Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Yra trys išvažiavimai į šeškinės kalną/žalgirio g.:
    1. Juosta į žalgirio gatvę (ŽG)
    2. "Be kliūčių" juosta į šeškinės kalną (ŠK)
    3. "Su kliūtimi" juosta į ŠK

    Mano pastebėjimai:
    • Tiems, kam iš žiedo reikia į ŠK neišvažiuoja į 3, nes vistiek reikės rikiuotis į 2, todėl lieka tik 2. Žiedas daugiau apkraunamas.
    • Tie, kurie nuo konstitucijos prospekto (KP) važiuoja į ŠK važiuoja į 2, nors 1 būna laisva net piko metu. Apkraunamas KP.
    • Tiems, kam reikia į ŽG važiuoja į 1 pagal raudoną liniją. Stabdo tuos, kurie nori važiuoti nuo KP į 1 juostą.

    Comment


      Parašė asomkin Rodyti pranešimą
      Yra trys išvažiavimai į šeškinės kalną/žalgirio g.:
      1. Juosta į žalgirio gatvę (ŽG)
      2. "Be kliūčių" juosta į šeškinės kalną (ŠK)
      3. "Su kliūtimi" juosta į ŠK

      Mano pastebėjimai:
      • Tiems, kam iš žiedo reikia į ŠK neišvažiuoja į 3, nes vistiek reikės rikiuotis į 2, todėl lieka tik 2. Žiedas daugiau apkraunamas.
      • Tie, kurie nuo konstitucijos prospekto (KP) važiuoja į ŠK važiuoja į 2, nors 1 būna laisva net piko metu. Apkraunamas KP.
      • Tiems, kam reikia į ŽG važiuoja į 1 pagal raudoną liniją. Stabdo tuos, kurie nori važiuoti nuo KP į 1 juostą.
      Sorry, bet jeigu važiuojant dešiniausia juosta Pedagoginio žiedu, neįmanoma pasukti į Žalgirio g. (ir tai beveik nuolat, po to kai ten žieduką padarė), tai kokie dar moralizavimai čia gali būti??

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        OK, vieną kartą taip padariau - buvau priverstas nuvažiuoti į Šeškinę (vietoj Žalgirio g.), arba gauti niuksą į užpakalį arba bortą.
        Aš visada važiuoju ramiai pagal žalią liniją, nereikia net į veidrodėlius žiūrėti ir bijoti, kad kas iš Konstitucijos pr. neiškištų nosies. Vėliau tikrai visada išeina persirikiuoti į dešinę juostą link Žalgirio, ten tikrai pakankamas atstumas tam yra. Bet kokiu atveju neilgai liko kentėti, tuoj sutvarkys žiedą kaip žirmūnų ir olandų, ten ir pralaidumas padidėjo, ir svarbiausia nebekyla konfliktinių situacijų.
        Flickr

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Sorry, bet jeigu važiuojant dešiniausia juosta Pedagoginio žiedu, neįmanoma pasukti į Žalgirio g. (ir tai beveik nuolat, po to kai ten žieduką padarė), tai kokie dar moralizavimai čia gali būti??
          Ne, jokių moralizavimų čia nėra. Tiesiog pastebėjimai kodėl šitas žiedas (būtent ta vieta) nedirba taip kaip galėtų ir kodėl galima būtų kažką čia tobulinti.

          Comment


            Parašė spirit Rodyti pranešimą
            Dar prie pagerėjimo būtų galima pridėti kamikadziško išvažiavimo iš IKI Minsko aikštelės panaikinimą.
            Su išvažiavimais ir juostų susiliejimais išvis yra problema daugelyje vietų, įskaitant sąlyginai naujus projektus, kaip abu aplinkkeliai ir Oslo g. Čia turbūt mentaliteto problema, kai daroma bele kaip, nes "nu ai gerai čia bus ir taip".

            Comment


              Reikia važiuoti pagal taisykles. Čia neginčijamas faktas yra. Jeigu nėra gebama persirikiuoti tam skirtoje erdvėje link Žalgirio g., gal tada verta rinktis tiesiog kitą maršrutą į Žalgirio g., pvz. Linkmenų g.?

              Comment


                Parašė asomkin Rodyti pranešimą
                Ne, jokių moralizavimų čia nėra. Tiesiog pastebėjimai kodėl šitas žiedas (būtent ta vieta) nedirba taip kaip galėtų ir kodėl galima būtų kažką čia tobulinti.
                Atsiprašau tuomet. Tiesiog mane nervina moralizuotojai, kurie "šventai vadovaujasi KET", niekada neužleidžia vietos, nepraleidžia iš šalutinio kelio, blokuoja lenkiančius, kabo "ant šiknos", nes "nu tai pagal taisykles". Juolab KET nedraudžia persirikiuoti nei žieduose nei už jų, nebent pažymėta ištisinė linija. Jei matai, kad žmogus pavėlavo persirikiuot, tai užleisk jam vietos įvažiuoti, o ne pypink (kas savaime yra pažeidimas).
                Beje, kiek žinau, draudimo bendrovės "išgaudė" gudruolius, piktybiškai sukeliančius avarijas Vilniaus žieduose. Nors formaliai jie buvo teisūs.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Su išvažiavimais ir juostų susiliejimais išvis yra problema daugelyje vietų, įskaitant sąlyginai naujus projektus, kaip abu aplinkkeliai ir Oslo g. Čia turbūt mentaliteto problema, kai daroma bele kaip, nes "nu ai gerai čia bus ir taip".
                  Patirties stoka, aplinkkelis pirmas toks rimtas projektas, tad studentai truputį sufeilino. Va III etapo susiliejimas su Ukmergės g. kur kas geresnis.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Sorry, bet jeigu važiuojant dešiniausia juosta Pedagoginio žiedu, neįmanoma pasukti į Žalgirio g. (ir tai beveik nuolat, po to kai ten žieduką padarė), tai kokie dar moralizavimai čia gali būti??
                    Tuomet ženklinimą galima pakeisti taip:

                    Ir neliktų jokių kliūčių iš žiedo patekti į Žalgirio gatvę. Aišku, aš nevietinis ir nežinau kokie srautai kitomis kryptimis, todėl mano pasiūlymas tik teorinis. Bet žiūrint, kaip yra dabar, tai po tokių pakeitimų didesnių problemų neturėtų būti

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Reikia važiuoti pagal taisykles. Čia neginčijamas faktas yra. Jeigu nėra gebama persirikiuoti tam skirtoje erdvėje link Žalgirio g., gal tada verta rinktis tiesiog kitą maršrutą į Žalgirio g., pvz. Linkmenų g.?
                      Kokią 17val. patekti į Žalgirio g. ar nuo pedagoginio žiedo ar važiuojant Linkmenų g. ar bandant patekti iš Lvovo g. vienodai sudėtinga. Dauguma važiuoja kaip mano teisingiausia, o kelių eismo taisyklės lieka tik teorijoje. Todėl tenka apsišarvuot kantrybe ir stebėti chaosą aplink
                      O nuvažiavimas nuo pedagoginio žiedo link GV kemšasi taip, kad eilės galas baigiasi dar žiede, dėl ko iš dalies kemšasi Konstitucijos pr.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Arba kaip tik iš Konstitucijos pr. visi legaliai galės iš antros juostos ne tik nusukti nuo žiedo link Ukmergės/GV, bet ir važiuoti link Narbuto g., praktiškai ir dabar tas vyksta.
                        Nuo Konstitucijos į Narbuto kažkaip netenka dažnai pastebėt važiuojančių pirma juosta. Didžiausias siaubas yra nuo Ukmergės g. pusės - beveik visi autobusai važiuoja į antrą išvažiavimą pirma juosta ir norėdamas išvažiuot į Narbuto g. iš antros žiedo juostos turi stebėt, kad pirmoj pažeisdamas KET neatvarytų koks autobusas. Pastoviai tenka matyt kai kažkas turi stot antroj juostoj, kad praleist autobusą, kuris netvarkingai važiuoja, ir taip užkemša žiedą.

                        Po pertvarkos manau logiška tikėtis, kad iš Konstitucijos pirmąja juosta bus galima važiuot tiesiai iki Narbuto - panašiausia, kad būtent iš Konstitucijos pr. pusės didžiausi kamščiai ir susidaro dabar, o nemaža dalis būtent ir važiuoja link Narbuto piko metu, kiek pastebiu (pats irgi ten važiuoju, tai galiu būt biased ).

                        Comment


                          Atsiminiau, kad dar balandį žadėjo keisti eismą Pedagoginio ir Savanorių žieduose,
                          http://www.delfi.lt/auto/patarimai/v....d?id=74296040
                          tai manau, kad šiais metais nieko nedarys.
                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Man tai keista, kad sugadino Vilniaus žiedus. Buvo tikrai gerai, kai pirma juosta nesikirto su kitu eismu ir buvo skirta tik įvažiuoti ir išvažiuoti.

                            Comment


                              Vairuojant dviratį dabartine naująja tvarka daug lengviau pervažiuot žiedą, kai užsiimi dešiniausią sau įprastą juostą – nereik draskytis tarp juostų ir daug saugiau jautiesi.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Begooglinant aptikau kaip žiedinės sankryžos įrengiamos JAV


                                https://www.youtube.com/watch?v=ONacAiKXe-8


                                https://www.fhwa.dot.gov/publication.../safety/10030/

                                Panašu, kad tokie žiedai užtikrina geresnį pralaidumą, bet pralaimi saugumo atžvilgiu prieš turbo žiedus. Panaši į JAV tvarka taikoma ir Klaipėdos žieduose. Sakyčiau, dviejų juostų žiedinių sankryžų perdarymas pagal JAV pavyzdį būtų optimaliausias sprendimas siekiant užtikrinti geresnį pralaidumą kartu nepabloginant saugumo. Jei žiede yra trys juostos (kaip antrame pav.), esant dideliam eismo intensyvumui tokia tvarka ko gero būtų pavojinga.
                                Paskutinis taisė Briedis; 2017.08.25, 21:16.

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  Atsiminiau, kad dar balandį žadėjo keisti eismą Pedagoginio ir Savanorių žieduose,
                                  http://www.delfi.lt/auto/patarimai/v....d?id=74296040
                                  tai manau, kad šiais metais nieko nedarys.
                                  Pavasarį nepasakė kurių metų vasarą
                                  Aiškesnį ženklinimą planuojame įvesti jau vasaros sezono metu, vilniečiams bus numatytas terminas susipažinti ir priprasti prie pokyčių“, – DELFI teigė T. Kamaitis.
                                  tai dabar gali ramiai sakyti, kad kitų metų vasarą:
                                  Vairuotojai kitą vasarą nustebs: Vilniaus žiedinės sankryžos gerokai pasikeis
                                  https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...eis-787-862610
                                  T.Kamaitis pabrėžė, kad dabar esanti situacija, kai vairuotojas viduryje sankryžos turi atlikti persirikiavimo manevrą norėdamas išsukti į konkretų išvažiavimą, nėra teisinga.
                                  „Schemos ir planai yra parengti, dabar yra modeliuojami eismo srautai, atliekami bandymai kitomis programomis, kad įsitikintume sprendimų tinkamumu. Yra daug niuansų: Savanorių g. sankryžoje yra didesnis skaičius įvažiavimų ir išvažiavimų, reikia patikrinti, kurie įvažiavimai pagrindiniai, nuo to priklauso kelio ženklai, kur ir kaip judėti žiede. Pasidarius šiuos namų darbus, kitų metų vasarą, kuomet eismas mažiausias, tuose dviejuose žieduose bus įgyvendinti pakeitimai“, – pasakojo Vilniaus savivaldybės atstovas.
                                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                    Begooglinant aptikau kaip žiedinės sankryžos įrengiamos JAV


                                    https://www.youtube.com/watch?v=ONacAiKXe-8


                                    https://www.fhwa.dot.gov/publication.../safety/10030/

                                    Panašu, kad tokie žiedai užtikrina geresnį pralaidumą, bet pralaimi saugumo atžvilgiu prieš turbo žiedus. Panaši į JAV tvarka taikoma ir Klaipėdos žieduose. Sakyčiau, dviejų juostų žiedinių sankryžų perdarymas pagal JAV pavyzdį būtų optimaliausias sprendimas siekiant užtikrinti geresnį pralaidumą kartu nepabloginant saugumo. Jei žiede yra trys juostos (kaip antrame pav.), esant dideliam eismo intensyvumui tokia tvarka ko gero būtų pavojinga.
                                    Jo, abu geri.
                                    Ir aiškūs. Pirma juosta pirmas-antras išvažiavimas, antra-antras, trečia - antras-trečias-ketvirtas.

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                      Jo, abu geri.
                                      Ir aiškūs. Pirma juosta pirmas-antras išvažiavimas, antra-antras, trečia - antras-trečias-ketvirtas.
                                      Si8lau nusiusti Kamaičiui iš savivaldybės.
                                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                        Si8lau nusiusti Kamaičiui iš savivaldybės.
                                        Su VMSA mano santykiai 50/50.
                                        50 procentų pasiūlymų atmeta, 50 priima. Ir jei kartą atmeta, amen. Sprendimo nebekeičia.
                                        Nesinori, kad pakliūtų tarp atmestų. Nes po to persigalvoti sunku jiems bus morališkai.

                                        Geriau kokia asociacija pasiūlytų. Yra tokia?

                                        Comment


                                          Didžiuosiuose Vilniaus žieduose tokia tvarka netiktų. Per dideli atstumai tarp įvažiavimų ir išvažiavimų iš žiedo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X