Parašė ViR2
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kodėl reikia koreguoti? Nejaugi iškart negalima buvo suprogramuoti fazes taip, kad nereikėtų daryti jų korekcijas?Parašė dsanto Rodyti pranešimąNatūralu, kad atsiradus papildomai fazei iš šalutinio kelio, pablogėjo situacija pagrindiniame kelyje. Šiandien kalbėjau su savivaldybės atstovu, sankryžos valdymas dar koreguojamas. Palauksim rezultatų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai kokios problemos? Nejaugi nėra Lietuvoje talentingų programuotojų?Parašė bakenonas Rodyti pranešimąKad suprogramuoti iš karto laikus teisingai reikia turėti specialų softą ir atlikti modeliavimą. O čia jau gaunas diplominis darbas, todėl einama paprastesniu būdu, pritempimo būdu
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iš dalies šį kamštį nulėmė tai, kad ne visi dar žino, kad sukant iš Birželio 23-iosios į kairę, į Savanorių pr., visos fazės metu kairysis posūkis apsaugotas. Dėl to daugelis vis dar važiuoja pirma juosta, bijodami antros, nes seniau sukantieji į kairę trukdydavo važiuojantiems tiesiai. Kitas dalykas, Birželio 23-iosios g. sankryža, kurioje irgi daugelis vengia važiuoti pirma juosta dėl sukančiųjų į kairę. Taigi, tai yra kompleksinė problema.Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąŠiandie važiavau pro naująjį Brželio 23 iosios ir savanorių prospekto šviesoforą. Tai galiu pasakyti kad kol kas ten katastrofa. Pradžioj nesupratau kodėl dar ties partizanų gatvės sankryža nuo telekomo pusės jau susidarė kamštis. O pasirodo kad ten naujasis savanorių pr. šviesoforas. Panaikinta žalioji kortelė ir nėra jokios atskiros sekcijos sukantiems į savanorių prospektą.
Ne vien lentelių panaikinimas sukelia mažesnį pralaidumą, bet ir, kaip Savanorių pr. - Birželio 23-iosios g., Šiaurės pr. - Sukilėlių pr., naujų fazių atsiradimas (pirmojoje - kairiųjų apsaugotų posūkių iš Šiaurės pr., antrojoje - atskiros fazės iš šalutinių kelių). Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. šalutinių kelių kamščių buvo galima išvengti, jei būtų buvę įrengti apsaugoti dešnieji posūkiai.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąna zaliu rodykliu panaikinimas tik padidins kamscius, gali ta neigti, kaip nori, bet faktas, kaip blynas. Kur panaikino rodykles - prailgejo eiles labai pastebimai
Be to, rekonstruojant sovietines sankryžas, atsiranda saugos laikai. Jei seniau vieniems užsidegus raudonam, kitiems iškart degdavosi žalias, tai dabar jis užsidega tik po apskaičiuoto saugos laiko.
Apie Molo sankryžą praktiškai nėra ką kalbėti, nes tai išvis nauja sankryža ir natūralu, kad 4 fazių sankryžoje visiems reikia pastovėti.
Rekonstruotose sovietinėse sankryžose ne pirmą kartą pastebiu, kad kai kurie vairuotojai, net ir matydami naują šviesoforą, nepastebi, kad nėra lentelių su žaliomis rodyklėmis. Dar ir šiandien Savanorių pr. - Birželio 23-iosios g. sankryžoje kai kurie suka į dešinę per raudoną. Atsiranda ir tokių, kurie stovi pirmoje eismo juostoje, ir, pamatę iš galo posūkį į dešinę rodantį vairuotoją, metasi į antrą juostą, kad praleistų sukantįjį į dešinę. Šis kaip niekur nieko ir pasuka į dešinę per neegzistuojančią lentelę. O praleidusysis stovi gerokai už "Stop" linijos, po šviesoforu. Senoji tvarka tokiems vairuotojams buvo paranki, nes jie vis tiek matydavo šviesoforą už sankryžos. Dabar jau sudėtingiau, tai gal kitą kartą jis sustos taisyklingai prieš "Stop" liniją?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kalbam konkrečiai tadaParašė ViR2 Rodyti pranešimąStop juostos negarantuoja matomumo
 Dazniausiais atvejais jos yra labai labai arti sviesoforo ir turetu buti atitraukos
 Bent jau Kaune visose naujose sankryžose "Stop" linijų atstumas nuo šviesoforų yra 10 m. Ar tai mažai?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai yra neproduktyviai daug - taip ilginami kamščiai ir be reikalo deginamas kuras (užteršiant aplinką).Parašė dsanto Rodyti pranešimąKalbam konkrečiai tada
 Bent jau Kaune visose naujose sankryžose "Stop" linijų atstumas nuo šviesoforų yra 10 m. Ar tai mažai?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kuo atstumas nuo šviesoforų iki "Stop" linijos didina kamsčius? Vairuotojai pradeda važiuoti nuo "Stop" linijos ir baigia važiuoti iki jos. Galima "Stop" liniją nubrėžti prie pat sankryžos, o šviesoforus su gembe perkelti už sankryžos, kaip JAV. Ar nuo to per žalią pravažiuos daugiau mašinų? Yra žalio signalo laikas, ir jis apsprendžia, kiek pravažiuos automobilių. Įvertinus tai, kad dabar nėra šviesoforų už sankryžos, sumažėja tikimybė, kad šviesoforą pravažiavęs vairuotojas, užsidegus draudžiamam signalui, liks pusiau įvažiavęs į sankryžą ir nebaigs manevro, kas dažnai matoma senose sankryžose.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai yra neproduktyviai daug - taip ilginami kamščiai ir be reikalo deginamas kuras (užteršiant aplinką).
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kamščiai didėja tik tuo atveju, jeigu mašinų eilė nusidriekia iki gretimos sankryžos, ir ją užkiša. Nors vėlgi, jeigu sankryžoje kliūtis, į ją įvažiuoti draudžiama, taigi teoriškai šis punktas irgi nėra validus.Parašė dsanto Rodyti pranešimąKuo atstumas nuo šviesoforų iki "Stop" linijos didina kamsčius? Vairuotojai pradeda važiuoti nuo "Stop" linijos ir baigia važiuoti iki jos. Galima "Stop" liniją nubrėžti prie pat sankryžos, o šviesoforus su gembe perkelti už sankryžos, kaip JAV. Ar nuo to per žalią pravažiuos daugiau mašinų? Yra žalio signalo laikas, ir jis apsprendžia, kiek pravažiuos automobilių. Įvertinus tai, kad dabar nėra šviesoforų už sankryžos, sumažėja tikimybė, kad šviesoforą pravažiavęs vairuotojas, užsidegus draudžiamam signalui, liks pusiau įvažiavęs į sankryžą ir nebaigs manevro, kas dažnai matoma senose sankryžose.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Turiu daugiau omenyje, kai yra neapsaugotas kairysis posūkis ir vairuotojas sustoja pusiau įvažiavęs į sankryžą, praleisdamas atvažiuojančius iš priekio. Užsidegus draudžiamam signalui, ne kartą mačiau, kaip vairuotojai taip ir lieka stovėti ir nebaigia manevro. O kito ciklo metu tie patys automobiliai užima vietą, vietoje to, kad būtų nuvažiavę prieš tai. Analogiška situacija gali susidaryti, jei pvz.: sukama neapsaugotai į dešinę, praleidžiant pėsčiuosius, iš paskos važiuojantis automobilis jau pravažiavęs šviesoforą, bet užsidegus draudžiamam signalui už sankryžos, šį pamatęs, jis ir lieka stovėti, vietoje to, kad užbaigtų manevrą.Parašė disident Rodyti pranešimąKamščiai didėja tik tuo atveju, jeigu mašinų eilė nusidriekia iki gretimos sankryžos, ir ją užkiša. Nors vėlgi, jeigu sankryžoje kliūtis, į ją įvažiuoti draudžiama, taigi teoriškai šis punktas irgi nėra validus.
Be to, man asmeniškai geriau, kai įvažiavus į sankryžą neblaško tiek mano, tiek ir kitų krypčių šviesoforų signalai.
Bet apskritai kartais šiurpas pereina, kaip važiuoja vairuotojai. Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. sankryžoje šiandien mačiau tokią situaciją. Degė raudonas su papildoma sekcija. Vėliau ji užgęso, bet po kokių trijų sekundžių automobilis kaip niekur nieko pasuko į dešinę. Ir po sekundės iš dešinės pusės į gatvę išėjo pėstieji. Bent sekunde vėliau būtų pravažiavęs, ir kas žino... Baisu...
Paskutinis taisė dsanto; 2015.04.03, 19:07.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Eilės pabaiga yra pasistumusi atgal, kažkam iš stovinčių toje eilėje neužtenka poros metrų, kad įvažiuoti į kiemą/degalinę, reiškia kamštyje jau viena mašina daugiau, kažkam dar toliau nuo šviesoforo esančiam taip pat neužtenka poros metrų nusukti į kitą kiemą ir t.t. Žinau, kai kurie bandys prieštarauti, kad tokie atvėjai yra labai reti ir pan. Bet dėl žalių lentelių eismo įvykių taip pat mažai buvo (jeigu buvo).Parašė dsanto Rodyti pranešimąKuo atstumas nuo šviesoforų iki "Stop" linijos didina kamsčius? Vairuotojai pradeda važiuoti nuo "Stop" linijos ir baigia važiuoti iki jos.
Amerikiečiai geras antikamštines taisykles sugalvojo.Parašė dsanto Rodyti pranešimąGalima "Stop" liniją nubrėžti prie pat sankryžos, o šviesoforus su gembe perkelti už sankryžos, kaip JAV.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dėl žalių lentelių, įvykių tikrai buvo ir dar yra. Ir tikrai nemažai. Man pačiam, per praėjusiu metus, teko poroje sudalyvauti. Vieną kartą vairuotojas, sukdamas pagal žalią lentelę, nepraleido manęs važiuojančio, nes mane, kad tilps į tarpą, ir nubraukė automobilio šoną. Kitą kartą, kertant gatvę, kai man degė žalias šviesoforo signalas (ėjau pėsčias), vairuotojas net nepristabdęs, vos manęs nenutrenkė. Kontaktas su automobiliu jau buvo. Jis suko į dešinę pagal žalią lentelę ir aiškino, kad jam pirmenybė prieš pėsčiuosius.Parašė Aleksio Rodyti pranešimą[...] Bet dėl žalių lentelių eismo įvykių taip pat mažai buvo (jeigu buvo). [...]
Dabar greičiausiai vienas, ar keli asmenys, bandys aiškinti, kad tai vairuotojų kultūros stoka ir pan. Bet jei vairuotojai nemoka kultūringai važinėti ir nepavyksta jų išauklėti, tada reikia NAIKINTI nekultūringumo priežastis.
Nepamenu, kad buvo paminėta dar viena lentelės sukeliama problema. Kai kuriuose keliuose, kuriuose kiekviena kryptimi yra po vieną eismo juostą, vairuotojai suformuoja papildomą eismo juostą, kad sukantys pagal papildomą lentelę nesinervintu. Tačiau tokiu atveju būna sunku įsukti į gatvę, kurioje atsirado papildoma eismo juosta, nes paprasčiausiai sunku tilpti su automobiliu ir reikia rizikuoti pažeisti kitą automobilį, arba paaukoti saviškį, kliudant bortelį.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, rašiau tai ne vieną kartą ir pakartosių dar kelis kartus.Parašė sknts Rodyti pranešimąDabar greičiausiai vienas, ar keli asmenys, bandys aiškinti, kad tai vairuotojų kultūros stoka ir pan.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ką apie "patobulintą" šviesoforą mano piliečiai, važiuojantys per atnaujintą sankryžą? https://www.facebook.com/Kaunas.gyva...53234052912072 (skaityti komentarus).
Gero stovėjimo kamščiuose, kolegos.
Problemos sprendimas draudimais yra jėga! Ai ne, pala.. Ne jėga..
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Straipsnis apie tai, kad pakeista eismo organizavino tvarka Žukausko gatvėje. Labai teisingas sprendimas. Turėtų padidėti pralaidumas. Visgi pradedama galvoti. Aš dar siūlyčiau trumpinti pėsčiųjų fazes, kad daugiau automobilių pasuktų į dešinę iš Savanorių pr. Sprendimų yra, tik reikia mąstytiParašė edvvis Rodyti pranešimąKą apie "patobulintą" šviesoforą mano piliečiai, važiuojantys per atnaujintą sankryžą? https://www.facebook.com/Kaunas.gyva...53234052912072 (skaityti komentarus).
Gero stovėjimo kamščiuose, kolegos.
Problemos sprendimas draudimais yra jėga! Ai ne, pala.. Ne jėga..
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ką tik važiavau, kirtau Savanorių pr. iš Žukausko g. pusės. Ant kelio dangos rodyklės vis dar neperpieštos, o ženklai sukabinti pagal naują tvarką, trečia juosta tiesiai ir į kairę, antra tiesiai, pirma tik į dešinę. Rezultate automobiliai visom trim juostom važiuoja tiesiai ir bando susitalpinti į dvi Birželio 23-čios juostas.
Comment
 
							
						
Comment