Parašė vaidasp
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Jei 10 proc. darbuotojų atvažiuoja EV ir krauna darbe, o bonuso sumažinimą paskirsto ant visų, tai tikrai apsimoka krautis EV. Plius kai didelės kompanijos, niekas ten necentauja iš atlyginimų, yra skirtingi biudžetai, tai gal nebus taip dažnai nemokamų vaisių ar pan.Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
Turi suprasti, kad nemokamas krovimas tau duodamas kaip bonusas. Galbūt dėl to tau mažiau premijos skirs ar mažiau atlyginimą kels. Bent jau aš darbdavio vietoje taip daryčiau.
- 1 patinka
Comment
-
Nežinau, koks procentas, bet senesnės statybos namuose ir daugiabučiuose buvo populiaru tiesti mažą galią, nes buvo įsivaizduojama kad elektros apšveitimas yra praktiškai vienintelis dalykas kam bus naudojama.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Įdomu kokia procento dalis Lietuvoje turi įvadą kuris net nepajėgia 3kW išbezdėti, spėju nelabai didelė.
Comment
-
Valstybinėse įstaigose kur atlyginimai reguliuojami ir gana maži, tokiais bonusais bando išlaikyti gerus darbuotojus. Todėl ir kels, ir skirs, ir draudimą pirks, ir dar galvos kaip legaliai padidinti patrauklumą. Vienas minusas kad stengiamasi dėl key darbuotojų, o bonusus gauna dauguma.Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
Turi suprasti, kad nemokamas krovimas tau duodamas kaip bonusas. Galbūt dėl to tau mažiau premijos skirs ar mažiau atlyginimą kels. Bent jau aš darbdavio vietoje taip daryčiau.-
Comment
-
Tikrai futuristiniai dalykai nusimato šalia Kauno„Enefit“ elektromobilių vairuotojams turi gerų naujienų – šalia magistralės Kaunas-Klaipėda ruošia keturis naujus 320 kW galios įkroviklius. Jie bus įrengti prie viešbučio-restorano „Via Baltica“.
320 kW galios įkrovikliai transporto priemonę, priklausomai nuo jos modelio ir baterijos talpos, 100 km kelionei leidžia įkrauti vos per 5-8 minutes, skelbia bendrovė.
Projektui įgyvendinti prireiks daugiau nei metų. Tai bus viena pirmųjų Baltijos šalyse ir Lenkijoje vystomo „Enefit Volt“ elektromobilių įkrovimo erdvė, pasižyminti ne tik įkrovos galia, bet ir ypatingu dizainu – specialiose poilsio zonos stoginėse, teikiančiose prieglobstį nuo lietaus ar kaitros, planuojama sumontuoti saulės elektrines, kuriose generuojama elektros energija realiu laiku bus pasitelkiama elektromobiliams krauti.
https://www.bustonaujienos.lt/kelyje...rovimo-taskai/
- 3 patinka
Comment
-
Futuristiniai tai futuristiniai. Bet kai ir kainą padaro futuristinę, tiksliau kosminę, tai atšoka noras krauti... Dar laidų nesugeba keisti kurie išdega ir varža didėja tai gražiai skamba tik ant popieriaus ir pradžioje.Parašė miurdock Rodyti pranešimą
Tikrai futuristiniai dalykai nusimato šalia Kauno
https://www.bustonaujienos.lt/kelyje...rovimo-taskai/
- 1 patinka
Comment
-
Kitas Porsche Cayenne bus tik elektrinis.
https://newsroom.porsche.com/en/2024...egy-36924.htmlThe fourth generation of the Porsche Cayenne will be all-electric.
Comment
-
Nesutikčiau, jog tik elektrinis. Citata iš to paties straipsnio:
At the same time, into the next decade our customers will still be able to choose from a wide range of powerful and efficient combustion and hybrid models.” The third generation of the Cayenne will be further upgraded and will continue to be offered alongside the fourth, all-electric generation.
Comment
-
Nesutikčiau kad kitas bus ne tik elektrinis.
andrius.at Pacituotoje citatoje rašo kad toliau gamins ir senus tiems kas nori dūmijančių dyzelių.-
Comment
-
kas yra normali? normali kai 100 km gaunasi brangiau nei su VDV?Parašė miurdock Rodyti pranešimąTai gal nebus lubose ta kaina, konkurencinga, tiksliau normali jei užkraut kokį 100 km ir važiuot toliau kol dešrainį suvalgysite
Comment
-
O kodėl turėtų gautis pigiau? Ar taip kažkur išlieta granite?Parašė thomcius Rodyti pranešimą
kas yra normali? normali kai 100 km gaunasi brangiau nei su VDV?-
Comment
-
Tai gal galima būti argumentuoti iš ko ta kaina susideda? Žymiai daugiau elektros suvartojama? Super brangios įkrovimo stotelės? Jų atsiperkamumas paskaičiuotas per metus? Noras pasipelnyti kol nėra infrastruktūros?Parašė gerietis Rodyti pranešimą
O kodėl turėtų gautis pigiau? Ar taip kažkur išlieta granite?
Asmeniškai manęs tai neskatina pirkti EV.
Comment
-
Ilgą laiką buvo aiškinama, kad elektryčkos pigiau. Tai dalis liaudies patikėjo ir vis dar tiki tuo.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
O kodėl turėtų gautis pigiau? Ar taip kažkur išlieta granite?
- 1 patinka
Comment
-
taip yra pigiau, kraunantis namie, kur galima naudotis naktiniais tarifais ar turint alternatyvius elektros šaltinius kurie atsipirks per kelis/keliolika metų.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ilgą laiką buvo aiškinama, kad elektryčkos pigiau. Tai dalis liaudies patikėjo ir vis dar tiki tuo.
Bet ne visada gali krautis namie kur moki biržos kainą.
Comment
-
tai aš ir klausiu, kiek daugiau energijos sunaudoja greito įkrovimo stotelė? Kiek ji yra brangesnė už lėto įkrovimo stotelę? Kaip dažnai jie keis laidus, kad neatsirastų varžos nuostolių? Čia paradoksas, bet reiktų kartais padėkoti kabelių vagims, nes jie priverčia juos keisti naujais.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąreiktų nepamiršti kad brangu yra tik pačio greičiausio krovimo stotelėse - kuo lėčiau, tuo pigiau. kam nesvarbu kaina, galės krautis greitai, o kas nori sutaupyti, galės krautis pigiau.
įdomu kiek laiko reiktų stovėti kad mašina beveik dykai prisipildytų dyzelio
Comment
Comment