Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
    Ilgiem atstumam CityBee labai neapsimoka.
    Turėti EV ir ilgus atstumus važinėti su CityBee...

    ​​​​
    Ne taip supratai. Cityby paminėjau "ekstra atvejams", o ne ilgiems atstumams. Ilgus atstumus gali susiplanuoti, važiuoti su nakvyne ir pan.
    Citiby reikalingas jei grįžti su tuščiu EV, pastatai kad pradėtų krauti 01:00 pigiu tarifu, ir tik pyst skambutis "Mama, papuoliau į avariją. Atvežk 10,000 Eur". Reikia lėkti, baterija tuščia, čia ir paaiškėja kuo blogas EV.
    -

    Comment


      Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
      Švedijoje apie 50k naujas.
      100 kWh baterija, dydžio kaip BMW X7.



      ​​​​​​
      ​​​​​
      a rimtai?

      This time, the campaign prices will apply to a limited number of cars until September 30, according to Hedin Bil.
      -

      Comment


        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

        a rimtai?
        Taip, rimtai.

        Standartinė kaina buvo 900k, o gal 1M, neprisimenu.
        Dabar pasidarė 700k, bet atiduoda ir už 600k.
        VIršuj Švedijos kronom.
        Tai taip, 50k eurų.

        Kai žiūri Mercedes EQS SUV už 150k ir pamatai kad konkuruojamtis Hongqi už 50k...
        Jie nėra vienodi, bet EQS ne 3x geresnis...
        Attached Files

        Comment


          Baisus irgi kaip X7

          Comment


            jau galima rusų jutūbėse pamatyti kiek kartų Hongqi E-HS9 geresnis už Rolls-Royce ir Mercedes EQS.
            Todėl švedai ir perka kaip karštas bandeles, pardavimai jau lenkia Mercedes EQS : https://www.car.info/en-se/stats/com...v&cumulative=0

            -

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą
              jau galima rusų jutūbėse pamatyti kiek kartų Hongqi E-HS9 geresnis už Rolls-Royce ir Mercedes EQS.
              Todėl švedai ir perka kaip karštas bandeles, pardavimai jau lenkia Mercedes EQS : https://www.car.info/en-se/stats/com...v&cumulative=0
              Rusiškai nemoku visiškai, tai rusų "jutūbėse" nesilankau.

              Bjørn Nyland – Hongqi E-HS9 120 kWh Exclusive+ range test https://www.youtube.com/watch?v=-Ny4gITMus4

              Man Bjørn Nyland stilius nelabai patinka, bet yra gerų dalykų. Labai praktiška informacija pas jį. Mačiau kad šitame forume yra kam Bjørn Nyland labai patinka.

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                jau galima rusų jutūbėse pamatyti kiek kartų Hongqi E-HS9 geresnis už Rolls-Royce ir Mercedes EQS.
                Jis nėra geresnis.
                Bet kai domiesi Volkswagen ID.5 ir pamatai Hongqi E-HS9, tai Volkswagen nebeatrodo patrauklus.

                Lyginant su EQS SUV, kuom konkrečiai Hongqi prastesnis? Nes atrodo tos pačios klasės automobilis, bet ne tiek pat gerai išdirbtas. Iš kitos pusės - gerokai pigesnis, turėsi atliekamų 80k kitiems dalykams. Antrai mašinai, jachtai ar kam nori.

                Pažiūrėk kokiom kainom Kinijos gamintojai ateina į Europą. Ir Hongqi gali nusiderėti iki 600k (53k eurų).
                Attached Files
                Paskutinis taisė T-K-K; 2024.01.14, 19:12.

                Comment


                  Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

                  Jis nėra geresnis.
                  Bet kai domiesi Volkswagen ID.5 ir pamatai Hongqi E-HS9, tai Volkswagen nebeatrodo patrauklus.

                  Lyginant su EQS SUV, kuom konkrečiai Hongqi prastesnis? Nes atrodo tos pačios klasės automobilis, bet ne tiek pat gerai išdirbtas. Iš kitos pusės - gerokai pigesnis, turėsi atliekamų 80k kitiems dalykams. Antrai mašinai, jachtai ar kam nori.

                  Pažiūrėk kokiom kainom Kinijos gamintojai ateina į Europą. Ir Hongqi gali nusiderėti iki 600k (53k eurų).
                  Tai kas, kad ateina? Huawei, Xiaomi ir visi kiti huomi irgi atėjo su mažomis kainomis. Šiai dienai už mažą kainą kiniškas dalykas bus š, o normalus daiktas kainuos normalius pinigus. O kai moki normalius pinigus, nebėra prasmės pirkti kažką kinietiško

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                    ir tik pyst skambutis "Mama, papuoliau į avariją. Atvežk 10,000 Eur". Reikia lėkti, baterija tuščia, čia ir paaiškėja kuo blogas EV.
                    Pala tai jūs skambučių aferistais tikite?

                    Comment


                      Ford irgi stabdo EV gamyba, Ford F-150 EV niekas nenori pirkti, per brangus lyginant su F-150 ICE.

                      Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-01-15 101900.png
Views:	268
Size:	47,9 kB
ID:	2104186
                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                      Comment


                        ID.3 dvieju metu senumo gali nupirkti uz 18000 € (naujas nuo 43500)
                        ID.4 dvieju metu senumo uz 23000 € (naujas nuo 49900)

                        Click image for larger version  Name:	image_139721.png Views:	3 Size:	122,6 kB ID:	2104190
                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                        Comment


                          Parašė booraz Rodyti pranešimą
                          ID.3 dvieju metu senumo gali nupirkti uz 18000 €
                          ID.4 dvieju metu senumo uz 23000 €

                          Click image for larger version

Name:	image_139721.png
Views:	284
Size:	122,6 kB
ID:	2104190
                          Su baterija tinkama tik po miestą važinėti...
                          Flickr

                          Comment


                            Spangstat apie tuos kinietiškus ir kitus elektromobilius. Realiai vienintelė kompanija pasaulyje kuri turi profitable gamybą su normaliom apimtim ir procesais - tesla.Viski kiti "tesla kileriai" gyvena iš fondų ar motininių kompanijų pinigų, kiniečiai dar dasiduria valstybės babkėm nes reikia reikia propagandai/rinkos atėmim i vakariečių. Rinka jau pradėjo labai gražiai viską dėliot į savo lentynėles. Tesla kaip važiavo taip važiuos, savo segmento lyderis/monopolistas bus, kiti visi - nesišviečia kad gamyba pasidarys šimtais tūkstančių vnt, (o to reik minimum kad profitable būtų). Fordas jau traukia rankinį, mersas irgi. Beje mersas EV researcho pinigus permetė vandenilinių truck R&D. Elektra niekur nedings, bet su grido galimybėm, patogumu, perkamają galia, neturi opcijų perlipti 5 pro worldwide. Ir aš čia dar labai daug duodu. Ekologijos/efektyvumo/kaštų prasme jei atmetus visą ekonacių bulšitą - benzininiai hibridai yra efektyviausi šiai dienai.
                            *censored*

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Su baterija tinkama tik po miestą važinėti...
                              55 kWh tikrai nėra „tik po miestą važinėti“

                              Comment


                                Parašė PukiS Rodyti pranešimą
                                Spangstat apie tuos kinietiškus ir kitus elektromobilius. Realiai vienintelė kompanija pasaulyje kuri turi profitable gamybą su normaliom apimtim ir procesais - tesla.Viski kiti "tesla kileriai" gyvena iš fondų ar motininių kompanijų pinigų, kiniečiai dar dasiduria valstybės babkėm nes reikia reikia propagandai/rinkos atėmim i vakariečių. Rinka jau pradėjo labai gražiai viską dėliot į savo lentynėles. Tesla kaip važiavo taip važiuos, savo segmento lyderis/monopolistas bus, kiti visi - nesišviečia kad gamyba pasidarys šimtais tūkstančių vnt, (o to reik minimum kad profitable būtų). Fordas jau traukia rankinį, mersas irgi. Beje mersas EV researcho pinigus permetė vandenilinių truck R&D. Elektra niekur nedings, bet su grido galimybėm, patogumu, perkamają galia, neturi opcijų perlipti 5 pro worldwide. Ir aš čia dar labai daug duodu. Ekologijos/efektyvumo/kaštų prasme jei atmetus visą ekonacių bulšitą - benzininiai hibridai yra efektyviausi šiai dienai.
                                Man panašu, kad EV nėra ateities transportas, EV bus dalis transporto viso, bet tik dalis ir gana maža. Kiek teko domėtis, kinai prasimušė, nes vyriausybė rėmė ir verslus, idėjas, ir perkančiuosius. Pernai metais 9.5 milijono EV parduota Kinijoje, tuo tarpu US 1.2 milijono. Dėl to matome daug Kinijos gamintojų dar bandančių prasimušti ir EU, nes jie realiai daug gamina jų ir taip.
                                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                Comment


                                  Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                  Man panašu, kad EV nėra ateities transportas, EV bus dalis transporto viso, bet tik dalis ir gana maža. Kiek teko domėtis, kinai prasimušė, nes vyriausybė rėmė ir verslus, idėjas, ir perkančiuosius. Pernai metais 9.5 milijono EV parduota Kinijoje, tuo tarpu US 1.2 milijono. Dėl to matome daug Kinijos gamintojų dar bandančių prasimušti ir EU, nes jie realiai daug gamina jų ir taip.
                                  labaiu tikėtina kad tarpinė stotelė į ev+kuro celės. Nes pagaminti gerą EV yra vieną. Bet sukurtiti visą infrastruktūrą jam - visai kas kita.
                                  *censored*

                                  Comment


                                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                    55 kWh tikrai nėra „tik po miestą važinėti“
                                    Deja, bet yra. Žingsnis ne ten ir ieškok kur krautis.

                                    Comment


                                      Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                                      Deja, bet yra. Žingsnis ne ten ir ieškok kur krautis.
                                      Na žinoma viskas priklauso nuo konkretaus vartotojo. Jeigu „kelionė po miestą“ yra realiai po miestą tai sakyčiau jog toks teiginys yra nesąmonė, bet jeigu po šiuo pasakymu slypi važiavimas iš dievo pamiršto priemiesčio kvartalo į darbą ir atgal tai gal ir galėtum suvartoti kokius 30-40% akumuliatoriaus per dieną.

                                      Pasitikrinus, su 52 kWh ID.4 galima suvažinėti pvz. nuo Kauno iki Panevėžio su mažiau nei puse akumuliatoriaus. Pridėk faktą jog ten važiuoji kažką veikti, o ne šiaip sau atvažiuoji ir išvažiuoji, t.y. galima įjungti į tinklą. Bet laisvai grįžtum jeigu ir neįjungtum.

                                      Comment


                                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                        Pasitikrinus, su 52 kWh ID.4 galima suvažinėti pvz. nuo Kauno iki Panevėžio su mažiau nei puse akumuliatoriaus. Pridėk faktą jog ten važiuoji kažką veikti, o ne šiaip sau atvažiuoji ir išvažiuoji, t.y. galima įjungti į tinklą. Bet laisvai grįžtum jeigu ir neįjungtum.
                                        Tai va, jei bus kur įjungti. Ar ieškosi kur palikti krautis, ir po miestą keliausi viešuoju?

                                        Comment


                                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                          Na žinoma viskas priklauso nuo konkretaus vartotojo. Jeigu „kelionė po miestą“ yra realiai po miestą tai sakyčiau jog toks teiginys yra nesąmonė, bet jeigu po šiuo pasakymu slypi važiavimas iš dievo pamiršto priemiesčio kvartalo į darbą ir atgal tai gal ir galėtum suvartoti kokius 30-40% akumuliatoriaus per dieną.

                                          Pasitikrinus, su 52 kWh ID.4 galima suvažinėti pvz. nuo Kauno iki Panevėžio su mažiau nei puse akumuliatoriaus. Pridėk faktą jog ten važiuoji kažką veikti, o ne šiaip sau atvažiuoji ir išvažiuoji, t.y. galima įjungti į tinklą. Bet laisvai grįžtum jeigu ir neįjungtum.
                                          Turiu pažįstamų, kurie irgi atvaro taip, nes yra konkrečių planų, po to valandą ieško, kur čia pasikrauti visgi, o po to palikus krautis dar davažiuot kitaip. Tai turi būti kelionė į abi galus įmanoma lengvai ir užtikrintai (ir krautis pas save grįžus), nebent tikrai planuoji Vilnius-Klaipėda varyti, kas yra tas "atskiras planavimas". Plius kažkodėl skaičiuojam lyg visi išvažiuotų pilnai pasikrovę. Juk nebūtinai iš ryto pradedi iš savo namų visus reikalus nuo kelionės. Kartais ir vidury dienos. Žodžiu kolkas tokia talpa labai pririša tarnauti dėl mašinos. Nors taip, jei yra labai uždaresnio tipo ir visiškai tipinės kelionės - turėtų užtekti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X