Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Čia bus Norfos - Lidl'o tunelis.





    Comment


      Gal kas galetu numesti nuotrauku kaip dabar po metu atrodo Pilaites pozemine pereja?

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
        Gal kas galetu numesti nuotrauku kaip dabar po metu atrodo Pilaites pozemine pereja?
        Jei požeminė blogai atrodo, reikia registruoti problemą www.vilnius.lt , o ne čia skųstis.

        Laisvės pr. turime šviesoforu reguliuojamą pėsčiųjų perėją per 3+3 kelią. Srautai kertasi, visada atsiras tokių - "man reikėjo į tą nuvažiuojantį troleibusą ir aš bėgau per raudoną". Tokių galimybių turi nebūti ir šitų perėjų nebeturi likti jei mūsų tikslas "nulis žuvusių per metus".

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
          Jei požeminė blogai atrodo, reikia registruoti problemą www.vilnius.lt , o ne čia skųstis.

          Laisvės pr. turime šviesoforu reguliuojamą pėsčiųjų perėją per 3+3 kelią. Srautai kertasi, visada atsiras tokių - "man reikėjo į tą nuvažiuojantį troleibusą ir aš bėgau per raudoną". Tokių galimybių turi nebūti ir šitų perėjų nebeturi likti jei mūsų tikslas "nulis žuvusių per metus".
          Pritrariu, požeminė perėja reikalinga ne tik dėl automobilių, bet ir pačių pėsčiųjų, tikrai geriau ja eiti, nei gaišti laiką stovint prie judrios gatvės ir dar prisikvėpuoti išmetamųjų dujų per tas kelias min.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Pritrariu, požeminė perėja reikalinga ne tik dėl automobilių, bet ir pačių pėsčiųjų, tikrai geriau ja eiti, nei gaišti laiką stovint prie judrios gatvės ir dar prisikvėpuoti išmetamųjų dujų per tas kelias min.
            Visiškai pritariu. Kai kas būgštauja dėl saugumo požeminėse perėjose. Taip, be abejo, problema dėl perėjose besirenkančių chuliganų ir ten kartais įvykstančių apiplėšimų egzistuoja. Tačiau čia jau policijos arba savivaldybės prerogatyva. Visų pirma, perėjos turi būti gerai apšviestos, turi būti įrengtos kameros (ir ne pačioje matomiausioje vietoje, kad chuliganam nekiltų minčių užtušuoti jų objektyvų) ir transliuojamą vaizdą turi nuolat stebėti budėtojas. Jei policija neturi laisvo etato tokiam darbui, tegul savivaldybės viešosios tvarkos skyrius pasamdo žmogų. Ir problemos nebus, tik, kas be ko, viskas remiasi į savivaldybės piniginės storį.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Pati požeminė perėja nėra blogis. Blogis yra tai, kaip mes jas įrenginėjame, t.y. darome stačius laiptus ir šalia liftus. Vietos turim belenkiek. Laisvai galime padaryti normalias nuovažas, pailgus laiptus.

              Comment


                Pažiūrėjus, kokio pločio įrengs požeminę perėją, kyla įtarimas, jog bus visiškai susivaryta ir su pastarąja perėja, analogiškai kaip ir su Pilaitės.

                Baigus bus galima grįžt prie mano šio pranešimo ir pasižiūrėt, ar neklydau. Priimu statymus
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  /\ Tai bus. Gi visur skelbė, kad bus keltuvai ar tai liftai neįgaliesiems. Tai akivaizdu, kad laiptai bus standartiniai.

                  Comment


                    Vilniuje – svarbūs eismo organizavimo pakeitimai pėstiesiems
                    Gegužės pradžioje keliose Vilniaus miesto sankryžose atlikti svarbūs eismo organizavimo pakeitimai, praneša Vilniaus miesto savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“. Įgyvendinus šiuos pokyčius užtikrinamas didesnis pėsčiųjų saugumas Ozo – Ukmergės g. sankryžoje ir Laisvės pr. – Justiniškių g. sankryžoje prie Palaimintojo Jurgio Matulaičio bažnyčios.
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      Jei požeminė blogai atrodo, reikia registruoti problemą www.vilnius.lt , o ne čia skųstis.

                      Laisvės pr. turime šviesoforu reguliuojamą pėsčiųjų perėją per 3+3 kelią. Srautai kertasi, visada atsiras tokių - "man reikėjo į tą nuvažiuojantį troleibusą ir aš bėgau per raudoną". Tokių galimybių turi nebūti ir šitų perėjų nebeturi likti jei mūsų tikslas "nulis žuvusių per metus".
                      Baikit, as nesiskundziu, sios perejos gyvai niekad nemates, man tiesiog idomu kaip ji atrodo.

                      Comment


                        Norfos - Lidlo tunelis.











                        Comment


                          Nuo vakar jau galioja apylanka per priešpriešinę juostą. Deja, pasitaikė toks kuriozas: pirmoje juostoje prieš raudoną šviesoforą sustojo autobusas, o antra juosta mašinos vis dar važiavo lyg niekur nieko, nes autobusas užstojo šviesoforą. Iš kitos pusės šviesoforo nėra.

                          Straipsnyje užsiminta, kad bus pakeistas Laisvės pr. - Justiniškių g. sankryžos reguliavimas. Nors tai greičiausiai yra klaida (vėliau minima tik Viršuliškių g.), bet vis tiek esu pastebėjęs, kad posūkiui iš Laisvės pr. nuo centro pusės į Justiniškių g. yra pailgėjęs laukimo laikas. Nors kiek pamenu jau seniau buvo šviesoforai sureguliuoti taip, kad pereiti būtų galima iškart visą gatvę tiek Laisvės pr. pusėje, tiek Justiniškių g.
                          Paskutinis taisė Mettal; 2017.05.21, 10:01.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Taip facebuke nei savivaldybe nei grinda nepaaiskino kodel iki sios vietos bortelis reikalingas, o toliau ne. Ir visas Laisves pr. toks: tai bortai yra, tai nera, tai zeme iskilus jau 5 cm virs ju. Nuo sovietmecio nesugebejo net kelkrasciu normaliai sutvarkyt.

                            Comment


                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                              Taip facebuke nei savivaldybe nei grinda nepaaiskino kodel iki sios vietos bortelis reikalingas, o toliau ne. Ir visas Laisves pr. toks: tai bortai yra, tai nera, tai zeme iskilus jau 5 cm virs ju. Nuo sovietmecio nesugebejo net kelkrasciu normaliai sutvarkyt.
                              Ar yra esminis skirtumas kam nors? Yra svarbesnių dalykų nei bortelis ten.
                              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                              [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                                Ar yra esminis skirtumas kam nors? Yra svarbesnių dalykų nei bortelis ten.
                                Visada yra svarbesniu dalyku. Tas bortelis yra visiska nereiksminga smulkmena. Bet is tokiu smulkmenu susideda visas miesto bendras vaizdas.

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                  Taip facebuke nei savivaldybe nei grinda nepaaiskino kodel iki sios vietos bortelis reikalingas, o toliau ne. Ir visas Laisves pr. toks: tai bortai yra, tai nera, tai zeme iskilus jau 5 cm virs ju. Nuo sovietmecio nesugebejo net kelkrasciu normaliai sutvarkyt.
                                  Kaip ir šaligatvių estetinės išvaizdos ir šiaip visos aplinkos. Būtent detalės pasako daugiausiai. Šalyse ir meistuose, kur nekreipiamas dėmesys į detales, paprastai ir visose kitose srityse būna daug betvarkės, chaoso ir korupcijos. Ir visada atsiras 100 pasiteisinimų, kodėl viena ar kita smulkmena neturėjo/negalėjo būti sutvarkyta ar padaryta tinkamai (forume, beje, tai irgi galima pastebėti), net kai akivaizdu, kad tai buvo padaryta blogai dėl paprasčiausio atsakomybės ir stiprios darbo etikos neturėjimo.

                                  Bet yra vienas labai svarbus dalykas, kuris ypač krenta į akis Vilniuje ir į kurį ypač noriu atkreipti dėmesį - miesto pritaikymas neįgaliesiems (tuo pačiu kūdikių vežimėliams, dviračiams ir šiaip viskam, kas rieda šaligatviu). Iki šiol pilna pėsčiųjų PERĖJŲ, kur nėra jokio nuolydžio arba "nuolydžiai" visiškai netinkami savo funkcijai atlikti t.y. jais neįmanoma saugiai naudotis neįgaliųjų ar riboto judėjimo žmonių vežimėliams. Net daugelis naujų nuolydžių naujai įrengtose perėjose yra netinkami arba įrangti nekokybiškai. Tai labai daug pasako apie mūsų požiūrį į šitą reikalą. Per šitiek metų neišmokom ir nesupratom tokio paprasto dalyko.

                                  Imho miesto erdvių, šaligatvių ir visos infrastruktūros pritaikymas neįgaliesiems labai daug sako apie bendrą tokios šalies ir visuomenės civilizuotumo ir pilietiškumo lygį. Lietuvoje po 27 metų nepriklausomybės ir demokratijos labiausiai pažeidžiamos visuomenės grupės - neįgalieji ir senyvo amžiaus žmonės - elementariai NEGALI išeiti pasivaikščioti ar pasivažinėti vežimėliu. Faktiškai jiems tai yra uždrausta daryti. Nes per tuos 27 metus mes nesugebėjom sutvarkyti sumautų šaligatvių, perėjų ir sankryžų. Tai yra labai labai gėdingas ir tiesiog apgailėtinas mūsų visos šalies (ir ypač Vilniaus) atributas. Protu nesuvokiama, kad taip gali būti 21 amžiaus ES sostinėje. Tiesiog baisi baisi gėda.
                                  Paskutinis taisė John; 2017.06.18, 18:30.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Net daugelis naujų nuolydžių naujai įrengtose perėjose yra netinkami arba įrangti nekokybiškai.
                                    Nauji lyg ir geri, nes sąlygos seniai pakeistos ir projektuojama gerai. Ar yra kokių pavyzdžių, nuotraukų dėl blogų naujų perėjų nuolydžių? Būtinai reikėtų reportinti, ypač kol nesibaigusi garantija.

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Nauji lyg ir geri, nes sąlygos seniai pakeistos ir projektuojama gerai. Ar yra kokių pavyzdžių, nuotraukų dėl blogų naujų perėjų nuolydžių? Būtinai reikėtų reportinti, ypač kol nesibaigusi garantija.
                                      Neturiu po ranka foto (galėsiu gauti), bet naujos "sąlygos", kaip įrenginėjamos naujos pėsčiųjų perėjos Vilniuje yra blogos ir netinkamos. Man tik įdomu, kas visa tai projektuoja ir patvirtina kaip tinkamą naudojimui? Negi jie negali tiesiog pasižiūrėti, kaip viskas atrodo Street View (jeigu tingi važiuoti) kokioje nors Olandijoje ar Švedijje ir viską daryti taip?

                                      Comment


                                        Aš kaip tik įsivaizdavau, kad dabar jau visur gerai projektuojama. Pvz., čia nors ir kalba apie dviračių taką, o ne perėją, bet kaip supratau iš žemiau esančio komentaro, padaryta idealiai: https://www.miestai.net/forumas/foru...21#post1349521

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          Aš kaip tik įsivaizdavau, kad dabar jau visur gerai projektuojama. Pvz., čia nors ir kalba apie dviračių taką, o ne perėją, bet kaip supratau iš žemiau esančio komentaro, padaryta idealiai: https://www.miestai.net/forumas/foru...21#post1349521
                                          Kai kur viskas padaryta idealiai gerai. Bet ne visur. Kiek pastebėjau, keisčiausiai atrodo kai kurios naujos nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos, kur išsikišę užapvalintos bordiūrų briaunos ir nuo šaligatvio reikia "kopti" į gatvės iškilimą. Galų gale viskas gaunasi taip, kad norėdamas neįgaliojo vežimėliu pervačiuoti gatvę, turi įveikti bordiūro briauną (tegul ir užapvalintą), tada "kopti" į perėjos iškilimą, po to vėl leistis žemyn nuo iškilimo ir vėl įveikinėti bordiūro briuaną. Visiška nesąmonė ir elementariai blogas įgyvendinimas. Pabandysiu vėliau rasti foto pailiustravimui.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X