Parašė Ångstrom
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
tu esi kada nors važiavęs elektromobiliu?Parašė Romas Rodyti pranešimąŠimasiaus idėją, kad 2030 metais pusę automobilių Vilniuje sudarytų elektromobiliai, vis dėlto įmanoma įgyvendinti - bet tik tokiais komunistiniais metodais, kaip 1985 m. anekdote apie Gorbačiovą.
Turbūt neįmanoma pasiekti, kad per 8 metus Vilniuje atsirastų keli šimtai tūkstančių elektromobilių - brangių, nepatogiai kraunamų ir netoli nuvažuojačių.
Tačiau padaryti taip, kad Vilniuje galėtų važinėti tik tiek automobilių, kiek yra / bus elektromobilių - tą Šimašius ir jo "darnaus nejudumo" politika išties gali.

- 3 patinka
Comment
-
Esu vairavęs hibridą ir automatą - trasoje normalu, bet miesto gatvėmis mechanika laimi (nes tiesiog patogiau).Parašė transpondster Rodyti pranešimątu esi kada nors važiavęs elektromobiliu?Paskutinis taisė Aleksio; 2022.10.16, 10:21.
Comment
-
Geresnis klausimas kodėl automobilių gamintojas išvis turėtų turėti techninę galimybę kaupti jautrius duomenis.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
na kodel keistoka vizija? Jei Muskas leidzia sau tokius pareiskimus, ar mes esame tikri kad jis pavyzdziui neparduos viena diena Teslos turetoju jautriu duomenu KGB pavaldzioms imonems?
Tas pats klausimas ir valdžiukės atžvilgiu. Tik kol kas pagal esamus įstatymus ten kapeikos palyginus su teslų telemetrija.
- 1 patinka
Comment
-
WOW, speju vistik tamstai neteko vaziuoti nei elektromobiliu nei hibridu normaliu. Nes nesu skaites didesnes nesamones apie vairavima miesto gatvemis ("mechanika laimi nes tiesiog patogiau" ).Parašė Aleksio Rodyti pranešimąEsu vairavęs hibridą ir automatą - trasoje normalu, bet miesto gatvėmis mechanika laimi (nes tiesiog patogiau).
- 11 patinka
Comment
-
Nuo šiol vadinsiu tave Oiskela - nes tiesiog patogiau.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąEsu vairavęs hibridą ir automatą - trasoje normalu, bet miesto gatvėmis mechanika laimi (nes tiesiog patogiau).It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 6 patinka
Comment
-
Darbe yra 2 mašinos - Toyota Corola (hibridas) ir Subaru (normali). Subaru beveik visada yra užimta, o Toyota stovi nenaudojama. Taip kad eik ............. pasakyk tiems, kurie vairuoja "automatus", kad jie durniai.Parašė vital7777 Rodyti pranešimąWOW, speju vistik tamstai neteko vaziuoti nei elektromobiliu nei hibridu normaliu. Nes nesu skaites didesnes nesamones apie vairavima miesto gatvemis ("mechanika laimi nes tiesiog patogiau" ).
Pochuj.Parašė Tomas Rodyti pranešimąNuo šiol vadinsiu tave Oiskela - nes tiesiog patogiau.
Comment
-
nelabai suprantu kuo vairavimui gali skirtis paprasta mašina su automatine dėže ir hibridas - ypač kai hibridai yra padaryti, jog veiktų kaip paprasta mašina su automatine dėže.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąEsu vairavęs hibridą ir automatą - trasoje normalu, bet miesto gatvėmis mechanika laimi (nes tiesiog patogiau).
Comment
-
Nepatiko, kad Šimašius kritikuojamas už nusišnekėjimus?Parašė transpondster Rodyti pranešimątu esi kada nors važiavęs elektromobiliu?
- 1 patinka
Comment
-
Jei vadovautis "Alternatyvių degalų įstatymu", tai jokie ne nusišnekėjimai.Parašė Romas Rodyti pranešimąNepatiko, kad Šimašius kritikuojamas už nusišnekėjimus?-
Comment
-
Esu važinėjęs mechnika, robotizuota mechanika, automatu, variatorium, tojotos hibridu, elektriniu (t.y. nuo Moskvič, ZIL-157 iki Teslos), ir negaliu įsivaizduoti kaip kažkam gali būti patogiau mieste mindžioti snakabą ir stumdyt pavarų rankeną. Kame patogumas?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąbet miesto gatvėmis mechanika laimi (nes tiesiog patogiau).
-
- 7 patinka
Comment
-
Įstatymu nurodyta kiek bus elektryčkų?Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Jei vadovautis "Alternatyvių degalų įstatymu", tai jokie ne nusišnekėjimai.
Žiūrint į autoparko amžių ir pardavimų statistiką - tokie skaičiai po 8 metų gryna fantastika.
- 4 patinka
Comment
-
šimašis ar zuokula man vienodai, tiesiog susidaro įspūdis kad elektromobilius kritikuot labiausiai mėgsta niekada nevažiavę jaisParašė Romas Rodyti pranešimąNepatiko, kad Šimašius kritikuojamas už nusišnekėjimus?
- 1 patinka
Comment
-
Pabandyk manevruoti atbulom ir pamatysi, kad valdyti greitį kaire koja yra patogiau nei dešine.Parašė gerietis Rodyti pranešimąEsu važinėjęs mechnika, robotizuota mechanika, automatu, variatorium, tojotos hibridu, elektriniu (t.y. nuo Moskvič, ZIL-157 iki Teslos), ir negaliu įsivaizduoti kaip kažkam gali būti patogiau mieste mindžioti snakabą ir stumdyt pavarų rankeną. Kame patogumas?
Sustojai prie draudžiamo - jeigu tai yra lygi vieta, tiesiog įjungi laisvą pavarą ir lauki žalio, o jeigu važiuoji su "automatu" - reikia spausti stabdį (deginant papildomus degalus). Taip kad pasakok pasakas apie "automato" "patogumus" kažkam kitam, bet ne man (nes tu esi botas, o ne žmogus).
Comment
-
Čia ne kliedesių tema. Visų pirma automatai turi "N" padėtį kas veikia kaip "laisva" ant mechaninės, antra - visi naujesni automobiliai turi stop/start sistemas, kuri su automatai suveikia vos kelias sekundes sustojęs stovi. Taip, kad "automatai" yra netgi ekonomiškesni nei "mechanai".Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPabandyk manevruoti atbulom ir pamatysi, kad valdyti greitį kaire koja yra patogiau nei dešine.
Sustojai prie draudžiamo - jeigu tai yra lygi vieta, tiesiog įjungi laisvą pavarą ir lauki žalio, o jeigu važiuoji su "automatu" - reikia spausti stabdį (deginant papildomus degalus). Taip kad pasakok pasakas apie "automato" "patogumus" kažkam kitam, bet ne man (nes tu esi botas, o ne žmogus).
- 1 patinka
Comment
-
reikėtų nepamiršti jog autoparkas Vilniuje yra naujesnis negu kaimų nutraukiamas visos Lietuvos vidurkisParašė mantasm Rodyti pranešimą
Įstatymu nurodyta kiek bus elektryčkų?
Žiūrint į autoparko amžių ir pardavimų statistiką - tokie skaičiai po 8 metų gryna fantastika.
- 1 patinka
Comment
-
Tai automate P įjunk ir nereikės nieko daryt. Vis tiek gautųsi mažiau pavarų junginėjimų. O su tokiu „važinėjimu“ kur palieki stovėti mašiną „laisvai“ gautum kritinę klaidą per egzaminą, trūksta tik vieno užsisvajojimo kad įriedėtum į ką nors prie šviesoforo.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPabandyk manevruoti atbulom ir pamatysi, kad valdyti greitį kaire koja yra patogiau nei dešine.
Sustojai prie draudžiamo - jeigu tai yra lygi vieta, tiesiog įjungi laisvą pavarą ir lauki žalio, o jeigu važiuoji su "automatu" - reikia spausti stabdį (deginant papildomus degalus). Taip kad pasakok pasakas apie "automato" "patogumus" kažkam kitam, bet ne man (nes tu esi botas, o ne žmogus).
Comment
-
Bet tu kliedi.Parašė evil Rodyti pranešimąČia ne kliedesių tema.
Taip kad tu esi ...Parašė evil Rodyti pranešimąTaip, kad "automatai" yra netgi ekonomiškesni nei "mechanai".
Comment
-
Solenoidai pasakys tau kad tu nieko neišmanai technikoje. Ypač nepatogios yra "vokietės" su jų kieta sankaba.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąTai automate P įjunk ir nereikės nieko daryt.
Comment
-
Privatiems nenurodo, privatūs galės pirkti dyzelinius ir mokėti 100500 taršos mokestį, o viešiesiems pirkimams (biudžetinės ir valstybės valdomos viešosios įstaigos) numatyta 100% elektrinių 2030.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Įstatymu nurodyta kiek bus elektryčkų?
-
Comment
Comment