Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Ties naujų šviesoforų viešajam transportui klausimu dirbama. Tais pačiais šviesoforais, kaip dabar, nelabai ką pareguliuosi atskirai.
    Jei yra šviesoforas kiekvienai juostai atskiras, ar nėra galimybės patį dešiniausią laikyti žalią, sankryžoje tą juostą fiziškai atskyrus?

    Comment


      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

      Jei yra šviesoforas kiekvienai juostai atskiras, ar nėra galimybės patį dešiniausią laikyti žalią, sankryžoje tą juostą fiziškai atskyrus?
      Jeigu juostos konstrukciškai atskirtos, galima. Bet skiriamojoje juostoje turi būti du atskiri šviesoforai vienai ir kitai krypčiai.

      Comment


        Tiesa prisiminiau, čia juk nauja jungtis iš dešinės bus, tai pasikeis į keturšalę sankryžą - nebeaktuali mintis. Trišalėje daug daugiau progų saugiai važiuoti tiesiai.

        Bet įdomu reikalavimas, tai būtinas konstrukcinis atskyrimas, kad tiltptų 2 šviesoforai skirtingoms juostoms? Ar pakaktų platesnio fizinio atskyrimo.
        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
          Tiesa prisiminiau, čia juk nauja jungtis iš dešinės bus, tai pasikeis į keturšalę sankryžą - nebeaktuali mintis. Trišalėje daug daugiau progų saugiai važiuoti tiesiai.

          Bet įdomu reikalavimas, tai būtinas konstrukcinis atskyrimas, kad tiltptų 2 šviesoforai skirtingoms juostoms? Ar pakaktų platesnio fizinio atskyrimo.
          Esmė, kad šviesoforus privaloma įrengti salelėse ir skiriamosiose juostose.

          Comment


            Parašė themanual Rodyti pranešimą
            Klausykit, aš dar kart žiūriu tas diagramas ir suprantu, kad nebesuprantu nieko. Rašot "Tik 3 atveju sukantysis į dešinę turi 100 % pirmumą.", tai kaip tuomet yra 2 atveju, nes nupaišytas pirmumas sukančiam į dešinę (kaip aš ir surpatau iš pat pradžių), bet tai prieštarauja citatai

            Ir dar kaip tuomet, jeigu apsisukančiam šviesoforas su faze iš 1 pvz, o sukančiam į dešinę šviesoforas su faze iš 3 pvz. ? spėju, kad tokių sankryžų nebūna, bet praktiškai juk gali būt, ar pažeistų kokį reglamentą?
            Pakalbėjau su vienu specialistu, tai konkrečiausia, ką pavyko išpešti, tai:
            1) tam antram atvejyje pirmumas sukančiam į dešinę (bet jo, negali būti garantuotas, nežinodamas koks šviesoforas stovi ir kas šviečia sukančiam į kairę)
            2) toj hipotetinėj situacijoj su šviesoforais iš skirtingų pvz, pirmumas sukančiam į dešinę taip pat.

            Aš lieku prie nuomonės, kad reikalinga taisyklė, jog apsisukant šviesoforinėje sankryžoje privaloma duoti kelią visiems.
            Su sekcijom ir rodyklėm signaluose gavosi makalynė, bet ten nevažiuojant per raudoną bus sunku patekti į pavojingą situaciją, o su apsisukimais problema didelė, nes Lietuvoje vairuotojai tai daro labai drąsiai.

            Comment


              Šiandien teko pravažiuoti pro atnaujintą Laisvės pr. - Viršuliškių g. sankryžą tamsiu metu. Sukau iš Laisvės pr. į Viršuliškių g. link Ąžuolyno g. Žalias pagrindinis signalas su juoda pilnavidure rodykle, bet jis taip ryškiai šviečia, kad tą rodyklę sunku įžiūrėti. Problema turbūt tame, kad šių šviesoforų įranga negali pritemdyti šviesoforų tamsiu paros metu.

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Šiandien teko pravažiuoti pro atnaujintą Laisvės pr. - Viršuliškių g. sankryžą tamsiu metu. Sukau iš Laisvės pr. į Viršuliškių g. link Ąžuolyno g. Žalias pagrindinis signalas su juoda pilnavidure rodykle, bet jis taip ryškiai šviečia, kad tą rodyklę sunku įžiūrėti. Problema turbūt tame, kad šių šviesoforų įranga negali pritemdyti šviesoforų tamsiu paros metu.
                Reiktų Vilniui kaip Rusijoj su tais apskritais raudonais pažaist ant papildomų sekcijų

                Comment


                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                  Reiktų Vilniui kaip Rusijoj su tais apskritais raudonais pažaist ant papildomų sekcijų
                  Tai kad apskritimų nenumato Kelio ženklų ir signalų konvencija Visų pirma rusai, šviesoforų su papildomomis sekcijomis žaliems signalams numatę juodo kontūro rodykles, išsityčiojo iš pačios šviesoforo idėjos. Nedegantis daiktas įgavo draudžiamą funkciją. Tai galiausiai dar sugalvojo raudoną apskritimą, kuris parodo tą nematomą daiktą - papildomą sekciją.

                  Click image for larger version

Name:	617922862582212.jpg
Views:	69
Size:	127,5 kB
ID:	1769838

                  Comment


                    Parašė Riedis

                    Kai teorija skiriasi nuo praktikos



                    Kareivių g - Rimi sankryžos šviesoforinio reguliavimo schema ir pastabos.

                    Pritariu. Tai Vilniaus košmaras. Šiandien važiavau pro Naugarduko - Žemaitės sankryžą, tai lygiai tas pats!!! Užsidegė žalias tiesiai ir pėstiesiems su dviratininkais, o norintis sukti į dešinę stovėjo, nes jam degė raudonas. Pėsčiųjų ir dviratininkų nė kvapo.

                    Comment


                      Nepastebėjau, ar buvo informacija iš Raseinių.

                      Neliko unikalių 24/7 geltonai mirksėjusių šviesoforų (gal tiksliau sakyti lempų? https://goo.gl/maps/nfisrgfaZqsgqpei6), kabojusių Vilniaus g. sankryžose su Stonų g. ir Jurbarko g. Dabar eismą reguliuoja nauji pilnaverčiai šviesoforai. Nepastebėjau, ar jie turi jutiklius, tačiau Vilniaus gatve ties abejomis sankryžomis pavyko pravažiuoti degant žaliai šviesai.

                      Prieš kelis metus pagal naujas taisykles įrengtas šviesoforas Vilniaus ir Maironio g. sankryžoje tebeturi kryptis nurodančias rodykles, nors tuo pačiu metu žalia šviesa dega ir pėstiesiems.

                      Comment


                        Kokiu tikslu išvis buvo įrengti tie geltoni "šviesoforai"?

                        Comment


                          Įspėti apie nereguliuojamą sankryžą(?).

                          Eismo įvykiai jose buvo įprastas reikalas.

                          Comment


                            Klaipėda. Važiavimas per sankryžą su papildoma sekcija į dešinę pagal naują tvarką.

                            Comment


                              Klaipėda. Važiavimas per sankryžą su papildoma sekcija į kairę. Šviesoforas įrengtas ne pagal standartą, nes pagrindinis žalias be rodyklių.

                              Comment


                                Ar man vaidenasi, ar rimtai Klaipėdoje žemesnė vairavimo kultūra negu Kaune? Mokomajam video pastebiu daugiau KET pažeidimų negu tikėčiausi pamatyti, kaip Klaipėdai. Atrodo, kad jų daugiau negu būtų nufilmavus panašų video Kaune

                                Comment


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                  Ar man vaidenasi, ar rimtai Klaipėdoje žemesnė vairavimo kultūra negu Kaune? Mokomajam video pastebiu daugiau KET pažeidimų negu tikėčiausi pamatyti, kaip Klaipėdai. Atrodo, kad jų daugiau negu būtų nufilmavus panašų video Kaune
                                  Tikrai taip, tik Vilniuje visi kulturingi, Kaune ir Klaipėdoje vairavimo kultūros nerasta. Mokslininkų patvirtinta pažiūrėjus pora youtube video.

                                  Comment


                                    Parašė evil Rodyti pranešimą

                                    Tikrai taip, tik Vilniuje visi kulturingi, Kaune ir Klaipėdoje vairavimo kultūros nerasta. Mokslininkų patvirtinta pažiūrėjus pora youtube video.
                                    Oi ne ne, iš poros video sprendžiant, užeina keista nuojauta, kad Klaipėdoj žemesnė nei Kaune, o Vilniaus situacijos nežinau. Girdėjau, kad Vilniuje mėgstama vairuot chaotiškai, bet kaip palygint tarp Kauno ir Klaipėdos nežinau
                                    Toks jausmas, kad Kaune ne taip agresyviai viskas atrodytų Bet čia tik nuojauta.

                                    Dar, spėčiau, pačių šviesoforų reguliavimas matyt skatina agresyvumą, Kaunas pagal šviesoforų tvarką, gal net sakyčiau lyderis (tikrai ne Vilnius ir turbūt ne Klaipėda), todėl ir eismas priverstas tvarkingiau važiuot
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.20, 10:44.

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Klaipėda. Važiavimas per sankryžą su papildoma sekcija į kairę. Šviesoforas įrengtas ne pagal standartą, nes pagrindinis žalias be rodyklių.

                                      Rodyklės jau sudėtos. Dabar vaizdas toks:

                                      Comment


                                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                        Rodyklės jau sudėtos. Dabar vaizdas toks:
                                        Dar durniau Nebeliko raudono signalo į kairę

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Dar durniau Nebeliko raudono signalo į kairę
                                          O kodėl taip negerai?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X