Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
    Kaip bus su ID4 žiūrėsim. Norvegijoje kol kas antra vietą ima: https://elbilstatistikk.no/ kai ID3 net į 15 nepatenka, bet čia pirmi mėnesiai kai dar pristatomi pre-orderiai kurie kaupėsi visus metus.
    Reddit'e žiūrėjau ID.4 savininkų nuomones apie automobilį. Susidarė vaizdas kad labai patenkinti. Bet pastebėjimas dėl prikauptų pre-orderių labai geras. Įdomu ką VAG darys jei ID.4 sunkiai pateks į perkamiausių automobilių sąrašą.

    Dar įdomu kad Škoda Enyaq gamybos linija gali pagaminti gerokai mažiau Enyaq nei Volkswagen gamybos linija gali pagaminti ID.4
    Ir visos palyginamos apžvalgos kurias mačiau teigė kad Enyaq geresnis.
    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2021.05.19, 21:30.

    Comment


      Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
      Kartoju VW galvojo kad ID3 bus hitas, bet gavosi flopas - pardavimai jo labai prasti. [...] ID3 net į 15 nepatenka, bet čia pirmi mėnesiai kai dar pristatomi pre-orderiai kurie kaupėsi visus metus.
      Dėl ID.3 pardavimų, tai manau kad dar anksti vadinti flopu. Pažiūrėjau šių metų balandžio mėnesio ID.3 pardavimus Švedijoje ir jis ten #10.
      Aišku nežinau ar čia užsilikę išankstiniai užsakymai ar "normalus pardavimų tempas".

      Pažiūrėjau ir Olandiją, ten ID.3 pardavimai stebinančiai žemi.
      Balandžio mėnesį ID.3 pardavimai buvo 34x mažesni nei pvz. Volvo XC40, 20x mažesni nei VW Polo ir beveik 2x mažesni nei Porsche 911.
      Ir pardavimai žemi jau nuo 2021 sausio ir nuo to laiko toliau krito/krenta. Tai gal ir flopas, ką aš žinau.

      Įdomu kaip VAG reaguos jei ID.3 pardavimai flopins. Fokusuosis į elektrinius džipukus? Kol kas čia konkurencijos nedaug. Be to, EU kol kas nepardavinėja ir Tesla Model Y, nors JAV čia pats populiariausias Tesla modelis, populiaresnis už visus kitus kartu sudėjus.
      Paskutinis taisė Taj Mahal; 2021.05.19, 21:23.

      Comment


        Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

        Dėl ID.3 pardavimų, tai manau kad dar anksti vadinti flopu. Pažiūrėjau šių metų balandžio mėnesio ID.3 pardavimus Švedijoje ir jis ten #10.
        Aišku nežinau ar čia užsilikę išankstiniai užsakymai ar "normalus pardavimų tempas".

        Pažiūrėjau ir Olandiją, ten ID.3 pardavimai stebinančiai žemi.
        Balandžio mėnesį ID.3 pardavimai buvo 34x mažesni nei pvz. Volvo XC40, 20x mažesni nei VW Polo ir beveik 2x mažesni nei Porsche 911.
        Ir pardavimai žemi jau nuo 2021 sausio ir nuo to laiko toliau krito/krenta. Tai gal ir flopas, ką aš žinau.

        Įdomu kaip VAG reaguos jei ID.3 pardavimai flopins. Fokusuosis į elektrinius džipukus? Kol kas čia konkurencijos nedaug. Be to, EU kol kas nepardavinėja ir Tesla Model Y, nors JAV čia pats populiariausias Tesla modelis, populiaresnis už visus kitus kartu sudėjus.
        VW viską dabar gamina ant tos pačios MEB platformos tai jiems nesunku reaguojant į paklausą vienų modelių gamybą didinti kitų sąskaita. Ir nesutikčiau kad elektriniai 'džipukų' arba SUV kategorijoje nėra konkurencijos, būtent ten visa konkurencija ir yra: ID4, Audi e-tron, Audi e-tron Q4, MB EQA, MB EQC, FORD Mustang Mach-E, Skoda Enyaq, VOLVO XC40, Polestar 2, PEUGEOT 2008, CITROEN e-C4, Mg Zs Ev, Kia Niro, Jaguar I-pace, BMW iX3, LEXUS UX300E, Nissan Arya, HYUNDAI IONIQ5, KIA EV6.
        Tesla Model 3 ir VW ID3 kaip tik nišiniai auto, be jokios konkurencijos savo kategorijoje. ID3 problema mano manymu jis per brangus tam auto kurį gauni. Golfas populiarus būtent dėl to kad už nedidelę kainą gauni gerą kokybę, su ID3 taip nėra.
        Paskutinis taisė Gladiator; 2021.05.20, 11:19.

        Comment


          Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
          VW viską dabar gamina ant tos pačios MEB platformos tai jiems nesunku reaguojant į paklausą vienų modelių gamybą didinti kitų sąskaita. Ir nesutikčiau kad elektriniai 'džipukų' arba SUV kategorijoje nėra konkurencijos, būtent ten visa konkurencija ir yra: ID4, Audi e-tron, Audi e-tron Q4, MB EQA, MB EQC, FORD Mustang Mach-E, Skoda Enyaq, VOLVO XC40, Polestar 2, PEUGEOT 2008, CITROEN e-C4, Mg Zs Ev, Kia Niro, Jaguar I-pace, BMW iX3, LEXUS UX300E, Nissan Arya, HYUNDAI IONIQ5, KIA EV6.
          Tesla Model 3 ir VW ID3 kaip tik nišiniai auto, be jokios konkurencijos savo kategorijoje. ID3 problema mano manymu jis per brangus tam auto kurį gauni. Golfas populiarus būtent dėl to kad už nedidelę kainą gauni gerą kokybę, su ID3 taip nėra.
          Kai kurie tame sąraše dar nepardavinėjami, kiti gerokai brangesni nei ID.4
          Bet kokiu atveju, gal ir neteisingas teiginys kad "beveik nėra konkurencijos"

          Comment


            Prieš kokių dešimt metų kinietiškų telefonų gamintojų Europoje praktiškai nebuvo. Šiandien jie turi tvirtas pozicijas rinkoje – Huawei, Xiaomi, OnePlus, Oppo, Realme, Lenovo, Motorola (šiandien jau pilnai kinietiškas gamintojas) ir kt.

            Panašu kad kažkas panašaus vyksta ir su Kinijos autogamintojais. Jau nemažai Kinijos autogamintojų pardavinėja automobilius Europoje – BYD, Xpeng, Nio, Lync & co, Aiways, MG (SAIC Motor), Wey, Maxus ir kt.
            Klausimas kurie kiniečiai įsitvirtins rinkoje ir kaip tai paveiks Europos gamintojus.

            Comment


              Su kinietiškais automobiliais dar neesu susidūręs, nemačiau ir normalių apžvalgų.
              Žiūrint į foto, atrodo visai patraukliai.
              Attached Files

              Comment


                Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
                Su kinietiškais automobiliais dar neesu susidūręs, nemačiau ir normalių apžvalgų.
                Žiūrint į foto, atrodo visai patraukliai.
                Čia turbūt kol kas geriausias resursas kinietiškų EV apžvalgoms: Wheelsboy - YouTube

                Comment


                  Manau kad Audi e-Tron Q4 taps vieni iš populiariausių elektromobilių Europoje.
                  Kaina stebinančiai arti ID.4 ir Enyaq.


                  Palyginimui (lietuviški MSRP, '000):
                  • Audi e-tron Q4 82 kWh – nuo €50,5
                  • VW ID.4 82 kWh – nuo €47,5
                  • Skoda Enyaq 82 kWh – nuo €46
                  Ir dydžiai panašūs (mm):
                  • Audi e-tron Q4 – 4590 x 1865 x 1613
                  • VW ID.4 – 4584 x 1852 x 1636
                  • Skoda Enyaq – 4649 x 1879 x 1616




                  Paskutinis taisė Taj Mahal; 2021.05.22, 12:04.

                  Comment


                    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
                    Su kinietiškais automobiliais dar neesu susidūręs, nemačiau ir normalių apžvalgų.
                    Žiūrint į foto, atrodo visai patraukliai.
                    Manau Lynk & Co tikrai vertas dėmesio, o ateity, priklausomai nuo kainų, gali tapti labai populiarus Europoje, nes Volvo (kad ir pusiau Geely ir nauju pavadinimu) turi stiprią reputaciją. Prasidės viskas, savaime aišku, nuo Skandinavijos, kaip tik šį pavasarį prasidėjo pardavimai, jau teko matyt porą gatvėse.

                    Comment


                      Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
                      Manau kad Audi e-Tron Q4 taps vieni iš populiariausių elektromobilių Europoje.
                      Kaina stebinančiai arti ID.4 ir Enyaq.


                      Palyginimui (lietuviški MSRP, '000):
                      • Audi e-tron Q4 82 kWh – nuo €50,5
                      • VW ID.4 82 kWh – nuo €47,5
                      • Skoda Enyaq 82 kWh – nuo €46
                      Ir dydžiai panašūs (mm):
                      • Audi e-tron Q4 – 4590 x 1865 x 1613
                      • VW ID.4 – 4584 x 1852 x 1636
                      • Skoda Enyaq – 4649 x 1879 x 1616
                      VW turi heatpump Lietuvoj standartinėj įrangoj, aišku klausimas ar verta pirkt už 1000€+, Škoda dar sugeba 125 kW krovimą kaip 660€ opciją siūlyt...

                      Comment


                        Parašė transpondster Rodyti pranešimą
                        VW turi heatpump Lietuvoj standartinėj įrangoj, aišku klausimas ar verta pirkt už 1000€+, Škoda dar sugeba 125 kW krovimą kaip 660€ opciją siūlyt...
                        Keista kad tokie svarbūs komponentai kaip heatpump (ypač LT klimate) ar greitas krovimas yra opcijos.
                        Gali būti kad komplektacijos dosnesnės bus, kai atsiras rimtos konkurencijos iš Hyundai, Kia, Nissan, Toyota, Honda ir kt.
                        Ankstyvos apžvalgos labai gerai atiliepia apie Kia EV6 ir Hyundai Ioniq 5. VW grupei reikės gerinti pasiūlymus.
                        Paskutinis taisė Taj Mahal; 2021.05.23, 18:40.

                        Comment


                          Elektromobilių rinkoje labai trūksta ikoniškų elektromobilių. "Flagship" modelių ar "halo cars" kaip Audi R8, Toyota Supra ar Ford GT. Nežinau kaip teisingai lietuviškai išsireikšti. Toks vaizdas kad gamintojai skuba kovoti dėl mass-market modelių.
                          Bet gal neužilgo bus. Ir tas geltonas Opelis, nors dar neplanuojama gamyba, panašu bus iš pigesnių.



                          Paskutinis taisė Taj Mahal; 2021.05.23, 18:42.

                          Comment


                            Ikoniškų skalbimo mašinų ir šaldytuvų irgi nėra, tai kodėl turėtų būt elektromobilių?

                            Comment


                              Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
                              Dacia Spring EV Prancūzijoje nuo 12 kEUR.
                              Greičiausiai daug kur taupyta ir kompromisinta, bet 12 kEUR. Už elektrinį automobilį.
                              Lietuvoje Lautra prašo nuo beveik 17k€ Nieko sau!!!
                              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                              Comment


                                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                Ikoniškų skalbimo mašinų ir šaldytuvų irgi nėra, tai kodėl turėtų būt elektromobilių?
                                Aš nežinau kaip lietuviškai išsireikšti, bet turiu omenyje "halo cars". Automobilių modeliai kurie atrodo išskirtiniai ir pritraukia daug dėmėsio gamintojui. Kaip savo laiku Audi R8 ar Nissan GT-R. Manau Peugeot elektromobilių pardavimai pakiltų, jei pvz Peugeot išleistų tą, kol kas konceptinį, e-Legend. Net jeigu pats e-Legend ir nedaug pardutotų. Tas pats ir su kitais gamintojais.

                                Kažkada skaičiau studiją kuri teigė kad Audi R8 stipriai prisidėjo prie Audi brendo stiprinimo, ypač JAV.
                                Per 10 metų nuo R8 pristatymo, Audi pasauliniai pardavimai pakilo ≈2,5x. Negalima visko sudėti kaip R8 nuopelnus, bet jis prie to prisidėjo.

                                Lygiai kaip ir Huawei flagship telefonai prisidėdavo prie brendo įvaizdžio formvimo ir biudžetinių Huawei telefonų pardavimo. Čia seniau, kai Huawei naudojo Google Play Services ir buvo konkurencingas.
                                Paskutinis taisė Taj Mahal; 2021.05.23, 21:57.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Lietuvoje Lautra prašo nuo beveik 17k€ Nieko sau!!!
                                  Man atrodo kad prancūziška kaina su valstybinėm subsidijom elektromobiliams, tik nežinau kokio dydžio tos subsidijos.

                                  O nedaug dėvėtas Nissan Leaf nebūtų geriau nei Dacia Spring?
                                  Pažiūrėjau, pasirodė nesunku rasti Nissan Leaf su mažiau nei 50 000 km ridos už apie 10 kEUR.
                                  Gaunasi pigiau nei Dacia Spring. Ir mano supratimu, geresnis automobilis.

                                  Comment


                                    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

                                    Aš nežinau kaip lietuviškai išsireikšti, bet turiu omenyje "halo cars". Automobilių modeliai kurie atrodo išskirtiniai ir pritraukia daug dėmėsio gamintojui. Kaip savo laiku Audi R8 ar Nissan GT-R. Manau paspartintų elektrifikaciją, jei pvz Peugeot išleistų tą, kol kas konceptinį, e-Legend.
                                    Supratau tą. To greičiausiai su lygintuvais ant ratų ir nebus, nes R8 ar GT-R tapo tuo kas yra ne dėl to, kad kažkiek A greitas įkrovimas yra ar papildomą švilpuką įdėjo, kad pėsčiuosius perspėt. Nėra unikalaus variklio su pavarų dėže - nėra charakterio ir unikalumo.

                                    Comment


                                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                      Supratau tą. To greičiausiai su lygintuvais ant ratų ir nebus, nes R8 ar GT-R tapo tuo kas yra ne dėl to, kad kažkiek A greitas įkrovimas yra ar papildomą švilpuką įdėjo, kad pėsčiuosius perspėt. Nėra unikalaus variklio su pavarų dėže - nėra charakterio ir unikalumo.
                                      Elektriniai varikliai su savo instant torque turi savo šarmo. Tik laiko klausimas kada bus pilnai elektrinės versijos tokių automobilių kaip Porsche 911.

                                      Manau kad Peugeot e-Legend galėtų kainuoti 40-70 kEUR, t.y. kaip eilinis elektromobilis.
                                      Ir e-Legend būtų labai sėkmingas modelis su "halo" efektu gamintojui. Bet kažkaip niekas neskuba su "halo" elektromobiliais.


                                      Paskutinis taisė Taj Mahal; 2021.05.23, 22:21.

                                      Comment


                                        Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
                                        Elektromobilių rinkoje labai trūksta ikoniškų elektromobilių. "Flagship" modelių ar "halo cars" kaip Audi R8, Toyota Supra ar Ford GT. Nežinau kaip teisingai lietuviškai išsireikšti. Toks vaizdas kad gamintojai skuba kovoti dėl mass-market modelių.
                                        Tie ikoniški modeliai visų pirma buvo kuriami lenktynėms, o elektromobilių lenktynės kol kas yra tik farsas.


                                        Comment


                                          Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

                                          Man atrodo kad prancūziška kaina su valstybinėm subsidijom elektromobiliams, tik nežinau kokio dydžio tos subsidijos.
                                          7k lygtai, Lietuvoj 5k beje

                                          Comment

                                          Working...
                                          X