Parašė Jegermeister
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Tai aš ir nesiruošiu. Tik skirtingai nuo "elektromobilistų" neagituoju neleisti-apmokestinti-uždrausti.Parašė Creatium Rodyti pranešimąNu tai tada nepirk elektromobilio. Problem solved
Comment
-
Man labiausiai garsas nepatinka, kaip kokio dulkių siurblio.Parašė booraz Rodyti pranešimąMan Formula E nepatinka tik tuo, kad keičiamas automobilis visas įpusėjus distancijai, o ne pakraunama ar pakeičiama baterija.
Comment
-
Pakrauti akumus lenktyniu metu neleidzia taisykles, todel ir keicia elektromobilius kad pravaziuoti visa distancija (~50 min). Ziurovai gali sutekti papildoma energija - 100kJ (FanBoost).Parašė booraz Rodyti pranešimąMan Formula E nepatinka tik tuo, kad keičiamas automobilis visas įpusėjus distancijai, o ne pakraunama ar pakeičiama baterija.
Comment
-
Sakyčiau, kad stereotipinis noras, kad automobilis riaumotų. Turėtų praeiti per kokį dešimtmetį ar greičiauParašė Lettered Rodyti pranešimąMan labiausiai garsas nepatinka, kaip kokio dulkių siurblio.
Comment
-
„Honda“ dar kartą bandys sėkmę gamindama elektromobilius
http://vz.lt/laisvalaikis/automobili...lektromobilius
Japonijos automobilių gamintoja „Honda“ gaminti elektromobilius jau yra bandžiusi. 2014 m. bendrovė nustojo gaminti visiškai elektrinį „Fit EV“ ir porą metų apie šio gamintojo elektromobilius nebuvo nieko girdėti.
Visgi japonai priėmė sprendimą pamėginti dar kartą. Šįkart bendrovė dar šiemet žada išleisti vandeniliu varomą „Clarity“ modelį, netrukus po to pasirodys elektra varomas „Clarity“ modelis. Dar po metų, 2017 m. pabaigoje, „Honda“ išleis iš tinklo įkraunamą hibridinį „Clarity“.
Comment
-
Nissan Leaf blogas – automobilio iš JAV nuotykiai Lietuvoje
http://www.belt.lt/nissan-leaf-kelio...auliai-kaunas/Grįžtant prie temos – atstumas nuo Šiaulių – didesnis nei maksimaliai galimas nuvažiuoti. Pasirinkime – keturios alternatyvos:
* Bandyti važiuoti iki Kauno ribos, kur yra PC Mega, prie kurios yra įkrovimo stotelė (apie ją detaliau – kitame įraše). Atstumas – apie 135 km. Tada įsikrauti ir važiuoti iki namų
* Važiuoti iki Kryžkalnio, kur autobusų stotyje turėtų būti įkrovimo stotelę, įkrauti ir tada mėginti pasiekti namus
* Važiuoti trumpiausiu keliu, o sustojus kviestis traliuką, kuris nuvežtų iki namų
* Iš kart samdyti traliuką, kad pargabentų Nissan Leaf iš Šiaulių iki pat namų.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Tai tikėtina, kad pasieksime 1000 elektromobilių per metus.VĮ „Regitra“ duomenimis, 2011 metais Lietuvoje buvo užregistruoti tik 4 elektromobiliai, o 2016 metais jų skaičius perkopė 220.
http://www.technologijos.lt/n/techno...ublikacijos%29AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Liūdna statistika, turėtų būti 220 automobilių 1000'iui užregistruotų, o ne apskritai iš viso tik 220...Parašė booraz Rodyti pranešimąTai tikėtina, kad pasieksime 1000 elektromobilių per metus.
http://www.technologijos.lt/n/techno...ublikacijos%29
Comment
-
Kai pas mus atsiras, kaip ir likusioj civilizuotoj Europoj, automobiliu mokesciai, kur tarsus ir kitus kancerogenais nuodijantys dyzeliai bus apmokestinami pagal zala gamtai ir sveikatai - nuomone pasikeisParašė Aleksio Rodyti pranešimąKaina yra susijusi su kaina. Tą skirtumą kažkaip reikia padengti. Nemokamas parkavimas man neįdomus (kelis € į metus nesunkiai sumokėsių), kamščių aplenkimas autobusinėmis juostomis - taip pat (turiu Vilniečio kortelę). Dyzkuras dabar kainuoja nebrangiai.
O štai atstumas - labai svarbus. Nesinori sustoti kur nors Lenkijoje su išsikrovusia batareika.
Na, niekad ir neegituoja drausti ir pan. Dyzelio mieste priesininkai siekia edukuoti, sviesti ir informuoti. Dar noriu priminti, kad visai nesenai ir cigareciu reklamos buvo visiska norma, o benzinas su svino priemaisa nebuvo kazkas blogo... O pabandyk dabar siuos abu dalykusParašė Aleksio Rodyti pranešimąTai aš ir nesiruošiu. Tik skirtingai nuo "elektromobilistų" neagituoju neleisti-apmokestinti-uždrausti.
Taip ir su dyzeliu, po bisky pasaulis bunda, kad dyzelio sukeliama zala sveikatai yra daug didesne nei jo mazesnis siltnamio poveikis
Comment
-
Mokėsčių įvedimas taip pat yra draudimas. Taip kad dyzelis yra geras automobilis. Ir ne kitaip.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąNa, niekad ir neegituoja drausti ir pan.
Comment
-
Loginė klaidaParašė Aleksio Rodyti pranešimąMokėsčių įvedimas taip pat yra draudimas. Taip kad dyzelis yra geras automobilis. Ir ne kitaip.
Comment
-
Loginė klaida yra laikyti dyzelinius automobilius pagrindiniu žmonių sviekatos ir gamtos problemų šaltiniu.Parašė bato_usai Rodyti pranešimąLoginė klaida
Comment
-
Tai turbut tie mokslininkai buki, kad galvoja, jog dyzeliu kancerogenai itakoja 500 000 zmoniu mirti kasmet Europoj? Ar kad Europos komisija isvis rengia tokius raportus ir pripazista, jog butina kovot su dyzeliu miestuose?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLoginė klaida yra laikyti dyzelinius automobilius pagrindiniu žmonių sviekatos ir gamtos problemų šaltiniu.
http://www.eea.europa.eu/publication...in-europe-2015
Na taip, geriau gyvent kaip rusui, det skersa ant aplinkosaugos ir gert radioaktyvu piena
Tik neidele problema, jog visi uzkieteje "dyzelistai" nuodija netik save, bet ir aplinkinius
Tingintiems skaityt:
O tingint ir skaityt, filmukas: http://for.tn/1Nlf3OeThere is no one figure in the EEA’s report that says how many deaths have been caused specifically by diesel emissions, still less by VW’s excess emissions specifically. However, it estimates that 432,000 people in 40 European countries died prematurely in 2012, due to concentrations of particulate matter in the atmosphere, while another 75,000 died from long-term exposure to nitrogen oxide and another 17,000 due to exposure to ground-level ozone. Over 90% of those deaths happened in the 28 countries of the E.U..
The non-governmental agency Transport & Environment (T&E) said that the EEA’s estimates are, if anything, conservative, given that its estimate of premature deaths for the U.K. in 2012, at 14,100, was 40% lower than the U.K.’s own estimate of 23,500.
Vehicle emissions contribute to human health problems through all three channels–particulate matter, ozone and nitrogen oxides. But T&E zeroed in on the number of deaths caused by the last of the three, given that the road transport sector–cars, trucks, buses and vans–still accounted for 40% of total E.U. emissions of nitrogen oxides, or NOx in 2013. The EEA noted that diesel-powered vehicles accounted for around 80% of total NOx emissions from vehicles.
Paskutinis taisė ViR2; 2016.04.26, 20:00.
Comment
-
Neplanuoju nei skaityti tavo nuorodų, nei žiūrėti tavo filmukus. Dyzelis yra geras variklis. O mokslininkų nuomonių aš neskaitau.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąTai turbut
O kas liečia radioaktyvų pieną - visos atominės elktrinės turi būti išjungtos.Paskutinis taisė Aleksio; 2016.04.27, 12:07.
Comment
-
Tai gal tu tada nebediskutuok tose temose, kur nieko neišmanai ir net neatsižvelgi į mokslininkų duomenis?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNeplanuoju nei skaityti tavo nuorodų, nei žiūrėti tavo filmukus. Dyzelis yra geras variklis. O mokslininkų nuomonių aš neskaitau.
Comment
-
Mes gyvename demokratinėje valstybėje, kur kiekvienas turi teisę išsakyti savo nuomonę apie viską.Parašė digital Rodyti pranešimąTai gal tu tada nebediskutuok tose temose, kur nieko neišmanai ir net neatsižvelgi į mokslininkų duomenis?Paskutinis taisė Aleksio; 2016.04.27, 12:39.
Comment
Comment