Parašė Nitro
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gariūnų tiltas ir Gariūnų g. projektai
Collapse
X
-
Vakar mačiau skiriamojoje juostoje susmaigstytus kuoliukus raudonais galais. Ką ten darys skiriamojoje juostoje?
Komentuoti:
-
Paklausk papildomai, gal atspėjai tikrą priežastį, tik jie nedrįso prisipažintiParašė Sula Rodyti pranešimą
Absurdas. Su NSO aplinkybes neišėjo susieti?
Komentuoti:
-
Absurdas. Su NSO aplinkybes neišėjo susieti?Parašė Arunasx Rodyti pranešimąUžklausiau VMS per E.miestas, atsakė:
Komentuoti:
-
Užklausiau VMS per E.miestas, atsakė:
Į antrą klausimą kodėl pastatytas 50 km/h ženklas jei nieko nedaro ir esamas kelias nėra liestas, nieko protingo nesugebėjo išbezdėti.Darbai turi būti atnaujinti rugpjūčio 16 dieną. Darbai buvo sustoję dėl aplinkybių, susijusių su inžinieriniais tinklais.
Komentuoti:
-
Toks vaizdas, kad Vilniuje tik viena kelininku brigada dirba ir ta gelezinio vilko gatve tvarko.O visi kiti darbininkai turbut Kaune, nes ten kur pasisuksi visur kelio darbai vyksta.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
O Lemminkainen kažkokius žemės darbus atlieka Geležinio Vilko gatvėje? Nes nelabai aišku kas, kur ir ką perkėlė.„Šiuo metu darbai Oslo gatvėje trumpam pristabdyti, nes kelininkai buvo perkelti į Geležinio Vilko gatvę, kurioje tvarkomas lietaus nuotekų tinklas. Norint išvengti spūsčių rudenį Geležinio Vilko gatvėje, visos pajėgos mestos į šią itin judrią sostinės gatvę, kuria kasdien pravažiuoja daugiau kaip 300 tūkst. vilniečių. Pabaigus darbus Geležinio Vilko gatvėje nedelsiant bus atnaujinti darbai ir Oslo gatvėje“, – užtikrino V.Pauža.
Komentuoti:
-
Kažkas tame straipsnyje kosmonautas:
Ar kas matė nors vieną iškastą kastuvą kitoje pusėje?„Šiuo metu yra tiesiamos greitėjimo ir lėtėjimo eismo juostos abejomis kryptimis Oslo gatvėje nuo vakarinio aplinkkelio iki Gariūnų gatvės, kurios bus minėtų gatvių tęsiniai. – paklaustas apie darbus Oslo gatvėje sakė V.Pauža.
Anot departamento vadovo, vasaros pradžioje Oslo gatvėje buvo įrengti gatvės pagrindai.
Komentuoti:
-
https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...ojo-221-835920
„Šiuo metu darbai Oslo gatvėje trumpam pristabdyti, nes kelininkai buvo perkelti į Geležinio Vilko gatvę, kurioje tvarkomas lietaus nuotekų tinklas. Norint išvengti spūsčių rudenį Geležinio Vilko gatvėje, visos pajėgos mestos į šią itin judrią sostinės gatvę, kuria kasdien pravažiuoja daugiau kaip 300 tūkst. vilniečių. Pabaigus darbus Geležinio Vilko gatvėje nedelsiant bus atnaujinti darbai ir Oslo gatvėje“, – užtikrino V.Pauža.Paskutinis taisė mr_miegas; 2017.08.09, 08:56.
Komentuoti:
-
Gal jau pradės ką nors veikti ir čia, kadangi VOU išasfaltavo ir technika gali bildėti kitur?
Komentuoti:
-
Viskas gerai. Kaunas irgi Karmėlavoje puolė kelią remontuoti per KUN keleivių pasaulinį tvaną.Parašė Mexas Rodyti pranešimąLabai jau idomu, pakapste, isrause griovi ir paliko??? wtf??
Komentuoti:
-
Laukia rugsėjo 1 d., sezono. Iki žiemos nespės, atnaujins darbus 2018 m. balandį...Parašė Mexas Rodyti pranešimąLabai jau idomu, pakapste, isrause griovi ir paliko??? wtf??
Komentuoti:
-
Gal ir būsiu suklydęs. Tačiau kiek mačiau nuotraukų, tai mačiau ir daugybę įvairių lietuviškų įmonių technikos.Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąKai buvo kažkada nuotraukos iš remonto (15 min gal) tai matėsi kad oro uoste daug latviškos technikos privaryta.
Komentuoti:
-
Kai buvo kažkada nuotraukos iš remonto (15 min gal) tai matėsi kad oro uoste daug latviškos technikos privaryta.
Komentuoti:
-
Latviai ten tik sėdi "genrangovo" pozicijoje ir veikiausiai paskyrė projekto vadovą, bei statybos vadovą. Fiziškai visus darbus atlieka Lietuvos kelininkų įmonės, kurios ten ir suvariusios pagrindinius savo pajėgumus, nes bent jau Vilniaus apskrityje kolkas darbai labai aprimę.Parašė Sula Rodyti pranešimąBeje, oro uostą remontuoja latviai.
Komentuoti:
-
Sąlygos tikrai prastos, maži atlyginimai, kenksminga aplinka, pastoviai kita darba vieta keičiantis objektams, kai jie baigiasi arba ne sezonas, apskritai darbuotojai atleidžiami ir vėliau iš naujo priimami, kai reikia, ir pan. Nieko keisto, kad trūksta darbuotojų ir paprasti remontai taip ilgai užtrunka.Parašė Sula Rodyti pranešimąNa, tuomet gal iš tikrųjų trūksta darbuotojų. Apie kelininkų darbo sąlygas gerai nenutuokiu.Paskutinis taisė Lettered; 2017.07.24, 11:18.
Komentuoti:
-
Na, tuomet gal iš tikrųjų trūksta darbuotojų. Apie kelininkų darbo sąlygas gerai nenutuokiu.
Komentuoti:
-
O tai turėtų nutysti eilė? Viduryje sezono ima ieškoti sezoninių darbuotojų? Tai čia jau iš tų, kuriuos jau spėjo kiti išmesti iš darbo, ar iš tų, kurių nieks dar nepaėmė, nes su kvapeliu atėjo? Tas pagalbinis darbininkas už 700 eur, reiškia, kad kelis mėnesius reiks kokioj komandiruotėj ryti dulkes nuo aušros iki sutemų, o iškritus pirmam sniegui, baigsis darbo sutartis. Pusmetinės neapmokamos "atostogos". Metinis vidurkis - mažiau už minimumą? Nepašalpinis prie tokių sąlygų geriau jau Anglijon brauks, o pašalpinio greičiausiai ir taip neims, nes ateis jau su kvapeliu.Parašė Sula Rodyti pranešimąKažkas verkšlena kitoje temoje, kad "Lietuvoje darbų nėra". Nors kelininkai čia neseniai ieškojo pagalbinių darbininkų už 700 EUR nelabai randa.
Kyla įtarimas, kad tų pačių Lietuvos kelininkų pajėgumai gal iš ties menki. Beje, oro uostą remontuoja latviai.
Komentuoti:
Komentuoti: