Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio II etapas L.Asanavičiūtės g. - Pilaitės pr.
Collapse
X
-
Tai jei eismas būtų paleistas, tik užbaigus sankryžą su Pilaitės pr., vadinasi tuo metu, jau būtų užbaigti ir kiti viadukai. Šis mazgas bus didžiausias, taigi per tą laiką kol jį pastatys, galima be problemų užbaigti ir kitus. Inžinerinius tinklus vis tiek reiks perkelti visoje trasoje, vadinasi pagal tamstos siūlomą scenarijų eismas galėtų būti atidarytas tik nežymiai anksčiau, lyginant su pilnu etapo įgyvendinimu. Kam tada leisti pinigus laikinoms sankryžoms, apvažiavimams, bei komplikuoti kitų viadukų statybą.
-
Sukurta atskira tema Vakarinio aplinkkelio II etapui
Brėžinių kokybė tikrai apgailėtina. Pvz. (net ir išdidinus):Parašė sleader Rodyti pranešimąŠtai tokia būsimų darbų schema (tik kokybė labai prasta):
Atvaizdas
Prie konkurso medžiagos galima rasti ir daugiau įvairių brėžinių, schemų, planų.
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l....asp?PID=34337
Brėžinys 009

Brėžinys 006 įskaitomas tik padidinus iki 100 proc. rezoliucijos

O brėžinys 003 - kažkoks juodas blynas, kuris pradeda matytis (t. iš juodo tampa liku su juostelėmis), tik jei padidini iki kokių 75 proc. dydžio

Eismo organizavimo ir želdinių schemų neverta atsidarinėti - ten tik kažkokie išplaukę brėžiniai
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...4337&LID=47514
Gal savivaldybė, skirtingai nuo Kelių direkcijos, neturi padoraus skanerio.
O gal jau beveik žinomas konkurso nugalėtojas? Kam čia vargintis su tais brėžiniais...
Nors ne - dar nežinomas konkurso į pačios savivaldybės vadus nugalėtojas.
Comment
-
II tomas I dalis Bendroji informacija Vilniaus vakarinis II etapas Korektūra.pdf
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...4337&LID=47514
Fragmentai apie pagrindines technines charakteristikas.

Svarbiausi bus keturi mazgai (pagal svarbą)
- Dviejų lygių mazgas su Pilaitės prospektu
- Dviejų lygių mazgas su Asanavičiūtės gatve
- Viadukas Gerbutavičiaus gatvėje
- Pėsčiųjų viadukas Maciulevičiaus gatvėje





Duomenys apie automobilių eismo intensyvumą



Be tų keturių sudėtingesnių objektų didesnių techninių problemų nėra. Pati gatvės trasa neturi didelių gamtinių kliūčių. Šalia yra dujotiekis, šildymo trasos, aukštos įtampos linija ir kiti infrastruktūros objektai, kurie statybą daro šiek tiek labiau sudėtingą
Jei Savivaldybė turėtų daugiau pinigų "kofinansavimui", turbūt būtų galima pasidomėti, kodėl vienu metu nebuvo atliekamas I etapo brangaus ir sudėtingo mazgo statyba ir II etapo darbai - dabar tas brangus trijų aukštų žaisliuks stovi nenaudojamas.
Bet yra kaip yra.
II tomas I dalis. Bendroji informacija_Vilniaus vakarinis II etapas_Korektūra.pdf
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...4337&LID=47514
Iš viso tame tome yra 59 puslapiai. Apie želdynus, dangas, naudojamas betono markes ir kitus techninius niuansus galima pasiskaityti patiems
Comment
-
Visa aplinkkelio II etapo trasa
1. Sankryža su L.Asanavičiūtės gatve (002 brėžinys)

2. Ruožas nuo L.Asanavičiūtės gatvės iki V. Maciulevičiaus g.
3. Pėsčiųjų viadukas V. Maciulevičiaus gatvės tęsinyje. Išrinkit, kurio brėžinio kokybė blogesnė - 004 ar 009
Brėžinys 004

Brėžinys 009

4. Viadukas D.Gerbutavičiaus gatvėje

https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...4337&LID=47514
Comment
-
5. Svarbiausias objektas - Sankryža su Pilaitės prospektu. Brėžinys 006
Čia brėžinys pasuktas - Vakarinis aplinkkelis eina iš kairės į dešinę

https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...4337&LID=47514
Nedidelis patikslinimas:
Vakarinis aplinkkelis bus apačioje, Pilaitės prospektas - viršujeParašė sleader Rodyti pranešimą2. Iki Ozo g. nebus įmanoma nutiesti, nes aplinkkelis turi praeiti virš Pilaitės pr.
Comment
-
Kažkaip nesitikėjau tokio sprendimo, visad buvau įsitikinęs, kad statys estakadą per Pilaitės prospektą. Tas ruožas ir taip yra žemiausia vieta visame prospekte (prieš nutiesiant gatvę apskritai pelkės tyvuliavo), tad nemačiau prasmės dar giliau raustis.Parašė Romas Rodyti pranešimąNedidelis patikslinimas:
Vakarinis aplinkkelis bus apačioje, Pilaitės prospektas - viršuje
Beje, keista, kad projekte visiškai neįtrauktas esamas nuvažiavimas nuo Viršuliškių į Pilaitės pusę. Nejaugi nebuvo galima jo panaudoti? Taip ir paliks nukirstą akligatvį?
Comment
-
O tai tas pėsčiųjų viadukas grybautojams, ar šiaip mėgstantiems po miškelį pasivaikščioti?„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Čia šitas dalykas nustebino, nes peržvelginėjau tik eismo organizavimo brėžinius ir ten nėra sužymėta šlaitų. O apie tokį variantą net nepagalvojau, nes kaip jau minėjo Ginthus toje vietoje Pilaitės pr. ir taip jau atrodo esantis dauboje.Parašė Romas Rodyti pranešimąNedidelis patikslinimas:
Vakarinis aplinkkelis bus apačioje, Pilaitės prospektas - viršuje
Tikriausiai ir tiems, ir tiems. Senais laikais, dar vaikystėje, pro tą mišką iš Lazdynų dviračiais važiuodavome ar eidavome link Salotės ežero. Dabar irgi turėtu būti nemažai norėsiančių patekti į kitą aplinkkelio pusę link miško. O vieta jam pasirinkta greičiausiai ties viduriu, tarp Asanavičiūtės g. ir Gerbutavičiaus g., kad nepalikti ilgos atkarpos be jokio kelio į kitą pusę.Parašė Taut. Rodyti pranešimąO tai tas pėsčiųjų viadukas grybautojams, ar šiaip mėgstantiems po miškelį pasivaikščioti?
Comment
-
Puikios naujienos, tik terminai siaubingai ilgi - jeigu trys metai vien šiai daliai, tai ką jau kalbėti apie visą aplinkkelį. Darytų protingiau, jeigu tuo pačiu pradėtų darbus ir iš priešingos pusės - mazgas su Ukmergės gatve, trasa pro Perkūnkiemio šoną, anksčiau ar vėliau susitiktų kažkur prie Justiniškių. Bet aišku, pinigėliai pinigai...
Įdomu, kada pradės darbus. Nutiesus šią dalį, aplinkkelis jau taptų pakankamai rimta gatve ir alternatyviu išvažiavimu link Kauno ar Gariūnų žymiai didesnei daliai vilniečių. Nes dabar tai eismas apskritai menkas. Šiandien praėjau pro ten - nors chokėjų žaisk ant asfalto, automobilių vos vienas kitas.Snowflakes will attack U <3
Comment
-
Čia kur kas rimtesnė problema.Parašė Taut. Rodyti pranešimąO tai tas pėsčiųjų viadukas grybautojams, ar šiaip mėgstantiems po miškelį pasivaikščioti?
1989 metais "žalieji" (žaliųjų garažų savininkai) jau buvo sužlugdę tą projektą.
Vienas iš argumentų buvo tai, kad Karoliniškių gyventojai negalės patekti į tuos miškelius.
Gerai, kad projektas tęsiamas bent po dvidešimties metų.Paskutinis taisė Romas; 2011.05.31, 06:57.
Comment
-
Pirmame puslapyje įkelta:
- II etapo trasos nuotraukos
- anksčiau talpinti detaliojo plano (2005 m.) brėžiniai.
Įkeltos kelios pastraipos iš transportinės ir gamtosauginės aiškinamojo rašto dalies.
Comment
-
Kad apart Vilniuj būdingų šuniukų vedžiotojų ten daugiau nieko nemačiau. Dar sovietmečiu (Romas byvo įmetęs skenuotus straipsnius I-oje temoje) vyko rietynės. Man labiausiai patiko kažkokio veikėjo pasisakymas, kad "Vilnius ne kurortas". Pasirodo to aplinkkelio reikėjo jau tada, nes Laisvės pr. (tuometinis Kosmonautų pr.) buvo gan apkrautas.Parašė Taut. Rodyti pranešimąO tai tas pėsčiųjų viadukas grybautojams, ar šiaip mėgstantiems po miškelį pasivaikščioti?Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Na butu mazu maziausiai kvaila aplinkkeliu atskirti plotus rekreacijai nuo tankiai apgyvendinto gyvenamojo rajonu. Dabar tais miskeliais galima ir dviraciu ir slidemis kostis, cia nuo poziurio gulint ant sofos priklauso. O prie Salotes ez. tai turbut kiekvienas Koralu gyventojas laisvalaiki yra leides. Kame cia beda matot?Parašė SPX Rodyti pranešimąKad apart Vilniuj būdingų šuniukų vedžiotojų ten daugiau nieko nemačiau. Dar sovietmečiu (Romas byvo įmetęs skenuotus straipsnius I-oje temoje) vyko rietynės. Man labiausiai patiko kažkokio veikėjo pasisakymas, kad "Vilnius ne kurortas". Pasirodo to aplinkkelio reikėjo jau tada, nes Laisvės pr. (tuometinis Kosmonautų pr.) buvo gan apkrautas.
Comment
-
Na, dabar bėdos kaip ir nėra, bus viadukasParašė giurza Rodyti pranešimąNa butu mazu maziausiai kvaila aplinkkeliu atskirti plotus rekreacijai nuo tankiai apgyvendinto gyvenamojo rajonu. Dabar tais miskeliais galima ir dviraciu ir slidemis kostis, cia nuo poziurio gulint ant sofos priklauso. O prie Salotes ez. tai turbut kiekvienas Koralu gyventojas laisvalaiki yra leides. Kame cia beda matot?
. Džiaugtis reikėtų. Su perspektyva į ateitį - gal kažkada tie plotai tikrai taps normalios poilsio zonomis, nereikės patekimu į ten rūpintis.
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Nėra poreiko daryti įvažiavimus/išvažiavimus. Tai nėra kažkokios didelės svarbos gatvė. O Sietyno g. kokia buvo tokia ir bus.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO tai D.Gerbutavičiaus g. viadukas jokios jungties su aplinkeliu neturės? Hm., ten gyvenantiems reikės šiek tiek pasisukinėti, norint į aplinkelį patekti.
Beje, ar nieko nesiruošiama daryti su Sietyno gatve? Nutiesus vakarinį, išaugs jos kaip lygiagrečios gatvės svarba.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Jeigu vakarinis eina iš kairės į dešinę, tai pasakykit, kas ten labiausiai dešinėje trasos dalyje yra? Vieno lygio sankryža? Ar čia yra tas pats variantas kaip dabar padaryta su Asanavičiūtės gatve po I etapo?Parašė Romas Rodyti pranešimą5. Svarbiausias objektas - Sankryža su Pilaitės prospektu. Brėžinys 006
Čia brėžinys pasuktas - Vakarinis aplinkkelis eina iš kairės į dešinę
Atvaizdas
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...4337&LID=47514
Nedidelis patikslinimas:
Vakarinis aplinkkelis bus apačioje, Pilaitės prospektas - viršuje
Sidaronių g. ir Ozo g. sankryža bus vieno lygio, kol prasidės III etapas?
Comment
-
Išvis klausimas ar Ozo g. sankryža bus dviejų lygių. Nors aš tą vietą tikrai kitaip projektuočiau.Parašė Kepas Rodyti pranešimąJeigu vakarinis eina iš kairės į dešinę, tai pasakykit, kas ten labiausiai dešinėje trasos dalyje yra? Vieno lygio sankryža? Ar čia yra tas pats variantas kaip dabar padaryta su Asanavičiūtės gatve po I etapo?
Sidaronių g. ir Ozo g. sankryža bus vieno lygio, kol prasidės III etapas?Paskutinis taisė Romas; 2011.03.08, 22:31.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Panašu jog nebus. Aišku, būtų patogu turėti galimybę iš Ozo g. pasukti link Lazdynų, tačiau daug sankryžų su nuovažomis trumpame atstume labai trukdytų eismą pagrindiniam srautui. O gatvė projektuojama aukštos kategorijos, tai ir nuovažų kiekis ribojamas.Parašė SPX Rodyti pranešimąIšvis klausimas ar Ozo g. sankryža bus dviejų lygių. Nors aų tą vietą tikrai kitaip projektuočiau.
Comment
-
Šiuo adresu:Parašė sleader Rodyti pranešimąTaigi 2011-03-03 paskelbtas konkursas:
Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto Vakarinio aplinkkelio II etapas (34337)
Štai tokia būsimų darbų schema (tik kokybė labai prasta):
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...4337&LID=47514
faile:
II tomas I dalis_Bendroji informacija_Vilniaus vakarinis II etapas_Korektūra.pdf
yra aukštesnės rezoliucijos būsimų darbų schema:
Comment
Comment