Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Click image for larger version Name:	64778251_2306444609627433_6450687384342215945_n.jpg Views:	1 Size:	132,5 kB ID:	1729883
    Foto © vilnius.wtf

    Tęsiant šitos perėjos istorija prisiminiau ir tai, kad anksčiau ši perėja buvo iškili, bet dabar ją perdarė į paprastą. Reiškia kai kam atrodo, kad ryškūs skydai yra veiksmingesnė priemonė didint saugumui nei perėjos iškilumas!
    Tai visiška prieštarauja Vision Zero principams, įtraukiantys ir kelių projektuotojų atsakomybę išvengiant skaudžių nelaimių keliuose ir kurie teigia, kad tokiose vietose greitį reikia sumažinti iki 30 km/h. Tai visai kitas požiūris į saugumą. Beje Vilniuje 2018 metų gruodyje net vyko konferencija http://visionzero.lt/. Geltoni skydai aišku greičio nesumažina, jie tiesiog deklaruoja - mums svarbu parodyti, kad mes rūpinamės pėsčiųjų saugumu, o visa kita - tai ,neva, jau vairuotojų sąmoningumo reikalas.

    Senas straipsnis, bet ištrauka glaustai apibūdina kitokį Vision Zero požiūrį

    Tradiciškai, bandoma išspręsti avarijų problemą. Yra nustatyta, kad 90 procentų avarijų kaltės tenka žmogiškajam faktoriui. Tad tradiciškai visa atsakomybė už saugumą deleguojama žmonėms, kad nutikus nelaimei visada būtų ką apkaltinti. Tuo pačiu pripažįstama, kad žmonės natūraliai sąmoningai patys nesiekia saugumo, todėl kuriama bendra strategija, paremta samprata, kad juos reikia kažkaip priversti tuo rūpintis. Ir tradiciškai nemanoma, kad problemą apskritai galima išspręsti. Džiaugiamasi žingsnis po žingsnio gerėjančia statistika, bet iš esmės pripažįstama, kad visiškai išspręsti problemos neįmanoma. Taip savotiškai sukuriama samprata, kad nelaimės keliuose yra mūsų mokama natūrali kaina už mobilumą. Toks yra tradicinis požiūris. „Vision Zero“ bando spręsti problemas kitaip. Šioje sistemoje kaip problema išskiriamos ne pačios avarijos, o žmonių žūtys ar jų patiriamos sunkios traumos. „Vision Zero“ šių problemų esme laiko tai, kad žmonėms būdingos klaidos, tad nėra prasmės stengtis priversti visus tapti tobulais ir nebedaryti klaidų – tai neįmanoma. Vietoje to, šios sistemos tikslas sukurti tokią aplinką, kurioje eismo dalyviai tiesiog nepatirtų žalos, nepaisant visų jų netobulumų

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=76208223
    Paskutinis taisė AudriusV; 2019.06.28, 10:15.
    Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

    Comment



      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
      Click image for larger version  Name:	image_88480.jpg Views:	1 Size:	210,5 kB ID:	1732619Click image for larger version  Name:	image_88481.jpg Views:	1 Size:	219,4 kB ID:	1732620

      Gražu net geltona akyse. Ir visi pagal dešimtmetį nebegaliojantį standartą. Jei kas tingi skaičiuoti, tai 16!
      Šioje sankryžoje dabar stato papildomas saugumo saleles. Prisideda dar 8vnt. geltonų skydų. Nejuokauju. Čia jeigu daroma prielaida, kad salelės bus tik Dzūkų gatvėje. Viskas labai ryšku.
      Paskutinis taisė Resutas; 2019.07.03, 06:59.

      Comment


        Parašė Resutas Rodyti pranešimą


        Šioje sankryžoje dabar stato papildomas saugumo saleles. Prisideda dar 8vnt. geltonų skydų. Nejuokauju. Čia jeigu daroma prielaida, kad salelės bus tik Dzūkų gatvėje. Viskas labai ryšku.
        Prašiau skydus pakeisti kitomis priemonėmis, tai pakeis į dar daugiau skydų? Ura, tovarischi! Visad norėjau atgal į matušką Rasiją!

        Comment


          Pakalnis, kaip miesto architektas galetu pakelti triuksma tokio barbarizmo atveju, kai visa gatve zaliuoja. Galim ir salotinius namus statyt, kodel ne salotinius stogus ar langus?
          Bet negi cia rupi

          Comment


            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
            Pakalnis, kaip miesto architektas galetu pakelti triuksma tokio barbarizmo atveju, kai visa gatve zaliuoja. Galim ir salotinius namus statyt, kodel ne salotinius stogus ar langus?
            Bet negi cia rupi
            Deja viename sakinyje su Pakalnio pavarde, žodį "gali" galima naudoti tik tariamaja nuosaka. Neaišku kaip tas neįgalus kažką padaryti klounas dar turi darbą po tokių perliukų kaip autoservisai miesto centre ir t.t.

            Comment


              Istorijos tęsinys.
              Gegužės pradžioje registravau problemą dėl to, kad ant naujo šaligatvio įrengia apšvietimo stulpus ir nelieka minimalaus 1,20 m pločio. Atsakė, kad: "Statytojas įpareigotas sustabdyti šaligatvio įrengimo darbus ir imtis priemonių, kad naujai įrengtas šaligatvis atitiktų STR"
              Problema: https://tvarkaumiesta.lt/problem/101211

              Nudžiugino - rangovas ištaisys savo klaidą Štai situacija prieš:


              Na vakar mačiau komisija priiminėjo darbus. Rangovas pasistengė ir ištaisė - STR dabar atitinka

              Comment


                Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                Istorijos tęsinys.
                Gegužės pradžioje registravau problemą dėl to, kad ant naujo šaligatvio įrengia apšvietimo stulpus ir nelieka minimalaus 1,20 m pločio. Atsakė, kad: "Statytojas įpareigotas sustabdyti šaligatvio įrengimo darbus ir imtis priemonių, kad naujai įrengtas šaligatvis atitiktų STR"
                Problema:

                Nudžiugino - rangovas ištaisys savo klaidą Štai situacija prieš:

                Na vakar mačiau komisija priiminėjo darbus. Rangovas pasistengė ir ištaisė - STR dabar atitinka
                Taip bet kokiu atveju pigiau, nei perstatinėt stulpus. Nors ir tai tikriausiai neapsidžiaugė tokiu darbeliu nei rangovas, nei užsakovas. Na gal kitą kartą pagalvos jau projektuojant.

                Comment


                  Gaila, kad cia negalima uzdeti kokio jaustuko LOL ar pan..

                  Comment


                    Baisu. Nors iš kitos pusės geriau taip, negu, kaip buvo.

                    Comment


                      Parašė Resutas Rodyti pranešimą


                      Šioje sankryžoje dabar stato papildomas saugumo saleles. Prisideda dar 8vnt. geltonų skydų. Nejuokauju. Čia jeigu daroma prielaida, kad salelės bus tik Dzūkų gatvėje. Viskas labai ryšku.
                      Nu akurat, pravažiavau - jau stovi plastmasinė salelė su geltonais skydais. Jiem rašai rašai, kad gatvę siaurint reikia, o jie toliau mėšlą montuoja. Už šimto metrų irgi perėja su salele apkabinėta skydais. Buvo atakuota dėl jos, tai visai šalia toliau savo daro. Gal jiems rimtai kokią akistatą su Varlamovu surengti -iškoliotų rusiškais keiksmažodžiais. Rusiškai tikrai turi suprasti - gi viską nuo rusų kopijuoja.

                      Comment


                        Ziurejau naujus video apie Celiabinska. Ten viskas tvarkoj, visos su sankryzos su geltonais skydais. Visos iki vienos. Dirbama labai atsakingai

                        Comment


                          Atrodo kažkas kažkur į kažką atsižvelgė ir perkabino kai kuriuos skydus į paprastus ženklus. Ačiū bent ir už tokius pokyčius. Na bet visvien peregruzas, sutinkat?
                          Tuo tarpu antroje foto matome Šveicarijos pavyzdį su panašia sankryža. Pastebit skirtumą? Ten turbūt ypatingai nesaugu?

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                            Atrodo kažkas kažkur į kažką atsižvelgė ir perkabino kai kuriuos skydus į paprastus ženklus. Ačiū bent ir už tokius pokyčius. Na bet visvien peregruzas, sutinkat?
                            Tuo tarpu antroje foto matome Šveicarijos pavyzdį su panašia sankryža. Pastebit skirtumą? Ten turbūt ypatingai nesaugu?
                            Pašalinti tvoras, pašalinti geltonus skydus. Pakelti visą sankryžą, susiaurinti važiuojamają dalį, nubraižyti horizontalų žymėjimą, pastatyti tik po vieną ženklą kiekvienai krypčiai

                            Comment


                              Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                              Pašalinti tvoras, pašalinti geltonus skydus. Pakelti visą sankryžą, susiaurinti važiuojamają dalį, nubraižyti horizontalų žymėjimą, pastatyti tik po vieną ženklą kiekvienai krypčiai
                              O ką jei padaryt 1:1 kaip foto iš Šveicarijos? Nieko nekelt, 0 skydų, žymėjimo minimaliai. Pločio pas juos lyg ir mažiau, bet neatrodo labai siaura.

                              Būtų įdomus eksperimentas ar tokioje sankryžoje padidėtų avaringumas. Įtariu, kad nelabai...

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                O ką jei padaryt 1:1 kaip foto iš Šveicarijos? Nieko nekelt, 0 skydų, žymėjimo minimaliai. Pločio pas juos lyg ir mažiau, bet neatrodo labai siaura.

                                Būtų įdomus eksperimentas ar tokioje sankryžoje padidėtų avaringumas. Įtariu, kad nelabai...
                                plocio pas juos dvigubai maziau. Galetu ir pas mus dviraciu takus daryt siaurinant gatves su fiziniu atskyrimu o ne lipdant prie pesciuju taku, bent jau kur nors tokiose tankesnese vietose kaip Naujamiestis ar Naujininkai

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  O ką jei padaryt 1:1 kaip foto iš Šveicarijos? Nieko nekelt, 0 skydų, žymėjimo minimaliai. Pločio pas juos lyg ir mažiau, bet neatrodo labai siaura.

                                  Būtų įdomus eksperimentas ar tokioje sankryžoje padidėtų avaringumas. Įtariu, kad nelabai...
                                  Irgi variantas. Net labai įdomu būtų dėl eksperimento.

                                  Tik ar mūsų reglamentai tą leidžia?

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                    plocio pas juos dvigubai maziau. Galetu ir pas mus dviraciu takus daryt siaurinant gatves su fiziniu atskyrimu o ne lipdant prie pesciuju taku, bent jau kur nors tokiose tankesnese vietose kaip Naujamiestis ar Naujininkai
                                    Prisipažinsiu, kad toje Vilniaus sankryžoje turbūt gyvenime neesu buvęs. Arba kokį kartą pravažiavau ir neįsiminiau. Jei pločio pakankamai - būtų galima vienoje (abiejose?) pusėse padaryti lygiagretų parkavimą. Gatvė susiaurėtų ir kiemuose pagerėtų situacija.

                                    Dėl dviračių takų su fiziniu atskyrimu man kyla dvejopi jausmai. Viena vertus, esu visiškai už dviračių takus gatvėje. Kita vertus, kiek matau takų su fiziniu atskyrimu - Čeliabinskas 3000. Vilniaus gatvė po naujo šposo atrodo liūdnai. Islandijos su visais kuoliukais išvis šlykštu. Grynai estetine prasme man suparkuotos auto atrodė tikrai geriau nei plastikiniai kuoliukai.

                                    Comment


                                      Ups ne nu fizini atskyrima as turejau omeny zeldiniu juosta ar pan..

                                      Comment


                                        Gal kas labiau išmano reglamentus, tai pakomentuokit: štai čia kažkam įrenginėja šviesoforus, už 100 metrų sankryža su šviesoforais, viskas su tuo ok?

                                        Comment


                                          Jei gatvės kategorija leidžia tokius atstumus, tai ok. Gatvė yra C2.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X