Pėsčiųjų taką reikia daryti Neries krantine - vietos pakanka, kartu sutvarkant tuos šabakštynus. Palei magistralę vaikščioti nesaugu ir nesveika.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę
Collapse
X
-
SPX, siūlyčiau susipažinti detaliau su estakados planu - ten yra numatyta platinti į šlaito pusę, kad galima būtų užkilti ant estakados.Parašė SPX Rodyti pranešimąAtsiradus pilnam vakariniui aplinkkeliui didžioji dalis sunkiasvorio nuo GV dings. O 3x3 tame ruože net ir nestatant estakados nerealu. Ypač tokiam platinimui trukdo Goštauto ir GV sankryžoje beveik prie pat esantis upės šlaitas. Tai net atsisakius pėsčiųjų tako, kas yra nenormalu, atsirastų tik papildoma juosta kažkuria kryptimi. O platint šlaitą abejoju ar kas apsiimtų, gana statu ten...
Comment
-
Ačiū už pasiūlymą - moku mokesčius. Užteks, kad už savo pinigus sutvarkėm miesto gatvę prie namų. Dėkui.Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Tai daryk, ko sėdi koją ant kojos sudėjęs. .
Comment
-
ar visus ? nes bent 50 % gauna bent dali juodaisParašė Sula Rodyti pranešimąAčiū už pasiūlymą - moku mokesčius. Užteks, kad už savo pinigus sutvarkėm miesto gatvę prie namų. Dėkui.
Comment
-
Mokesčius moka tik kvailiai (C)Parašė P`q Rodyti pranešimąar visus ? nes bent 50 % gauna bent dali juodais
Toliau žr. temą "Apie nusikalstamumą ir necivilizuotą elgesį Lietuvoje"
Comment
-
Tu pats atidžiau pažiūrėk, bent supranti ką pasakei, panašu, kad ten net nebuvęs...? Ant estakados niekas šlaito nenukasinės, o jį panaudos, ten dabar labai patogu, nes panašus tvarinys buvo sugalvotas dar sovietmečiu, kai atsisakė tunelio į Vytenio g.Parašė Meier Rodyti pranešimąSPX, siūlyčiau susipažinti detaliau su estakados planu - ten yra numatyta platinti į šlaito pusę, kad galima būtų užkilti ant estakados.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Tunelis į Vytenio g. praverstų kur kas labiau nei ši etekada, nes dabar vakarais labai dideli ir svarbiausia labai lėtai judantys kamščiai susidaro nuo VV visiems iš centro, naujamiesčio ir senamiesčio norintiems patekti į GV gatvę.Parašė SPX Rodyti pranešimąTu pats atidžiau pažiūrėk, bent supranti ką pasakei, panašu, kad ten net nebuvęs...? Ant estakados niekas šlaito nenukasinės, o jį panaudos, ten dabar labai patogu, nes panašus tvarinys buvo sugalvotas dar sovietmečiu, kai atsisakė tunelio į Vytenio g.
O nuo GV norint patekti į Goštauto gatvę per Pakalnės ar ties tais pačiais VV kamščių praktiškai nebūna.Paskutinis taisė Lettered; 2012.04.04, 10:48.
Comment
-
Nėra galimybės patekti į verslo trikampį gi mataiParašė Lettered Rodyti pranešimąTunelis į Vytenio g. praverstų kur kas labiau nei ši etekada, nes dabar vakarais labai dideli ir svarbiausia labai lėtai judantys kamščiai susidaro nuo VV visiems iš centro, naujamiesčio ir senamiesčio norintiems patekti į GV gatvę.
O nuo GV norint patekti į Goštauto gatvę per Pakalnės ar ties tais pačiais VV kamščių praktiškai nebūna.
Man tai įdomu, jeigu reikia tam trikampiui tos estakados, galėjo kažkiek prisidėti ten įsikūrusios įmonės, nes dabar balaganas kažkiek. O už tuos pinigus realiai galima buvo pabaigti nebaigtą Jungtį su Ukmergės - Ateities gatvėm...
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Visų pirma,tai yra atskiras projektas.Visų antra,ten sklypai.Einam daužyti langus tiems šeimyninkams namų.Jų sklypų vertė daugiau nei 1 milijonas.Vilniuje galima rastį daug tokių vietų,kur kas nors nepabaigtą.Bet jų neminėsių,nes ne tą tema.Įeškokite temoje Neigyvendintį projektai Vilniuje.Parašė SPX Rodyti pranešimąNėra galimybės patekti į verslo trikampį gi matai
Man tai įdomu, jeigu reikia tam trikampiui tos estakados, galėjo kažkiek prisidėti ten įsikūrusios įmonės, nes dabar balaganas kažkiek. O už tuos pinigus realiai galima buvo pabaigti nebaigtą Jungtį su Ukmergės - Ateities gatvėm...
Comment
-
Kaip sakiau gali dabar laisvai patekti minėtais dviem variantais be jokių kamščių. OK, gaunasi lankai truputį keli šimtai metrų ir max. kelios min. Bet yra tikrai reikalingesnių estakedų Vilniuje, pvz. Ukmergės g. ties senukais arba Žalgirio-GV-Ukmergės mazgas nebaigtas. Beje, man atrodo Akropolis 100% finansavo savo viaduką.Parašė SPX Rodyti pranešimąNėra galimybės patekti į verslo trikampį gi matai
Man tai įdomu, jeigu reikia tam trikampiui tos estakados, galėjo kažkiek prisidėti ten įsikūrusios įmonės, nes dabar balaganas kažkiek. O už tuos pinigus realiai galima buvo pabaigti nebaigtą Jungtį su Ukmergės - Ateities gatvėm...
Comment
-
/\ Ties senukais ir taip bus du lygiai kai nuties Šiaurinę gatvę. Čia dar palaukiam. GV mazgas irgi planuojamas.
Taip, Akropolis pilnai finansavo savo viaduką ir tai kainavo pigiau, nei valstybei tokį pat pastatyti
Jeigu statytųsi verslas tokius mazgus - tebūnie, bet dabar nelabai aišku. Ok, tarkim, kažkada sako perspektyvoje ir pati Goštauto g. pasikeis (bus rekonstruota). Gal prie seimo atsiras kažkokie ten rūmai ar kas. Srautų paskirstymui gal ir nieko tada. O kaip ir sakiau, nugirdau, kad po 2015m. žada Liubarto tiltą tvarkyti, jo būklė tikrai nekokia, kaip ir dar kelių viadukų Vilniuje.
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
O ar Geležinio Vilko gatvė yra automagistralė? Ar greitkelis?Parašė Sula Rodyti pranešimąPėsčiųjų taką reikia daryti Neries krantine - vietos pakanka, kartu sutvarkant tuos šabakštynus. Palei magistralę vaikščioti nesaugu ir nesveika.
Comment
-
Teoriškai greito eismo gatvė, bet šviesoforų jau daugiau negu reikia. Galėtų ir kažkokį sprendimą su Gerosios Vilties g. padaryti.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO ar Geležinio Vilko gatvė yra automagistralė? Ar greitkelis?
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Pagal miestų, miestelių ir kaimų susisiekimo sistemų STR'ą Geležinio Vilko gatvė (A kategorijos gatvė) yra GREITO EISMO GATVĖ. ["Miesto ilgi ir pastovūs transporto ryšiai bei ryšiai su užmiesčio svarbiausiais keliais. Tranzitinis eismas"]Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO ar Geležinio Vilko gatvė yra automagistralė? Ar greitkelis?
N N N
Comment
-
Tiksliau turėjo būti, bet nepavyko pilnai įgyvendinti. Todėl ir greitis ne visur 80km/h.Parašė LBP Rodyti pranešimąPagal miestų, miestelių ir kaimų susisiekimo sistemų STR'ą Geležinio Vilko gatvė (A kategorijos gatvė) yra GREITO EISMO GATVĖ. ["Miesto ilgi ir pastovūs transporto ryšiai bei ryšiai su užmiesčio svarbiausiais keliais. Tranzitinis eismas"]
Comment
-
Atsiradus vakariniam aplinkkeliui, o vėliau ir šiauriniam, nelabai bus svarbu pavyko ar neParašė Lettered Rodyti pranešimąTiksliau turėjo būti, bet nepavyko pilnai įgyvendinti. Todėl ir greitis ne visur 80km/h.
Tik palaukti reikia.
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Man atrodo A kategorijos ji turėjo būti (yra) tik nuo Žalgirio gatvės iki Molėtų plento, o kitose atkarpose tokios pat kategorijos kaip Ukmergės g. ar Laisvės pr.Parašė LBP Rodyti pranešimąNa, kaip bebūtų, ji yra, jei neklystu, A2 kategorijos. Atskirose atkarpose (centre) neatitinka, yra šaligatviai, per tankūs įvažiavimai / išvažiavimai. Nevažiuoja visuomeninis (miesto) transportas, išskyrus trumpas atkarpas.
Taigi, tai yra A kategorijos gatvė.
Comment
-
Svarbiausia yra tai, jog nebeliktų joje šviesaforųParašė SPX Rodyti pranešimąAtsiradus vakariniam aplinkkeliui, o vėliau ir šiauriniam, nelabai bus svarbu pavyko ar ne
Tik palaukti reikia.
Comment
Comment