Parašė sankauskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jei auto bateriją naudoji komerciniais tikslais pigiai pirkti elektrą ir brangiai vėliau parduoti, tai ji labai greit neteks talpos ir bus vargas su tokiu automobiliu važinėti.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Jei elektromobilį naudosi kaip bateriją pigiai užsipirkti elektrą, o po to ją arba parduoti atgal į tinklą, arba suvartoti - tai jau kiekvienas apsiskaičiuos kas jam labiau apsimoka, baterija greičiau susdevės, bet jeigu piniginė nauda bus kartais didesnė - tai manau bus nemažai tokių, kurie pasinaudos tokia galimybe sutaupyti, ar net užsidirbti. Bet mes juk kalbėjom ne tiek apie tai, o apie tai, kad elektromobilius ar taip ar taip reikia krauti ir normalu, kad žmonės juos norės krauti pačiomis pigiausiomis kainomis.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąJei elektromobilį naudosi kaip bateriją pigiai užsipirkti elektrą, o po to ją arba parduoti atgal į tinklą, arba suvartoti - tai jau kiekvienas apsiskaičiuos kas jam labiau apsimoka, baterija greičiau susdevės, bet jeigu piniginė nauda bus kartais didesnė - tai manau bus nemažai tokių, kurie pasinaudos tokia galimybe sutaupyti, ar net užsidirbti..
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Na čia esminis skirtumas, ar bateriją 3 kartus per mėn. pigiai pasikrauti naktį, ar 3 kartus per parą įkrauti/iškrauti prekiaujant elektra. Baterijos talpos netenka jau vien tik paprastai važinėjant.
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Pirma, jei nori užsiimti tokiu verslu, tai gal paprasčiau pirkt baterijas, kam tas automobilis? Antra, pagal tokį automatizuotą krovimą su kiekvienu nauju automobiliu kainų pikai mažės, tad ir nauda greit pereis i nuostolį dėl akumuliatorių devėjimosi. Kaip ir sakiau, kas atrodo patraukliai su dabartiniu elektromobilių kiekiu, kiek bus naudinga su tūkstančiais?
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Mes gyvenam laisvos rinkos sąlygomis, o ne socializme. Laisva rinka viską sureguliuos, ar bent jau įmanomą dalį to. Išplėtojus vėjo generaciją 'perteklius' bus pardavinėjamas pigiau ir elektromobilių turėtojai tuo galės pasinaudoti. Tu bandai įrodyti, kad jų tada atsiras tiek daug, kad kainos susilygins, bet tai yra siekiamybė, kad elektromobilių būtų tiek daug, kad jie padėtų Lietuvai išlyginti vėje/saulės generacijos svyravymus. Tik man rodos, kad tu galvoji, jog jeigu tos elektros kainos išsilygintų, tai tų elektromobilių vėl pradėtų mažėti. Visų pirma tos kainos niekada nesusilygins, visų antra, kad jeigu jos 'apsilygins' ir elektromobilių turėtojams nebeapsimokės gaudyti pigesnės kainos ir jie tų elektromobilių pradės atsisakinėti - tai elektros perteklius, o kartu ir pigesnė elektra vėl atsiras ir vėl atsiras daugiau paskatų turėti elektromobilį. Laisva rinka viską sureguliuos, nes didžioji dauguma žmonių yra racionalios būtybės ir supranta kas jiems apsimoka, o kas ne.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
tik burtai ir niekuo neparemtos prielaidos.-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
labai gerai savo rašinius apibūdinote. Bravo.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąNordPool'e gali dabar imt ir pasižiūrėt rytojaus kainas. Kasdieną 13:00 Lietuvos laiku sekančios dienos kainos yra nustatomos.
Jei gerai soft'as parašytas - tai automatiškai paskaičiuos kaip pigiausiai pakraut iki tada kai paprastai namus palieki. Jei ne, tai tiesiog kraus visa laiką ir tiek.
Realiai iš tinklų bus paimta daugmaž tas pats elektros kiekis tik kai yra mažesnė kaina, reiškia tinklams netgi mažiau vargo balansuojant, nereikia per Kruonį gainioti vandenį ir t.t. Patys vartotojai balansuos savo suvartojimą pagal mažesnę kainą. Ir kame tai blogai tinklams?Paskutinis taisė Arunasx; 2023.02.14, 20:07.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 6 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Nu nejuokink su savo vidutiniais vairuotojais ir statistikom.
Tu esi važinėjęs elektromobiliu?
Žinai kad išsikrovus žemiau 16-20% jis važiuoja kaip vėžlys?
žinai kad virš 70-80% krovimo greitis krenta dvigubai?
žinai kad šalta baterija nenori krautis, todėl žiemą krauti reikia iš karto po kelionės o ne paryčiais?
žinai kad 400km vidutiniškai ant popieriaus žiemą pavirsta į 200km užmiestyje?Paskutinis taisė transpondster; 2023.02.14, 22:25.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąO kaip tai atsilieps tinklams ar tai turi iš viso rūpėti end useriui???
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPatys vartotojai balansuos savo suvartojimą pagal mažesnę kainą. Ir kame tai blogai tinklams?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNelabai suprantu kur čia problema matoma ir dėl vėjo energetikos. Neva nereikia mums plėtoti vėjo energetikos, nes jinai turi didelius svyravimus? Ar galvojama, kad apie tuos svyravimus nėra galvojama ir nėra skaičiuojama kaip juos atlaikys elektros tinklas?
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąFaktas Nr. 2 - Lietuvoje veikia elektros birža ir stipriai pučiant vėjui, bus viršytas elektros poreikis, atitinkamai tuo metu elektros kaina biržoje taps labai pigi. Taip veikia ekonominiai dėsniai.
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąTas elektros gamybos perteklius atsiras dažniausiai naktį, kada vėjas pūs, o elektros vartojama bus mažai, dėl to ir elektros tinklai bus mažiau apkrauti, o jei bus vietų, kur tinklų pralaidumas neleis - tai jie tiesiog ir neturės galimybių pasinaudoti galimybėmis nusipirkti daugiau elektros už mažesnę kainą. Beje, ESO į elektros tinklų modernizavimą per ateinančius kelis metus yra numatę investuoti 2 mlrd. eurų.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Naktį, kai šildytuvai veikia smarkiausiai ir tas tinklas yra ir taip apkrautas?
Pasižiūrėkite kokie automobiliai nuvažiuoja 400 km ir primeskite kiek tokių yra Lietuvoje.
-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Elektros suvartojimo grafikai rodo kad naktį tinklas nėra apkrautas. Todėl balansuoti elektromobilių krovimu yra gerai. Bet tai nėra jokia panacėja.
Comment
-
Kalbant apie automobilių krovimo automatizavimą, šiandien kaip tik Ignitis atsiuntė emailą (kalba netaisyta):
- EV savininkai, turintys Ignitis planą „Išmanus valandinis”, savo namuose gali automatiškai, per mūsų programėlę, krauti elektromobilį pigiausiomis elektros biržos valandomis. Pridėkite nuosavą EV prie EnergySmart paskyros, nustatykite kada norite įkrauti automobilį dinamiškai, o programėlė pati optimizuos automobilio įkrovimo grafiką rasdama pigiausias elektros valandas biržoje. Tokiam dinaminiui įkrovimui per programėlė nebūtina turėti išmanų elektromobilio pakrovėją.- Naujoje meniu skiltyje „Elektros biržos kaina" (vietoj kabučių gal verta įdėti tą naujai atsirandančia ikonėlę? Tas pats, jei įmanoma, gerai būtų ir su EV) galite stebėti einamosios ir kitos dienos elektros biržos kainas. Tai padės atitinkamai suplanuoti elektros naudojimą pigiausiomis valandomis ir turintiems Ignitis biržos planą „Išmanus valandinis” leis taupyti išlaidas elektros energijai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Patikrinti kaip veikia negaliu, nes neturiu EV, bet panašu jog sprendiniai jau yra kaip pigiau krautis elektromobilį naudojantis biržos privalumais tiesiai nuo sofos.
Tik keista kad estai siūlo krautis per vakarinį piką. Na bet 1 eur sumoje galima sutaupyti.
Paskutinis taisė gerietis; 2023.02.15, 13:43.-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Elektros suvartojimo grafikai rodo kad naktį tinklas nėra apkrautas. Todėl balansuoti elektromobilių krovimu yra gerai. Bet tai nėra jokia panacėja. Kartoju trečią kartą: besikraunantys 1 ar 3 naktis per mėnesį kai elektra pigi nesudarys reikšmingo suvartojimo. O tie kurie važinėja daug, be naktinio krovimo garaže dar ir dieną "dasipila" greitose DC stotelėse, nes "400" pagal WLTP nelygu nuvažiuojamam realiai atstumui. Balansavimas gaunasi toks "na pol šišečki" (liet. pusinis).
Pasižiūrėkite kokie automobiliai nuvažiuoja 400 km ir primeskite kiek tokių yra Lietuvoje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Elektros suvartojimas nerodo tinklo apkrovimo. Na nebent perdavimo tinklą (LITGRID) taip galima vertinti. O va kas dedasi su skirstomuoju (ESO) tinklu tu niekaip nematai. Silpniausia grandis -transformatorinės ir 0,4kV tinklas. Ir jei koks fabrikas naktį nevartoja, nereiškia, kad tarkim šalia esančioje gatvelėje šaltą naktį su šilumos siurbliais nebus rimtos tinklo apkrovos.-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Taip, šito neįvertinau. Tada reikia susitarti su fabriku ir įrengti parkingą su įkrovimo stotelėmis prie fabriko tvoros.
- 1 patinka
Comment
Comment