Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gariūnų tiltas ir Gariūnų g. projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Aš neginu nei vieno. Visus panašius atvejus reikia dusinti.
    O tai anot tavęs jei kažkas prekiauja narkotikais, tai kiti gali važinėti su 2 promilėmis?
    Taip, gali, nes Lietuvos teismas leido daryti nusikaltimus.
    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

    Comment


      Lietuvos teismas tik konstatavo prokuraturos darbo broką.

      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Taip, gali, nes Lietuvos teismas leido daryti nusikaltimus.

      Comment


        Parašė Nitro Rodyti pranešimą
        Lietuvos teismas tik konstatavo prokuraturos darbo broką.
        Pas Aleksio yra 2 bitų binarinė mastymo sistema. Jis nesuvokia ką tu parašei.
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Pas Aleksio yra 2 bitų binarinė mastymo sistema. Jis nesuvokia ką tu parašei.
          O pas tave ir Nitro išvis nėra mąstymo sistemos.
          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Sankryžos tikriausiai nebus dėl itin sunkios finansinės situacijos.
            Click image for larger version

Name:	Gariūnų viadukas.jpg
Views:	1430
Size:	66,0 kB
ID:	1980858

            Comment


              Gariūnų vartų/žiedo statyba vakar vakare
              Attached Files

              Comment


                Tai pala, jei viadukui lėšos iš valstybės, tuomet jie turėtų kuo greičiau prioretizuoti jo statybą. Berods tai vienintelė likusi vieno lygio sankryža vos ne ar nuo Minsko iki Klaipėdos (kažkur buvo įdomiai pateiktas ruožas, kuriame likusi ši vienintelė vieno lygio sankryža)...

                Iš kur pinigų gauti? Esu iškėlęs idėją pasiskolinti kokį milijardą (ar iek reikia) ir užbaigti valstybei svarbius transporto ryšius. Ši sankryža - viena prioritetinių.

                Comment


                  Parašė spekas Rodyti pranešimą
                  Iš kur pinigų gauti? Esu iškėlęs idėją pasiskolinti kokį milijardą (ar [k]iek reikia) ir užbaigti valstybei svarbius transporto ryšius. Ši sankryža - viena prioritetinių.
                  O gal milijardą ir nusipirkt HIMARSų, nes gynyba svarbiausia? O gal milijardą ir visose valstybinėse įstaigose pakeist medinius langus? O gal milijardą – ir išdalint milijonui? Čia jau politika, kompromisų menas. Visos biudžeto sritys savaip svarbios, visos gauna finansavimo, visos galėtų gaut daugiau. Transporto infrastruktūra nėra kažkuo išskirtinė.

                  Comment


                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                    O gal milijardą ir nusipirkt HIMARSų, nes gynyba svarbiausia? O gal milijardą ir visose valstybinėse įstaigose pakeist medinius langus? O gal milijardą – ir išdalint milijonui? Čia jau politika, kompromisų menas. Visos biudžeto sritys savaip svarbios, visos gauna finansavimo, visos galėtų gaut daugiau. Transporto infrastruktūra nėra kažkuo išskirtinė.
                    1. gynybai jau yra pakankamai skiriama pinigų - viršyja 2 proc nuo BVP. Aplinkkeliai, geras kelių tinklas yra tai pačiai gynybai svarbu.
                    2. Labai abejoju, kad valstybinių įstaigų langams pakeisti reikia milijardo. Be to - vis daugiau skiriama lėšų valstybinėms įstaigoms renovuoti.
                    3. Išdalinti milijonui? Dar infliacijos neužtenka? Tai ko ne trilijoną?
                    Ne politikos reikia, o racionalaus proto, planavimo, ilgalaikio mąstymo, grąžą generuojančių investicijų (būtų gerai ilgalaikių) ir tt.. Politikai ir sužlugdė labai reikiamų kelių, aplinkkelių ir viadukų finansavimą, o jūs norite dar politikos? Siūlau nueiti į Aplinkkelių skyrelį ir pamatysite kas numatoma padaryti iki 2030 metų...

                    Comment


                      Pasirodė įdomus simcity-style renderiukas:



                      Gariūnams nepatiks: prie naujo žiedo kils 2 greito maisto restoranai, degalinė ir autoplovykla (vizualizacijos)

                      Comment


                        Dar ilgai reikės tpatirti stresą bandant iš Gariūnų gatvės pasukti į Kauno pusę - matant staiga sukančius į Gariūnus, staiga persirikuojančius ar išsukančius su ketinimu įvažiuoti kažkam į šoną.
                        Leisti Gariūnų Lidl statybą nestutvarkius kelių ir viaduko buvo dar vienas nevykęs savivaldybės sprendimas.

                        Lrytas.lt 2022.09.15
                        Chaosas Gariūnuose: pertvarkos įvyko, tačiau vairuotojus pasitinka kilometrinės spūstys
                        Elektromobilių įkrovimo stotelė numatyta nesaugioje gatvės vietoje, įrengta žiedinė sankryža tik padidino transporto grūstis, įvažiuoti į Kauno magistralę viena eismo juosta liks visiems laikams, o padėtį pagerinsiančio viaduko statyba – nežinia kada.
                        Tiems vilniečiams ar miesto svečiams, kuriems reikia važiuoti pro Gariūnus, atėjus rudeniui prieš kelionę tenka žvilgčioti į laikrodžius. Mat transporto grūstys toje vietoje piko metu siekia kelis kilometrus ir yra vienos didžiausių mieste.

                        Bėdų bus tik daugiau
                        Užuot sprendusi problemą, savivaldybė ją tik aštrina, „Sostinei“ teigė Gariūnų verslo ir kultūros parko atstovai. Tarkime, įrengus žiedinę sankryžą ties Gariūnų turgaviete atsirado įvažiavimas į neseniai pastatytą prekybos centrą „Lidl“, tačiau kartu ties žiedu išaugo ir spūstys. Bet viena didžiausių bėdų – iškilus parduotuvei nebeliko vietos platinti Gariūnų gatvės jungtį su magistrale Vilnius–Kaunas. Savivaldybei tai nė motais. Ji ir toliau planuoja pertvarkas, kurios Gariūnuose sukeltų dar daugiau sumaišties. Netrukus judraus jungiamojo kelio apsauginėje zonoje atsiras elektromobilių įkrovimo stotelė ir, kaip prognozuojama, dėl to padidės avaringumas.(...)

                        Neaiškus viaduko likimas
                        Savivaldybė Gariūnuose numačiusi ir dviejų lygių viaduką, tačiau apie jo statybų pradžią net nekalba. Ji tik užsimena, kad Gariūnų gatvėje, kur išsirikiuoja ilgiausios transporto eilės, nebeliks vienintelio šviesoforo tarp Baltarusijos sienos ir Klaipėdos. Vietoj jo šiek tiek toliau į rytus bus viadukas, o įvažiavimai ant jo vyks per šonines žiedines sankryžas. Kol kas tik šis šviesoforas šiek tiek koreguoja transporto eismą, nes, degant raudonam šviesoforo signalui sustojus vilkikams, jiems pajudėjus lengvieji automobiliai spėja aplenkti sunkvežimius.

                        O kita pertvarka, kaip matyti plika akimi, tik apsunkino gyvenimą vairuotojams. Nuo naujosios žiedinės sankryžos, ties įvažiavimu į Gariūnų gatvę, posūkis į dešinę galėtų būti nereguliuojamas šviesoforu, tereikėtų greitėjimo juostos. Tačiau savivaldybė šio nedidelio pertvarkymo neįstengė padaryti ir dabar prie šviesoforo besirikiuojanti eilė užkemša ir patį žiedą. „Kodėl būtent dabar reikia įrengti žiedą, jeigu viaduko likimas dar neaiškus? Kam reikia komplikuoti ir taip prastą transporto eismo situaciją?“ – klausė verslininkai.

                        Ginčas – dėl žemės sklypo
                        Ties centriniu įėjimu į Gariūnų turgavietę žiedinės sankryžos statyba buvo pradėta liepą. Įrengti vieną iš keturių tokių sankryžų buvo įsipareigojęs neseniai duris atvėręs prekybos centras „Lidl“. Tačiau pradėjus darbus tarp savivaldybės ir Gariūnų verslo ir kultūros parko kilo ginčas dėl žemės. (...)

                        Praplatinti kelio nebėra kur
                        Gariūnų verslo ir kultūros parkui kliūva ir prekybos centro „Lidl“ statyba. Anot verslininkų, jis pastatytas infrastruktūros paskirties sklype, kuriame buvo numatytas nulinis užstatymas. Iškilus statiniui nebeliko vietos išplatinti magistralinį kelią, įsiliejantį į greitkelį Vilnius–Kaunas. „Į Kauno magistralę veda du aplinkkeliai, tai transeuropinio B lygio kelių susijungimas, bet jis pabaigoje – vos vienos eismo juostos. Išplatinimo zonos – jai buvo skirtas servitutinis sklypas – nelikę, tad transporto spūstys toje vietoje liks visiems laikams. Į ką tai panašu?“ – klausė verslininkai.

                        Prekybos centro „Lidl“ atstovai tikino, kad visi statybos darbai buvo vykdomi teisėtai, be to, prekybininkai įsipareigojo įrengti žiedinę sankryžą, kuri pagerintų susisiekimą ir pravažumą šioje miesto dalyje. Anot „Lidl Lietuva“ atstovės Linos Skersytės, šios žiedinės sankryžos statybos leidimas yra gautas, ji suprojektuota ant valstybinės ir savivaldybės valdomos žemės.

                        https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...ustys-24519085

                        Comment


                          Gariūnai pradėjo užsakinėt reklaminius straipsnius? Jau FB patiktukų nebeužtenka?

                          Comment


                            Išties stebina koncentracija - visa viena krovimo stotelė, gerokai per mažai tokiam traukos objektui.

                            Apskritai Gariūnuose stebina pati elektromobilių įkrovimo stotelių koncentracija. Viena jau įrengta prie prekybos centro, kelias planuoja pastatyti Gariūnų verslo ir kultūros parkas.
                            Nestebina straipsnyje surašytas briedas kai matai kas autorius. Krovimo stotelė numatyta toje jungiamojoje gatvelėje tarp gariūnų ir Lidl, tai jei ten ir yra intensyvus eismas, tai nebent intensyviai stovintis mašinų kamštis. Prisigalvoję savų tiesų gariūnų atstovai geriausiomis devyniasdešimtųjų tradicijomis tiesiog fiziškai neleidžia pradėti darbų ne savo žemėje.

                            Elektromobilių įkrovimo stotelę Gariūnuose savivaldybė ketina įrengti tarp jungiamojo kelio ir turgavietės. Iš jos išvažiuodamas atbulas automobilis patektų tiesiai į judraus eismo gatvę.
                            Paskutinis taisė Nitro; 2022.09.15, 15:34.

                            Comment


                              Vien iš straipsnio pavadinimo supratau kas jį parašė

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Gariūnai pradėjo užsakinėt reklaminius straip/snius? Jau FB patiktukų nebeužtenka?
                                Kad Dumalakas kalbino vien "Gariūnų verslo ir kultūros (?) parko" atstovus, gal kiek ir vienpusiškas.

                                Tačiau nuo to Gariūnų gatve einanti E28 / E85 (?) atkarpa netampa mažiau problematiška, kur išsukant į Kauną kasdien kyla avarinės situacijos.
                                Tas fokusas su "Lidliu" - dar vienas šimašinės savivaldybės susidirbimas lygioje vietoje.

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Kad Dumalakas kalbino vien "Gariūnų verslo ir kultūros (?) parko" atstovus, gal kiek ir vienpusiškas.

                                  Tačiau nuo to Gariūnų gatve einanti E28 / E85 (?) atkarpa netampa mažiau problematiška, kur išsukant į Kauną kasdien kyla avarinės situacijos.
                                  Tas fokusas su "Lidliu" - dar vienas šimašinės savivaldybės susidirbimas lygioje vietoje.
                                  Taip taip, kur gi ne. Ka Gariūnai jau koks mėnesis, jeigu ne daugiau, išsidirbinėja net per teismus (kur pralaimi), tai šito konteksto nereik minėt. Bet va pagal leidimus pastatytas LIDL - problema numeris 1.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Taip taip, kur gi ne. Ka Gariūnai jau koks mėnesis, jeigu ne daugiau, išsidirbinėja net per teismus (kur pralaimi), tai šito konteksto nereik minėt. Bet va pagal leidimus pastatytas LIDL - problema numeris 1.
                                    Bet su Lidlu įdomiai kai ir taip probleminėj vietoj įkala dar vieną traukos tašką. Ypač kai neuždarė to savižudžių išvažiavimo prieš pat nusukimą į A1.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Bet su Lidlu įdomiai kai ir taip probleminėj vietoj įkala dar vieną traukos tašką. Ypač kai neuždarė to savižudžių išvažiavimo prieš pat nusukimą į A1.
                                      Probleminė vieta buvo ir prieš plečiantis Gariūnams. Kodėl jų neįpareigojo pastatyti viaduko? Juk srautas tai jų pagrinde

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Probleminė vieta buvo ir prieš plečiantis Gariūnams. Kodėl jų neįpareigojo pastatyti viaduko? Juk srautas tai jų pagrinde
                                        Jei atmintis nepaveda, AMB nuopelnas buvo šitas strateginės valstybinės reikšmos objektas. Bet kaip matom Stribašiaus VMS bando pasivyt aną korifėjų.

                                        Dėl srauto - gariūninis srautas būdavo sekmadieniais ar kada ten turgaus dienos. Lidlas atnešė tą patį smagumą ir darbo dienom.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                          Stribašiaus VMS
                                          Wie bitte? Stribai tai čia tie, kurie gaudė miško brolius? Šimašius šaudo ir gaudo kažkokį pasipriešinimą? Ar tiesiog galva tamstai susisuko nuo kažko?

                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                          Dėl srauto - gariūninis srautas būdavo sekmadieniais ar kada ten turgaus dienos. Lidlas atnešė tą patį smagumą ir darbo dienom.
                                          Plz, ar teko tam Lidle kada nors būti? Dienos metu ten įvažiuoja-išvažiuoja daugiausiai viena mašina per minutę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X