Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Kai kurie vairuotojai neatsikrato įpročių nesustoti prieš Stop liniją ir brautis kuo arčiau sankryžos. Vieną tokį vakar užfiksavau Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. sankryžoje. Iš pradžių buvo sustojęs vos už Stop linijos. Vėliau važiavo tol, kol šviesoforą kairėje matė tik persikreipęs. Jei būtų šviesoforai už sankryžos, tai greičiausiai ir perėją būtų kirtęs.
Comment
-
Nėra ką ten kalbėti apie tą situaciją. Nuvažiavo žmogus per toli.Parašė Mettal Rodyti pranešimąBe ryšio ir atsakymas į dsanto pranešimą.
O nauja sistema nėra patogi.
Comment
-
Situacija ne tokia, kad jis nespėjo sustoti. Raudonas degė jau seniai. Bet jis specialiai važiavo į priekį. Kalbant apie kairiojo posūkio šviesoforus, jie puikiausiai matosi šone, net nereikia žiūrėti į viršutinį šviesoforą.Parašė Romas Rodyti pranešimąNėra ką ten kalbėti apie tą situaciją. Nuvažiavo žmogus per toli.
O nauja sistema nėra patogi.
Comment
-
Šiaip atkreipiau dėmesį, kad Kaune bent jau keliose naujai įrengtose šviesoforinėse sankryžose, ypač pvz. Savanorių pr. / Utenos g. / Petrausko g., pasirodė, kad ir Šiaurės pr. / Sukilėlių pr. fazių trukmė kinta priklausomai nuo paros meto. Pvz. vėlai vakare Utenos g. žalias signalas dega vos keletą sekundžių, per jį spėja ravažiuoti vos kelios auto, kai dienos metu dega keletą kartų ilgiau. Tai man įdomu ar tie šviesoforai automatiškai taip sureguliuoti pagal paros laiką ar galbūt pagal realų vidutinį tuo metu laukiančių automobilių skaičių prie sankryžos?
Comment
-
Eismo davikliai kaip ir turėtų reguliuoti šį dalyką. "Po default'u" visada dega žalias pagrindiniam keliui.Parašė Garbanele Rodyti pranešimąŠiaip atkreipiau dėmesį, kad Kaune bent jau keliose naujai įrengtose šviesoforinėse sankryžose, ypač pvz. Savanorių pr. / Utenos g. / Petrausko g., pasirodė, kad ir Šiaurės pr. / Sukilėlių pr. fazių trukmė kinta priklausomai nuo paros meto. Pvz. vėlai vakare Utenos g. žalias signalas dega vos keletą sekundžių, per jį spėja ravažiuoti vos kelios auto, kai dienos metu dega keletą kartų ilgiau. Tai man įdomu ar tie šviesoforai automatiškai taip sureguliuoti pagal paros laiką ar galbūt pagal realų vidutinį tuo metu laukiančių automobilių skaičių prie sankryžos?
Comment
-
Buvau neseniai Lenkijoj, tai ten ta nauja sistema - viskas labai patogu, šviesoforai viršuje matosi normaliai. Pas mus nesugeba padaryt kažkodėl, tai per aukštai, tai dar kas nors.Parašė Romas Rodyti pranešimąNėra ką ten kalbėti apie tą situaciją. Nuvažiavo žmogus per toli.
O nauja sistema nėra patogi.
Comment
-
Be abejo, kad matosi - jeigu stovi kiek toliau nuo šviesoforo. O kai šviesoforai yra už sankryžos, galima sustoti prie pat šviesoforo, kas yra labai gerai.Parašė digital Rodyti pranešimąBuvau neseniai Lenkijoj, tai ten ta nauja sistema - viskas labai patogu, šviesoforai viršuje matosi normaliai.
Comment
-
Tai yra jeigu stovi pagal taisykles ties STOP linija?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBe abejo, kad matosi - jeigu stovi kiek toliau nuo šviesoforo.
Ir jei sustoji ne pagal taisykles pravažiavęs stop linija kaltini ne save pažeidusį taisykles, o tvarką?
Comment
-
Lenkijoje gembė įrengiama toliau nei šalia kelio esantys šviesoforai:Parašė digital Rodyti pranešimąBuvau neseniai Lenkijoj, tai ten ta nauja sistema - viskas labai patogu, šviesoforai viršuje matosi normaliai. Pas mus nesugeba padaryt kažkodėl, tai per aukštai, tai dar kas nors.
Arba pati gembė būna išlenkta į priekį:
Nors kai kur gembės tikrai per toli nuo "Stop" linijų:
Pas mus, mano nuomone, būtų galima pasinaudoti Lenkijos praktika ir gembes statyti už perėjos, o šviesoforus šalia kelio prieš perėją. Šonuose šviesoforų nereikia stumti į priekį, o štai pastūmus į priekį šviesoforus ant gembės, pagerėtų šių matomumas. Kai kur projektuotojai taip daro ir pas mus. Molo sankryža Kaune:
Čia gembė irgi galėtų būti už perėjos:
Comment
-
Pritarsiu, tikrai pageretu tu sviesoforu matomumas. O ne kaip dabar, kaba tik del vaizdo.Parašė dsanto Rodyti pranešimąPas mus, mano nuomone, būtų galima pasinaudoti Lenkijos praktika ir gembes statyti už perėjos, o šviesoforus šalia kelio prieš perėją. Šonuose šviesoforų nereikia stumti į priekį, o štai pastūmus į priekį šviesoforus ant gembės, pagerėtų šių matomumas.
Comment
-
Geras argumentas, jei leki tai nesimato„Kas vyksta Kaune“ skaitytojai pranešė apie pirmadienio vakarą įvykusią avariją krauju pažymėtoje sankryžoje, kurioje tik praėjusią savaitę pradėjo veikti šviesoforais reguliuojama sankryža.
Vairuotojai teigia, kad atvažiuojant nuo Šančių link Karaliaus Mindaugo prospekto, šviesoforų matomumą silpnina tai, jog jie įrengti iš karto už tilto, dėl ko itin sumažėja matomumas. Ypač važiuojant greičiau nei leistina.
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/06/0...#ixzz3bsj0sR2BAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Aš neįsivaizduoju, kaip vairuoja kai kurie vairuotojai. Šviesoforai įrengti virš kiekvienos eismo juostos, ir tai nemato. Jeigu būtų įjungę tuos senus mirksėjusius šviesoforus, kurių buvo vos po du kiekvienai krypčiai, tai ten dar daugiau avarijų būtų įvykę. O nuo Šančių, kaip žiūriu Google Maps, tai išvis vienas šviesoforas tik prieš sankryžą buvo kairėje pusėje. Dar vienas dešinėje, sukantiems į dešinę, bet jo atvažiuojant tiesiai iškart nepamatysi.Parašė booraz Rodyti pranešimąGeras argumentas, jei leki tai nesimato
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/06/0...#ixzz3bsj0sR2B
https://www.google.lt/maps/@54.88300...!6m1!1e1?hl=ltPaskutinis taisė dsanto; 2015.06.02, 09:25.
Comment
-
Šiandien montavo videodetektorius Raudondvario pl. - Batniavos g. sankryžoje. Ne už kalnų šviesoforo įjungimas. Kadangi srautas iš / į Batniavos gatvę ten nedidelis, eismas Raudondvario plentu nebus labai stabdomas. Aš daugiau įžvelgčiau privalumą, kad per Raudondvario plentą bus saugi reguliuojama pėsčiųjų perėja.
Comment
-
Galima iš arčiau "pritraukti" tą videodetektorių?Parašė dsanto Rodyti pranešimąŠiandien montavo videodetektorius Raudondvario pl. - Batniavos g. sankryžoje. Ne už kalnų šviesoforo įjungimas. Kadangi srautas iš / į Batniavos gatvę ten nedidelis, eismas Raudondvario plentu nebus labai stabdomas. Aš daugiau įžvelgčiau privalumą, kad per Raudondvario plentą bus saugi reguliuojama pėsčiųjų perėja.
Atvaizdas
Comment
-
Savanorių pr. - Birželio 23-iosios sankryžoj.Parašė Garbanele Rodyti pranešimąHm, o tai tarkime kuriose nors kitose Kauno šviesoforu reguliuojamose sankryžose irgi yra tie videotektoriai? Nes visur kitur tai pastebėdavau tik sumontuotas tas indukcines kilpas važiuojamojoje dalyje...
Foto padarysiu, kai veiks sankryža.Parašė zilviz Rodyti pranešimąGalima iš arčiau "pritraukti" tą videodetektorių?
Comment
Comment