Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių eismas ir infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Xedos
    replied
    Na, žinoma, kad galėjo tuos bortelius padaryt žemesnius, bet esminė problema vis tiek išliktų, t.y. antra juosta vis tiek būtų per siaura. Juk nevažiuotų per tuos bortelius, kad ir kokie jie žemi būtų..........

    Komentuoti:


  • zaraza-Šiauliai
    replied
    Na ten tipo praplatino.. Juostas supiešė kad apvažiavimas, bet automobiliai pasitraukia, o fūros ar autobusai važiuoja tiesiai.. aš turėjau galvoj, kad borteliai galėjo būt žemesni kaip toj foto arba išvis kur būna 45 laipsniu kampu tokie, nes dabar uždėjo labai aukštus, kad jei kas nors nutiks ir užleki ant salelės tai dabar netik ženklą numuši, bet ir nusilauši ratą, pramuši karteri ir tt... ir tokių atveju duodu ranka nukirst, kad tuoj prasidės kai tik slidžiau paliks visi pradės mušinėt ženklus, skraidyt ant tų salelių..

    Komentuoti:


  • Depeche
    replied
    Parašė zaraza-Šiauliai Rodyti pranešimą
    Ir dar mašinas sustato taip, kad ant tako to dviračių neįmanoma važiuot ir žmonėm vienodai, vaikšto kur papuola.. O aplomai dabar Šiauliuose tų salelių be proto pristatė.. aplomai galėjo kitokį variantą tų salelių pasirinkt, nes dabar tie bortai taip nejaukiai atrodo, pastoviai autobusai pirmoj juostoj važiuoja, tai nesitraukia į šona, neduok dieve šalia važiuosi tai nebus kur dėtis gausi ant borto šokt, o tada jau su važiuokle su karteriu gali atsisveikint Pastebėjau kaip visi baidosi dabar kas kart ties tom salelėm visi rikiuojasi į pirmą juostą už jo vėl į antrą suvažiuoja Kažkaip manau nepagalvojo galėjo bortelius kokius tokiu padaryt

    Atvaizdas


    tuoj manau prasidės avarijos ant žiemos skraidys ant tų salelių žmonės
    Nuotrauka iš Merkinės centro, visi jau priprato prie šios salelės, na kartais, kas nudaužia ženklą

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Tilžės g. prie "Splius" irgi panašu daro dar vieną salelę, nors rašė, kad ten ir šviesoforą įrengs. O kokius bortelius jie deda visiškai jokio skirtumo. Svarbiausia, kad salelės vietoje ant tiek susiaurėja 2- juosta, kad ten automobilis nebetelpa ir reikia rikiuotis į 1-ą juostą. Logiškai mastant reikėtų praplatinti šiek tiek gatvę, kad nesusiaurėtų važiuojamojo dalis, bet tuomet jau būtų per daug darbo, per daug kainuotų, ir mums, kaip paprastiems mirtingiesiems, būtų jau tikrai per gerai .

    Komentuoti:


  • zaraza-Šiauliai
    replied
    Ir dar mašinas sustato taip, kad ant tako to dviračių neįmanoma važiuot ir žmonėm vienodai, vaikšto kur papuola.. O aplomai dabar Šiauliuose tų salelių be proto pristatė.. aplomai galėjo kitokį variantą tų salelių pasirinkt, nes dabar tie bortai taip nejaukiai atrodo, pastoviai autobusai pirmoj juostoj važiuoja, tai nesitraukia į šona, neduok dieve šalia važiuosi tai nebus kur dėtis gausi ant borto šokt, o tada jau su važiuokle su karteriu gali atsisveikint Pastebėjau kaip visi baidosi dabar kas kart ties tom salelėm visi rikiuojasi į pirmą juostą už jo vėl į antrą suvažiuoja Kažkaip manau nepagalvojo galėjo bortelius kokius tokiu padaryt



    tuoj manau prasidės avarijos ant žiemos skraidys ant tų salelių žmonės
    Paskutinis taisė zaraza-Šiauliai; 2012.11.11, 17:19.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    /\ ... ir nebebus ten (Baltų g.) 70 kmph.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Gali būti, kad ta gatvė vis dėlto ne miražas:

    Šiauliai turės pirmąją žiedinę sankryžą

    Ten, kur tu­rė­tų su­si­kirs­ti Aukš­ta­ba­lio ir Bal­tų gat­vės, nu­ma­to­ma žie­di­nė san­kry­ža. Į ją tu­rė­tų suei­ti Iš­ra­dė­jų bei Tau­ro gat­vės. Tai bus pir­mo­ji žie­di­nė san­kry­ža Šiau­liuo­se.
    Šiaulių miesto Savivaldybės Mies­to inf­rast­ruk­tū­ros sky­rius grei­tai skelbs kon­kur­są Aukš­ta­ba­lio gat­vės tę­si­niui iki Bal­tų gat­vės ir eis­mo žie­dui nu­ties­ti. Dar­bai bus fi­nan­suo­ja­mi iš 2014-2020 me­tų Eu­ro­pos fon­dų.
    skrastas.lt

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    [ŠIA] Šiaulių eismas ir infrastruktūros projektai

    Planuojama įrengti 42 stoteles. Sprendžiant i dokumentų jos nebus naujos, o jau esamos, tikriausiai jos bus rekonstruojamos.

    Viešojo transporto sustojimo aikštelių ir Dviračių tako Tilžės g. įrengimo, Šiauliuose, techninių projektų parengimo ir projektų vykdymo priežiūros paslaugų pirkimas

    Viešojo transporto sustojimo 42 aikštelių įrengimas.
    Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.05, 17:23.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Šviesoforas gali sėkmingai būti ir eismo gerinimo priemonė. Šiuo atveju gal tai neaktualu, bet esant labai intensyviam pėsčiųjų eismui per nereguliuojamą pėsčiųjų perėją, įrengus šviesoforą gali padidėti transporto priemonių pralaidumas toje atkarpoje. Šviesoforas "supakuoja" visų dalyvių srautus ir leidžia tolygiau paskirstyti jų judėjimo laiką.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Man pasirode kad Serbentu perejoje prie Pabaliu turgaus taip pat salele statoma...

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Prie kiekvienos jau yra... o kur dar nera? Tik prie Vairo.
    Viena netoli televizijos bokšto, kur įrenginėja salelę, o kita viduryje gatvės atkarpos tarp Tilžės/Gardino/Statybininkų ir Tilžės/Jablonskio/Aukštabalio sankryžų. Dar viena prie buvusio Saulės kino teatro, ir dar dvi už katedros važiuojant link Joniškio, bet prie jų abiejų tik 1+1. O važiuojant toliau link miesto ribos yra dar kelios.
    Paskutinis taisė Xedos; 2012.10.12, 15:33.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Prie kiekvienos jau yra... o kur dar nera? Tik prie Vairo.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Saugumą žinoma pagerintų, nes ten tikrai problematiška pereiti gatvę, bet jeigu jie prie kiekvienos perėjos Tilžės g. pastatys po šviesoforą.....
    Paskutinis taisė Xedos; 2012.10.12, 15:20.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    ...Šviesoforas ten eismo tikrai nepagerintų, bet ir salelę įrengus reiktų raitytis aplink ją, taip kad nieko gero......
    Kaip tai nieko gero? Sviesoforas yra eismo saugos priemone, o ne eismo gerinimo...

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Tilžės gatvėje įrenginėja dar dvi saleles nereguliuojamose pėsčiųjų perėjose. Būtų, visai neblogas dalykas, bet dabar, kaip ir Lyros g. teks pavinguriuoti. Beje panašu, kad kitąmet, prie "Splius", važiuojant link centro, už sankryžos su Pramonės g. gali atsirasti šviesoforinė pėsčiųjų perėja. Kitąmet – daugiau reguliuojamų pėsčiųjų perėjų. Čia rašoma, kad "keturių eismo juostų gatvėse visos pėsčiųjų perėjos turi būti reguliuojamos – vien ženklo nepakaks." Kai tuo tarpu naujose taisyklėse rašoma: "Jeigu pėsčiajam reikia pereiti daugiau kaip dvi eismo juostas kiekviena kryptimi, turės būti įrengtas šviesoforas arba požeminė pėsčiųjų perėja." Bent kiek atsimenu Tilžės gatvėje 4 juostos.......Šviesoforas ten eismo tikrai nepagerintų, bet ir salelę įrengus reiktų raitytis aplink ją, taip kad nieko gero......

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Gal kam nors bus įdomu. Eismo srautai Šiaulių gatvėse 2006-2007 m. Beje mūsų aptariamoje Aukštabalio g. dalyje : 1834 VMPEI





    Šaltinis: siauliai.lt / Tiesioginė nuoroda
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.06.10, 14:45.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Nu jo Tilzes yra 1x4, o Jablonskio/Aukstabalio 2x2, o srautai Tilzes vizualiai 10 kart didesni.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Na, dabar esanti Aukštabalio jau yra 2+2, tai būtų logiška ir naujai tiesiama dalį padaryti 2+2. Ir be to ta atkarpa gerokai trumpesnė už Baltų g. Tiesa, vienas dalykas dėl kurio tai nelabai apsimoka daryti, tai turbūt dėl teoriškai mažų srautų. Ir taip juk rašė, kad į kitą pusę, link Serbentų g., bus tiesiama B2 gatvė, kitaip tariant 2 juostų, ir tik perspektyvoje B1, keturių juostų. Tiesa, padaryti Baltų g. 2+2 būtų pats geriausias variantas, bet apie tai galima tik pasvajoti .

    Projektuoti Aukštabalio gatvės įrengimą nuo Baltų g. iki Serbentų g. ir Serbentų g. nuo Aukštabalio iki esamos Serbentų g. pabaigos pagal B2 kategorijos parametrus, perspektyvoje B1. Šiame etape planuoti dviejų judėjimo juostų važiuojamąją dalį rengti vienšlaičiu nuolydžiu.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Baltu padare 1x2 (70 kmph), o Aukstabalio planuoja 2x2? Kazkaip nevisai logiskai, ar as kazka ne taip supratau?

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Ir ta iškasa ganėtinai plati. Tokia plati, kad netgi sakyčiau, jog ten ir 2+2 tilptų. Nors logiška, nes dabar esanti Aukštabalio gatvės dalis taip pat yra 2+2.

    P.S. Gal nemaišykite Jablonskio gatvės, kuri yra Šiaulių Arenos pusėje, su Aukštabalio g. Net LinS įmestoje nuotraukoje matosi .

    Komentuoti:

Working...
X