Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pačio projekto dabar neatkapstau, bet Forume jau ne kartą diskutavome apie vis atidedamą Liepkalnio g. remontą.

    Jeigu dar buvo tikinčių miesto savivaldybe dėl šiais metais žadėto tvarkyti Liepkalnio g., Štai oficialus savivaldybės atsakymas:

    "Sveiki. Informuojame, kadangi užsitęsė projektavimo darbai, todėl Liepkalnio g. remonto darbus deja teko perkelti į 2023 m. Kapitalinio remonto darbus Liepkalnio g. planuojama pradėti II - III ketvirtyje. Atsiprašome už laikinus nepatogumus. Gražios dienos"

    https://www.miestai.net/forumas/foru...23#post2004823

    Liepkalnio g. buvo remontuojamų gatvių sąraše paskutinius 3-4 metus, bet taip ir nepradėdavo remonto kapitalinio.
    Paskutinis taisė ArtisLT; 2023.06.15, 15:56.

    Comment


      Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
      Pačio projekto dabar neatkapstau, bet Forume jau ne kartą diskutavome apie vis atidedamą Liepkalnio g. remontą.

      Jeigu dar buvo tikinčių miesto savivaldybe dėl šiais metais žadėto tvarkyti Liepkalnio g., Štai oficialus savivaldybės atsakymas:

      "Sveiki. Informuojame, kadangi užsitęsė projektavimo darbai, todėl Liepkalnio g. remonto darbus deja teko perkelti į 2023 m. Kapitalinio remonto darbus Liepkalnio g. planuojama pradėti II - III ketvirtyje. Atsiprašome už laikinus nepatogumus. Gražios dienos"

      https://www.miestai.net/forumas/foru...23#post2004823

      Liepkalnio g. buvo remontuojamų gatvių sąraše paskutinius 3-4 metus, bet taip ir nepradėdavo remonto kapitalinio.
      Tai žiūrint apie kurią atkarpą kalbam. Dabar remontuoja apačioje į senamiestį. O projektas buvo kitos atkarpos nuo maximos palei oro uostą. O kad atidėlioja tai manau bus susiję su investuotojų sprendimais įsikurti ar dar neįsikurti tuose sklypuose. Ko gi ten daugiau veržtis į tas savivaldybių tarybas?
      Paskutinis taisė Ginthus; 2023.06.15, 18:17.

      Comment


        Ai, susimėčiau ir aš. Liepkalnio g. tai galvojau apie atkarpą link centro. O į kitą pusę tai jo, yra rengiamas projektas. Buvo gana neseniai viešinamas pakoreguotas projektas, nes nuspręsta ir lietaus tinklus įrenginėt/tvarkyt, tuo pačiu ir paskaidytas į etapus.

        Aš kai važiavau neseniai, tai tvarkė lyg atkarpą link centro. Jai jokio projekto neteko matyt.



        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Tai žiūrint apie kurią atkarpą kalbam. Dabar remontuoja apačioje į senamiestį. O projektas buvo kitos atkarpos nuo maximos palei oro uostą. O kad atidėlioja tai manau bus susiję su investuotojų sprendimais įsikurti ar dar neįsikurti tuose sklypuose. Ko gi ten daugiau veržtis į tas savivaldybių tarybas?
          Na ne aš kalbu apie atkarpą link Centro, ne apie kitą dalį. Ta dalis į kalną buvo vis įtraukiama į tvarkomų gatvių sąrarą, bet jos vis taip ir netvarkydavo. Mano citada būtent apie tą atkarpą.

          Comment


            Liepkalnio g.

            Kolūkio remontas, ruošiames USSR karinės technikos paradui








            Comment


              Parašė Kaid Rodyti pranešimą



              Čia kaip Valdo "eksfalto" etaloninė šių metų foto

              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                Čia kaip suprantu asfaltas aukščiau už šaligatvį tai šaligatvis tarnaus lietaus vandeniui nubėgti? Neįmanoma nesikeikti kokia chaltūra. Ir liūdniausia, kad dauguma laikys šitą "darbą" pavyzdiniu miesto ūkvedžio darbu ir balsuos dar kartą.

                Comment


                  Taip, daug bordiūrų ir plytelių tiesiog užpilta asfaltu arba bordiūrai stovi "ore", arba bordiūrai tiesiog ištrupėjo nuo technikos ir darbų

                  Comment


                    Gal ne viskas taip blogai, bus vadovaujamasi Pylimo g. pavyzdžiu ir prieš dedant paskutinį sluoksnį (jeigu toks dar bus), išpjaus kraštus, sudės naujus bordiūrus ir uždės paskutinį sluoksnį.
                    Čia matyt naujam gatvių standarte taip numatyta

                    Comment


                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą


                      Iškart atsiprašau, bet manau čia yra tas labai retas atvejis, kai galima be cenzūros pasakyti, kad tai yra pizdiec, ir kad tai sugalvoję ir darantys žmonės yra tikrų tikriausi dalbajobai ir naturalūs kenkėjai, kurie švaisto visų mūsų pinigus net sunku parinkti žodį kam, nes pirmą kartą matau kažką panašaus

                      Comment


                        Viskas čia normaliai, mašinytėms lygus ir platus pakilimo takas, o dėl pėsčiųjų, ant kurių bėgs visas vanduo nuo gatvės bet kurio lietaus metu, nu tai nėra ko ten vaikščiot, tegu nusiperka mašinas.

                        Šioje nuotraukoje telpa visa Benkunsko miesto tvarkymo vizija ateinantiems 4-iems metams (a.k.a. sovietmečio klaidų įamžinimas)

                        Comment


                          O nemanot, kad gali būti kažkokios objektyvios priežastys privertusios gatvių rekonstruotojus taip padaryti? Kokios nors įdubos, kurias išlygino, asfalto sluoksnis savo storiu neatitikęs reikalavimų, gatvės profilio skersinis nuolydis neleistinas pagal dabartinius STR ar dar kas? Kam iš karto spjaudytis tulžim? Remontas dar net nebaigtas.

                          Comment


                            Aš labai tikiuosi, kad tuos bortus kažkaip žmogiškai sudės ir takus sutvarkys, kurie bet kokiu yra tiesiog pasityčiojimas, o apie važiavimą dviračiu galima tik pasvajoti. Tačiau matant, kad įvažiavimuose padarė pandusus iš asfalto (prieš buvo supilta iš žvyro), tai atrodo, kad nebegrįš ten...

                            Comment


                              Parašė alga Rodyti pranešimą
                              Kam iš karto spjaudytis tulžim?
                              O kaip galima nesispjaudyt, kai ir toliau n metų įamžinamos sovietinės klaidos? Toje pačioje Pylimo gatvėje paliko nereikalingą eksvalto plotį ir metro nesiekiantį šaligatvį. Prioritetai aiškūs, viskas daroma per užpakalį ir taip yra švaistomi miesto pinigai dėl asmeninių mero populiarumo taškų, nes visi petrolheadai su Romais priešakyje džiaugsis ir plos katučių, nes Valdelis esfalto pritiesė ir galima toliau ramiai spaust 90+ miesto gatvėje, kuri turėtų būti patogi visiems.

                              Comment


                                Parašė alga Rodyti pranešimą
                                O nemanot, kad gali būti kažkokios objektyvios priežastys privertusios gatvių rekonstruotojus taip padaryti? Kokios nors įdubos, kurias išlygino, asfalto sluoksnis savo storiu neatitikęs reikalavimų, gatvės profilio skersinis nuolydis neleistinas pagal dabartinius STR ar dar kas? Kam iš karto spjaudytis tulžim? Remontas dar net nebaigtas.
                                Albertai, tu tikrai tiki, kad čia dar bus kažkas taisoma ir atsiras dviračių susisiekimui skirta infrastruktūra? Būk geras, duok ir man tų svaiginamųjų, nes aš nebetikiu.

                                Comment


                                  Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                                  Albertai, tu tikrai tiki, kad čia dar bus kažkas taisoma ir atsiras dviračių susisiekimui skirta infrastruktūra? Būk geras, duok ir man tų svaiginamųjų, nes aš nebetikiu.
                                  Juk tiesiog keičia nusidėvėjusį asfaltą, o ne rekonstruoja gatvę, be to, kažkaip netikiu, kad ten galima sukurti vietą, kur su dviračiu bus smagu važiuoti. Keturios eismo juostas, dūmai ir trikukšmas. Rinkčiausi kažkokius alternatyvius kelius, net jei ten būtų raudonas takas.

                                  Comment


                                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                                    Juk tiesiog keičia nusidėvėjusį asfaltą, o ne rekonstruoja gatvę, be to, kažkaip netikiu, kad ten galima sukurti vietą, kur su dviračiu bus smagu važiuoti. Keturios eismo juostas, dūmai ir trikukšmas. Rinkčiausi kažkokius alternatyvius kelius, net jei ten būtų raudonas takas.
                                    Kažką keisto jūs čia parašėt... Visų pirma jie ne tiesiog pakeitė asfaltą, o padarė kažkokią protu nesuvokiamą nesąmonę, kuri visiškai pakeitė gatvę. Antra, visur aplink, beje ir toje pačioje Liepkalnio gatvėje jau yra dvirtakiai, tad jis privalo būti ir čia, juolab, kad už sankryžos Liepkalnio gatvė suprojektuota su dvirtakiu iki pat Teltonika Tech Hill (na aišku jeigu tas debilas neišmes šitų planų į šiukšlių dėžę ir tiesiog neišasfaltuos visos gatvės kaip padarė dabar)

                                    Dvirtakiai yra ir prie Ukmergės gatvės, ir prie Konstitucijos prospekto, ir prie GV, ir prie tos pačios šalia esančios Žirnių gatvės, visos jos yra žymiai daugiau eismo turinčios ir taršesnės gatvės, tad čia tikrai nėra problema... Taip, žinoma tai nebus laisvalaikio takas, bet jis tikrai reikalingas susisiekimui, o jau jums spręsti naudotis juo ar ne, nors iš esmės ten net nėra kažkokio kito pasirinkimo

                                    Comment


                                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                                      Juk tiesiog keičia nusidėvėjusį asfaltą, o ne rekonstruoja gatvę, be to, kažkaip netikiu, kad ten galima sukurti vietą, kur su dviračiu bus smagu važiuoti. Keturios eismo juostas, dūmai ir trikukšmas. Rinkčiausi kažkokius alternatyvius kelius, net jei ten būtų raudonas takas.
                                      Kad nebūtų, kažkokios mistinės taršos, būtent toje gatvėje, yra sprendimas - tarp važiuojamosios dalies ir dviračių tako turi būti plati medžių ir krūmų juosta. Patestuokite Žirmūnų g. (nuo žiedo iki Šilo tilto), šiai dienai labai džiungliškai atrodo.

                                      Dviračių takas privalo būti aukštos kategorijos gatvėje, vien dėl greičių skirtumo, eismo intensyvumo ir ypatingų salygų (stataus ir ilgo kalno), nes koks čia argumentas nedaryti tako - dėl taršos
                                      Paskutinis taisė Kaid; 2023.06.17, 18:30.

                                      Comment


                                        Pagal tai kaip daroma ir kas daroma, panašu, kad čia tiesiog NATO viršūnių susitikimui daro "makiažą". Tas pats juk su Pylimo g., autostradoje perasfaltavo Krunos tiltą, kurį neužilgo griaus. Ramaus savaitgalio

                                        Comment


                                          Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                          Dviračių takas privalo būti aukštos kategorijos gatvėje, vien dėl greičių skirtumo, eismo intensyvumo ir ypatingų salygų (stataus ir ilgo kalno), nes koks čia argumentas nedaryti tako - dėl taršos
                                          Aš labiau apie ergonomiką, o ne taršą kalbu. Takus reikia kurti ten, kur jais bus malonu naudotis.

                                          Geležinio Vilko gatvėje nuo Pedagoginio žiedo iki Goštauto g. estakados tako nėra ir nereikia, Ukmergės g. tarp Ozo ir Paribio g. nėra ir nereikia. Svarbu, kad visomis kryptimis būtų patogūs, saugūs maršrutai, nebūtinai dvirtakis palei kiekvieną gatvę. Kai nebebus kur dėt dviračių infrastruktūrai skirtų pinigų, galima bus įrengti dvirtakius ir ten, bet iki to toli.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X