Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[130] Kaunas - Prienai - Alytus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nežinau, bet man tokie dalykai primena kažkokias sovietines tradicijas, paliekant ženklą 30 visoms gyvenimo situacijoms. Pvz. prieš kelis metus dėl Rumšiškių Užgavenių renginio, lygioje atkarpoje buvo palikti ženklai 40 autostradoje.

    Panašiai kaip ant mikriukų ar sunkvežimių Rytuose (nuo Baltarusijos iki Turkmėnistano) deda registracijos numerių skaičius duplikatus, nežinau kokia iš to nauda, bet mačiau tik posovietinėje erdvėje.

    ---
    Galvoju, kas liečia laikinus ribojimus, manau užtektų įspėjamųjų ženklų, manau, dauguma pristabdytų ir taip. Užmiesčio remontuose būtų kruopčiau sužiūrimi esami ribojimai, o miestuose greitį ribojančių ženklų dėl remontų gal net nereikia, kiek teko matyti, visada jie kažkokie butaforiniai, užtektų remonto ženklo, būtų reaguojama pagal situaciją, o "debilai" į ženklus ir taip nežiūri, kam dėl jų kelių įkalinėt 30 ar 40, aš nesuprantu Turbūt sovietinis noras valdyti kitą.
    Paskutinis taisė PoDV; 2021.02.23, 12:11.

    Comment


      Parašė Austras Rodyti pranešimą
      O grįžtant prie tų ženklų, teko važiuoti ir tikrai buvo nejauku stabdyti lygioj kelio atkarpoj, kad kas neįvažiuotų į galą. Tikrai, kad gimtadienio dovana ten.
      Ten iš karto 30 įkalta ar yra 50 ir 70 ženklai einantys prieš jį?

      Comment


        Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

        Ten iš karto 30 įkalta ar yra 50 ir 70 ženklai einantys prieš jį?
        50 tikrai yra, dėl 70 tiksliai nepamenu, bet rodos buvo.

        Comment


          Dzūkijos veidas 2021.03.12
          Vyriausybė įtraukė kelio Kaunas–Prienai–Alytus rekonstrukciją į savo darbų programą
          Vyriausybė į savo programos įgyvendinimo planą oficialiai įtraukė 5.7.21 priemonę: „Pradėti valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus rekonstrukciją“. (...)

          Planuojama, jog žemės paėmimo procedūros galėtų užtrukti iki 2022-ųjų rudens, o lygiagrečiai 2022 metų pradžioje galėtų prasidėti techninio projekto rengimas, kuris truktų iki 2023-ųjų spalio mėnesio. Svarstoma, jog realūs rangos darbai galėtų prasidėti dar tais pačiais 2023 metais.

          Kelias Nr.130 būtų rekonstruojamas į IIa kategoriją: iš viso – 3 eismo juostos (2 juostos – vienai ir 1 juosta – kitai eismo krypčiai, skirtingų krypčių eismą atskiriant apsauginiu barjeru, eismo juostų skaičių viena kryptimi keičiant maždaug kas 2–3 km).

          Pasitarimuose su Susisiekimo ministerijos ir LAKD vadovais sutarta, kad reikiamos lėšos bus numatytos LAKD sąmatose, nekeičiant Seime patvirtinto 2021 m. patvirtinto biudžeto projekto.

          https://dzukijosveidas.lt/2021/03/12...bu-programa147

          Comment


            Ar jums neatrodo, kad Kaunas - Prienai turetų būti aukštesnės kategorijos kelias lyginant su Prienai - Alytus? (turiu galvoje automobilių skaičių per dieną)

            Comment


              Kaži ar verta kurti grandiozinius planus kai Marijampolė - Lenkijos siena niekaip nesugeba rekonstruoti iki 2x2. Tai jau geriau turėti 2x1, bet žymiai greičiau, nei 2x2 kažkada.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Alytaus naujienos 2021.04.08
                Alytaus ge­le­žin­ke­lio via­du­kas de­mon­tuo­tas, nau­jas tu­ri at­si­ras­ti iki ge­gu­žės pa­bai­gos
                Ba­lan­džio 6-oji tapo is­to­ri­ne die­na Aly­taus ge­le­žin­ke­lio via­du­kui, esan­čiam Nau­jo­jo­je gat­vė­je. Jis pra­dė­tas de­mon­tuo­ti, o vakar, balandžio 7-ąją, senojo viaduko konstrukcijos jau buvo nukeltos (nuotr.). Nau­ją, žy­miai pla­tes­nį nei da­bar­ti­nis, pla­nuo­ja­ma pa­sta­ty­ti iki ge­gu­žės pa­bai­gos.



                Prieš tre­jus me­tus „Lie­tu­vos ge­le­žin­ke­liai“ pa­skel­bė kon­kur­są via­du­ko re­konst­ruk­ci­jai. Ja­me da­ly­va­vo dvi įmo­nės, o lai­mė­jo Aly­taus ben­dro­vė „Al­kes­ta“, už­si­i­man­ti til­tų sta­ty­ba, gat­vių ir ke­lių tie­si­mu.
                Ta­čiau su­tar­tis tarp „Al­kes­tos“ ir „Lie­tu­vos ge­le­žin­ke­liams“ pri­klau­san­čios ben­dro­vės „LTG In­fra“ bu­vo pa­si­ra­šy­ta tik per­nai ru­de­nį, ga­vus fi­nan­sa­vi­mą iš per­nykš­tį bir­že­lį Vy­riau­sy­bės pa­tvir­tin­to il­ga­lai­kių in­ves­ti­ci­jų eko­no­mi­kos ska­ti­ni­mo pla­no, va­di­na­mo at­ei­ties eko­no­mi­kos DNR. Iš šio pla­no, ku­rio prie­mo­nės fi­nan­suo­ja­mos eu­ro­pi­nių fon­dų, ge­le­žin­ke­lio via­du­ko re­konst­ruk­ci­jai skir­ta 1.750.000 eu­rų.


                https://www.alytausnaujienos.lt/ge-l...zes-pa-bai-gos

                Comment


                  Parašė utomnes Rodyti pranešimą
                  Ar jums neatrodo, kad Kaunas - Prienai turetų būti aukštesnės kategorijos kelias lyginant su Prienai - Alytus? (turiu galvoje automobilių skaičių per dieną)
                  Na nera tokio srauto,kaip tarkim Jonava-Kaunas,tai nemanau ,kad kada bus 2x2 . Sekantis etapas po ,,Marė,,-LT siena, bus Kaunas-Kėdainiai ,kur bus 2x2 ven dėl to ,kad reikia centrinei šalies pramonei,bei ,kad dubliujoasi su via baltika. Šiauliai-Panevėžys ir tie 2x2 nu niekaip neišsimuša

                  Comment


                    Parašė irwel Rodyti pranešimą

                    Na nera tokio srauto,kaip tarkim Jonava-Kaunas,tai nemanau ,kad kada bus 2x2 . Sekantis etapas po ,,Marė,,-LT siena, bus Kaunas-Kėdainiai ,kur bus 2x2 ven dėl to ,kad reikia centrinei šalies pramonei,bei ,kad dubliujoasi su via baltika. Šiauliai-Panevėžys ir tie 2x2 nu niekaip neišsimuša
                    Kaunas - Prienai eismo intensyvumas laisvai traukia iki 2x2 kelio, nes yra didesnis nei pvz. A2 atkarpoje nuo Panevėžio iki Ukmergės ar A9 Šiauliai - Radviliškis.

                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Kaunas - Prienai eismo intensyvumas laisvai traukia iki 2x2 kelio, nes yra didesnis nei pvz. A2 atkarpoje nuo Panevėžio iki Ukmergės ar A9 Šiauliai - Radviliškis.

                      Įdomu, kaip ten su sunkvežimių srautais. Jei nutiesus Via Baltica iki PL sienos, daug sunkvežimių nebevažiuos 1+1 (130, 132 keliai), tai gal tada užtenka 2+1.
                      Pats kelias yra daugiau "priemiestinio" ar vietinio susisiekimo pobūdžio, taip ir negavo magistralinio kelio statuso.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Kaunas - Prienai eismo intensyvumas laisvai traukia iki 2x2 kelio, nes yra didesnis nei pvz. A2 atkarpoje nuo Panevėžio iki Ukmergės ar A9 Šiauliai - Radviliškis.

                        Na ,šiuo keliu nevyksta dažnai ,,fūros,, jis netranzitinis,jis mažai reikšmingas verslui, tai bus sarašo galę kalbant apie 2x2

                        Comment


                          Važiuoja panašiai fūrų kaip 2+2 A11 atkarpoje Šiauliai-Kuršėnai ar A12 Šiauliai-Bubiai.

                          Comment


                            Viaduko per Naująją g. Alytuje griovimas. Iki gegužės pabaigos turi būti pastatytas naujas viadukas su traukinių eismo atnaujinimu. Aišku, pilnai viaduko statybą užbaigs vasarą.

                            Prieš Velykas.

                            ,

                            Po Velykų.

                            Comment


                              Taip pat uždarytas ir autotransporto eismas ties viaduku iki gegužės pabaigos (26 d.), o visi, važiuojantys į Pramonės rajoną, Kauną ar už miesto Naująją gatve, turi daryti apylanką per Pramonės rajoną prieš kelis metus nutiesta Verslo gatve, kertančia geležinkelį pervaža.

                              Comment


                                Planuoja iki 2024m, kad bus padaryta didžioji dalis darbų.
                                Bus 2+1 Kaunas Prienai.
                                https://www.vz.lt/transportas-logist...ekonstrukcijai

                                Comment


                                  Kas vyksta Kaune 2021.09.27
                                  Ženklai ir radarai jau stovi: ar kelyje Kaunas-Prienai matuojamas vidutinis greitis?
                                  Iki 2022 metų antrojo ketvirčio Kaunas-Prienai kelyje turėtų būti įrengti keturi vidutinio greičio kontrolės ruožai.
                                  Pirmasis ruožas prasidės ties Ringaudais ir baigsis ties Mastaičiais,
                                  antrasis tęsis nuo Pagirių gyvenvietės iki pat Išlaužo kaimo,
                                  trečias ir trumpiausias – nuo Išlaužo iki sankryžos, vedančios į Purvininkų ir kitus Prienų rajono kaimus.
                                  Ketvirtasis vidutinio greičio kontrolės ruožas bus įrengtas nuo minėtos sankryžos iki Mačiūnų kaimo.


                                  https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/09/...tinis-greitis/
                                  Kažkokie savotiški Lietuvos radarų direkcijos (oficialiai vis dar vadinasi Lietuvos automobilių kelių direkcija) prioritetai.
                                  Vietoj to, kad kuo greičiau, o ne iki 2035 metų, būtų sutvarkytas intendsyvaus eismo varganas kelias, išleidžiami pinigai 4 radarų poroms tose vietose, kur nepametus ratų neįmanoma viršyti greičio arba kaip tik tose tose vietose kur yra saugiau lenkti.

                                  Comment


                                    Ten reiktų perasfaltavimo jau dabar, apriboti visokių traktorių eismą (jei dar toks yra) ir būtinai platinti kai bus baigtas nors A5 iki Lenkijos sienos.

                                    Iki išplatinimo jau dabar ten galbūt būt tikslinga apriboti lenkimą bent jau tam tikrom valandom.

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Kas vyksta Kaune 2021.09.27
                                      Ženklai ir radarai jau stovi: ar kelyje Kaunas-Prienai matuojamas vidutinis greitis?


                                      Kažkokie savotiški Lietuvos radarų direkcijos (oficialiai vis dar vadinasi Lietuvos automobilių kelių direkcija) prioritetai.
                                      Vietoj to, kad kuo greičiau, o ne iki 2035 metų, būtų sutvarkytas intendsyvaus eismo varganas kelias, išleidžiami pinigai 4 radarų poroms tose vietose, kur nepametus ratų neįmanoma viršyti greičio arba kaip tik tose tose vietose kur yra saugiau lenkti.
                                      Tai, kad radarų įrengimas niekaip nestabdo kelio rekonstrukcijos, nėra taip, kad skyrėm savaitę radarų įrengimui, tai rekonstrukcija dėl to savaitei nusikels.
                                      Net nekalbant, kad pinigai jiems yra dulkelė palyginus su rekonstrukcijos biudžetu, tai ir rekonstrukcijos biudžetui tikrai negrasina

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        ...išleidžiami pinigai 4 radarų poroms tose vietose, kur nepametus ratų neįmanoma viršyti greičio arba kaip tik tose tose vietose kur yra saugiau lenkti.
                                        Būkime objektyvūs - kelio danga yra bloga tik paskutiniame ruože iš 4. Dėl rekonstrukcijos - sutinku su jumis, ji reikalinga. Tačiau, didžiąja dalimi, ne dėl prastos kelio dangos.

                                        Comment


                                          Prasidėjo pasiruošimas kelio Kaunas-Prienai rekonstrukcijai: pirks apie 42 ha privačios žemės
                                          https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/10/...ivacios-zemes/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X