Čia galima pamatyti vieną iš naujausių akvedukų... ir vėl tą patį apsaugotą dešinį posukį:
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[NL, BE, LU] Beniliukso keliai
Collapse
X
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Dar vienas video iš Šiaurės Nyderlandų, pabandžiau suvesti subtitrus į atrskirą failą:
Map: http://goo.gl/TdXNUEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Jakų žiedo Olandiškas brolis:
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Nyderlanduose (1:48 - 2:10) autostrados [nl: autosnelweg] ženklai stovi iškart įvažiuojant į "įvažiavimo" kelią [nl: oprit] (1:54), kitų ženklų kaip pas mus (trikampiai ir rodykles į dešinę) ten nėra, Oprit ir Afrit (įvažiavimas ir įšvažiavimas) priklauso pačiai autostradai, ten jau yra atstumo ir kiti autostrados ženklai, įšeina kad pagal mūsų supratimą "greitėjimo" juosta (pas juos tai paprasta eismo juosta) ten minimum kilometro ilgio:Parašė JohnO kaip yra Vokeitijoje? Nyderlanduose? Kodėl nepadarius taip, kaip yra ten, ir nepamiršus visų problemų?
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Nyderladuose tikrai nėra tokių kvailų problemų, štai dar vienas pvz. kaip iš greitkelio įvažiuojama į autostradą (iki 0:33):Parašė dsanto Rodyti pranešimąNet nežinau, kaip pakomentuoti. Gal ta problema yra ir Vakarų Europos šalyse?
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Dar kartą noriu pabrežti, Nyderlandų keliuose nėra greitėjimo juostų, nei autostradose, nei greitkeliuose. Gerokai iki Oprit susijungimo su pagrindiniu keliu mano greitis jau toks pat kaip ir pagrindinio trafiko (120 kmph autostradoje ir 100 kmph greitkelyje). Ir dar svarbus momentas, sankryža su autostrada ne toj vietoj kur mes pripratę isivaizduoti, o Oprit pradžioje, ar Afrit pabaigoje. Štai kur skirtumas su mūsų taisyklemis.Parašė dsanto Rodyti pranešimąBe to, atkreipkit dėmesį 2:01 - 2:08, kad greitėjimo juostoje nėra rodyklių. Pagal naujas taisykles jų nebus ir pas mus, nes pagal Vakarų Europos praktiką, automagistralėje vairuotojas neturi kada dairytis į dangos ženklinimą, o turi vadovautis kelio ženklais.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Nesutinku, kad pas juos nėra greitėjimo juostų. Atkreipk dėmesį, kad tos juostos pas juos yra atskiriamos nuo pagrindinių eismo juostų plačia brūkšnine linija, kurios brūkšniai trumpesni nei pagrindines juostas skiriančių linijų brūkšniai. Taigi, tai yra greitėjimo juosta, t.y. jos funkcija yra padėti įsilieti į kelią. Gal jie jos taip tik nevadina.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąDar kartą noriu pabrežti, Nyderlandų keliuose nėra greitėjimo juostų, nei autostradose, nei greitkeliuose. Gerokai iki Oprit susijungimo su pagrindiniu keliu mano greitis jau toks pat kaip ir pagrindinio trafiko (120 kmph autostradoje ir 100 kmph greitkelyje). Ir dar svarbus momentas, sankryža su autostrada ne toj vietoj kur mes pripratę isivaizduoti, o Oprit pradžioje, ar Afrit pabaigoje. Štai kur skirtumas su mūsų taisyklemis.Paskutinis taisė dsanto; 2012.02.16, 11:06.
Comment
-
Nea... tau trukdo stereotipai suprasti kitų žmonių/tautų principus/logiką. Kaip manai kas pas juos bus kaltas jei susidurs du automobiliai, važiuojantis ir įvažiuojantis? Ir kas tokiu atveju bus kaltas Lietuvoje?Parašė dsanto Rodyti pranešimą...Taigi, tai yra greitėjimo juosta, t.y. jos funkcija yra padėti įsilieti į kelią. Gal jie jos taip tik nevadina.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Nes pas juos labai sklandūs (didelio spindulio kreivės) tie įvažiavimai/išvažiavimai. Kai tuo tarpu pas mus būna, kad atvažiuoji statmenai iki greitkelio/automagistralės ir tada mažo spindulio posūkyje susigretini su pagrindiniu srautu. Tokiu atveju jau toje greitėjimo juostoje tenka intensyviai greitėti, nes dažniausiai jos būna netgi per trumpos pasiekti pakankamą greitį.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąDar kartą noriu pabrežti, Nyderlandų keliuose nėra greitėjimo juostų, nei autostradose, nei greitkeliuose. Gerokai iki Oprit susijungimo su pagrindiniu keliu mano greitis jau toks pat kaip ir pagrindinio trafiko (120 kmph autostradoje ir 100 kmph greitkelyje). Ir dar svarbus momentas, sankryža su autostrada ne toj vietoj kur mes pripratę isivaizduoti, o Oprit pradžioje, ar Afrit pabaigoje. Štai kur skirtumas su mūsų taisyklemis.
Comment
-
Mes kalbam apie skirtingus dalykusParašė Mørtã Rodyti pranešimąNea... tau trukdo stereotipai suprasti kitų žmonių/tautų principus/logiką. Kaip manai kas pas juos bus kaltas jei susidurs du automobiliai, važiuojantis ir įvažiuojantis? Ir kas tokiu atveju bus kaltas Lietuvoje?
Olandų KET vairuotojui gal ir nenurodo, kad tai yra greitėjimo juosta
Bet iš techninės pusės ji juk atlieka greitėjimo juostos funkciją, nes ženklinama stora brūkšnine linija ir po kurio laiko baigiasi
Comment
-
Nea... iš technines puses ji nealieka greitėjimo funkcijos, nes greičio didėjimo joje nėra. Greitis jau pasiektas toli iki tos susiliejimo vietos... ir nesvarbu kokiom linijom ji pažymėta... linijos tik sutvarko eismą, bet ne greitį. Sunku suprasti, ar ne?Parašė dsanto Rodyti pranešimą...Bet iš techninės pusės ji juk atlieka greitėjimo juostos funkciją, nes ženklinama stora brūkšnine linija ir po kurio laiko baigiasi

Tai va, pagal taisykles kaltas susidurimo atveju bus tas kuris vaziavo tiesiai ir trukdė įvaziuoti. Lietuvoje atvirkščiai ir tai yra blogai, tai yra nesaugu.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Gerai, kol kas atsiimu savo nuomonę. Ryt susisieksiu su ženklinimo specialistu ir paklausiu, koks terminas įrašytas į Olandų ženklinimo taisykles.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNea... iš technines puses ji nealieka greitėjimo funkcijos, nes greičio didėjimo joje nėra. Greitis jau pasiektas toli iki tos susiliejimo vietos... ir nesvarbu kokiom linijom ji pažymėta... linijos tik sutvarko eismą, bet ne greitį. Sunku suprasti, ar ne?
Tai va, pagal taisykles kaltas susidurimo atveju bus tas kuris vaziavo tiesiai ir trukdė įvaziuoti. Lietuvoje atvirkščiai ir tai yra blogai, tai yra nesaugu.
Comment
-
Tau šito nesuprasti niekada nes tu iš kaimo ir galvoji tik apie savę.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai pas olandus nesaugu. Kodėl važiuojantis tiesiai sava juosta turi užleidinėti įvažiuojantį iš šalutinio kelio ir važiuojantį kraštine juosta?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Ok, tegul pasižiuri punkta 14 ir 15...Parašė dsanto Rodyti pranešimąGerai, kol kas atsiimu savo nuomonę. Ryt susisieksiu su ženklinimo specialistu ir paklausiu, koks terminas įrašytas į Olandų ženklinimo taisykles.
..o jo pavadinimą aš jau čia rašiau: OpritEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Tai apsinarkašinę olandai nesąmones išsigalvoja. Tas, kas keičia važiavimo juostą neturi turėti pirmumo.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąTau šito nesuprasti niekada nes tu iš kaimo ir galvoji tik apie savę.
Comment
-
Pradžiai atsakyk man į paprastą klausimą, kas [tavo manymu] yra eismo sauga?Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai pas olandus nesaugu. Kodėl važiuojantis tiesiai sava juosta turi užleidinėti įvažiuojantį iš šalutinio kelio ir važiuojantį kraštine juosta?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Gal nereikia tos demagogijos ir nekritiško vertinimo to, kas Vakaruose. Važiuojantis dideliu greičiu pagrindiniu keliu neturi praleidinėti iš šalutinio kelio įvažiuojančių ir kraštine juosta važiuojančių. Nes būtent tai yra nesaugu. Nes gali tekti stabdyti praleidžiant įvažiuojantįjį. O iš šalutinio kelio važiuojantis visada važiuoja lėčiau ir būtent jis turi stebėti, kada gali įsilieti į srautą.
Comment

Comment