Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Resutas Rodyti pranešimą

    Teisingas ciklo sureguliavimas būtų toks, kad nieks ir nebėgtų. Pats atsakėte į savo klausimą. O rimčiau kalbant, tam yra visos knygos, analizės, moksliniai straipsniai.

    Kas dėl eismo kultūros, tai aišku yra dar ko pasimokyti. Bet reikėtų pastebėti, kad keliuose, gatvėse kur infrastruktūra padaryta pakankamai neblogai, kažkaip ir ta eismo kultūra pasireiškia daug geriau. Mano manymo bloga eismo kultūra labiau ne simptomas o padarinys.
    Kažkoks čia uždaras ratas gaunasi. Jei ciklas būtų teisingas - niekas nebėgtų. Jei niekas nebėga - reiškia ciklas teisingas. Bet kuo pasižymėtų toks ciklas, kuris būtų teisingas?

    Naujos super saugios sankryžos (pvz prie Ateities g. Lidl) mane kaip tik skatina eit per raudoną. Nežinau ar ten pagal neteisingą knygą padaryta, ar analizės nusivažiavo, ar kaip čia gaunasi.

    Vokiečiai, japonai ir estai naktį sėkmingai stovi prie bet kaip sureguliuoti šviesoforo tuščioj gatvėj. O kitur reguliuok nereguliavęs - vistiek bėgs per šviesoforą. Arba už 50m nuo šviesoforo - atseit ne taip nagla Visgi sakyčiau kultūrinis dalykas, o ne sureguliavimo...

    Comment


      Parašė Resutas Rodyti pranešimą

      Teisingas ciklo sureguliavimas būtų toks, kad nieks ir nebėgtų. Pats atsakėte į savo klausimą. O rimčiau kalbant, tam yra visos knygos, analizės, moksliniai straipsniai.

      Kas dėl eismo kultūros, tai aišku yra dar ko pasimokyti. Bet reikėtų pastebėti, kad keliuose, gatvėse kur infrastruktūra padaryta pakankamai neblogai, kažkaip ir ta eismo kultūra pasireiškia daug geriau. Mano manymo bloga eismo kultūra labiau ne simptomas o padarinys.
      Žmonės visada bėgo ir bėgs, pvz. kokiame Paryžiuje sakyčiau žymiai labiau bėga nei Vilniuje.
      Flickr

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Kažkoks čia uždaras ratas gaunasi. Jei ciklas būtų teisingas - niekas nebėgtų. Jei niekas nebėga - reiškia ciklas teisingas. Bet kuo pasižymėtų toks ciklas, kuris būtų teisingas?
        Tai kiek dar aiškinti, kad tam skaičiavimai atliekami. Galima supaprastinti: po 20 sekundžių laukimo, pėstysis ima darytis nekantrus ir jei nemato, kiek jam liko laukti, ima kiekvieną sekundę vertinti vis nekantriau. Iš to išplaukia ir atitinkami sprendimai.

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Tai kiek dar aiškinti, kad tam skaičiavimai atliekami. Galima supaprastinti: po 20 sekundžių laukimo, pėstysis ima darytis nekantrus ir jei nemato, kiek jam liko laukti, ima kiekvieną sekundę vertinti vis nekantriau. Iš to išplaukia ir atitinkami sprendimai.
          Bet vistiek lieka tie, kas nespaudžia mygtuko nenorėdami trukdyti eismo jei mato tarpą. Taip pat yra intervalai tarp žalios pėstiesiems - kitaip kur daugiau pėsčiųjų srauto žmonės eitų vienas po kito ir nebūtų tarpo mašinom pravažiuot. Šiokie tokie intervalai padeda sukaupti pėsčiųjų kritinę masę ir tada ją praleisti. Be to, jei pėstiesiems užsidegtų žalia vos paspaudus mygtuką - būtų sunku suderinti su žaliosiomis bangomis mašinoms. Galiausiai - paspaudus mygtuką turi praeiti kažkiek laiko kol pasikeičia spalva, nes žalia turi pradėt mirksėt, raudona, poros sekundžių tarpas ir tik tada pėsčiajam žalia. Nekantriausiems ir tos 10 ar 20 sekundžių yra per daug, ypač jei mato galimybę prabėgt.

          Comment


            Bet kokiu atveju, neaukštas eismo kultūros lygis nėra argumentas pėsčiųjų infrastruktūros nevystymui. Jeigu yra pėsčiųjų srautas jam tūri būti sukurta tinkama infrastruktūra.

            Comment


              "Tinkama infrastruktūra" ir "srautas" yra labai abstrakčios sąvokos. Vienam tinkama infrastruktūra yra tik perėja idealiai ten kur jam reikia, su šviesoforu be jokio užlaikymo. Kitam požeminės perėjos kas 500m yra viskas tvarkoj.

              Objektyviau būtų skaičiuoti pvz kiek gali būti nuokrypis nuo azimuto pėsčiajam kažkur einant.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Objektyviau būtų skaičiuoti pvz kiek gali būti nuokrypis nuo azimuto pėsčiajam kažkur einant.
                Trajektorija be abejo taip pat svarbus rodiklis. Stebina, kaip iki šiol projektuoja kokį prekybcentrį prie sankryžos, o takus nuo pėsčiųjų perėjų suprojektuoja stačiais posūkiais (pavyzdys Pavilnionių - Grigialaukio sankirtoje). Pėstiesiems praktiškai šnibždama - "ne per perėją gi trumpiau". Savivaldybė taip pat turėtų įjungti stuburą ir tokiems sprendimams pasakyti NE.

                Comment


                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                  Greitieji autobusai ir BRT nelabai turi ka bendro, BRT tai fiziskai atskirtos juostos, ne vien zenklinimu.
                  Tuomet paaiškinkite kas yra BRT, nes mano supratimu tai yra angliškas trumpinys Bus Rapid Transport, kas ir yra tie mūsų greitieji autobusai.

                  Comment


                    Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                    Na taip, tokios gatvės yra, jokia čia naujiena. O per šviesoforus bėga ten, kur jie neteisingai įrengta, kur blogai sureguliuoti srautai ir ciklai. Juk vienur bėga per raudonas, kitur nieks nebėga.
                    Pritariu. Tenka dažnai eiti per Ozo gatvę kur yra tiltas per Ukmergės, ir ten yra šviesaforai atskirai eiti per Ozo gatvę ir per nusukimo juostą į ukmergės gatvę. Žalia dažnai užsidega tik per Ozo gatvę, o per nusukimą ne. Tai visi per raudona bėga, nes žalia užsidega retai. O mašinos važiudamis į nusukimą greičio nelėtina. Gerai, kad kolkas neteko matyti avarijos dar, ten bus mirtina.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Tuomet paaiškinkite kas yra BRT, nes mano supratimu tai yra angliškas trumpinys Bus Rapid Transport, kas ir yra tie mūsų greitieji autobusai.
                      Ne. BRT autobusai (labai retai troleibusai) tai atskira juosta, fiziškai atskirta nuo likusio eismo, važiuojantys autobusai. Paprastai fizinis atskyrimas tai atskira dviejų juostų gatvė lygiaigrečiai esamai gatvei, kuri skirta tik autobusams. Dažniausiai viduryje įprastos gatvės, bet gali būti ir šalia jos. Susikirtimai su kitu gatvių eismu tik sankryžose, o kartais sankryžų nėra ir kitos gatvės kertamos viaduku ar tuneliu.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                        Ne. BRT autobusai (labai retai troleibusai) tai atskira juosta, fiziškai atskirta nuo likusio eismo, važiuojantys autobusai. Paprastai fizinis atskyrimas tai atskira dviejų juostų gatvė lygiaigrečiai esamai gatvei, kuri skirta tik autobusams. Dažniausiai viduryje įprastos gatvės, bet gali būti ir šalia jos. Susikirtimai su kitu gatvių eismu tik sankryžose, o kartais sankryžų nėra ir kitos gatvės kertamos viaduku ar tuneliu.
                        Dėkui, gal galite duoti tokių autobusų gatvių pavydžių, nes nelabai žinau kad tokios egzistuotų. Tramvajų tik tokių esu matęs.

                        Comment


                          Paprasčiausiai google suvedus BRT ir pasirinkus paveiksliukus, ras daug nuotraukų iš viso pasaulio. Labiau paplitęs BRT Azijoje, Lotynų Amerikoje nei Europoje. Europoje yra, bet kur kas mažiau.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Paprasčiausiai google suvedus BRT ir pasirinkus paveiksliukus, ras daug nuotraukų iš viso pasaulio. Labiau paplitęs BRT Azijoje, Lotynų Amerikoje nei Europoje. Europoje yra, bet kur kas mažiau.
                            Ką ten su paveiksliukais žaist, kai galima youtube iškart ir prasivažiuot:
                            https://www.youtube.com/watch?v=D1BiXAZaY6g
                            O šiaip kad nenukryptume nuo temos, tai tokia infrastruktūra irgi nepigi - matot kokie peronai, liftai bei viadukai vien tam, kad pėstieji pasiektų autobusus? Gal pradžiai užtektų sutvarkyti pagaliau bent A juostas normaliai, o ne svaigti su grandiozinėm statybom, tarsi pas mus veiktų rusiška statybų mafija...
                            Paskutinis taisė Ginthus; 2019.01.15, 11:00.

                            Comment


                              Dekui, kad paprotinot. Dabar aišku, kas tai per daigtas. Esu kažką panašaus tik Kinijoje matęs, tai nelabai ir įsivaizdavau. Pagal google visi rezultatai buvo azijoje, tai matyt ten tikrai daug labiau paplitęs. Manau kad tokie atsiperka tik esant dideliems srautams, kaži ar Vilniuje tiek važiujančių būtų.

                              Comment


                                Iš pažiūros nieko nesiskiria nuo tramvajaus. BRT turbūt geras tuo, kad gali važiuoti ir tarsi kaip tramvajus (BRT juostose), ir kaip autobusas (kokiam nors pvz. priemiestyje).

                                Comment


                                  Parašiau prašymą dėl perėjos įrengimo tarp stotelių (Katilinės stotelė Kirtimuose). Įdomus gan atsakymas buvo gautas:

                                  Informuojame, kad pėsčiųjų perėjos įrengiamos kompleksiškai su nurodomaisiais kelio ženklais Nr. 533 „Pėsčiųjų perėja“, Nr. 534 „Pėsčiųjų perėja“, važiuojamosios dalies horizontaliu ženklinimu 1.13.1 „Zebras“, saugumo salelėmis, kryptiniu apšvietimu, šaligatviais ir kitomis techninėmis eismo reguliavimo priemonėmis, vadovaujantis 2016 m. lapkričio 24 d. Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie susisiekimo ministerijos direktoriaus įsakymu Nr. V-682 „Dėl pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklių patvirtinimo“ (toliau – įsakymas), Kelių eismo taisyklių reikalavimais ir kitais teisės aktais. Šios taisyklės nustato, kad pėsčiųjų perėjos įrengiamos, kai įrengimo vieta atitinka eismo saugumo kriterijus, t. y. kai abipus gatvės yra išvystyta pėsčiųjų eismo infrastruktūra (šaligatviai, kryptinis apšvietimas ir kt.). Dėl šaligatvių trūkumo, kryptinio apšvietimo, esamų šalia stotelių išsidėstymo naujos pėsčiųjų perėjos įrengimo Metalo gatvėje, ties stotele „Katilinė“ neplanuojame. Pagal minėto įsakymo 10.2. punktą pėsčiųjų perėjimas, nežymėta perėja – inžinerinėmis priemonėmis pėsčiųjų eismui pritaikyta perėjimo per kelią ar gatvę vieta, nepažymėta nei kelio ženklais „Pėsčiųjų perėja“, nei horizontaliojo ženklinimo linijomis.
                                  Pranešame, kad minėtoje Metalo gatvės dalyje yra įrengti įspėjamieji kelio ženklai Nr. 128 „Pėstieji“, draudžiamieji kelio ženklais Nr. 329 „Ribotas greitis“, kur leistinas važiavimo greitis ribojamas iki 40 km/h.
                                  Pažymime, kad pagal Kelių eismo taisykles (42, 44 punktais) pėstieji privalo eiti į kitą važiuojamosios dalies pusę tik pėsčiųjų perėjomis, o kur jų nėra – sankryžose pagal šaligatvių arba kelkraščių liniją. Pėstiesiems leidžiama įžengti į važiuojamąją dalį tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikinta, kad tai saugu ir nebus trukdoma transporto priemonėms.
                                  Dėkojame Jums už informaciją.

                                  Comment


                                    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                    Parašiau prašymą dėl perėjos įrengimo tarp stotelių (Katilinės stotelė Kirtimuose). Įdomus gan atsakymas buvo gautas:
                                    Tokio ilgo pasiuntimo ant trijų raidžių senai neteko skaityti

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Tokio ilgo pasiuntimo ant trijų raidžių senai neteko skaityti
                                      Va, va. Galvuoju, kaip jiems reiktų atgal atsakyti...

                                      Comment


                                        Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                                        Va, va. Galvuoju, kaip jiems reiktų atgal atsakyti...
                                        Vienas lauke ne karys. Manau racionaliau būtų surinkti aplinkinių įmonių darbuotojų parašus ir kreiptis su "peticija", tuomet gal ir rimčiau pažiūrės.
                                        Paskutinis taisė Ginthus; 2019.01.18, 12:22.

                                        Comment


                                          "Perejos prie stoteles neirenginesim, nes nera saligatviu". Tai galetu buti 2019 metu Vilniaus urbanistu sukis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X