Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Lietuva mažiausiai Europoje (apart tų kelių mažų salų) turi elektromobilių įkrovos stotelių.
    Čia šalies dydį irgi reikėtų įvertinti (vis tik nekorektiška lyginti Maltą ir Vokietją ). Lenkijoje yra apie 1300, bet įvertinus šalies dydį tai nieko daugiau nei Lietuva. Ir neaišku kaip su Latvija: jų Kelių trasnporto departamentas pernai pranešinėjo, kad šiemet Latvijoje turėtų būti 139 stotelės palyginus su 70 pernai. Taip, kad visam mūsų regionui dar dirbti ir dirbti čia ...

    The CSDD is currently developing a network of electric car charging stations on behalf of the Ministry of Transport in Latvia. Currently, there are 70 charging stations in Latvia. More than a hundred charging stations will be available this year, but next year the number will reach 139. november 27, 2020

    Comment


      Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

      Taycan nuo 85 kEUR.
      Model S nuo 92 kEUR
      Taycan Cross Turismo nuo 96 kEUR

      Kainos iš Vokietijos, nes Lietuvoje neradau Tesla kainų.
      Ir Porsche kainos Vokietijoje ir Lietuvoje buvo praktiškai identiškos, nors Vokietijoje mažesnis PVM.
      85k Taycan RWD su 80kWh batke rly comparinam?
      del 96k Taycan Cross Turismo visgi tu teisus, aš maniau kad tiktai 4S normalesnė komplektacija dėlto rašiau kad +25%.
      Aišku įvertinant kad pas Porsche viskas opcijose, tai rek bent 10% pridėt kad kažko normalesnio jau būtų, ignoruojant akceleracija kur reikėtų su 4S Turbo lygint. 10% importo muitas gelbsti

      Comment


        Parašė transpondster Rodyti pranešimą

        85k Taycan RWD su 80kWh batke rly comparinam?
        del 96k Taycan Cross Turismo visgi tu teisus, aš maniau kad tiktai 4S normalesnė komplektacija dėlto rašiau kad +25%.
        Aišku įvertinant kad pas Porsche viskas opcijose, tai rek bent 10% pridėt kad kažko normalesnio jau būtų, ignoruojant akceleracija kur reikėtų su 4S Turbo lygint. 10% importo muitas gelbsti
        Beabejo, kad reikia atsižvelgti, bet jei norim, kad elektromobilius pirktų ne tik keli entuziastai, reikia ir įkrovos tinklą atitinkamą turėti kaip olandai ar danai.
        Flickr

        Comment


          Man tai keista, nes kiek per 2020-2021 buvau EE, LV ir PL, tai per savaitės kelionę pamatai porą Upu ir trys Priusus, o pas mus, bent jau Vilniuj EV patapo įprastu dalyku
          O kas nustebino, kai 2019 buvau tokioj Vinicoj Ukrainos vidury, tai per kelias dienas sutikau nemažai Leafų

          Comment


            Na vilniuje turbūt vaizdui susidaryti padeda ir tai kad pas mus veikia gana populiari elektrinių automobilių nuoma (sparkas).

            Comment


              Diskutuojat apie EV perspektyvas Lietuvoje ir kalbat apie Porsche, Tesla ir t.t. kuriuos nusipirks grynai vienetai ar dešimtys visoje Lietuvoje Štai realiausias šansas regular Kazį perkant naują mašiną įtikint pasirinkt EV:



              Šiaip anksčiau buvau labai skeptiškas dėl Dacia, bet paskutiniai modeliai tikrai stipriai šoktelėjo dizaino ir medžiagų kokybės prasme, o dėl Spring kainų (nepamirškit apie 4000 eurų subsidiją) tai tikrai didžiulis respektas. Labai įdomu kokio populiarumo sulauks šis modelis, kaip suprantu pirmieji turėtų pasiekt Lietuvą arčiau metų pabaigos.

              Comment



                Kad Dacia paskutiniu metu labai susitvarkė tai tikrai.

                Bet manau kad geriau imti dėvėtą BEV nei naują Dacia Spring. Vien todėl kad Dacia Spring b​​​aterijos talpa yra vos 27,4 kWh. Ir jį gamina Dongfeng Kinijoje, tai klausymas kiek Dacia/ Renault prisidėjo prie pačio kūrimo.




                Comment


                  Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

                  Kad Dacia paskutiniu metu labai susitvarkė tai tikrai.

                  Bet manau kad geriau imti dėvėtą BEV nei naują Dacia Spring. Vien todėl kad Dacia Spring b​​​aterijos talpa yra vos 27,4 kWh. Ir jį gamina Dongfeng Kinijoje, tai klausymas kiek Dacia/ Renault prisidėjo prie pačio kūrimo.
                  Na bet net su jūsų pateiktais pavyzdžiais gaunas, kad labiau apsimoka pirkt naują Dacia (16898eur - 4000eur subsidijos naujam elektromobiliui = 12898eur) nei naudotą EV (16000eur - 2000eur subsidijos naudotam elektromobiliui = 14000eur) ir tada jau kyla ta dilema kaip ir su paprastais automobiliais: pirkt naują Dacia su 3 metų ar 100K kilometrų garantija, ar už brangiau rinktis kelių metų senumo naudotą alternatyvą be garantijos, bet atseit "čia tau ne koks pigus š kaip Dacia..." Bet čia dar verta nepamiršt to fakto, kad Dacia ir taip turi savo klientą Lietvoje ir jas dėl mažų kainų pirko net tada, kai jos, atvirai sakant, atrodė kaip grabai ant ratų, o dabar tam klientui bus siūloma rinktis tarp paprasto Sandero ir Spring EV praktiškai už tą pačią kainą, kas bent jau man piešia gan optimistiškas prognozes

                  Comment


                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                    Na bet net su jūsų pateiktais pavyzdžiais gaunas, kad labiau apsimoka pirkt naują Dacia (16898eur - 4000eur subsidijos naujam elektromobiliui = 12898eur) nei naudotą EV (16000eur - 2000eur subsidijos naudotam elektromobiliui = 14000eur) ir tada jau kyla ta dilema kaip ir su paprastais automobiliais: pirkt naują Dacia su 3 metų ar 100K kilometrų garantija, ar už brangiau rinktis kelių metų senumo naudotą alternatyvą be garantijos, bet atseit "čia tau ne koks pigus š kaip Dacia..." Bet čia dar verta nepamiršt to fakto, kad Dacia ir taip turi savo klientą Lietvoje ir jas dėl mažų kainų pirko net tada, kai jos, atvirai sakant, atrodė kaip grabai ant ratų, o dabar tam klientui bus siūloma rinktis tarp paprasto Sandero ir Spring EV praktiškai už tą pačią kainą, kas bent jau man piešia gan optimistiškas prognozes
                    Šiaip, suburbijos gyventojui, turinčiam galimybę krautis garaže namie ir darbe Spring EV jau iš esmės gali finansiškai apsimokėti kaip automobilis važinėjimui mieste iš namų į darbą (palyginus su alternatyva vidaus degimo varikliu). O dar jei padidės taršos mokesčiai nuo tokio automobilio pirkimo atbaidys nebent nekietumo faktorius (nes į darbą važiuojantis su mažu elektriniu visureigiuku vietoje didelio BMW tampa socialiniu gėjumi).
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Elektromobiliai jau kurį laiką sudaro 50+% Norvegijos naujų automobilių rinkos. Ten labai didelės subsidijos elektromobiliams, kelių mokesčių bei parkavimo lengvatos, jei neklystu net PVM mokėti nereikia, tai gal nekeista.

                      Elektromobiliai po truputį ima pozicijas ir kitose šalyse. Pats perkamiausias 2021 Q2 automobilis Švedijoje yra Volkswagen ID4. Švedijos 2021 Q2 top 10 perkamiausių automobilių sąraše yra dar du elektromobiliai - Tesla Model 3 ir MG ZS EV.
                      Paskutinis taisė Taj Mahal; 2021.07.25, 09:27.

                      Comment


                        Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
                        Elektromobiliai jau kurį laiką sudaro 50+% Norvegijos naujų automobilių rinkos. Ten labai didelės subsidijos elektromobiliams, kelių mokesčių bei parkavimo lengvatos, jei neklystu net PVM mokėti nereikia, tai gal nekeista.
                        Elektromobiliai po truputį ima pozicijas ir kitose šalyse. Pats perkamiausias 2021 Q2 automobilis Švedijoje yra Volkswagen ID4. Švedijos 2021 Q2 top 10 perkamiausių automobilių sąraše yra dar du elektromobiliai - Tesla Model 3 ir MG ZS EV.
                        Kiek elektra kainuoja Norvegijoje ir Švedijoje ir kiek - Lietuvoje? - šiuo momentu: Norvegija - 50€, Švedija - 49€, Lietuva - 128€.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Kiek elektra kainuoja Norvegijoje ir Švedijoje ir kiek - Lietuvoje? - šiuo momentu: Norvegija - 50€, Švedija - 49€, Lietuva - 128€.
                          dar atlyginimus palygink

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Kiek elektra kainuoja Norvegijoje ir Švedijoje ir kiek - Lietuvoje? - šiuo momentu: Norvegija - 50€, Švedija - 49€, Lietuva - 128€.
                            Kur galima rasti elektros kainas skirtingose ES šalyse?

                            Comment


                              Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
                              Kur galima rasti elektros kainas skirtingose ES šalyse?
                              https://www.litgrid.eu/index.php/sia...zemelapis/2829

                              Comment


                                Dacia Spring EV 100 km sunaudoja 15,8 kWh, Igničio reguliuojama kaina 0,122 EUR, kas reiškia, kad 100 km kainuoja 1,93 EUR (jei kartais krauniesi kur nors ofise nemokamai, dar ir mažiau).

                                Koks nors Sandero Stepway dyzelis (kuris šiaip yra ekonomiškas) sunaudoja 3,9l/100 km, kas imant kokią 1,25 EUR/l dyzelio kainą, yra beveik 4,88 EUR/100 km. Lyginant su kokiu didesniu ir mažiau ekonomišku automobiliu vidaus degimo varikliu, dar didesnis skirtumas būtų.
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Kiek elektra kainuoja Norvegijoje ir Švedijoje ir kiek - Lietuvoje? - šiuo momentu: Norvegija - 50€, Švedija - 49€, Lietuva - 128€.
                                  galbut verta palyginti kainas galutiniam vartotojui kartu su "pristatymo kaina" ir kitomis dedamosiomis, o ne rinkos?

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                    galbut verta palyginti kainas galutiniam vartotojui kartu su "pristatymo kaina" ir kitomis dedamosiomis, o ne rinkos?
                                    Pagal šitą https://www.statista.com/statistics/...-price-norway/ šaltinį sakyčiau kad namų vartotojams sunaudojantiems 2500-5000kwh per metus - 21ct už kwh. Nuo 5000kwh - 14ct. Realiai panašiai kad Lietuvoje (manau galime daryti prielaidą kad kas kraunasi elektromobilį sunaudoja daugiau nei 5000 kwh )

                                    Comment


                                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                      galbut verta palyginti kainas galutiniam vartotojui kartu su "pristatymo kaina" ir kitomis dedamosiomis, o ne rinkos?
                                      Jeigu rinkos kaina yra 100€, galutinis vartotojas niekaip negali mokėti <100€.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Jeigu rinkos kaina yra 100€, galutinis vartotojas niekaip negali mokėti <100€.
                                        Gali ir labai lengvai. Daug smulkiu vartotoju perka elektra su fiksuotu tarifu kitiems X menesiu. Jei laimejo loterijoje ir kaina uzfiksavo teisingu momentu - mokes maziau nei dabartine spot kaina.

                                        Comment


                                          Parašė jpou Rodyti pranešimą
                                          Gali ir labai lengvai. Daug smulkiu vartotoju perka elektra su fiksuotu tarifu kitiems X menesiu. Jei laimejo loterijoje ir kaina uzfiksavo teisingu momentu - mokes maziau nei dabartine spot kaina.
                                          Norvegijoje gal ir laimės, bet Lietuvoje - tikrai ne.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X