Parašė themanual
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Absoliuti dauguma, kurie įperka tik naują golfą už 15k, jo nepirks, o pirks apynaujį golf'ą už pusę kainos. Mano point'as yra tas, kad elektromobilis yra įperkamas daug didesniam procentui žmonių, nei jų realiai yra parduodama ir čia yra ne įperkamumo problema, o tiesiog tai, kad žmonės nenori pirkti elektromobilio arba jis yra jiems nepatogus.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jei įperki iš salono golfą/fokusą/auris už 15k, tai truputi skiriasi nuo galimybės įpirkti elektromobilį už 30-40k...
Ir 100 proc. viskas su tuo yra ok, o kas yra ne ok Lietuvoje, tai vis dar ne kuriuose masyviuose socialiniuose burbuluose vyraujanti nuomonė, kad jeigu pirksi elektromobilį ar net pasirodo hibridą, o ne penkių metų senumo dyzelį, tai būsi kvailys ir neduok dieve įsirenginėsi geoterminį šildymą, o ne kūrensi granules, jau nekalbant apie saulės jėgainę ant stogo.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tiesa, yra daug žmonių, kurie vietoje naujo ekonomiško ar to pačio EV perka seną "prestižinės" markės už tą pačią kainą, tai šitą dalyką galima sutvarkyti su automobilių mokesčiais seniems automobiliams. Bet mums dėti drakoniškus mokesčius naujiems paprastiems golfams ar toyotų neįkraunamiems hibridams kaip Norvegijoje manau dar tikrai nereikia. Pirma reikia galvoti kaip atsikratyti perteklinių senų trantų su išpjautais katalizatoriais ar senais BMW su 5 litrų varikliais, o ne dėti didelius mokesčius visiems naujiems VDV automobiliams.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Absoliuti dauguma, kurie įperka tik naują golfą už 15k, jo nepirks, o pirks apynaujį golf'ą už pusę kainos. Mano point'as yra tas, kad elektromobilis yra įperkamas daug didesniam procentui žmonių, nei jų realiai yra parduodama ir čia yra ne įperkamumo problema, o tiesiog tai, kad žmonės nenori pirkti elektromobilio arba jis yra jiems nepatogus.
Ir 100 proc. viskas su tuo yra ok, o kas yra ne ok Lietuvoje, tai vis dar ne kuriuose masyviuose socialiniuose burbuluose vyraujanti nuomonė, kad jeigu pirksi elektromobilį ar net pasirodo hibridą, o ne penkių metų senumo dyzelį, tai būsi kvailys ir neduok dieve įsirenginėsi geoterminį šildymą, o ne kūrensi granules, jau nekalbant apie saulės jėgainę ant stogo.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iš tokių mokesčių nebūtų naudos, nes turėtume revoliuciją ir nauja valdžia tiesiog juos atšauktųParašė Lettered Rodyti pranešimą
Tiesa, yra daug žmonių, kurie vietoje naujo ekonomiško ar to pačio EV perka seną "prestižinės" markės už tą pačią kainą, tai šitą dalyką galima sutvarkyti su automobilių mokesčiais seniems automobiliams. Bet mums dėti drakoniškus mokesčius naujiems paprastiems golfams ar toyotų neįkraunamiems hibridams kaip Norvegijoje manau dar tikrai nereikia. Pirma reikia galvoti kaip atsikratyti perteklinių senų trantų su išpjautais katalizatoriais ar senais BMW su 5 litrų varikliais, o ne dėti didelius mokesčius visiems naujiems VDV automobiliams.
 viską taip ir reikia daryti kaip parašėt, aš iš tiesų jau pats pamečiau, kur pasisuko diskusija, bet jei kažką dar ir noriu pasakyti, tai kad elektromobilio problema nr 1 nėra jo kaina, nes įperkamumas yra didesnis nei realūs pardavimai. 
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai duokit duokit EV už tą pačią kainą ir be esminių trūkumų ir pažiūrėsit, kas bus.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Iš tokių mokesčių nebūtų naudos, nes turėtume revoliuciją ir nauja valdžia tiesiog juos atšauktų
 viską taip ir reikia daryti kaip parašėt, aš iš tiesų jau pats pamečiau, kur pasisuko diskusija, bet jei kažką dar ir noriu pasakyti, tai kad elektromobilio problema nr 1 nėra jo kaina, nes įperkamumas yra didesnis nei realūs pardavimai.
Štai rytoj statykit E-Golf už 15000 EUR su bent 600-650 km vienu pakrovimu, su greito pakrovimo galimybėmis iš paprasto tinklo, ir aš bėgu pirkt.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
https://youtu.be/dfQalUGNP44Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Kiek matei tojotos/lexus hibridų iškrautais akumuliatoriais?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
https://autoplius.lt/forumas/showthread.php?tid=10991Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tiesa, yra daug žmonių, kurie vietoje naujo ekonomiško ar to pačio EV perka seną "prestižinės" markės už tą pačią kainą, tai šitą dalyką galima sutvarkyti su automobilių mokesčiais seniems automobiliams. Bet mums dėti drakoniškus mokesčius naujiems paprastiems golfams ar toyotų neįkraunamiems hibridams kaip Norvegijoje manau dar tikrai nereikia. Pirma reikia galvoti kaip atsikratyti perteklinių senų trantų su išpjautais katalizatoriais ar senais BMW su 5 litrų varikliais, o ne dėti didelius mokesčius visiems naujiems VDV automobiliams.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai kaip suprantu tik jūtūbėj ir matei.Parašė Darius555 Rodyti pranešimąIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ant Rx450h jei gyvaiParašė Tomas Rodyti pranešimą
Tai kaip suprantu tik jūtūbėj ir matei.
Koks tavo motyvas? - Irodyt kad hybridas dinamiskas? Atsakymas taip dinamiskas pvz Audi q5 etfsi, porsche cayenne, bmw 740e bet tik ne tojota/lexusPaskutinis taisė Darius555; 2019.11.18, 14:18.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na, tiek dinamikos jokiam normaliam vairuotojui nereikia.Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Ant Rx450h jei gyvai
Koks tavo motyvas? - Irodyt kad hybridas dinamiskas? Atsakymas taip dinamiskas pvz Audi q5 etfsi, porsche cayenne, bmw 740e bet tik ne tojota/lexus
							
						Post in English - fight censorship!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tavo Audi Q5 po 6x įsibėgėjimo 0-120 ir stabdymo iki dugno jau būtų stabdžiai užsidegę, o variklyje raznosas įvykęs, svaigsta jis dar čia apie rx450h jūtūbėj matytąParašė Darius555 Rodyti pranešimą
Ant Rx450h jei gyvai
Koks tavo motyvas? - Irodyt kad hybridas dinamiskas? Atsakymas taip dinamiskas pvz Audi q5 etfsi, porsche cayenne, bmw 740e bet tik ne tojota/lexus
 
							
						It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nesąmonė. Įpirkau tik golfą. Truputi daugiau nei už 15k, bet ne esmė. Kodėl turėjau pirkt nudrožtą už pusę kainos jei įperku naują? Pirkt nudrožtą atseit prabangią už tą pačią kainą kaip naujas golfas nematau prasmės. Ir mano aplinkoj taip elgiasi dauguma. T.y. jei įperka - perka ekonominę naują.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Absoliuti dauguma, kurie įperka tik naują golfą už 15k, jo nepirks, o pirks apynaujį golf'ą už pusę kainos. Mano point'as yra tas, kad elektromobilis yra įperkamas daug didesniam procentui žmonių, nei jų realiai yra parduodama ir čia yra ne įperkamumo problema, o tiesiog tai, kad žmonės nenori pirkti elektromobilio arba jis yra jiems nepatogus.
Ir 100 proc. viskas su tuo yra ok, o kas yra ne ok Lietuvoje, tai vis dar ne kuriuose masyviuose socialiniuose burbuluose vyraujanti nuomonė, kad jeigu pirksi elektromobilį ar net pasirodo hibridą, o ne penkių metų senumo dyzelį, tai būsi kvailys ir neduok dieve įsirenginėsi geoterminį šildymą, o ne kūrensi granules, jau nekalbant apie saulės jėgainę ant stogo.
Električką už 30k teoriškai būčiau įpirkęs. Bet turiu ir kitų poreikių apart auto, dėl to nematau reikalo išleist 2x daugiau be apčiuopiamos naudos. Tuo tarpu naujos pirkimas vietoj "apynaujo už pusę kainos" mano akimis visiškai pasiteisino ir kai suvažinėsiu šitą vėl imsiu naują ekonominę.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ka as svaigstu? As tau parasiau kad esu vaziaves su RX450 ir galiu tau patvirtint kad labai dinamika jauciasi priklausomai nuo likutines eneregijos baterijoje. O del Q5 nepavydrkParašė Tomas Rodyti pranešimą
Tavo Audi Q5 po 6x įsibėgėjimo 0-120 ir stabdymo iki dugno jau būtų stabdžiai užsidegę, o variklyje raznosas įvykęs, svaigsta jis dar čia apie rx450h jūtūbėj matytą
Esu ir su Auris hybridu vaziaves...Paskutinis taisė Darius555; 2019.11.18, 15:32.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nu tikrai Taip neturi.Tik as norejau pasakyt kad baterija turi gan didele itaka dinamikai.Realiai jei tik mieste vazineji manau dinamikos uztenka is bet kokio siandieninio autoParašė Tomas Rodyti pranešimąDėl Q5 aš džiaugiuosi, bet tie jutūbiniai 6x0-120-0 važinėjimai neturi nieko bendro su realiu eismu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Realiame gyvenime hibrido baterijos įkrovimo lygis neturi jokios akivaizdžios įtakos dinamikai. Dar klausimas, ar jūtūbiniuose testuose nesuveikia pvz. kokia kors apsauga nuo el. dalies perkaitimo ar pan.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nuo Kauno iki Klaipėdos tris kartus piltis reiktų.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
at a constant top speed the Veyron could drain its 100-litre fuel tank in 12 minutes, the Chiron can do it in 9.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei bake neturėsi kuro, tai irgi atsilieps dinamikai.Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Nu tikrai Taip neturi.Tik as norejau pasakyt kad baterija turi gan didele itaka dinamikai.Realiai jei tik mieste vazineji manau dinamikos uztenka is bet kokio siandieninio autoAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai čia hibrido esmė ir yra, kad elektrinis variklis padeda įsibėgėti, o stabdant kinetinė energija paverčiama potencine, nelabai supratau, kodėl čia hibrido privalumą bandot parodyti kaip trūkumą? kaip matom, net stipriai draginant ir stabdant beterija visiškai neišsikrovė, reiškia hibridas dirba gerai.Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Nu tikrai Taip neturi.Tik as norejau pasakyt kad baterija turi gan didele itaka dinamikai.Realiai jei tik mieste vazineji manau dinamikos uztenka is bet kokio siandieninio auto
 Mieste įsibėgėjimas šiaip labai svarbu, bet realiai nuo nulio iki kažkur 50 km/h, t.y. įvažiuojant į žiedą, iš kiemo ir pan., o iš vietos pajudėti kaip tik labai padeda tas elektrinis variklis. Autostradoje apskritai įsibėgimas nesvarbu, nes važiuoji ant kruizo. Su C-HR net lenkiant ir kažką pavijus nereikia naudoti stabdžių ir gazo, nes autopilotas palaiko ne tik greitį, bet ir atstumus.
							
						
Comment
 
Comment