Parašė thomcius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
tai jai reik baisiai pigiau emi sena atmosferini dyzeliuka, padarai kuro padavymo pasildyma, surenki is hesburgeriu/mcdonaldsu panaudota alieju, nufiltroji ir vazineji papigiai.Parašė mantasm Rodyti pranešimąKraunantis namie su savo saulės elektrine. Bet jeigu saliara iš garažiuko, ar tada irgi pigiau?
- 1 patinka
Comment
-
Kai lygini pasatą su ferarri irgi savęs klausi, kiek ferrario savikaina didesnė nei pasato, ir kodė feraris nepagrystai žymiai brangesnis? Jei nežinojai, tai laisvoj rinkoj kainos paprastai būna tokios, kiek už produktą pirkėjas moka.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tai aš ir klausiu, kiek daugiau energijos sunaudoja greito įkrovimo stotelė? Kiek ji yra brangesnė už lėto įkrovimo stotelę? Kaip dažnai jie keis laidus, kad neatsirastų varžos nuostolių? Čia paradoksas, bet reiktų kartais padėkoti kabelių vagims, nes jie priverčia juos keisti naujais.
- 1 patinka
Comment
-
Už 100 eur/val. manau atsirastų suprantantis, kuris tau paskaičiuotų visą stotelės matematiką.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tai aš ir klausiu, kiek daugiau energijos sunaudoja greito įkrovimo stotelė? Kiek ji yra brangesnė už lėto įkrovimo stotelę? Kaip dažnai jie keis laidus, kad neatsirastų varžos nuostolių? Čia paradoksas, bet reiktų kartais padėkoti kabelių vagims, nes jie priverčia juos keisti naujais.
Bet ką tie skaičiai keičia? Čia kaip reikalauti medaus nemokamai, nes bitės taigi už dyką suneša.-
- 2 patinka
Comment
-
o visų galų espertas išlindoParašė goolfietis Rodyti pranešimą
Kai lygini pasatą su ferarri irgi savęs klausi, kiek ferrario savikaina didesnė nei pasato, ir kodė feraris nepagrystai žymiai brangesnis? Jei nežinojai, tai laisvoj rinkoj kainos paprastai būna tokios, kiek už produktą pirkėjas moka.
Jeigu nežinai atsakymo, tai apeik, nerašyk nesąmonių... čia ta vieta kur geriau patylėti
pasatą? kodėl ne golfą? modelį lygini su gamintoju? Tai Lietuva pasiruošusi važinėti su ferareis? ar tik statom tam, kad pravažiuojant pasigrožėti?
dar girdėjau, kad egzistuoja kainų ir energetikos reguliavimo komisija.
kurioje vietoje aš reikalauju nemokamai?Parašė gerietis Rodyti pranešimą
...Čia kaip reikalauti medaus nemokamai, nes bitės taigi už dyką suneša.
Comment
-
golfietis kilometrais protingesnis už jumi elektrokomunistėliaiParašė thomcius Rodyti pranešimą
o visų galų espertas išlindo
Jeigu nežinai atsakymo, tai apeik, nerašyk nesąmonių... čia ta vieta kur geriau patylėti
pasatą? kodėl ne golfą? modelį lygini su gamintoju? Tai Lietuva pasiruošusi važinėti su ferareis? ar tik statom tam, kad pravažiuojant pasigrožėti?
dar girdėjau, kad egzistuoja kainų ir energetikos reguliavimo komisija.
kurioje vietoje aš reikalauju nemokamai?
*censored*
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
golfietis kilometrais protingesnis už jumi elektrokomunistėliai


oho kiek naujadarų ir golfietis ir elektro kažkas ir protingumas matuojamas kilometrais, gerai, kad ne kW ar kWh 


Svarbu nepagrįstą nesąmonę parašyti
Comment
-
neskatina pirkti elektromobilių. (neskatina tapti ekofašistu, elektrokomunistėliu)Parašė Valiukas Rodyti pranešimą...Nu o kad pasikraut kainuos tiek pat ar ten brangiau negu saliarkos prisipilt, ar tai kažką keičia?
Sutinku kai elektromobilių kainos išsilygins su vdv, tada nereikės skaičiuoti kada panašios klasės automobilis atsipirks ir ar jį ekonomiškai apsimoka pirkti.
Dabar elektromobilių kainų skirtumą gali pateisinti tik tylesniu ir sklandesniu važiavimu, didesniu pagreičiu, sąlyginai mažesniu aptarnavimu.
Comment
-
neskatina tik jeigu važinėji non-stop greitkeliais, t.y. mažoji dalis vairuotojhų. visi kiti turi galimybių krautis neskubant, t.y. pigiai, jie iš viso gali eksploatuoti beveik dykai.Parašė thomcius Rodyti pranešimąneskatina pirkti elektromobilių. (neskatina tapti ekofašistu, elektrokomunistėliu)
Tylu bus tik kai iš viso iš miestų bus išgrūsti automobiliai, nes net ir miesto greičiais didžiausias garsas eina ne iš variklio, o iš padangų.Parašė thomcius Rodyti pranešimąDabar elektromobilių kainų skirtumą gali pateisinti tik tylesniu ir sklandesniu važiavimu, didesniu pagreičiu, sąlyginai mažesniu aptarnavimu.
- 1 patinka
Comment
-
Nu gal ir neskatina, bet nebūtinai vieša privati infrastruktūra turi būti kažką skatinanti. Enefit ir kiti elektros rinkos dalyviai įkrovimo stoteles kuria jau esančiam autoparkui ir jų vartotojų patogumui, o ne tam, kad kažką kažkam paskatintų. Jau prisiskatinom su nemokamom (tiksliau - mūsų visų pinigais subsidijuojamom) įkrovimo stotelėm, ateina laikas tos paskatos vaisius raškyti. Neabejoju, kad visai netrukus dings ir kitos lengvatos EV vairotojams (nemokamas parkavimas, subsidijos ir pan.). Tik va net ir be šitų paskatų traukinys jau įsibėgėjo.
Nu ir dar - net jei greitas įkrovimas bus 3x brangesnis, vis tiek bus jame besikraunančių grynai dėl patogumo. Nu nes šiaip jau px ar ten 10 ar 100 eurų, jei tau į Nidulę nulėkt reikia, vadinasi reikia
- 1 patinka
Comment
-
Kaip jau be įžeidinėjimų. Kitaip nemoki, ane?Parašė thomcius Rodyti pranešimą
o visų galų espertas išlindo
Jeigu nežinai atsakymo, tai apeik, nerašyk nesąmonių... čia ta vieta kur geriau patylėti
Apie perkeltinę prasmę esi girdėjęs? Ar tik prie žodžių kabinėtis moki?Parašė thomcius Rodyti pranešimą
pasatą? kodėl ne golfą? modelį lygini su gamintoju? Tai Lietuva pasiruošusi važinėti su ferareis? ar tik statom tam, kad pravažiuojant pasigrožėti?
Gal pirma paskaityk, už ką VERT atsakinga, tada čia nesamones rašinėk. Nuo kada kažkas laisvoj rinkoj reguliuoja produktų kainas? Krovimo stoteles gali stayti kas nori, pirkdamas elektrą iš bent kurio tiekėjo.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
dar girdėjau, kad egzistuoja kainų ir energetikos reguliavimo komisija.Paskutinis taisė goolfietis; 2024.07.28, 22:22.
Comment
-
Palyginimui realus tinklas:Parašė T-K-K Rodyti pranešimąPas mus truputį tragiška situacija su elektromobilių krovimo tinklais.
Palyginimui Tesla Supercharger tinklas:
Comment
-
nejuokink, EV kolkas tik subsidijom važiuoja. Palikus rinkos salygom - stagnuotų baisiai. Panašiai kaip su kartoniniais šiaudeliais ir nuo butelių nebenusiimančiais kamštukais - teoriškai gražu, praktiškai neveikia, nes indijos ir co kaip šiko į vandenynus, taip ir šika.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
neskatina pirkti elektromobilių. (neskatina tapti ekofašistu, elektrokomunistėliu)
Sutinku kai elektromobilių kainos išsilygins su vdv, tada nereikės skaičiuoti kada panašios klasės automobilis atsipirks ir ar jį ekonomiškai apsimoka pirkti.
Dabar elektromobilių kainų skirtumą gali pateisinti tik tylesniu ir sklandesniu važiavimu, didesniu pagreičiu, sąlyginai mažesniu aptarnavimu.*censored*
- 3 patinka
Comment
-
sakyčiau bus atvirkščiai - VDV tik akcizais važiuos, ir tada net ir greitas krovimas autostradoje atrodys pigus, lyginant su benzinuParašė PukiS Rodyti pranešimą
nejuokink, EV kolkas tik subsidijom važiuoja. Palikus rinkos salygom - stagnuotų baisiai. Panašiai kaip su kartoniniais šiaudeliais ir nuo butelių nebenusiimančiais kamštukais - teoriškai gražu, praktiškai neveikia, nes indijos ir co kaip šiko į vandenynus, taip ir šika.
https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...uvoje-n1291271
Comment
-
O tai keliai savaime statos? Tu galvoji kad pasiekus kažkokį procentą EV nebus apmokestinti už km/kw ar dar kažką? Ta prasme tu net nesuvoki kam skirti akcizai, bet eksperto tonu aiškini kas busParašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
sakyčiau bus atvirkščiai - VDV tik akcizais važiuos, ir tada net ir greitas krovimas autostradoje atrodys pigus, lyginant su benzinu
https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...uvoje-n1291271
EV vienintelis šansas sąlyginai pigiau (kai turi krovimo sąlygas namei) važiuot galima tik tol, kol jie npasieks 4-5 proc nuo visų auto. Tiesa Lt panašu net ir 2 proc bus iššūkis. Taip kad jo, džiaukitės nišiniu "pigiu" produktu.
*censored*
- 2 patinka
Comment
-
p.s. Nagevičius... is 20 metų blėnius rašinėja, toks pat pseudo ekspertas kaip Pareščius IT sferoj, tik interviu dalina, bet realybėj tai oj.Parašė PukiS Rodyti pranešimą
O tai keliai savaime statos? Tu galvoji kad pasiekus kažkokį procentą EV nebus apmokestinti už km/kw ar dar kažką? Ta prasme tu net nesuvoki kam skirti akcizai, bet eksperto tonu aiškini kas bus
EV vienintelis šansas sąlyginai pigiau (kai turi krovimo sąlygas namei) važiuot galima tik tol, kol jie npasieks 4-5 proc nuo visų auto. Tiesa Lt panašu net ir 2 proc bus iššūkis. Taip kad jo, džiaukitės nišiniu "pigiu" produktu.*censored*
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
O tai keliai savaime statos? Tu galvoji kad pasiekus kažkokį procentą EV nebus apmokestinti už km/kw ar dar kažką? Ta prasme tu net nesuvoki kam skirti akcizai, bet eksperto tonu aiškini kas bus
EV vienintelis šansas sąlyginai pigiau (kai turi krovimo sąlygas namei) važiuot galima tik tol, kol jie npasieks 4-5 proc nuo visų auto. Tiesa Lt panašu net ir 2 proc bus iššūkis. Taip kad jo, džiaukitės nišiniu "pigiu" produktu.
EU taršos mokesčiai tikrai ne į kelių statybą nueis, o tau vis tiek teks mokėti už benziną daugiau. Ir dar metinį mokestį už automobilį uždės, kad tikrai būtų už ką kelius statyti, tai mokėsi dvigubai - ir už taršą, ir už kelius. Tikra pasaka bus su VDV
Comment
-
taip ir neatsakei - kai EV pradės mokėt už kelius ( o aju kai kurios šalys rpadeda šitą), vis dar bus baisei pigu? Ir pasikartosiu - Nagevičiaus pezėjimų klausyt tai saves negerbt, Rankioja razinkas iš bulkutės, sudėlioja teorinį baisiausią variantą, dar prideda išsigalvojimų, ir viskas, apokalipsė.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
EU taršos mokesčiai tikrai ne į kelių statybą nueis, o tau vis tiek teks mokėti už benziną daugiau. Ir dar metinį mokestį už automobilį uždės, kad tikrai būtų už ką kelius statyti, tai mokėsi dvigubai - ir už taršą, ir už kelius. Tikra pasaka bus su VDV*censored*
- 4 patinka
Comment


Comment