Parašė ViR2
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Ir VDV nėra prasmės. Bet nuvažiuoja ir net daugiau. O baterijų talpa teoriškai neturi ribų, nes elektra nėra benzinas - ją galima saugoti įvairiuose medžiagų tipuose. T.y. jeigu dabar naudojam ličio baterijas, po 10 metų naudosim grafeno, po dar 40 metų velniai žino kokias baterijas. T.y. nuvažiuojamo atstumo didėjimas yra kaip ir neišvengiamas, nes gerėjant baterijoms nereiks dėt daugiau baterijų norint pagerint. O tai bus daroma, tiesiog dėl patogumo. Čia nelabai net yra dėl ko ginčytis. Visi juk norim telefonus krauti kartą į mėnesį, o slapta širdyje norim išvis jų nekrauti.
-
Jeigu negyveni didmiestyje, tai ir nereikės antro automobilio. Už įvažiavimą į didmiestį susimokėsi, arba paliksi prie miesto ir važiuosi VT. Nebent kiekvieną dieną važinėtum į miestą.Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai taip. Bet ką tai reikš? Tai reikš, kad (kai elektromobiliai nuvažiuos per 1000 km įkrovimu) nebebus prasmės pirkti VDV ir dar elektromobilį miestui.
Comment
-
Variantas. Tik klausimas kiek gamintojui bus ekonomiška gaminti automobilius su VDV tiems pirkėjamsParašė andyour Rodyti pranešimąJeigu negyveni didmiestyje, tai ir nereikės antro automobilio. Už įvažiavimą į didmiestį susimokėsi, arba paliksi prie miesto ir važiuosi VT. Nebent kiekvieną dieną važinėtum į miestą.
Comment
-
Manau, kad artimiausiu metu bus tokios baterijos, kurioms stato Tesla gamyklą. Nemanau, kad tiek pinigų sukiš keliems metams. Manau, kad su grafenu beterijų gamyba būtų iš principo kitokia, kas reikštų dabartinių ličio baterijų gamyklas galima būtų panaudoti tik kaip dežutę ir dar klausimas ar tiktų.Parašė Creatium Rodyti pranešimąT.y. jeigu dabar naudojam ličio baterijas, po 10 metų naudosim grafeno, po dar 40 metų velniai žino kokias baterijas.
Comment
-
Sunku pasakyt. Šakėm ant vandens viskas.Parašė andyour Rodyti pranešimąManau, kad artimiausiu metu bus tokios baterijos, kurioms stato Tesla gamyklą. Nemanau, kad tiek pinigų sukiš keliems metams. Manau, kad su grafenu beterijų gamyba būtų iš principo kitokia, kas reikštų dabartinių ličio baterijų gamyklas galima būtų panaudoti tik kaip dežutę ir dar klausimas ar tiktų.
Comment
-
Citibee gali paskambinti ir paklausti, kiek jų BWMi3 nuvažiuoja - maksimum 100km. Tesla gal ir daug nuvažiuoja, bet įtariu prieš įšsikraunant baterijoms vidutinis greitis būna labai mažas. Kitas momentas, šaltame klimate greičiau išsikrauna. O jeigu norėsi naudoti webastos atitikmenį, kad ryte nereiktų gramdyti langų ir automobilis būtų pašildytas? Mažai kas gyvena nuosavuose namuose ar turi garažus.Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai taip. Bet ką tai reikš? Tai reikš, kad (kai elektromobiliai nuvažiuos per 1000 km įkrovimu) nebebus prasmės pirkti VDV ir dar elektromobilį miestui.
Comment
-
Milijardų dolerių su šakėm nemėto į vandenįParašė Creatium Rodyti pranešimąSunku pasakyt. Šakėm ant vandens viskas.
Comment
-
Nelabai suprantu ką tiksliai norėjai pasakyt? Sumalei viską į vieną. Tesla.com gali pasiskaičiuot kiek nuvažiuosi skirtingomis sąlygomis: https://www.tesla.com/modelsParašė andyour Rodyti pranešimąCitibee gali paskambinti ir paklausti, kiek jų BWMi3 nuvažiuoja - maksimum 100km. Tesla gal ir daug nuvažiuoja, bet įtariu prieš įšsikraunant baterijoms vidutinis greitis būna labai mažas. Kitas momentas, šaltame klimate greičiau išsikrauna. O jeigu norėsi naudoti webastos atitikmenį, kad ryte nereiktų gramdyti langų ir automobilis būtų pašildytas? Mažai kas gyvena nuosavuose namuose ar turi garažus.
O bent Tesla auto turi valdymą per išmanų telefoną, t.y. gali įjungti šildymą 10 min prieš lipdamas ir dar visokių dalykų daryti (kaip ir šaldymą, langų atidarymą, signalą ir t.t.).
1. Vargu ar Tesla ir bet kuris kitas gamintojas gali tiksliai nuspėti kada kokia technologija bus išrasta - grafeno baterijos jau egzistuoja, o masinė grafeno gamyba irgi eina į priekį, tik klausimas ar technologija bus gatava po metų ar po 10. Nuspėti sunku.Parašė andyour Rodyti pranešimąMilijardų dolerių su šakėm nemėto į vandenį
2. Gamyklą pritaikyti kitokiam poreikiui arba kitai technologijai nėra tas pats, kas pastatyti naują gamyklą.
3. Net rytoj atsiradus naujo tipo baterijoms, jos bus brangesnės už senas ir bus taikomos tik brangiausiems modeliams. Čia faktas. Tuo tarpu Tesla stato gamyklas ne tik auto baterijoms, bet ir namų bei industrinėms baterijoms. Tai vėl gi yra skirtingi dalykai su skirtingais poreikiais.
IMO pirmiausia grafeno baterijas pamatysim mobiliuosiuose telefonuose ar kituose nešiojamuose įrenginiuose. Panašiai, kaip su OLED ekranais. Bene visi nauji telefonai juos turi, tuo tarpu televizorių ar kompiuterių ekranų, pramoninių ekranų tokių rasi labai labai mažai.
Comment
-
Ju i3 nera standartinis variantas. Visgi nuomota masina ir tikrai niekas su ja paprastai nevazinejaParašė andyour Rodyti pranešimąCitibee gali paskambinti ir paklausti, kiek jų BWMi3 nuvažiuoja - maksimum 100km. Tesla gal ir daug nuvažiuoja, bet įtariu prieš įšsikraunant baterijoms vidutinis greitis būna labai mažas. Kitas momentas, šaltame klimate greičiau išsikrauna. O jeigu norėsi naudoti webastos atitikmenį, kad ryte nereiktų gramdyti langų ir automobilis būtų pašildytas? Mažai kas gyvena nuosavuose namuose ar turi garažus.
Tesla... O kokia tu versija lygini? Tesla nuvaziuoja nuo 390km iki 540km.
Turiu Leaf, su nuotoliniu pasildymu ziema, kraudamas tik iki 80% nuvaziuoju apie 90km mieste. Per diena dazniausiai prasuku 150km. Siuo metu prasuku apie 130km mieste, kraunant iki 80%.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
1. Vargu ar Tesla ir bet kuris kitas gamintojas gali tiksliai nuspėti kada kokia technologija bus išrasta - grafeno baterijos jau egzistuoja, o masinė grafeno gamyba irgi eina į priekį, tik klausimas ar technologija bus gatava po metų ar po 10. Nuspėti sunku.
Norėjau pasakyti, kad investuodami milijardus nuodugniai pasidomi, atlieka tyrimus. Neužtenka paskaityti internetinio technologijų žurnalo. Technologijos kaip grybai po lietaus neauga, jų užuomazgos dažnai mena ne vieną dešitmetį. 1991 – Sony and Asahi Kasei released the first commercial lithium-ion battery. Tai labaratorijoje spėju pragulėjo dar kaip minimum 10 metų. Žinoma, tai gali būtsi susiję ir su pačia gamyba, technologijomis skirtomis gaminti tokio tipo baterijas.Paskutinis taisė andyour; 2017.04.10, 13:02.
Comment
-
Gerai, jeigu jis suges taip, kad tiesiog sustos vidury kelio - gal koks kamštis susidarys ir tiek. O jeigu autopilotui "nusisuks smegenys" ir jis tiesiog pasuks vairą į autobusų stotelę?Parašė Creatium Rodyti pranešimąSuges kompiuteris? Automobilis sustos. Kas nutinka, kai sugenda VDV kuri nors dalis? Automobilis sustoja. Gedimai turbūt yra neišvengiama bet kokios technikos dalis.
Taip, taip, tabakas kenkia sveikatai, o žmonės vistiek rūko.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąKas butu jeigu butu
Lektuvams buna varikliai sustoja, ar isvis dingdavo hidraulika... Bet nieko, zmones skaudo, o lektuvai saugus
Comment
-
O kas atsitiks, jeigu suges paprasto auto stabdžiai arba vairo mechanizmas ir įvažiuosi į stotelę?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGerai, jeigu jis suges taip, kad tiesiog sustos vidury kelio - gal koks kamštis susidarys ir tiek. O jeigu autopilotui "nusisuks smegenys" ir jis tiesiog pasuks vairą į autobusų stotelę?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSu tais automoniais automobiliais viskas bus gerai kol viskas bus gerai. O kai kompas pakibs (o taip, tikriausiai, buvo atsitikę dažnam iš mūsų su paprastais kompais) ar pan. kas tada?Čia reikėtų lyginti su lėktuvų kompais/autopilotais. Kažkaip tai tos problemos sprendžiamos, lygiai taip pat sprendžiamos ir šiuo atveju.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGerai, jeigu jis suges taip, kad tiesiog sustos vidury kelio - gal koks kamštis susidarys ir tiek. O jeigu autopilotui "nusisuks smegenys" ir jis tiesiog pasuks vairą į autobusų stotelę?
Comment
-
Lėktuvuose pilotai prie vairalazdės nemiega ir nežaidžia su telefonu.Parašė digital Rodyti pranešimąČia reikėtų lyginti su lėktuvų kompais/autopilotais. Kažkaip tai tos problemos sprendžiamos, lygiai taip pat sprendžiamos ir šiuo atveju.
Comment
-
Laikina pereinamojo laikotarpio problema susijusi tik su hibridiniais automobliais. Va elektromobiliuose nelabai yra ka remontuot isvis.Parašė Sula Rodyti pranešimąAš nuspėju kitą elektromobilių ateities bėdą - kompetentingų autoservisų trūkumą.
Pažįstamas buvo nusipirkęs hibridinį Citroeną - nesiėmė remontuoti niekas Lietuvoje, įskaitant autorizuotą dilerį (tokie Lietuvoje neparduodami).
Kalbant apie tavo pazystama, pirkdamas preke kurios neparduoda Lietuvoje turi zinot rizikas.
Studentas
Comment
-
Tesla iš viso čia nieko neturiParašė sv-x-as Rodyti pranešimąLaikina pereinamojo laikotarpio problema susijusi tik su hibridiniais automobliais. Va elektromobiliuose nelabai yra ka remontuot isvis.
Kalbant apie tavo pazystama, pirkdamas preke kurios neparduoda Lietuvoje turi zinot rizikas.
Comment
-
Yra auksarankių elektrikų, kurie viską gali suremontuoti.Parašė Sula Rodyti pranešimąTesla iš viso čia nieko neturi
Comment
Comment