Parašė SPX
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę
Collapse
X
-
Nu kur - tos pačios 2 + greitėjimo juosta.Parašė Sula Rodyti pranešimąPlius 2 juostos nuo Pietario g.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Kad viskas gerai ten su tomis juostomis. Prieš pradedant rekonstrukciją neprisimenu, kad ten būtų kokių nors problemų, kurios sudarytų kamščius. Gal tik tas pats išvažiavimas iš Goštauto g., kur akivaizdžiai truko greitėjimo juostos. O po viaduko pastatymo situacija dar labiau turėtų pagerėti.
Comment
-
Ten kvailai padaryta galimybė įvažiuoti į GV gatvę dviem juostomis. Iš abiejų V.Pietario g. vis tiek važiuojama į pirmą GV eismo juostą ir taip suformuojamas didesnis kamštis, kuriame sunkiau juda ir pagrindinės gatvės srautas ir įsiliejantys iš šalutinės. Kuo daugiau besirikiuojančių ir besimakaluojančių, tuo viskas lėčiau juda. Situacija pagerėtu jeigu į GV įvažiuoti būtų leidžiama tik per greitėjimo juostą, kurią reikėtų prailginti iki "kišenės" ties M.K.Čiurlionio g. viaduku.Parašė Sula Rodyti pranešimąPlius 2 juostos nuo Pietario g.
Comment
-
Niekas nuo to nepasikeistų, esmė, kad automobilių srautas per didelis, todėl ir susidaro spūstys, pvz. iš Savanorių žiedo į pietinį aplinkkelį taip gal galima įvažiuoti dviem juostomis, bet problemų tai nesukelia, kaip tik patogu, jei pirma juosta važiuoja kokia fūra. Taip, kad būtinai reikia padaryti 6 juostas tarp Goštauto ir Pietario gatvių, kas važiuos pvz. iš Pietario g. per naują viaduką į Goštauto g., nereiktų net įsipaišinėti į tas dvi juostas Geležinio vilko g.Parašė sleader Rodyti pranešimąTen kvailai padaryta galimybė įvažiuoti į GV gatvę dviem juostomis. Iš abiejų V.Pietario g. vis tiek važiuojama į pirmą GV eismo juostą ir taip suformuojamas didesnis kamštis, kuriame sunkiau juda ir pagrindinės gatvės srautas ir įsiliejantys iš šalutinės. Kuo daugiau besirikiuojančių ir besimakaluojančių, tuo viskas lėčiau juda. Situacija pagerėtu jeigu į GV įvažiuoti būtų leidžiama tik per greitėjimo juostą, kurią reikėtų prailginti iki "kišenės" ties M.K.Čiurlionio g. viaduku.
Vakarinis aplinkkelis šiek tiek srauto nuims, bet jis labiau skirtas sumažinti spūstis Laisvės pr. ir aplinkinėse gatvėse Vakarinėje miesto dalyje. GV toliau liks pagrindinė miesto arterija, kuri iš esmės nuo Panerių iki Santariškių turėtų būti 6 eismo juostų, ką jau bekalbėti apie tokias problemines vietas.
Comment
-
Pro Suderve i desine?Parašė fredis Rodyti pranešimą..tai pro pilaite (nes as is Kauno vaziuoju)...Paskutinis taisė Mørtã; 2013.05.16, 12:14.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Tikrai taipParašė Mørtã Rodyti pranešimąPro Suderve i desine?
Blogą maršrutą pasirinkęs buvau?
You've got one life! Live it!
Comment
-
Taip, tai labai siejasi su transporto priemonių srautu, tačiau lyginamose vietose situacija kiek kitokia. Įvažiuojant į pietinį aplinkkelį gatvės susijungia labai smailiu kampu ir netgi antra eismo juosta turi šiokią tokią greitėjimo juostą, kuri leidžia įsilieti į srautą važiuojant pakankamai dideliu greičiu. Esant intensyviam eismui GV gatvėje, iš V.Pietario g. antros eismo juostos įvažiuoti iš eigos (važiuojant greičiu artimam pagrindinio srauto greičiui) yra praktiškai neįmanoma, nes gatvės jungiasi tokiu kampu, kuris apsunkina matomumą ir todėl reikia pristabdyti (ar netgi sustoti). Todėl automobilis įvažiuoja pakankamai lėtai ir taip pristabdo pagrindinėje gatvėje važiuojančius. Tuomet prasideda "grandininė reakcija" ir gale esantis n-asis automobilis jau ne tik pristabdo, bet ir visiškai sustoja. Esant ilgai greitėjimo juostai, automobiliai joje turi galimybė susigretinti su pagrindinio srauto greičiu ir įsilieti nesukeliant jokių stabdymų.Parašė Lettered Rodyti pranešimąNiekas nuo to nepasikeistų, esmė, kad automobilių srautas per didelis, todėl ir susidaro spūstys, pvz. iš Savanorių žiedo į pietinį aplinkkelį taip gal galima įvažiuoti dviem juostomis, bet problemų tai nesukelia, kaip tik patogu, jei pirma juosta važiuoja kokia fūra.
Kitas dalykas, kurį jau minėjau, tai iš dviejų šalutinių eismo juostų (e.j.) visi įvažiuoją į pirmąją pagrindinės gatvės e.j. Taip pagrindinis srautas papildomas dvigubai didesniu kiekiu automobiliu, kas savaime jį praktiškai sustabdo, o tada prasideda rikiavimaisi į antrą e.j. ir viskas galutinai užsikemša.
Reikia, bet tam teks perstatyti M.K.Čiurlionio g. viaduką. Čia vėlgi investicijų pagrindimo problema iškyla, nes viadukas būtų tik perstatomas, papildomai jokių jungčių, krypčių nesukuriama. Mieste yra ir taip daugybė vietų, kuriose tokio dydžio investicijos duotų didesnę grąžą.Taip, kad būtinai reikia padaryti 6 juostas tarp Goštauto ir Pietario gatvių, kas važiuos pvz. iš Pietario g. per naują viaduką į Goštauto g., nereiktų net įsipaišinėti į tas dvi juostas Geležinio vilko g.
Comment
-
Atvirkščiai, pati važiavau ten antradienį pirmą kartą, maždaug nuo Mandarino, tik nepiko laiku. Norėjau sužinoti, ar verta jį naudoti. Kelias buvo beveik tuščias iki pat Vievio. O pasirinkau jį grynai dėl subjekto statybos ir eismo trukdžių.Parašė fredis Rodyti pranešimąTikrai taip
Blogą maršrutą pasirinkęs buvau?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Tas variantas tinka tik kai važiuoji į Pašilaičius arba Fabijoniškes. Į kokius Žirmūnus geriau važiuoti per Liepkalnį ir Olandu g.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAtvirkščiai, pati važiavau ten antradienį pirmą kartą, maždaug nuo Mandarino, tik nepiko laiku. Norėjau sužinoti, ar verta jį naudoti. Kelias buvo beveik tuščias iki pat Vievio. O pasirinkau jį grynai dėl subjekto statybos ir eismo trukdžių.
Comment
-
Tiesa, nors Olandų g. irgi būna užsikimšus nuo Belmonto iki Olandų žiedo. Iš patirties, greičiausias maršrutas vakarinių kamščių metu, seniau taip važinėdavau iš naujamiesčio į žirmūnus:Parašė spirit Rodyti pranešimąTas variantas tinka tik kai važiuoji į Pašilaičius arba Fabijoniškes. Į kokius Žirmūnus geriau važiuoti per Liepkalnį ir Olandu g.
http://goo.gl/maps/mtIkXPaskutinis taisė Lettered; 2013.05.16, 15:25.
Comment
-
Jei Olandų g. kamštis, tai jį dar galima apvažiuot per Filaretų arba Krivių g. ir Rudens G.
http://goo.gl/maps/bJxIe
Comment
-
Kamštis kartais būna nuo pat Belmonto žiedo, beto ten tom gatmėmis sukinėtis labai ilgai užtrunka, Sapiegos g. taip pat ne iš pirmo ciklo išeina pasukti į Antakalnio g., o žalio reikia laukti ilgai. Grybo gatvė į kitą pusę taip pat užsikišus būna.Parašė spirit Rodyti pranešimąJei Olandų g. kamštis, tai jį dar galima apvažiuot per Filaretų arba Krivių g. ir Rudens G.
http://goo.gl/maps/bJxIe
Comment
-
Oi kaip gražiai parašyta... nu tiesiog širdis apsalo nuo tokio grožioParašė Dogg Rodyti pranešimąEsu parašęs laišką į savivaldybę ir gavau tokį atsakymą:
Comment
-
O koks klausimas buvo? Nes atsakyme nieko nepasakė...Parašė Dogg Rodyti pranešimąEsu parašęs laišką į savivaldybę ir gavau tokį atsakymą:N N N
Comment
-
Nežinau kaip jūs, bet aš tai atsakymą į potencialų klausimą tikrai matau. Jeigu klausimas buvo dėl šios estakados tikslingumo, tai atsakymas tikslus ir konkretus.Parašė LBP Rodyti pranešimąO koks klausimas buvo? Nes atsakyme nieko nepasakė...
Comment
-
Veikiausiai ir klausimas nebuvo konkretus. Spėčiau, kad turėjo skambėti kažkaip panašiai: "Kodėl verslo įmonėms statomas naujas įvažiavimas su viaduku kai mieste yra kitų vietų, kuriose reikia investicijų į infrastruktūros plėtrą?". Bent jau atsakymas yra pateiktas į tokio pobūdžio klausimą.Parašė LBP Rodyti pranešimąNa, eilinis biurokrato parašymas ir tiek, nieko konkretaus. Todėl įdomu būtų sužinoti, koks gi konkrečiai klausimas buvo.
Comment
Comment