Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[167] Smiltynė-Nida

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Na, straipsnyje parašyta, kad jie yra medžiu apdirbti, tad matyt konstrukcija yra metalas?

    Comment


      #62
      Užvakar.





      Comment


        #63
        Remontuos kelią į perkėlą Smiltynėje

        Smiltynėje norima rekonstruoti kelią, vedantį į Naująją perkėlą. Po remonto jis taps platesnis, bus įrengti nauji modernūs užkardai, šviesoforai.

        Dėl kelio remonto Klaipėdos savivaldybė turi pasirašyti bendradarbiavimo sutartį su Lietuvos automobilių kelių direkcija. Pastarąją vakar svarstė miesto tarybos Finansų ir ekonomikos komiteto nariai.

        Klaipėdos savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjas Valdas Švedas pasakojo, kad direkcija nori rekonstruoti ruožą nuo Naujosios perkėlos iki kelio Smiltynė–Nida. Jo bendras ilgis siekia 1,3 km.

        Beveik visas kelias yra valstybinės reikšmės. Tačiau 200 m ruožas, esantis visai šalia perkėlos, priklauso uostamiesčio savivaldybei. Pasak V.Švedo, praėjusiais metais direkcijos atstovai pristatė minėto kelio rekonstrukcijos projektą. Jis įtrauktas į projektų, kurie bus įgyvendinami šiemet, sąrašą.

        Viešuosius pirkimus, darbus koordinuos direkcija, nes savivaldybė valdo nedidelę kelio dalį. Dėl to šalims reikia pasirašyti bendradarbiavimo sutartį.

        Vietoje, kur kelias kertasi su keliu Smiltynė–Nida, numatyta įrengti žiedinę sankryžą. Minėtą arteriją planuojama praplatinti iki trijų juostų. Viena iš jų bus skirta išvažiuoti iš kelto, antra – visada laisva, trečioje stovės bendra automobilių, laukiančių persikelti į Klaipėdą, eilė.

        Klaipėdos savivaldybės dalyje, kuri yra arčiausiai perkėlos, numatyta įrengti penkias automobilių laukimo juostas. Trys bus bendros. Skaičiuojama, kad jose tilps 43 automobiliai.

        Dvi juostos atiteks automobiliams, kurių vairuotojai turi leidimus, ir specialios paskirties transportui. Jose tilps 26 automobiliai.

        Numatyta įrengti ir atskirą juostą, kuri bus skirta apsisukimui atgal į kelią Smiltynė–Nida.

        Lėšos savivaldybės kelio daliai rekonstruoti bus skiriamos iš Kelių priežiūros ir plėtros programos. Preliminariais skaičiavimais, vien darbai šiame ruože atsieis apie 950 tūkst. eurų.

        Comment


          #64
          Švaistosi ir tiek:
          1. Žiedas ten nereikalingas. Jis gali būti, bet tai iš serijos "smagu turėti", o ne "būtina eismo pralaidumui".
          2. Ledinės juostos stovėjimui taip pat nereikalingos kai atkarpa "žiedas" - Alksnynė nelaiko jokios kritikos. Vingiai, iškilnojimai, prastas matomumas, aštrūs kampai.

          Comment


            #65
            Neringos kelio remontas: įmonės dar neatskleidžia
            Lietuvos automobilių kelių direkcijos organizuoto konkurso, kurio metu bus išrinktas rangovas, rekonstruosiantis kelią nuo Naujosios perkėlos iki kelio Smiltynė–Nida, vokai su pasiūlymais atplėšti dar rugpjūtį. Įvertinus pastaruosius, išrinktas nugalėtojas.
            http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...leidzia-778595

            Pasidarė kelią į Palangą (Jakų žiedas), dabar darosi kelią į Nidą

            Comment


              #66
              Švaistymas

              Greitis ten mažas, geriau link Alksnynės taisytų.

              Comment


                #67
                Būtent, vietiniam susisiekimui pakanka. O visiems kitiems greičio mėgėjams yra A1.

                Comment


                  #68
                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Greitis ten mažas, geriau link Alksnynės taisytų.
                  Pačio 167 rekonstrukcija prasidės matyt ne anksčiau nei 2018 m. Dabar dar net projektavimo konkursas nepasibaigęs.
                  Got sun in my face, sleeping rough on the road

                  Comment


                    #69
                    Parašė Briedis
                    Na nemažas ten greitis. Kelio būklė leidžia į ir nuo kalniuko gerai paspaust pedalą
                    Ten leistinas tik 50 km/h To nepakeis, nėra ko ir remontuoti.

                    Comment


                      #70
                      Dangos būklė jau prasta, tiek važiuojamosios dalies, tiek pėsčiųjų/dviračių tako. Juo važiuojant ~ 50 km/h dviratis nesilpnai kratosi.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        #71
                        Dviračių taką reikia taisyti, ten dideli srautai, jis nepatogus, bet ne automobilių kelią.

                        Ta prasme galima ir automobilių kelią, bet yra daug blogesnių. O pinigų nėra, tada turi būti prioritetai. O ne "bet ką".

                        Comment


                          #72
                          Ant lopo lopo irgi nereikia dėti.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            #73
                            Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                            Pačio 167 rekonstrukcija prasidės matyt ne anksčiau nei 2018 m.
                            Dabar dar net projektavimo konkursas nepasibaigęs.

                            2016.11.24 Skelbimas apie sutarties sudarymą

                            Projekto „Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 167 Smiltynė–Nida ruožo nuo 3,44 iki 19,00 km ir ruožo nuo 20,93 iki 36,00 km rekonstravimas“ įgyvendinimo dokumentacijos parengimas

                            http://www.cvpp.lt/index.php?option=..._id=2003356197

                            Projektuos UAB "Tiltų ekspertų centras" už 155.984,73 EUR

                            Comment


                              #74
                              Visuomenės informavimas apie numatomą rajoninio kelio Nr. 2254 Klaipėdoje techninio projekto projektinius pasiūlymus ir svarstymą su visuomene
                              https://www.klaipeda.lt/lit/Visuomen...uomene/5030034

                              Projektiniai pasiūlymai
                              https://www.klaipeda.lt/get_file.php...lYbjJwdVpYS2Y=





                              Negerai tas išsišakojimas į dvi juostas, saugumo nepridės. Jei dabar visi tvarkingai važiuoja vorele nuo pat Alksnynės iki kelto, tai kai ant kalno bus dvi juostos prasidės lenktynės dėl pirmesnės vietos kelte.

                              Comment


                                #75
                                Na lenkimą tikrai galėtų leisti priešinga kryptimi. Nes iš kelto vieni skuba, jiems rutina, kiti nori pasimėgauti. Todėl geriau padaryti ruožą, kur greitieji aplenkia lėtuosius, kadangi į keltą stato eilute. Ta dalis nuo Smiltynės sankryžos iki Alksnynės lenkimui labai prasta.

                                Comment


                                  #76
                                  Rekonstrukcija startuos po mėnesio
                                  http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...menesio-801456
                                  Planuojama, kad minėto kelio remontas startuos balandį. Darbus atliks viešąjį konkursą laimėjusi įmonė „Lemminkainen Lietuva“. Jie atsieis apie 1,4 mln. eurų.

                                  Pagal sutartį rangovas yra įsipareigojęs darbus užbaigti iki rugsėjo 1 d. Anot V.Švedo, iki vasaros, kai daugiausia žmonių traukia į pajūrį, arterijos remontas tikrai nebus baigtas.

                                  Comment


                                    #77
                                    Jau prasidėjo darbai







                                    Takas vizualiai atrodo normaliai ir pėstiesiems dar kokius dešimt metų būtų tikęs, bet važiuojant dviračiu apie 50 km/h jis purtosi kaip reikiant ir pageidautina ant kojų stovėti.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      #78
                                      Pėsčiųjų takas jau nuraustas. Deja, nespėjau nufotografuoti.

                                      Comment


                                        #79
                                        Informuojame, kad 2017 m. kovo 31 d. Klaipėdos miesto savivaldybėje Liepų g. 11, 137 kab. vyksiančiame privažiuojamojo kelio Klaipėdos mieste nuo valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 2254 rekonstravimo techninio darbo projekto parengimo viešajame susirinkime projektuotojas pristatys parengtus projektinius pasiūlymus.
                                        https://www.klaipeda.lt/lit/Vyks-vie...uomene/6571910


                                        Didelis: http://foto.terpe.lt/inkelti/2017033...P-page-010.jpg

                                        Comment


                                          #80
                                          Keletas foto iš darbų, persikėlus į Neringą, 2017-05-25









                                          Paskutinis taisė digital; 2023.01.19, 16:29. Priežastis: atkurtos nuotraukos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X