Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    IKEA iškils metalinių garažų vietoje
    Investuos milijonus litų

    IKEA prekybos centrą Žirnių gatvėje ketinama atidaryti 2013 metų rudenį. Statybos čia prasidės vasarą.

    Įmonė „Felit”, valdanti IKEA franšizę, ketina Vilniuje investuoti 370 mln. litų.

    Į IKEA kompleksą bus investuota iki 162 mln. litų, dar per 200 mln. litų ketinama investuoti į kitus komercinius objektus šalia prekybos centro. Investuotojas pažadėjo nutiesti ir nuvažiavimą nuo pietinio aplinkkelio į Naujininkus.
    Įdomu kaip tai įgyvendins, jei ten vietos užvažiavimui nėra.
    http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

    Comment


      #82
      Na tai jei sugriaus metalinius garažus, turbūt nebeliks ir vienintelio įvažiavimo į juos. Jį likvidavus galės patraukti nuvažiavimą Oro uostas-Minskas ir tada užvažiavimui vietos turėtų atsirasti.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        #83
        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Na tai jei sugriaus metalinius garažus, turbūt nebeliks ir vienintelio įvažiavimo į juos. Jį likvidavus galės patraukti nuvažiavimą Oro uostas-Minskas ir tada užvažiavimui vietos turėtų atsirasti.
        netilps, nes jo patraukt praktiškai neįmanoma dėl geležinkelio tilto.
        http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

        Comment


          #84
          Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
          netilps, nes jo patraukt praktiškai neįmanoma dėl geležinkelio tilto.
          Atvaizdas
          Kitoje pusėje tilpo, tik su aštresniais posūkiais.
          Flickr

          Comment


            #85
            pastatis estakadą 2 kartus kertančią nuvažiavimą ir tilps ).

            Comment


              #86
              nuvaziavimui link minsko nauja viadukavirsgelezinkelio permes o dabartinio vieta panaudos uzvazia imui. arba darys papigiai astriais kampais

              Comment


                #87
                Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                netilps, nes jo patraukt praktiškai neįmanoma dėl geležinkelio tilto.
                Atvaizdas
                Aš anksčiau ant ortofoto bandžiau matuot ir pasibraižyt, tai man irgi atrodė, kad nelabai ten tilps.

                Tačiau SĮ "Vilniaus planas" yra parengęs Žirnių g. ir S.Dariaus ir S.Girėno gatvių dviejų lygių sankryžos rekonstrukcija techninį projektą. Kurio planelis atrodo štai taip:


                Taigi atrodo būsiu suklydęs ir ten įmanoma įsprausti dviejų krypčių nuvažiavimą.

                Ir jei šis brėžinukas teisingas, o planuojama palikti tokį patį nuvažavimą važiuojant nuo Oro uosto link Pietinio aplinkkelio, tai šiek tiek apmaudu. Kadangi po viaduku ta greitėjimo/lėtėjimo/persirikiavimo juosta yra labai trumpa ir ten kyla nemažai konfliktinių situacijų. Erdvės užtektu tą nuvažiavimą perstumti dešinėn ir pailginti persirikiavimo juostą. Važiuojant Dariaus ir Girėno g. greitis nėra didelis ir galima nuvažiavimą projektuoti su mažesnio spindulio kreivėmis, kai tuo tarpu Žirnių g. greitis didesnis ir tikrai reikalinga ilgesnė greitėjimo/lėtėjimo juosta.
                Paskutinis taisė sleader; 2012.01.21, 14:22.

                Comment


                  #88
                  Po perkūnais, jie kada nors sankryžą į Eišiškių pl. praplatins ar ne???
                  Užvakar kamštis buvo iki Burbiškių viaduko.

                  Comment


                    #89
                    Burbiškių viadukas- čia kur?
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      #90
                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Burbiškių viadukas- čia kur?
                      Tas, kur yra tarp tų geležinkelių, naujas.
                      You might surprise yourself.

                      Miestai.net FB

                      Comment


                        #91
                        Patikslinta temos apimtis

                        Tema [VLN] Oro uosto - Žirnių gatvės jungtis praplėsta.
                        Čia diskutuokime apie visus projektus pietinėje Vilniaus dalyje - Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje:
                        - Oro uosto - Žirnių gatvės jungtis
                        - Žirnių g. rekonstrukcija
                        - Dariaus ir Girėno g. plėtra
                        - Dariaus ir Girėno g. bei Žirnių g. sankryžos plėtra
                        - Liepkalnio - Žirnių g. sankryža
                        - Infrastruktūra prie statomso IKEA parduotuvės

                        Įkelti pranešimai iš kitų temų: Pietinis Vilniaus aplinkkelis, Vilniaus infrastruktūros projektai ir kt.
                        Paskutinis taisė Romas; 2012.01.22, 12:29.

                        Comment


                          #92
                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Aš anksčiau ant ortofoto bandžiau matuot ir pasibraižyt, tai man irgi atrodė, kad nelabai ten tilps.

                          Tačiau SĮ "Vilniaus planas" yra parengęs Žirnių g. ir S.Dariaus ir S.Girėno gatvių dviejų lygių sankryžos rekonstrukcija techninį projektą. Kurio planelis atrodo štai taip:
                          Atvaizdas


                          Taigi atrodo būsiu suklydęs ir ten įmanoma įsprausti dviejų krypčių nuvažiavimą.

                          Ir jei šis brėžinukas teisingas, o planuojama palikti tokį patį nuvažavimą važiuojant nuo Oro uosto link Pietinio aplinkkelio, tai šiek tiek apmaudu. Kadangi po viaduku ta greitėjimo/lėtėjimo/persirikiavimo juosta yra labai trumpa ir ten kyla nemažai konfliktinių situacijų. Erdvės užtektu tą nuvažiavimą perstumti dešinėn ir pailginti persirikiavimo juostą. Važiuojant Dariaus ir Girėno g. greitis nėra didelis ir galima nuvažiavimą projektuoti su mažesnio spindulio kreivėmis, kai tuo tarpu Žirnių g. greitis didesnis ir tikrai reikalinga ilgesnė greitėjimo/lėtėjimo juosta.
                          Apie šitą dar Imbrasas kalbėjo 2009m. atidarant pietinį aplinkkelį. Tada šiam reikalui reikėjo 17mln litų. Tik įdomu kada tas brėžinukas padarytas. Techninio projekto dar matyt nėra.
                          Paskutinis taisė SPX; 2012.01.23, 11:51.
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            #93
                            Parašė SPX Rodyti pranešimą
                            Apie šitą dar Imbrasas kalbėjo 2009m. atidarant pietinį aplinkkelį. Tada šiam reikalui reikėjo 17mln litų. Tik įdomu kada tas brėžinukas padarytas. Techninio projekto dar matyt nėra.
                            Vilniaus planas skelbia, kad techninis projektas atliktas dar 2007 metais.

                            Comment


                              #94
                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Vilniaus planas skelbia, kad techninis projektas atliktas dar 2007 metais.
                              Jei jau IKEA prisiima sau statybas, tai be abejo nepraleis progos pasidaryti patogu ivaziavima ir projektas dar bus koreguojamas. Greiciausiai ipaisys koki mini zieda ar siaip sankryzele ties ivaziavimu i garazus. Ir jiems nauda, ir svivaldybe uzsides sau pliusa.

                              Comment


                                #95
                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                Jei jau IKEA prisiima sau statybas, tai be abejo nepraleis progos pasidaryti patogu ivaziavima ir projektas dar bus koreguojamas. Greiciausiai ipaisys koki mini zieda ar siaip sankryzele ties ivaziavimu i garazus. Ir jiems nauda, ir svivaldybe uzsides sau pliusa.
                                Kažin ar šiame projekte kažką keis. Į IKEA įvažiavimas turėtu būti iš naujosios gatvės, kuri bus tiesiama link oro uosto. Žirnių g. yra greito eismo gatvė aukščiausios A1 kategorijos, taigi daryti atskirus įvažiavimus į objektus būtu be galo kvaila ir netoliaregiška (jei nenorima Ukmergės g. likimo).

                                Čia ištrauka iš IKEA sklypo detaliojo plano koncepcijos:
                                Tai iš esmės keičia šios ir aplinkinės teritorijos gatvių struktūrinę schemą ir vietoje dviejų sankirtų Žirnių gatvėje planuoti vieną skirtingų lygių transporto mazgą, įvažiavimą į kapines numatant iš naujai planuojamos rytinės gatvės. Tyzenhauzų gatvės tęsinyje ir ties kapinėmis numatomi įvažiavimai ir išvažiavimai į Žirnių gatvės dešiniaisiais posūkias. Šiaurinėje dalyje tarp naujai planuojamo transporto mazgo ir Tyzenhauzų gatvės tęsinio numatoma 7,0 m pločio dubliuojanti gatvė aplinkinei teritorijai aptranauti. Naujasis dviejų lygių transporto mazgas leidžia tiesiogiai įvažiuoti ir išvažiuoti iš Žirnių gatvės, kuri jungia su Minsko ir Klaipėdos, Rygos kryptimis bei pagrindiniais miesto rajonais. Įvažiavimui iš Rytinės gatvės į PC IKEA teritoriją numatomas iš šviesoforais reguliuojamos trišalės sankryžos. Didesniam eismo laidumui užtikrinti Į PC numatomi kairieji iš dešinieji posūkiai iš 2 eismo juostų.
                                Čia Rytinė gatvė yra ta, kuri eis nuo naujos dviejų lygių sankryžos link oro uosto.

                                Šaltinis: http://www.vilnius.lt/vaktai/Default...DocId=30198511

                                Yra ir detaliojo plano brėžinys:

                                Nuoroda į normalaus dydžio brėžinį čia

                                P.s. Grįžtant prie diskusijos apie galimybė visuomeniniu transportu pasiekti IKEA, tai toje naujai planuojamoje gatvėje numatomas autobusų eismas. Taigi kažkoks maršrutas pro ten važiuos. Greičiausiai į Oro uostą.
                                Paskutinis taisė sleader; 2012.01.23, 22:23. Priežastis: papildyta brėžiniu

                                Comment


                                  #96
                                  Gal geriausia būtų 13 iki Oro uosto pro IKEA pratęsti.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    #97
                                    Ačiū už brėžinį, sleader. Tik įdomu pasidarė kas ten per lygiagreti gatvė Žirnių gatvei iki Tyzenhausų g.?
                                    Paskutinis taisė SPX; 2012.01.24, 09:15.
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      #98
                                      Tai dar ir papildoma jungtis su Dariaus ir Girėno gatve per geležinkelį bus! Be taip vengiamo D&G gatvės platinimo gal jau nebeišsisuks?

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Tai dar ir papildoma jungtis su Dariaus ir Girėno gatve per geležinkelį bus! Be taip vengiamo D&G gatvės platinimo gal jau nebeišsisuks?
                                        D&G gi nepajudinamos oro uosto komunikacijos eina, ne duok koks ekskavatorius prakirs
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                          D&G gi nepajudinamos oro uosto komunikacijos eina, ne duok koks ekskavatorius prakirs
                                          Kokios dar komunikacijos, iš kur tokia legenda? Nebent fyderis iki radijo švyturio, kurį jau seniai būtų laikas keisti. Nemanau, kad KOP turi kažkokių "slaptų" kabelių, nes nieko ten nuo sovietmečio iš esmės ir nedaryta.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X