baigs užstatymą, bus 5 km.
                            Aišku, galima daryti ir per Galinės gyvenvietę, būtų pigiau. Esmė ta, kad ten kelių km. spinduliu privalomai turi būti išvažiavimas į greitkelį.
                            Sklypus visuomet galima pasižiūrėti regia.lt

                            Comment


                              Naujos gatvės praktiškai niekur nenutiesi neišpirkinėdamas sklypų. Kol neapstatyti reiktų imtis veiksmų, kad būtų galima čia tiesti šiaurinį aplinkkelį po 30 metų panašioje trasoje (bandau prikabinti paveiksliuką). Dar po 20 metų būtų galima pratęsti į rytus beveik tiesa linija iki Nemenčinės plento šiauriau Miškonių.
                              Paskutinis taisė tomtom; 2017.11.09, 12:29.

                              Comment


                                Sutvarkyta gatvelė prie Novotelio. Darbininkai kaip tik plauna plyteles.

                                Comment


                                  Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                  Sklypus visuomet galima pasižiūrėti regia.lt
                                  Super, naudinga informacija, ačiū.

                                  Comment


                                    Dar du žiedai. Šilo-Viršupio g. ir soduose, Šatrijos Raganos.

                                    Šilo g. galėjo padaryti pravažiavimus "ne per žiedą" iki pirmo išvažiavimo. Deja.




                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      Dar du žiedai. Šilo-Viršupio g. ir soduose, Šatrijos Raganos.

                                      Šilo g. galėjo padaryti pravažiavimus "ne per žiedą" iki pirmo išvažiavimo. Deja.

                                      Vieną vertus - neatrodytų, kad tam (išskyrus piko metą) būtų poreikio. Matyt eismo intensyvumo duomenų analizė galėtų tokią prielaidą patvirtinti arba paneigti.
                                      Antrą vertus - panašu, kad nėra pakankamai vietos tokiam sprendimui (raudonos punktyrinės linijos žymi sklypų kraštines).

                                      Įdomu kodėl nuspręsta nepratęsti šaligatvio link greta esančių stotelių Viršupio gatvėje
                                      Paskutinis taisė vėkas; 2017.11.10, 15:49.

                                      Comment


                                        Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                        Vieną vertus - neatrodytų, kad tam (išskyrus piko metą) būtų poreikio. Matyt eismo intensyvumo duomenų analizė galėtų tokią prielaidą patvirtinti arba paneigti.
                                        Antrą vertus - panašu, kad nėra pakankamai vietos tokiam sprendimui (raudonos punktyrinės linijos žymi sklypų kraštines).

                                        Įdomu kodėl nuspręsta nepratęsti šaligatvio link greta esančių stotelių Viršupio gatvėje
                                        Žiedą galima pastumti dešinėn. Dabar jis daromas ašyje - nepristabdant galima iš apačios į viršų lėkti ir dar išimti posūkį.
                                        Tada būtų vietos Šilo-Viršupio kairiniam, taip pat tiesiniam Viršupio-Viršupio.

                                        Comment


                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                          Žiedą galima pastumti dešinėn. Dabar jis daromas ašyje - nepristabdant galima iš apačios į viršų lėkti ir dar išimti posūkį.
                                          Tada būtų vietos Šilo-Viršupio kairiniam, taip pat tiesiniam Viršupio-Viršupio.
                                          Spėju į dešinę pastumti būtų sudėtinga - sankryža regioniniame parke ir miškas turi "rekreacinio" statusą. Turbūt nėra neįmanoma, bet projekto apimtis veikiausiai gerokai išsiplėstų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X