Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[ŠIA] Šiaulių eismas ir infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Na, žinoma, kad galėjo tuos bortelius padaryt žemesnius, bet esminė problema vis tiek išliktų, t.y. antra juosta vis tiek būtų per siaura. Juk nevažiuotų per tuos bortelius, kad ir kokie jie žemi būtų..........
-
Na ten tipo praplatino.. Juostas supiešė kad apvažiavimas, bet automobiliai pasitraukia, o fūros ar autobusai važiuoja tiesiai.. aš turėjau galvoj, kad borteliai galėjo būt žemesni kaip toj foto arba išvis kur būna 45 laipsniu kampu tokie, nes dabar uždėjo labai aukštus, kad jei kas nors nutiks ir užleki ant salelės tai dabar netik ženklą numuši, bet ir nusilauši ratą, pramuši karteri ir tt... ir tokių atveju duodu ranka nukirst, kad tuoj prasidės kai tik slidžiau paliks visi pradės mušinėt ženklus, skraidyt ant tų salelių..
Komentuoti:
-
Parašė zaraza-Šiauliai Rodyti pranešimąIr dar mašinas sustato taip, kad ant tako to dviračių neįmanoma važiuot ir žmonėm vienodai, vaikšto kur papuola.. O aplomai dabar Šiauliuose tų salelių be proto pristatė.. aplomai galėjo kitokį variantą tų salelių pasirinkt, nes dabar tie bortai taip nejaukiai atrodo, pastoviai autobusai pirmoj juostoj važiuoja, tai nesitraukia į šona, neduok dieve šalia važiuosi tai nebus kur dėtis gausi ant borto šokt, o tada jau su važiuokle su karteriu gali atsisveikintPastebėjau kaip visi baidosi dabar kas kart ties tom salelėm visi rikiuojasi į pirmą juostą už jo vėl į antrą suvažiuoja
Kažkaip manau nepagalvojo galėjo bortelius kokius tokiu padaryt
Atvaizdas
tuoj manau prasidės avarijos ant žiemos skraidys ant tų salelių žmonės
Komentuoti:
-
Tilžės g. prie "Splius" irgi panašu daro dar vieną salelę, nors rašė, kad ten ir šviesoforą įrengs. O kokius bortelius jie deda visiškai jokio skirtumo. Svarbiausia, kad salelės vietoje ant tiek susiaurėja 2- juosta, kad ten automobilis nebetelpa ir reikia rikiuotis į 1-ą juostą. Logiškai mastant reikėtų praplatinti šiek tiek gatvę, kad nesusiaurėtų važiuojamojo dalis, bet tuomet jau būtų per daug darbo, per daug kainuotų, ir mums, kaip paprastiems mirtingiesiems, būtų jau tikrai per gerai.
Komentuoti:
-
Ir dar mašinas sustato taip, kad ant tako to dviračių neįmanoma važiuot ir žmonėm vienodai, vaikšto kur papuola.. O aplomai dabar Šiauliuose tų salelių be proto pristatė.. aplomai galėjo kitokį variantą tų salelių pasirinkt, nes dabar tie bortai taip nejaukiai atrodo, pastoviai autobusai pirmoj juostoj važiuoja, tai nesitraukia į šona, neduok dieve šalia važiuosi tai nebus kur dėtis gausi ant borto šokt, o tada jau su važiuokle su karteriu gali atsisveikintPastebėjau kaip visi baidosi dabar kas kart ties tom salelėm visi rikiuojasi į pirmą juostą už jo vėl į antrą suvažiuoja
Kažkaip manau nepagalvojo galėjo bortelius kokius tokiu padaryt
tuoj manau prasidės avarijos ant žiemos skraidys ant tų salelių žmonėsPaskutinis taisė zaraza-Šiauliai; 2012.11.11, 17:19.
Komentuoti:
-
Gali būti, kad ta gatvė vis dėlto ne miražas:
Šiauliai turės pirmąją žiedinę sankryžą
Ten, kur turėtų susikirsti Aukštabalio ir Baltų gatvės, numatoma žiedinė sankryža. Į ją turėtų sueiti Išradėjų bei Tauro gatvės. Tai bus pirmoji žiedinė sankryža Šiauliuose.
Šiaulių miesto Savivaldybės Miesto infrastruktūros skyrius greitai skelbs konkursą Aukštabalio gatvės tęsiniui iki Baltų gatvės ir eismo žiedui nutiesti. Darbai bus finansuojami iš 2014-2020 metų Europos fondų.
Komentuoti:
-
[ŠIA] Šiaulių eismas ir infrastruktūros projektai
Planuojama įrengti 42 stoteles. Sprendžiant i dokumentų jos nebus naujos, o jau esamos, tikriausiai jos bus rekonstruojamos.
Viešojo transporto sustojimo aikštelių ir Dviračių tako Tilžės g. įrengimo, Šiauliuose, techninių projektų parengimo ir projektų vykdymo priežiūros paslaugų pirkimas
Viešojo transporto sustojimo 42 aikštelių įrengimas.Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.05, 17:23.
Komentuoti:
-
Šviesoforas gali sėkmingai būti ir eismo gerinimo priemonė. Šiuo atveju gal tai neaktualu, bet esant labai intensyviam pėsčiųjų eismui per nereguliuojamą pėsčiųjų perėją, įrengus šviesoforą gali padidėti transporto priemonių pralaidumas toje atkarpoje. Šviesoforas "supakuoja" visų dalyvių srautus ir leidžia tolygiau paskirstyti jų judėjimo laiką.
Komentuoti:
-
Man pasirode kad Serbentu perejoje prie Pabaliu turgaus taip pat salele statoma...
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąPrie kiekvienos jau yra... o kur dar nera? Tik prie Vairo.Paskutinis taisė Xedos; 2012.10.12, 15:33.
Komentuoti:
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimą...Šviesoforas ten eismo tikrai nepagerintų, bet ir salelę įrengus reiktų raitytis aplink ją, taip kad nieko gero......
Komentuoti:
-
Tilžės gatvėje įrenginėja dar dvi saleles nereguliuojamose pėsčiųjų perėjose. Būtų, visai neblogas dalykas, bet dabar, kaip ir Lyros g. teks pavinguriuoti. Beje panašu, kad kitąmet, prie "Splius", važiuojant link centro, už sankryžos su Pramonės g. gali atsirasti šviesoforinė pėsčiųjų perėja. Kitąmet – daugiau reguliuojamų pėsčiųjų perėjų. Čia rašoma, kad "keturių eismo juostų gatvėse visos pėsčiųjų perėjos turi būti reguliuojamos – vien ženklo nepakaks." Kai tuo tarpu naujose taisyklėse rašoma: "Jeigu pėsčiajam reikia pereiti daugiau kaip dvi eismo juostas kiekviena kryptimi, turės būti įrengtas šviesoforas arba požeminė pėsčiųjų perėja." Bent kiek atsimenu Tilžės gatvėje 4 juostos.......Šviesoforas ten eismo tikrai nepagerintų, bet ir salelę įrengus reiktų raitytis aplink ją, taip kad nieko gero......
Komentuoti:
-
Gal kam nors bus įdomu. Eismo srautai Šiaulių gatvėse 2006-2007 m. Beje mūsų aptariamoje Aukštabalio g. dalyje : 1834 VMPEI
Šaltinis: siauliai.lt / Tiesioginė nuorodaPaskutinis taisė Xedos; 2014.06.10, 14:45.
Komentuoti:
-
Nu jo Tilzes yra 1x4, o Jablonskio/Aukstabalio 2x2, o srautai Tilzes vizualiai 10 kart didesni.
Komentuoti:
-
Na, dabar esanti Aukštabalio jau yra 2+2, tai būtų logiška ir naujai tiesiama dalį padaryti 2+2. Ir be to ta atkarpa gerokai trumpesnė už Baltų g. Tiesa, vienas dalykas dėl kurio tai nelabai apsimoka daryti, tai turbūt dėl teoriškai mažų srautų. Ir taip juk rašė, kad į kitą pusę, link Serbentų g., bus tiesiama B2 gatvė, kitaip tariant 2 juostų, ir tik perspektyvoje B1, keturių juostų. Tiesa, padaryti Baltų g. 2+2 būtų pats geriausias variantas, bet apie tai galima tik pasvajoti.
Projektuoti Aukštabalio gatvės įrengimą nuo Baltų g. iki Serbentų g. ir Serbentų g. nuo Aukštabalio iki esamos Serbentų g. pabaigos pagal B2 kategorijos parametrus, perspektyvoje B1. Šiame etape planuoti dviejų judėjimo juostų važiuojamąją dalį rengti vienšlaičiu nuolydžiu.
Komentuoti:
-
Baltu padare 1x2 (70 kmph), o Aukstabalio planuoja 2x2? Kazkaip nevisai logiskai, ar as kazka ne taip supratau?
Komentuoti:
-
Ir ta iškasa ganėtinai plati. Tokia plati, kad netgi sakyčiau, jog ten ir 2+2 tilptų. Nors logiška, nes dabar esanti Aukštabalio gatvės dalis taip pat yra 2+2.
P.S. Gal nemaišykite Jablonskio gatvės, kuri yra Šiaulių Arenos pusėje, su Aukštabalio g. Net LinS įmestoje nuotraukoje matosi.
Komentuoti:
Komentuoti: