Parašė andyour
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kažin kiek po 10 metų eksploatavimo su mūsų šaltomis žiemomis liks talpos tose baterijose? Beto kur šalia daugiabučio krauti? Žodžiu kol kas labai daug nepatogumų, realiai ne dėl mados apsimokės pirkti elektromobilį tik tada, kai kainuos panašiai kaip įprastu kuru varomi, bet tikiuosi kuo greičiau ateis ta diena.
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
siai dienai Neste su kortele 0,95 Eur/LParašė booraz Rodyti pranešimąDyzelino kainą gal ir pakėliau, nes nežinau kiek dabar LT kainuoja. Man užsifiksavę 4,5 lito
.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dyzelinis variklis jei priziurimas - laiku keiciami tepalai, saltas nedraskomas ir t.t atlaiko 500k km ir daugiau.Japonisku dyzeliu resursai buna mazesni ~300k. Elektrinis variklis irgi devisi - juk jame yra : guoliai, statorius, rotorius, kinetine dalis. Bet jie dazniausiai buna neremontuojami o keiciami naujais.Parašė andyour Rodyti pranešimąPamiršai paminėti, kad dizelinius variklius remontuoti ir prižiūrėti kainuoja nemažai. Dar pridėk sugaištą laiką autoservisuose, kuris kainuoja irgi. Elektros varikliams kaip ir nereikia priežiūros.Paskutinis taisė Darius555; 2015.11.11, 09:55.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei visgi seimas rysis priimti 9proc. PVM hibridams ir 0proc. PVM elektriniams auto, tuomet matematika kardinaliai pasikeis
Naudoas amerikonas Leaf turi daug privalumu, kaina jo jau buna zemiska, nera dyzelio smarves, dyzelio vibracijos, parkavimai nemokami, elektra nemokama (public), autobusu juostos, vaziavimo komfortas...
 
Tie 280km tai siek tiek utopiniai, realybej suks 200km jei nezaisi hypermiling
 Betkokiu atveju, daug geresnis variantas yra i3 REX, nes kol nera geros elektros infrastrukturos, papildomas mazalitrazis benzas labai gelbetu.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
..Naudoas amerikonas Leaf turi daug privalumu - 2cm spakliaus, air bag imitacijas ir daug kitu siurprizuParašė ViR2 Rodyti pranešimąJei visgi seimas rysis priimti 9proc. PVM hibridams ir 0proc. PVM elektriniams auto, tuomet matematika kardinaliai pasikeis
Naudoas amerikonas Leaf turi daug privalumu, kaina jo jau buna zemiska, nera dyzelio smarves, dyzelio vibracijos, parkavimai nemokami, elektra nemokama (public), autobusu juostos, vaziavimo komfortas...
 
Tie 280km tai siek tiek utopiniai, realybej suks 200km jei nezaisi hypermiling
 Betkokiu atveju, daug geresnis variantas yra i3 REX, nes kol nera geros elektros infrastrukturos, papildomas mazalitrazis benzas labai gelbetu.
..realybej suks 200km jei nezaisi hypermiling
 - ar negeriau imt 1.6TDI ir sukt ji iki 500k. 
..dyzelio smarves, dyzelio vibracijos, - nuo kada nauji dyzeliai vibruoja ir smirda???
vaziavimo komfortas... Jo komforta tai dideli su leaf gausi - kiekviena duobe dantim sugersi, kaip ir visu Nissan ypatingai geros salono medziagos bus, patogios sedynes ir t.t
Leaf galima pirkt tik tada :
*Jei ji naudosi 100% mieste
*Jei tavo mieste kamsciai
*Jei tu darbo metu ji laikai kur parkavimas mokamas
Kitu atveju perki TDI
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nereik pirkt lavonu. Lavono statusas nuo kuro nepriklausoParašė Darius555 Rodyti pranešimą..Naudoas amerikonas Leaf turi daug privalumu - 2cm spakliaus, air bag imitacijas ir daug kitu siurprizu
Nezinau kaip tu, bet absoliuti dauguma zmoniu per diena mieste neprasuka 500km..realybej suks 200km jei nezaisi hypermiling
 - ar negeriau imt 1.6TDI ir sukt ji iki 500k. 
			
		
nuo 1891 metu..dyzelio smarves, dyzelio vibracijos, - nuo kada nauji dyzeliai vibruoja ir smirda???
Tiek naujas tiek senas dyzelis turi specifine saldziarugscia smarve + vibracija ant laisvu. Gali nepasakot kaip tu jos nejauti ar kaip gerai dirba variklio pagalves kokiam mazalitraziam kibire - vibracija yra visada ir dar nei vienas variklis jos neisprende (ypac jei tai 4 cilindru skarbonkinis traktoriukas)
Logiski argumentai baiges?vaziavimo komfortas... Jo komforta tai dideli su leaf gausi - kiekviena duobe dantim sugersi, kaip ir visu Nissan ypatingai geros salono medziagos bus, patogios sedynes ir t.t
 Pakeisk zodi "Leaf" i "i3" ir galvok nauju argumentu is alternatyvios realybes 
Bingo, tam elektromobiliai ir skirti, saunu, kad pradedam grizti i realybeLeaf galima pirkt tik tada :
*Jei ji naudosi 100% mieste
*Jei tavo mieste kamsciai
*Jei tu darbo metu ji laikai kur parkavimas mokamas
Kitu atveju perki normalu turbo(arba ne) benza. Dyzelis naudingas ir naudotinas tik jei vazineji tarp miestu ir ilgesniais marsrutais, bet tikrai ne 1.4/1.6 traktoriuko parodija, kuria isigurdino liaudis sukt po miesta ir po to vezt serviam DPF, EGR ir dar kruva kito brudo plautKitu atveju perki TDI
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nėra ten kažkokio kvapo. O jeigu ir yra, tai jis nėra kažkoks nemalonus.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąTiek naujas tiek senas dyzelis turi specifine saldziarugscia smarve + vibracija ant laisvu. Gali nepasakot kaip tu jos nejauti ar kaip gerai dirba variklio pagalves kokiam mazalitraziam kibire - vibracija yra visada ir dar nei vienas variklis jos neisprende (ypac jei tai 4 cilindru skarbonkinis traktoriukas)
Išvažiuoji trumpam į trasą, duodi didesnes apsukas, visi suodžiai greit išdega.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąDyzelis naudingas ir naudotinas tik jei vazineji tarp miestu ir ilgesniais marsrutais, bet tikrai ne 1.4/1.6 traktoriuko parodija, kuria isigurdino liaudis sukt po miesta ir po to vezt serviam DPF, EGR ir dar kruva kito brudo plaut
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nauju dyzeliu vibracija labai artima benzinui ir aplamai kam idomi ta vibracija kaip prie sankryzos isijungia Start/Stop. Aisku jei pasirinksi koki D4D varikli ar korejieti - jie dirba nelabai graziai su vokiskais analogais. Bet tarkim 1.6TDI yra idealus variklis - ir kuro sanaudom, ir trauka, ir darbo triuksmu. Vazineju su 2.0TDI 110kW (EA288 - tas kuris nedalyvauja dieselgeiste) - jokiu vibraciju jame nera, nebent uzkuri prie <-15C ir tai trunka 30sTiek naujas tiek senas dyzelis turi specifine saldziarugscia smarve + vibracija ant laisvu. Gali nepasakot kaip tu jos nejauti ar kaip gerai dirba variklio pagalves kokiam mazalitraziam kibire - vibracija yra visada ir dar nei vienas variklis jos neisprende (ypac jei tai 4 cilindru skarbonkinis traktoriukas)
Del mazalitraziu dyzeliu - nesikisa jokie DPF malantis po miesta : pvz 1.2TDI ar 1.6TDI , svarbu - nevazinet po 500m visiskai saltu varikliu,o jei tame mieste vaziuoji ir susyla tavo variklis bent iki 60C viskas issivalo, jau dabar ne D-CAT laikai, kad kisdavosi tas DPF pastoviai - viskas jau isspresta.Blogiausiu atveju kas gali nutikt uzsidegt lempute - kad vaziuot i autostrada kad prasivalytu, man per 2 metus ir 40k km eksplotacijos buvo uzsidegus viena karta ziema.
Del mazalitraziu dyzeliu - tarkim i darba kas diena vazineji 40km i viena puse. Skaiciuok kiek sutaupai su 1.2TDI ir su tarkim analogisku benzinu. Tikrai visokie Polo ir Fabia gaminami ne be reikalo. Turejo draugo sesuo Nissan Note is salono benzina, kas diena i darba Vilnius (Centras) - Nemencine, sanaudos budavo 7.5/100 benzino, dabar pasieme VW Polo 1.6TDI - 4.2/100 dyzelio. I menesi vien i darba 1000km + savais reikalais ir buna menesio rida - 2500km.
Taigi su mazalitraziu benzinu 206EUR/men su dyzeliu 110EUR/men, susitaupo beveik 100EUR. Uz VW Polo mokejo ~18k EUR, Leaf kainuoja 35k EUR, ar tikrai Lietuvos sanaudom ne geriau 2x Polo TDI nei 1 Leaf. O idomu kaip elektromobiliu baterijos laiko per didelius salcius. Kaimyno Prius tai labai daug srebia benzino jei labai salta buna, viena ziema kaip buvo -30C eme 10/100
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei uzkimsi vazinedamas po 1km tuomet uzdega.Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai, kad gi dabar naujesni net neprašo važiuot kur nors, tiesiog pakelia trumpam variklio apsaugas dirbtinai ir išsivalo tas filtras.

Kaip valosi apsukos sukyla, nustoja veikti START/STOP, isijungia ventiliatoriai pilnu pajegumu (tie kur prie radijatoriaus). Kvapas jauciasi plastmases bent man - bet ir tai tik pasilenkus prie duslintuvo :-), specialiai patikrinauPaskutinis taisė Darius555; 2015.11.11, 16:48.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tiesa yra valymo rezimai 2 - trumpas ir ilgas, mieste buna ijungiamas trumpas, siaip Jutoj sake, kad I kompa raso statistika ar daugiau uzmiesty ar mieste vazinejai paskutiniu metu, pagal tai ir jungia ta regeneracija, tipo stengiamasi mieste jungt tik krastutiniu atveju ir tai tik "trumpaja" programa. O jei jau tikrai reikia "Ilgosios" uzdega ta lempa. Man pamenu uzdege ivazinejant I garazaParašė Darius555 Rodyti pranešimąJei uzkimsi vazinedamas po 1km tuomet uzdega.
Atvaizdas
Kaip valosi apsukos sukyla, nustoja veikti START/STOP, isijungia ventiliatoriai pilnu pajegumu (tie kur prie radijatoriaus). Kvapas jauciasi plastmases bent man - bet ir tai tik pasilenkus prie duslintuvo :-), specialiai patikrinau
Jei vazineji mieste ir tavo variklis susyla iki 60C, tuomet neuzsikemsa tas DPF nes isvalo viska per daug trumpu programu, bet jei tarkim I diena po 2km tuomet faktas lauk lemputes uzsidegimoPaskutinis taisė Darius555; 2015.11.11, 16:58.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Su dizeliniu varikliu auto brangesnis, lyginant su bezinu. Diz. variklio remontas ir išlaikymas taip pat daugiau kainuoja. Plius tavo pateikti pavyzdžiai, kuomet labai didelis kilometražas.Parašė Darius555 Rodyti pranešimąTaigi su mazalitraziu benzinu 206EUR/men su dyzeliu 110EUR/men, susitaupo beveik 100EUR. Uz VW Polo mokejo ~18k EUR, Leaf kainuoja 35k EUR, ar tikrai Lietuvos sanaudom ne geriau 2x Polo TDI nei 1 Leaf. O idomu kaip elektromobiliu baterijos laiko per didelius salcius. Kaimyno Prius tai labai daug srebia benzino jei labai salta buna, viena ziema kaip buvo -30C eme 10/100
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
30 000km i metus tau didelis kilometrazas?Parašė andyour Rodyti pranešimąSu dizeliniu varikliu auto brangesnis, lyginant su bezinu. Diz. variklio remontas ir išlaikymas taip pat daugiau kainuoja. Plius tavo pateikti pavyzdžiai, kuomet labai didelis kilometražas.
Siuolaikinio benzino remontas ne ka pigesnis nei dyzelio, o genda netgi dazniau.
Del kainu tarp dyzelio ir benzino - dazniausiai dyzelis buna brangesnis, arba kainuoja vienodai
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Mitas. Vairuoju 9-tą automobilį, turėjau visokių: 4 benzininiai, 2 benzinas + dujos, 3 dyzeliniai.Parašė andyour Rodyti pranešimąDiz. variklio remontas ir išlaikymas taip pat daugiau kainuoja.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kazko dizeliai okupavo tema... 8(
O as vistiek apie elektromobilius, tiksliau apie ju akumu pakrovima.
Paziurejau tuos tris krovimo variantus ir nevisai supratau.
1 - melynas, 43 kW trifazes AC, 400 V, 63 A. Nepamenu tiksliai kaip skaiciojamas galingumas trifazes sroves, bet 400x63=25.2k. Kaip gaunasi 43 kW?
2 - žalias, 50 kW DC, 500 V, 120 A... pagal Omo desni 500x120=60kW, o ne 50.
3 - geltonas, 50 kW, 500 V, 165 A... vel gi 500x165=82.5 kW... bet ne 50.
Gal kas gali paaiskinti kur as darau klaida?
Dabar apie pakrovimo trukme. Jei naujo Nissan Leaf akumo talpa 30 kW/h, tai 50 kW galingumo pakrovimas pakraus jo akuma nuo nulio iki pilno per 36 minutes.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
400*63*SAKNIS(3)=43,6 kWParašė agnette Rodyti pranešimą1 - melynas, 43 kW trifazes AC, 400 V, 63 A. Nepamenu tiksliai kaip skaiciojamas galingumas trifazes sroves, bet 400x63=25.2k. Kaip gaunasi 43 kW?
120A gali buti automatinio jungiklio nominalas, bet DC kroviklio maksimali galia 50kW.2 - žalias, 50 kW DC, 500 V, 120 A... pagal Omo desni 500x120=60kW, o ne 50.
Tas pats kaip ir antrame punkte.3 - geltonas, 50 kW, 500 V, 165 A... vel gi 500x165=82.5 kW... bet ne 50.
30kWh be pakrypusio brukšnelio. Teisingai surašei, jei namuose krautum 10kW, tai per tris valandas turėtum pakrauti pilnai 30kWh.Gal kas gali paaiskinti kur as darau klaida?
Dabar apie pakrovimo trukme. Jei naujo Nissan Leaf akumo talpa 30 kW/h, tai 50 kW galingumo pakrovimas pakraus jo akuma nuo nulio iki pilno per 36 minutes.Paskutinis taisė booraz; 2015.11.12, 20:12.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nesu tikras dėl elektromobilių akumuliatorių krovimo, bet apskritai, kuo tuštesnis akumuliatorius, tuo stipresne srove kraunamas, vėliau krovimo srovė silpnėja. Pirmi 80% būna įkraunami greičiau, negu likę 20%.Parašė booraz Rodyti pranešimąTeisingai surašei, jei namuose krautum 10kW, tai per tris valandas turėtum pakrauti pilnai 30kWh.
Comment
 
Comment