Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Paskelbus kelių eismo taisyklių keitimo projektą, akivaizdu, kad Vilniuje netolimoje ateityje galime išvysti VT šviesoforus.
KET projektas:
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAP/918a9b8188cf11eb998483d0ae31615c
Taip turėtų atrodyti VT šviesoforai:
Paskutinis taisė dsanto; 2021.03.20, 17:59.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Norėtųsi tokio sprendinio, kad autobusuose būtų įrengta įranga, kuri reguliuotų VT šviesoforus, o A juosta būtų atskirta nuo eismo visais atvejais, reguliuojama VT šviesoforais. Jeigu reikia pasukti į dešinę nemaršrutinėms tr. priemonėms, tai daroma esant leidžiamam signalui iš antros eismo juostos (kuri ne VT eismui yra pirma juosta). Įdomu kaip bus su A+ juostomis, galbūt šioms tr. priemonėms būtų atskiras šviesoforas šalia VT šviesoforo ir būtų galima pasukti tik į dešinę, arba važiuoti tiesiai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia pavyzdys, kaip prioritetas suteikiamas VT (nors video pradžioje matoma, kaip užsižioplinęs kartu su VT nuvažiuoja ir paprastas vairuotojas). Čia prioritetas VT suteikiamas, nes transporto priemonės, kitoje sankryžoje norinčios sukti į kairę, turi persirikiuoti į kairę per viduryje esančią VT juostą, todėl norint užkirsti kelią susikirtimams, numatytas atskiras reguliavimas:Parašė Riedis Rodyti pranešimądsanto Gal turi video pavyzdžių kaip tai galėtų veikti? Ypač su kokiu posūkiu į kairę
Čia šviesoforai tiesiai ir į kairę, bet nesimato, kaip važiuoja transporto priemonės:
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Manau, kad bus sąlyga, jog VT šviesoforai gali būti įrengti tik tuomet, jei yra A, o ne A+ juosta.Parašė PoDV Rodyti pranešimąNorėtųsi tokio sprendinio, kad autobusuose būtų įrengta įranga, kuri reguliuotų VT šviesoforus, o A juosta būtų atskirta nuo eismo visais atvejais, reguliuojama VT šviesoforais. Jeigu reikia pasukti į dešinę nemaršrutinėms tr. priemonėms, tai daroma esant leidžiamam signalui iš antros eismo juostos (kuri ne VT eismui yra pirma juosta). Įdomu kaip bus su A+ juostomis, galbūt šioms tr. priemonėms būtų atskiras šviesoforas šalia VT šviesoforo ir būtų galima pasukti tik į dešinę, arba važiuoti tiesiai.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Smuko nekilnojamojo turto vertė... 8D
Moteriai ramybės neduoda karštakošiai: dėl nuolatinio pypsenimo ne tik nebemiega – krito ir būsto vertė
https://delfi.lt/auto/patarimai/article.php?id=86789577Kaune, Raudondvario plente, prie nusukimo į Vakarinį aplinkkelį, gyvenanti Indrė J. kol kas nesėkmingai siekia priversti miesto savivaldybę šalia sankryžos pastatyti stendą, kuriame būtų išsamiai paaiškinta, kaip važiuoti. Problemos kilo įrengus papildomą, sukti dešinėn leidžiančią, šviesoforo sekciją. Pasak moters, užsidegus žaliai rodyklei ir tuo pačiu metu degant raudonam šviesoforo signalui kai kurie vairuotojai nedrįsta sukti, o už jų stovintys – be paliovos signalizuoja ir taip trikdo rimtį.Paskutinis taisė dsanto; 2021.03.27, 20:32.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na taip, skirtingi sviesoforai vienoj sankryzoj. Man tai problema.Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą^^ Nesuprantu kame čia problema. Kad viename šviesofore žmogeliukas su išskėstomis rankomis, o kitame ne?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaune tiesiog senose sankryžose, kurios įrengtos pagal seną standartą ir kuriose nudaužiami šviesoforai, šablonus deda tokius, kokius turi sandėly. Tai senose sankryžose gaunasi šiokia tokia įvairovė.
Daug didesnė nei siluetų forma problema yra Vilniaus trijų sekcijų šviesoforai, kurių vis dar pilna Vilniuje. Vilniaus šviesoforų modernizacijos metu maždaug prieš 13 metų buvo pradėti įrenginėti trijų sekcijų transporto šviesoforai pėstiesiems (!). Jie veikė skirtingai nei transporto šviesoforai, skirti transporto priemonėms (!!!). Savivaldybė rodė į tuometinį standartą LST 1405, bet nesugebėjo paaiškinti, kodėl viena kryptimi įrengti transporto šviesoforai rodo skirtingus signalus.
Norėdama bent dalinai sumažinti nesusipratimus, savivaldybė ant trijų sekcijų šviesoforų, skirtų pėstiesiems, įrengė juodus žmogeliukus.
Atkreiptinas dėmesys, kad juodus žmogeliukus iš tolo sunku įmatyti, o tamsoje iš tolo jų visai gali nesimatyti. Jau geriau būtų sudėję trafaretus spalvotiems žmogeliukams juodame fone.
Na dabar po truputį šiuos šviesoforus keičia į dviejų sekcijų, naudoja miestiečių pinigus klaidoms taisyti. Nekalbant apie tai, kiek jų išleista tūkstančiams bereikalingų geltonų sekcijų per daugelį metų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na, sitie atrodo cool. Bet Kaune tiesiog panasu, kad sandely buvo skirtingi sviesoforai tai taip ir sudejo, be jokios minties. Tai tik simbolizuoja bardaka ir nevientisuma, o ne tvarka ar koki tai miesto identita, ar socialine zinute. Mano priekaistas tik del estetikos, cia ne apie veikima, funkcionaluma ar pan.Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąVokietija:
Mumbajus:
Mančesteris:
Viena:
O čia irgi didelė problema? Turbūt labai daug pėsčiųjų buvo suvažinėti nuo to
Ir prie ko Rytu Vokietijos Ampelmännchen ir Kaunas? Jei jau Kaunas, tai galetu buti koks nors krepsininkas ar pan., ypac perejoje prie arenos.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ampelm%C3%A4nnchen
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šilutės pl. – Statybininkų pr. sankryžoje Klaipėdoje įrengta papildoma sekcija į dešinę. Briedis, ar gali būti, kad pirma juosta palikta važiuoti ir tiesiai, ir į dešinę?
https://www.facebook.com/klaipedos.s...tion&ref=notif
Comment
 

 Tokio stiliaus tvorelės buvo Kaune sovietmečiu 
			
			
		
			
			
		
			
			
		
Comment