Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Nežinau kaip tiksliai yra... standarto vieno nėra berods greitame įkrovime, vieni naudoja galingesnes sroves, kiti mažesnes.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tikėsimės, kad tinklas plėsis. Labai blogai tai, kad nėra unifikuoto standarto. Ar gal būt aš klystu?
Comment
-
Laikas būtų susigriebti, nes nėra aiškaus dominanto, o ISO ir IEEE tyli kol nėra "šaukštai po pietų".Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nežinau kaip tiksliai yra... standarto vieno nėra berods greitame įkrovime, vieni naudoja galingesnes sroves, kiti mažesnes.
Comment
-
Technologijos labai sparčiai tobulėja, todėl tas priimtas vieningas standartas vis tiek greitai pasentų. Beto elektromobiliuose nėra problema vežiotis kelis skirtingus laidus ar padaryti kelis skirtingus kištukus, tai labai nedaug padidina auto kainą.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Laikas būtų susigriebti, nes nėra aiškaus dominanto, o ISO ir IEEE tyli kol nėra "šaukštai po pietų".
Paskutinis taisė Lettered; 2017.11.06, 13:10.
Comment
-
Iki 2020 metų "net" keturios stotelės? Degalinių tinkle? Come on!... Čia dabar lietuviai turėtų pult pirkt elektromobilius nes bus "net" 4 taškai kur juos pasikraut? Kas ten pas juos vadovauja - buvę valstybės tarnautojai?Parašė Creatium Rodyti pranešimą„Circle K“ degalinėse – „Ionity“ elektromobilių įkrovimo stotelės
Kaip ir buvo galima prognozuoti... degalinėse po truputį atsiras įkrovimo stotelės (iš pradžių iki 2020 tik 4 Lietuvoje).
Comment
-
4 atrodo mažai, bet paskaičiavus, kiek yra elektromobilių, tai procentaliai tie 4 net labai daug. Į elektros įkrovos tinklą kol kas tik valstybės tarnautojai ir gali investuoti valdiškus pinigus, o verslas į tai nekiš pinigų, kol nebus pakankamai elektromobilių.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Iki 2020 metų "net" keturios stotelės? Degalinių tinkle? Come on!... Čia dabar lietuviai turėtų pult pirkt elektromobilius nes bus "net" 4 taškai kur juos pasikraut? Kas ten pas juos vadovauja - buvę valstybės tarnautojai?Paskutinis taisė Lettered; 2017.11.06, 14:33.
Comment
-
Aš kažkaipo tikėjausi, kad tarptautinės kompanijos truputį kitaip žiūri į investicijas. Gaunasi požiūris tarsi ai va pastatysim dėl reklamos hyperloop keleivių paviljonus Vilniuje ir Kaune, o kai atsiras keleivių, tuomet ir vamzdį nutiesim.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
4 atrodo mažai, bet paskaičiavus, kiek yra elektromobilių, tai procentaliai tie 4 net labai daug. Į elektros įkrovos tinklą kol kas tik valstybės tarnautojai ir gali investuoti valdiškus pinigus, o verslas į tai nekiš pinigų, kol nebus pakankamai elektromobilių.
Comment
-
Nelabai teisingi teiginiai, kad 'iki 2020 Lietuvoje bus tik 4 įkrovimo stotelės'. Čia gi tik viena įmonė apie tai paskelbė, o jų bus tikrai daugiau. Be to dar prisidės ir valstybinės stotelės, berods dabar kaip tik savivaldybės ruošia projektus, o gal jau ir stato. Elektromobilių kol kas Lietuvoje tikrai dar nėra labai daug, tačiau jeigu ir toliau augimas tęsis panašiais tempais, kaip dabar, kada per metus jų skaičius padvigubėja, tai reikš, kad vos per tris metus jų padaugės beveik dešimt kartų, kas atitinkamai reikš, jog į įkrovimo stoteles verslui pradės apsimokėti investuoti ne tik dėl įvaizdžio, bet ir dėl naudos.
Comment
-
Problema tame, kad tiek Nissanas tiek Tesla negales stotelemis naudotis, nes nei vienas nei kitas neturi nei CCS nei CCS adapteriu. Model 3 lyg ir yra tikimybe, kad tures CCS jungti Europoje... Konkreciai Nissanas tuyri tik J1772 ir Chademo. Populiariausias ir turbut 90proc rinkos sudarantis standartas pasaulyje yra Chademo (neskaitant Teslos, bet jie europoj naudoja modifikuota mennekes). Taip, kad tokia pletra irgi dirbtine.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Technologijos labai sparčiai tobulėja, todėl tas priimtas vieningas standartas vis tiek greitai pasentų. Beto elektromobiliuose nėra problema vežiotis kelis skirtingus laidus ar padaryti kelis skirtingus kištukus, tai labai nedaug padidina auto kainą.

Kas del kiekio, tai labai juokingas...
Nes dabar jau yra istisines eiles prie greitu stoteliu, o Kaune LIDL apgultas nuolat, nes kolkas apart LIDL greitu dar nera, o is vidutiniu tegali rinktis tarp Urmo bazes ir Megos. Ir taip, jau dabartinis elektromobiliu kiekis sukuria milziniskas eiles (valanda laukt eilej jau darosi normalu prie LIDL), tai kas bus po metu? O 2020?
Comment
-
Kaip suprantu eilės dėl to kad nemokama, o jei atidarius mokamą greitąjį įkrovimą ar būtų eilės, ar iš vis kas krautusi? Kai galima bus verslą daryti iš greito įkrovimo tada manau ir stotelės pradės atsidarinėti, o dabar čia labiau žaidimas ir pozavimas kad mes irgi ekologiški.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąKas del kiekio, tai labai juokingas...
Nes dabar jau yra istisines eiles prie greitu stoteliu, o Kaune LIDL apgultas nuolat, nes kolkas apart LIDL greitu dar nera, o is vidutiniu tegali rinktis tarp Urmo bazes ir Megos. Ir taip, jau dabartinis elektromobiliu kiekis sukuria milziniskas eiles (valanda laukt eilej jau darosi normalu prie LIDL), tai kas bus po metu? O 2020? 
Comment
-
Prie $DAYJOB kasdiena matau ~10 Teslu. Visos sekmingai kraunasi nuo tu paciu e.ON rozeciu kaip ir BMW i3 / Renault Zoe / Nissan Leaf - Type 2 jungtis. Chademo stoteliu aplink zymiai maziau ir retai matau ka nors ten kraunantis.Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
Problema tame, kad tiek Nissanas tiek Tesla negales stotelemis naudotis, nes nei vienas nei kitas neturi nei CCS nei CCS adapteriu. Model 3 lyg ir yra tikimybe, kad tures CCS jungti Europoje... Konkreciai Nissanas tuyri tik J1772 ir Chademo. Populiariausias ir turbut 90proc rinkos sudarantis standartas pasaulyje yra Chademo (neskaitant Teslos, bet jie europoj naudoja modifikuota mennekes). Taip, kad tokia pletra irgi dirbtine.
EDIT: Pasirodo Danijoje jau daugiau el. krovimo stoteliu negu degaliniu...Paskutinis taisė jpou; 2017.11.08, 16:42.
Comment
-
Butu mokama irgi krautusi, ypac tie, kurie gyvena ne name (pvz asParašė Gladiator Rodyti pranešimą
Kaip suprantu eilės dėl to kad nemokama, o jei atidarius mokamą greitąjį įkrovimą ar būtų eilės, ar iš vis kas krautusi? Kai galima bus verslą daryti iš greito įkrovimo tada manau ir stotelės pradės atsidarinėti, o dabar čia labiau žaidimas ir pozavimas kad mes irgi ekologiški.
), o ir labiausiai truksta vidutinio greicio, o ne greito ikrovimo stoteliu 
Tesla kraut per Mennekes yra sadomazochizmas ir tinka tik tada, kada yra leta stotele arba "DESTINATION CHARGE". Nemanau, kad kasnors nores pajungt Tesla statoile ir laukt 5-6val, kad kapsetu letai letai per AC
Prie $DAYJOB kasdiena matau ~10 Teslu. Visos sekmingai kraunasi nuo tu paciu e.ON rozeciu kaip ir BMW i3 / Renault Zoe / Nissan Leaf - Type 2 jungtis. Chademo stoteliu aplink zymiai maziau ir retai matau ka nors ten kraunantis.
EDIT: Pasirodo Danijoje jau daugiau el. krovimo stoteliu negu degaliniu...

O kur taip? Cia jei perki nauja ir per referal, man rodos tegalioja toks dalykas pirmam savininkui, ne? Po Europa daug nekeliavau dar, bet pas mane tvarkingai mokama po +-20ct kw/h Lenkijoj, Vokietijoj ir ItalijojTesla krautuvai nemokami 30 min, nuo 40os min įsijungia skaitliukas. Iš užuomaršų dengs tinklą.
Comment
-
Kyla didelės permainos naftos rinkoje: mažesnės kainos – prieš rimtą krizę
https://auto.lrytas.lt/radaras/2017/...krize-3387712/Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Sakyčiau, tavirkščiai, kol kas didesnės kainos prieš rimtą "driokstelėjimą". Tiesa, tai nebus itin greitai, bet kokiais 2023-2025 m. gali būti staigesnė ar švelnesnė griūtis. Nors 2017 m. OPEC prognozė šiek tiek rožinėm spalvom paišyta, jie vis dar tikisi augimo ar bent stabilumo iki pat 2040 m..
Comment
-
Gerai būtų, bet kol kas nepanašu, kad artimiausiais metais būtų toks staigus kritimas, naftos vartojimas stabiliai auga, o jei dar saudai su rusais ką nors susitarė, gali dar labiau numušti pasiūlą. Iš kitos pusės didesnės naftos kainos galimybė greičiau elektrifikuotis.Parašė Sula Rodyti pranešimąSakyčiau, tavirkščiai, kol kas didesnės kainos prieš rimtą "driokstelėjimą". Tiesa, tai nebus itin greitai, bet kokiais 2023-2025 m. gali būti staigesnė ar švelnesnė griūtis. Nors 2017 m. OPEC prognozė šiek tiek rožinėm spalvom paišyta, jie vis dar tikisi augimo ar bent stabilumo iki pat 2040 m..
Paskutinis taisė Lettered; 2017.11.15, 16:24.
Comment
-
Kalba apie šiek tiek tolesnesnes perspektyvas. Tai naftininkai planuoja bent nemažėjimą dar 20 metų, o "atsinaujinantys" energetikai rašo, kad naftos paklausos pikas bus jau greitai - 2020m., gal šiek tiek 1-2 metais vėliau. Jei augančios rinkos nevartos benzino daug daugiau, tai, ko gero taip ir bus.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Gerai būtų, bet kol kas nepanašu, kad artimiausiais metais būtų toks staigus kritimas, naftos vartojimas stabiliai auga, o jei dar saudai su rusais ką nors susitarė, gali dar labiau numušti pasiūlą. Iš kitos pusės didesnės naftos kainos galimybė greičiau elektrifikuotis.
Comment
-
Reikės dar daugiau naftos elektros ir akumuliatorių gamybai.Parašė J.U. Rodyti pranešimąIš naftos pradės gaminti bifsteksus, neprapuls.
Comment
-
Iš naftos gaunama tik 4% elektros energijos. Nemanau, kad šis procentas padidės.
https://data.worldbank.org/indicator/EG.ELC.PETR.ZS
O kam nafta akumuliatoriams?
Gamtinės dujos - taip, paklausa auga.
Comment
Comment