Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts




    Delfi Pilietis 2018.08.07
    Vairuotojui atnaujintame žiede užkliuvo keli dalykai

    Delfi.lt 2018.08.09
    Išpeikė „pedagoginio“ žiedą
    Perėjos nesaugios, ženklinimas nepraktiškas,
    Pokyčių teks luktelėti




    „Savivaldybė planuoja ties užbrūkšniuotais plotais sumontuoti guminius bortelius, o ant ištisinių linijų – atšvaitus. Tai yra, bus taikomi analogiški eismo organziavimo ir pakeitimo principai, kaip
    Žirmūnų ir Olandų žiedinėse sankryžose“

    Norintiems saugesnių pėsčiųjų perėjų, teks luktelėti kitų metų. Šiuo metu, pabrėžė savivaldybės atstovas, greta žiedo liko dvi pėsčiųjų perėjos, kai einančiam pėsčiomis reikia kirsti tris eismo juostas. Kaip aiškino T. Kamaitis, jos keisis drauge su vykdomais kitais eismo pakeitimais aplinkinėse gatvėse.

    „Kitais metais vyks Geležinio Vilko gatvės rekonstrukcija, tad gatvėje, važiuojant nuo Geležinio Vilko gatvės tunelio Baltupių link, atsiras papildoma transportui skirta eismo juosta. Ji baigsis už sankryžos su Žalgirio gatve, maždaug už „Rimi“ parduotuvės, esančios šioje gatvėje“,
    Eismo tvarka keisis ir jungiamajame kelyje, vedančiame nuo „pedagoginio“ žiedo Geležinio Vilko gatvės link. Čia, sako T. Kamaitis, išvažiuojant iš žiedinės sankryžos ir važiuojant Geležinio Vilko gatvės link, vietoje dviejų eismo juostų bus palikta tik viena. Pati dešiniausia, kraštinė, bus panaikinta pasitelkus horizontalųjį kelio ženklinimą. Dalis transporto srauto tą patį jungiamąjį kelią pasieks važiuodami Lvovo gatvele.
    „Eismo srautas greičiau įvažiuos į Geležinio Vilko gatvę, dings ir vakarinės eilės, laukiančios galimybės įvažiuoti nuo žiedo į šią gatvę. Ir vietoje trijų eismo juostų pėstiesiems reikės kirsti tik dvi“, – prognozavo T. Kamaitis. Be to, nebeliks galimybės iš Geležinio Vilko gatvės pasukti į dešinę taip, kad būtų įmanoma per nedidelę žiedinę sankryžą įvažiuoti į Lvovo gatvę. Anot T. Kamaičio, čia bus pakeista eismo kryptis ir juosta bus atiduota vairuotojams, į Geležinio Vilko gatvę atvažiuojantiems nuo „pedagoginio“ žiedo pusės.


    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=78782625

    Comment


      Beje po Pedagoginio žiedo perbraižymo žymiai išaugo kamščiai Goštauto gatvėje vakarinio piko metu nes dabar nuo tilto važiuojant reikia žymiai ilgiau laukti kol bus galimybė įvažiuoti į žiedą (automatiškai kad nuo Goštauto g. užvažiuoti ant tilto irgi tenka laukti - nuo Verslo trikampio iki Pedagoginio tilto kelionė užtrunka apie 30 min). Anksčiau rytais ant tilto kamsčių nebūdavo, dabar visada per visą tiltą dešinėje juostoje. Įdomu buvo daromi modeliavimai kaip pasikeis eismas ar viskas ant durniaus? Žemiau nuotraukoje situacija rytais:

      Click image for larger version  Name:	IMG_20180830_085535_resized_20180830_085617731.jpg Views:	1 Size:	328,8 kB ID:	1666124
      Paskutinis taisė Gladiator; 2018.08.30, 09:01.

      Comment


        Kaip tas žiedas gali pasidaryti pralaidesnis, jei susiaurintas. Pagrindinis tikslas buvo mažinti avaringumą. Pvz., ties Edukologijos universitetu išvažiuoti iš žiedo galima tik viena juosta (anksčiau būdavo galima dviem). Tai normalu, kad automobilių eilė prieš žiedą pailgėja. Man rodos, kad ta perėja ir buvo nesaugiausia, nes žiede važiuojama gana greitai ir pėsčiajam nelabai aišku, kurie automobiliai važiuos žiedu toliau, kurie išsuks.
        Paskutinis taisė senasnamas; 2018.08.30, 10:15.

        Comment


          Visa eilė dešinėje juostoje, nes tik iš jos galima sukti į Konstitucijos pr. Tame matyt problema.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Visa eilė dešinėje juostoje, nes tik iš jos galima sukti į Konstitucijos pr. Tame matyt problema.
            Pritariu kad si eile gerokai pailgejo.

            Comment


              Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
              Beje po Pedagoginio žiedo perbraižymo žymiai išaugo kamščiai Goštauto gatvėje vakarinio piko metu nes dabar nuo tilto važiuojant reikia žymiai ilgiau laukti kol bus galimybė įvažiuoti į žiedą (automatiškai kad nuo Goštauto g. užvažiuoti ant tilto irgi tenka laukti - nuo Verslo trikampio iki Pedagoginio tilto kelionė užtrunka apie 30 min). Anksčiau rytais ant tilto kamsčių nebūdavo, dabar visada per visą tiltą dešinėje juostoje. Įdomu buvo daromi modeliavimai kaip pasikeis eismas ar viskas ant durniaus? Žemiau nuotraukoje situacija rytais:
              Patvirtinu, ant tilto eilė pailgėjo net ir ne piko valandomis. Viskas dėl to, kad pirma juosta pasukti Į Konstitucijos prospektą jau nebegalima nenaudojamu pakrasčiu, o reikia brautis į bendrą žiedo srautą, dėl ko tenka ilgiau laukti. Kita vertus eismas nuo Narbuto pusės žymiai palengvėjo, dėl ko tapo tik dar sunkiau atvažiuojantiems nuo tilto. Galima būtų padaryti dar vieną juostą į dešinę, bet jasu pėsčiųjų perėjai reikės saugumo salelės ir viskas išbrangs - jau ne kibirą dažų kainuos.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Patvirtinu, ant tilto eilė pailgėjo net ir ne piko valandomis. Viskas dėl to, kad pirma juosta pasukti Į Konstitucijos prospektą jau nebegalima nenaudojamu pakrasčiu, o reikia brautis į bendrą žiedo srautą, dėl ko tenka ilgiau laukti. Kita vertus eismas nuo Narbuto pusės žymiai palengvėjo, dėl ko tapo tik dar sunkiau atvažiuojantiems nuo tilto. Galima būtų padaryti dar vieną juostą į dešinę, bet jasu pėsčiųjų perėjai reikės saugumo salelės ir viskas išbrangs - jau ne kibirą dažų kainuos.
                Eilė ant Geležinio Vilko tilto ilgėja ne dienom, o valandom. Vakar ~18val. eilė laukiančių tęsėsi net už tunelio po Gedimino pr. Kadangi tai trukdo automobiliams išvažiuoti iš Goštauto g., tai kamštis ilgėja ir ten.
                دائما الليتوانيه

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Visa eilė dešinėje juostoje, nes tik iš jos galima sukti į Konstitucijos pr. Tame matyt problema.
                  Tsss, tik niekam nesakykite, bet įvažiavus kaire juosta ir apvažiavus visą žiedą galima šį "posūkį į dešinę" atlikti greičiau ir išvažiuojant į norimą juostą. Nesuprantu prasmės stovėti dar viduryje tilto ir laukti.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                    Tsss, tik niekam nesakykite, bet įvažiavus kaire juosta ir apvažiavus visą žiedą galima šį "posūkį į dešinę" atlikti greičiau ir išvažiuojant į norimą juostą. Nesuprantu prasmės stovėti dar viduryje tilto ir laukti.
                    Bėda tame, kad norint įvažiuot į kairę juostą, vistiek reikia atstovėt tą pačią eilę. Nes dvi eilės atsiranda tik jau nusukus link žiedo. Kaip tik 15min buvo filmukas apie paršą su Poršu būtent taip nuvažiavusį... Ar ten tu ir buvai?

                    Comment


                      Galima nuimti 20m2 šaligatvio ir užkloti asfaltą. Bus dvi juostos

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Bėda tame, kad norint įvažiuot į kairę juostą, vistiek reikia atstovėt tą pačią eilę. Nes dvi eilės atsiranda tik jau nusukus link žiedo. Kaip tik 15min buvo filmukas apie paršą su Poršu būtent taip nuvažiavusį... Ar ten tu ir buvai?
                        Ne poršo neturiu :/ Bet nepulčiau įžeidinėti žmogaus, kuris pažeidė taisykles, nes savivaldybė nelogiškai organizuoja eismą. T.y. ten kirtęs ištisinę ir nuvažiavęs į antrą juostą niekam nesutrukdė, niekam žalos nepadarė, nes visi laukia į pirmą juostą. Kokia prasmė ilginti kamštį ir blokuoti juostą kitiems, jeigu ten stovėti visai nereikia. Jeigu miestas toleruoja stovėjimą kieme ant žalios vejos, tai kodėl netoleruoti sklandaus judėjimo.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                          Ne poršo neturiu :/ Bet nepulčiau įžeidinėti žmogaus, kuris pažeidė taisykles, nes savivaldybė nelogiškai organizuoja eismą. T.y. ten kirtęs ištisinę ir nuvažiavęs į antrą juostą niekam nesutrukdė, niekam žalos nepadarė, nes visi laukia į pirmą juostą. Kokia prasmė ilginti kamštį ir blokuoti juostą kitiems, jeigu ten stovėti visai nereikia. Jeigu miestas toleruoja stovėjimą kieme ant žalios vejos, tai kodėl netoleruoti sklandaus judėjimo.
                          Iš kur žinai, kad visi laukia į pirmą juostą? Kiti gal elementariai laikosi KET. Ką jeigu sąžiningai laukęs pilietis tokiam besirikiuojančiam įkaltų į šoną? Nes nu nesitiki, kad atlėks per ištisinę iš kairės...

                          Comment


                            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                            Galima nuimti 20m2 šaligatvio ir užkloti asfaltą. Bus dvi juostos
                            Manau, sprendimas logiškas. Jis neišspręstų važiuojančių link Konstitucijos pr. problemos, bet padėtų aplenktų kamštį važiuojantiems link T. Narbuto gatvės. Kad nebūtų užlindinėjama, manau, reiktų nuo šios vietos iki pat žiedo išskirti ištisinę ir daviklius, sekančius eismo tvarkos laikymąsi Taip pat nuo Geležinio Vilko gatvės iš anksto paženklinti, kuria juosta bus įvažiuojama į T. Narbuto gatvę, o kuria į Konstitucijos pr.

                            Comment


                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                              Manau, sprendimas logiškas. Jis neišspręstų važiuojančių link Konstitucijos pr. problemos, bet padėtų aplenktų kamštį važiuojantiems link T. Narbuto gatvės. Kad nebūtų užlindinėjama, manau, reiktų nuo šios vietos iki pat žiedo išskirti ištisinę ir daviklius, sekančius eismo tvarkos laikymąsi Taip pat nuo Geležinio Vilko gatvės iš anksto paženklinti, kuria juosta bus įvažiuojama į T. Narbuto gatvę, o kuria į Konstitucijos pr.
                              Dar variantas būtų padaryti papildomą juostą sukantiems į dešinę, tada būtų galima įvažiuoti į žiedą iš viso trim juostom, pirma - į prospektą, antra - į prospektą ir Narbuto g., o trečia tik į Narbuto g.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Dar variantas būtų padaryti papildomą juostą sukantiems į dešinę, tada būtų galima įvažiuoti į žiedą iš viso trim juostom, pirma - į prospektą, antra - į prospektą ir Narbuto g., o trečia tik į Narbuto g.
                                Būtent to ten ir reikia, sukurti juostą į Konsitucijos pr, kuria naudotųsi tik tas srautas ir kuria nebūtų galima išvažiuoti iš žiedo atvažiuojantiems nuo Narbuto g. ar Ukmergės g.

                                Comment


                                  Parašė Kristisz

                                  Darbo metu kamščiai labai nedideli, kalbama apie kamsčius prieš ir po darbo, tad argumentas apie darbo priemonę čia nelabai tinkamas.
                                  Ką? Nelabai supratau ką čia norėjai pasakyti. O apie kokį laiką, tavo nuomone, aš kalbu? Šeštadienį 22:00?

                                  Važinėjant po miestą su mašina nuo 8 iki 18val. gali matyti srautus ir piko, ir ne piko metu. Būtent apie laiką po darbo ir turėjau omeny.
                                  دائما الليتوانيه

                                  Comment


                                    Parašė 10.000

                                    Nu tai nevažinėk su mašina po darbo, ir problema išspręsta.
                                    Negaliu patikėt, kad forume tiek daug nenuovokių žmonių. Iš darbo, kurį baigi bet kurioje Vilniaus dalyje, reikia parskristi? Ar numesti mašiną ten, kur pabaigei darbus, ir kasdien vis skirtingose vietose palikinėti automobilį?
                                    Aš pats esu už automobilizacijos mažinimą, bet sveiko proto ribose. Nes ką šiuo metu jūs forume darote, tai prisikabinėjate prie kiekvieno parašyto žodžio.

                                    Beje, tema yra apie žiedines sankryžas, tad metas ir grįžti prie to. Kalboms apie A juostas ir parkavimą yra atskiros temos.
                                    دائما الليتوانيه

                                    Comment


                                      „Edukologijos žiedo“ eismo tvarka: žadama dar daugiau permainų
                                      2018-09-11 https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ugiau-permainu
                                      „Labai seniai yra kalbama apie T. Narbuto gatvės ir Konstitucijos prospekto jungtį. Dabar organizuojamos architektūrinės dirbtuvės, kad būtų atsirinktas variantas, kuris leistų užtikrinti sklandų pėsčiųjų, dviratininkų ir automobilių srautą. Taip pat siekiama, kad planuojama estakada būtų ne tik patogi judėti, bet patraukli ir architektūriškai“, – pasakoja T. Kamatis.

                                      Tačiau kalbant apie konkrečias datas, jis įvardijo tik tai, kad projektavimo darbai turėtų prasidėti dar nepasibaigus šiems metams, vėliausiai tai gali nusikelti iki pavasario. Kalbant apie galimą statybos eigos pradžią arba galimą galutinę estakados įrengimo datą, T. Kamaitis nieko nežadėjo ir teigė to įvardinti dar negalintis.
                                      Nors tema ne apie estakadas (ironija).
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                        Galima nuimti 20m2 šaligatvio ir užkloti asfaltą. Bus dvi juostos
                                        „Edukologijos žiedo“ eismo tvarka: žadama dar daugiau permainų
                                        2018-09-11 https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ugiau-permainu
                                        „Gavome kelis pastebėjimus, kad srautui, atvažiuojančiam nuo Geležinio Vilko gatvės tunelio, būtina suformuoti eismo juostą dešiniam posūkiui į Konstitucijos prospektą.

                                        Buvo užsakytas techninis projektas, kuris numato perkelti pėsčiųjų ir dviračių takus, viešojo transporto sustojimo vietą. Taip pat bus įrengta papildoma saugumo salelė pėstiesiems“, – netolimos ateities pakeitimus pristato T. Kamaitis.
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Sprendžiant pagal parašymą, pasirinktas brangesnis, bet turbūt efektyvesnis sprendimas - prieš žiedą daryti 3 juostas, iš kurių pirma būtų atskirta salele ir skirta tik posūkiui į dešinę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X