Parašė PukiS
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pasikartosiu, o kodėl turėtų?Parašė liutass Rodyti pranešimą
bet uz kura pats moki, ar darboviete apmoka?
 Kitavertus tiem, kurių kurą dengia įmonės - jie pilnai už jį susimoka vienokiu ar kitokiu pavidalu. Čia tik pas homosovietikus mastymą atrodo, kad "valdiškas" kuras nekainuoja. Jie net nesuvokia kaip susimoka. 
							
						*censored*
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
o tai įmonės privačios negali būt?Parašė liutass Rodyti pranešimąjei pats, tai gerai. Jei imone, tai svaistai valstybes turta, nes alga gauni is mokesciu moketoju pinigu, kaip supratau
							
						*censored*
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gali, bet tu valstybinėje dirbiParašė PukiS Rodyti pranešimą
o tai įmonės privačios negali būt?
When a man lies, he murders some part of the world
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ne, nedirbuParašė liutass Rodyti pranešimą
Gali, bet tu valstybinėje dirbi
 yra būdų kaip tarnyba puikiai susiderina su privačiu darbu. 
							
						*censored*
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kiek žinau valstybei priklasančiose įmonėse yra maksimalios automobilių kainos apribojimai, tai 287 kw galios automobiliai nelabai gaunasi.Parašė liutass Rodyti pranešimąjei pats, tai gerai. Jei imone, tai svaistai valstybes turta, nes alga gauni is mokesciu moketoju pinigu, kaip supratau-
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nu toks pusė bėdos....Parašė PukiS Rodyti pranešimą
ne, vz5
Bet laikas galvoti apie tokį (čia kad on-topic būtų) :-)
Paskutinis taisė gerietis; 2023.01.12, 11:55.-
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
geras pakankamai praktiškas vidurio amžiaus krizės autoParašė gerietis Rodyti pranešimą
Nu toks pusė bėdos....

*censored*
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Daugiau į kelnes pridarei, nei namų darbus, sakyk, kai privalgai flomasterių iš anto galo vaivorykštės lenda?Parašė PukiS Rodyti pranešimą
Tik neapsišik. Aš tau ne googlas kad visą info ant lėkštutės sudėčiau, aik skaityk, lygink. Aš savo namų darbus senai pasidariau.
 Aš įsivaizduoju, kad gan sudėtinga pagrįsti tamstos nusišnekėjimus realia info 
 Iš kitos pusės, net stengtis nereikia surasti tyrimus apie EV pranašumą, gyvenimo ciklą (nuo pagaminimo iki utilizavimo) ir t.t. Nes tyrimų padaryta jau tūkstančiai, o išvada lieka ta pati. Taip sakant facts don't care about your feelings 
 2 minutės google: https://www.sciencedirect.com/scienc...73082620302143 https://link.springer.com/article/10...367-015-0934-3 https://royalsocietypublishing.org/d...rsta.2012.0325 https://www.sciencedirect.com/scienc...59652613002114 https://theicct.org/publication/a-gl...assenger-cars/ Kas dar geriau, kad bręstant technologijai, augant mastui ir keičiantis elektros produkcijai skirtumas tik augs, mes dar esame ankstyvoje technologijos stadijoje. 
							
						
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
pavyzdys "įdėkim į seną ICEV batarkes ir sutaupykim taršos lyginant su nauju automobiliu" tai toks so-so - nemanau kad tai bus pagrindinis elektrifikavimo scenarijus.Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
Bet iš esmės EV daro mažesnę visokią taršą, nes vietoj to kad važinėtų, stovi prie krovimo stotelių.
-
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai va, kad technologija vis dar "bręsta", bet vartotojui ją reik kuo skubiau vos ne per prievartą brukt. Pereinant nuo lempinio prie LED TV, nereikėjo nei tūkstančių tyrimų ir įrodinėjimų, nei dotacijų. Kai pajauti technologijos pranašumą imi ir ją įsigyji.Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
Kas dar geriau, kad bręstant technologijai, augant mastui ir keičiantis elektros produkcijai skirtumas tik augs, mes dar esame ankstyvoje technologijos stadijoje.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kai kam ne "vos ne per prievartą", o nachališkai per prievartą:Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai va, kad technologija vis dar "bręsta", bet vartotojui ją reik kuo skubiau vos ne per prievartą brukt.
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...d0ae31615c/asrnuo 2021 m. rugpjūčio 2 d. iki 2025 m. gruodžio 31 d. perkančiosios organizacijos ar perkančiojo subjekto per kalendorinius metus atliekamiems viešiesiems pirkimams keliami reikalavimai, palyginti su bendru perkančiosios organizacijos ar perkančiojo subjekto atliekamuose viešuosiuose pirkimuose įsigyjamu ir (ar) paslaugoms teikti naudojamu kelių transporto priemonių skaičiumi, išreiškiami procentinėmis dalimis:
1) netaršių M1, M2 arba N1 kategorijos transporto priemonių skaičius, palyginti su bendru perkančiosios organizacijos ar perkančiojo subjekto atliekamuose viešuosiuose pirkimuose įsigyjamu ar paslaugoms teikti naudojamu tos pačios kategorijos kelių transporto priemonių skaičiumi, turi sudaryti ne mažiau kaip 60 procentų;
-
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Įvykus stichinei nelaimei, karui ir nesant elektros (žinau tikras istorijas iš Ukrainos) šakės jūsų elektromobiliui. Net telefono nebus kur pasikrauti. Aš su savo dyzeliu Volvo belenkaip galiu dar nuvažiuoti 1100 km. ir dar važiuodamas telefoną pasikrausiu.
Apskritai, ka viskas ima priklausyti tik nuo elektros tinklo veikimo patikimumo yra kiek lochatroniška.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nezinau, arklys man rodos geriau.Parašė Armae Rodyti pranešimąĮvykus stichinei nelaimei, karui ir nesant elektros (žinau tikras istorijas iš Ukrainos) šakės jūsų elektromobiliui. Net telefono nebus kur pasikrauti. Aš su savo dyzeliu Volvo belenkaip galiu dar nuvažiuoti 1100 km. ir dar važiuodamas telefoną pasikrausiu.
Apskritai, ka viskas ima priklausyti tik nuo elektros tinklo veikimo patikimumo yra kiek lochatroniška.
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O pas jus visada pilnas bakas, kad 1100 km nuvažiuosit? Nes kuro neprisipilsit nelikus elektros. Elektromobilį užtat galima visada laikyti prijungą - nelikus elektros, jis bus 100%.Parašė Armae Rodyti pranešimąĮvykus stichinei nelaimei, karui ir nesant elektros (žinau tikras istorijas iš Ukrainos) šakės jūsų elektromobiliui. Net telefono nebus kur pasikrauti. Aš su savo dyzeliu Volvo belenkaip galiu dar nuvažiuoti 1100 km. ir dar važiuodamas telefoną pasikrausiu.
Apskritai, ka viskas ima priklausyti tik nuo elektros tinklo veikimo patikimumo yra kiek lochatroniška.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Galima ne tik baką, bet ir kanistras prisipilti (legaliai iki 40 ltr.). Be elektros kuro neprisipilsi kolonėlėje, bet pasisemsi su kibiru iš cisternos, galų gale yra 12V siurbliai kurui, nusipirksi pas fūristą ar rusų tanko vairuotoją.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
O pas jus visada pilnas bakas, kad 1100 km nuvažiuosit? Nes kuro neprisipilsit nelikus elektros. Elektromobilį užtat galima visada laikyti prijungą - nelikus elektros, jis bus 100%.
EV atveju galbėtumeisi tik saulės arba dyzeline "elektrine".-
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia geras pasvaigimas, karo atveju ale imsi ir laisvai tepsi sliders, bet dar ir spangsta apie 1100 kilometų nuvažiavimą
 Net nekalbu apie skystas kinkas, ar tai, kad greičiausiai net į Latviją niekas neleistų pabėgti. Jei jau karas ateis, tai iškart užsidarys suvalkų koridorius (net NATO planuose keliai į Lietuvą yra rezervuoti karinei logistikai ir civilių judėjimas būtų ribojamas arba išvis draudžiamas) ir galėsi sukti ratus po Lietuvą. Kitas geras - "įvykus stichinei nelaimei", kokia Lietuvos istorijoje įvykusi stichinė nelaimė nutraukė elektros tiekimą visoje šalyje? Net nekalbu apie kelių dienų nutraukimą. 
							
						
- 5 patinka
 
Comment
 
Comment